EX-KERMIT 9

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuuli!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Morning!

Mää oon vissiin loman tarpeessa. Perjantaina lähin töistä viikonlopun viettoon ja tunnollisena siivosin työpisteen ja konttorihuoneen ns. viikonloppukuntoon. Lauantaina sitte hoksasin että oon kadottanu kännykkäni. Käytiin Ylivieskassa perjantai-iltana ja olin aivan varma että joku on sen siellä keikannu käsilaukustani. Huomasin nimittäin jossain vaiheessa veskani olevan niin täynnä ettei se menny kunnolla kiinni. Joten päättelin kännykänki olleen siinä vaiheessa laukussani. Lauantaina sitte paniikin vallassa suljetutin numeron ja oisin tehny rikosilmotuksen netin kautta, jos meillä netti ois (heh, kerranki netittömyydestä oli hyötyä...). Tänään sitte tulin töihin ja mikäs muu se tuossa pöydällä kököttää ellei rakas kännykkäni! Se oli sitteki jääny tänne töihin. Ihmettelen vaan suuresti, miten muka siivosin tän pöydän niin hyväksi ja sitte en kuitenkaan huomannu ottaa foonia mukaan *puistelee päätään ja maksaa vajaan kahdeksan euron liittymän avausmaksun seuraavassa laskussa*

Eilen oltiin siellä kirkossa. Totta. Oli melkosen liikuttava tilaisuus. Ei ollu meikäläisellä silmät kuivina. Ekaluokkalaiset laulo sitte siunauksen jälkeen alttarilla Jumalan kämmenellä -laulun. Saa nähdä sitte jos ja kun lapsukaiset joskus naimisiin menee, mää varmaan parun kirkossa täyttä kurkkua :)

Mies oli hankkinu sitä öljyä. Mun alaosasto vaan kertakaikkisesti kieltäytyy yhteistyöstä. Ei nimittäin romantisointi tuntunu öljystä huolimatta yhtään mukavalta. Sitte ku keskellä yötä hiippailin vessassa käymään, huomasin paperissa hiukan verta. Jee jee, oli touhuilu ärsyttäny selvästiki limakalvoja tai jotain. Sovittiinki miehen kanssa ettei aleta mitään väkisin tekeen... Ja voihan sitä helliä toista ihan muutenki vaikkei "kunnolla" toimittaiskaan.

Kello käy, joten äkkiä työntekoon. Hoppukos se jo oli hyvin lähellä laskettua? Ja kukas muu? No, terveisiä kuitenkin kaikille.

Safiiri ja Nelkku 16+1