T
Tehotyttö.
Vieras
Ehtoita!
Huoh, täällä yksin melkoisen väsynyt tapaus. Sain juuri siivoukset sille mallille, että tältä päivältä riittää. Huomiseksi jätin alakerran päävessan pesun ja keittiön loppusilauksen. Niihin ei mene kuin puolisen tuntia enää... Mutta kyllä tosiaan aikas uupunut olo. Varsinkin, kun tuo yö oli vähän kehnosti nukuttu.
Tänään muuten poitsu nukahti viidessä minuutissa. Ensin jäikin ihan nätisti, mutta sitten alkoi taas itkeskelemään äitiä silittämään. Peittelin ja silitin ja simahti samantien
Päikkäreitä ei siis tänäänkään ja kasilta meni yöunille. Kyllä meidän on nyt pakko tällä kesälomarytmillä ne päikkärit jättää pois. Koulujen alkaessa taas uudet kuviot ja poitsuhan menee kans vielä kuukaudeksi hoitoon, kun jatkan opintoja.
Kirpulla alkoikin pitkä "yksinhuoltajajakso"... Meillä ei sentäs koskaan *kop kop* noin pitkiä aikoja ole. Mutta vuoden mittaan kertyy kyllä melkoisesti päiviä. Välillä siihen osaansa ihan tyytyykin, mutta tällä kertaa mulla tuntui ottavan tää homma aikas koville. Kai nää hormonit taas tekee tehtävänsä. Olen jotenkin räjähdysherkkä ollut muutenkin viime aikoina. Onkos muilla samaa vikaa? :-D
Mutta tsemppiä Kirpullekin sinne arkeen!
Mervillä tosiaan viikot senkun vähenee
Ihanaa, kohta sulla jo tuhiseva nyytti kainalossa. Ja kannattaa tosiaan sinne synnärille mennä synnyttelemään!
Minä en lue mitään roskalehtiä
, mutta muiden lukemana kuulin, että tuossa kaksosjutussa olivat olleet perätilassa, eikä äiti uskaltanut mennä sektioon. Niinpä hoiti synnytyksen kotona :-( Todella ikävä tapaus.
Ompun syömisongelmaan, heh. Tai siis pojan syömättömyys...
Minä nyt en ole mikään kasvatuksen ammattilainen (heheh), mutta ihan käytännön kokemusta. Ehkä kannattaisi tosiaan alkaa sitä tiukempaa linjaa ottaa. Kyllä lapsi syö, kun sillä on nälkä. Voi mennä muutama ruokailu, että on kiukuttelua, mutta kyllä se ajan kanssa alkaa maistua.
Meidän perheessä on myös yksi nirsoilija. Kaikki on samalla tavalla kasvatettu ja samaa ruokaa syötetty, mutta niin vain on yksi nirsokin saatu
Tuo Neiti Keskimmäinen nimittäin on sitä ollut pienestä pitäen... Hänen kanssaan on pidetty sitä linjaa, että ruoka on sitä mitä on, eikä todellakaan aina hänen lemppariaan. Ruokaa maistetaan aina vähäsen, koska maku voi muuttua ja uusiin makuihin pitää totutella. Lisukkeita on aina sen verran tarjolla, että niillä sitten pahimman nälän saa pois. Välillä sitten, kun on hänen lemppariruokiaan, niin sitä meneekin... :-D Just tässä kesällä, kun hän saapui leiriltä, niin tein juhlapäivän kunniaksi spagettia ja jauhelihakastiketta. Sitä meni kolme lautasellista, kun leirillä ei äidin sapuskojen veroista ollutkaan... ;-) Tuo syöminen on ollut koulussakin hänen ainut "ongelmakohtansa".
Nyt Omppu pojalle vaan äidin laittamaa ruokaa, ei sitä mainoksen kai kuitenkaan...
Voi himputti, että mun tekisi mieli kylmää, kuivaa, vähän pirskahtelevaa valkkaria *slurps* Jotenkin olisi sen nyt ansainnut. Jos sattuisi kaapissa olemaan, niin puoli lasia kyllä ottaisinkin... Taidan tyytyä alkoholittomaan olueeseen, kun ei sitä valkkaria ole.
Vielä en malta nukkumaan mennä, mutta öitä kuitenkin!
Kaikki raskauden alkumetreillä olevat: Tällaista on siis keskiraskaus :-D
Tehis rv 24+4
Huoh, täällä yksin melkoisen väsynyt tapaus. Sain juuri siivoukset sille mallille, että tältä päivältä riittää. Huomiseksi jätin alakerran päävessan pesun ja keittiön loppusilauksen. Niihin ei mene kuin puolisen tuntia enää... Mutta kyllä tosiaan aikas uupunut olo. Varsinkin, kun tuo yö oli vähän kehnosti nukuttu.
Tänään muuten poitsu nukahti viidessä minuutissa. Ensin jäikin ihan nätisti, mutta sitten alkoi taas itkeskelemään äitiä silittämään. Peittelin ja silitin ja simahti samantien
Kirpulla alkoikin pitkä "yksinhuoltajajakso"... Meillä ei sentäs koskaan *kop kop* noin pitkiä aikoja ole. Mutta vuoden mittaan kertyy kyllä melkoisesti päiviä. Välillä siihen osaansa ihan tyytyykin, mutta tällä kertaa mulla tuntui ottavan tää homma aikas koville. Kai nää hormonit taas tekee tehtävänsä. Olen jotenkin räjähdysherkkä ollut muutenkin viime aikoina. Onkos muilla samaa vikaa? :-D
Mutta tsemppiä Kirpullekin sinne arkeen!
Mervillä tosiaan viikot senkun vähenee
Minä en lue mitään roskalehtiä
Ompun syömisongelmaan, heh. Tai siis pojan syömättömyys...
Minä nyt en ole mikään kasvatuksen ammattilainen (heheh), mutta ihan käytännön kokemusta. Ehkä kannattaisi tosiaan alkaa sitä tiukempaa linjaa ottaa. Kyllä lapsi syö, kun sillä on nälkä. Voi mennä muutama ruokailu, että on kiukuttelua, mutta kyllä se ajan kanssa alkaa maistua.
Meidän perheessä on myös yksi nirsoilija. Kaikki on samalla tavalla kasvatettu ja samaa ruokaa syötetty, mutta niin vain on yksi nirsokin saatu
Nyt Omppu pojalle vaan äidin laittamaa ruokaa, ei sitä mainoksen kai kuitenkaan...
Voi himputti, että mun tekisi mieli kylmää, kuivaa, vähän pirskahtelevaa valkkaria *slurps* Jotenkin olisi sen nyt ansainnut. Jos sattuisi kaapissa olemaan, niin puoli lasia kyllä ottaisinkin... Taidan tyytyä alkoholittomaan olueeseen, kun ei sitä valkkaria ole.
Vielä en malta nukkumaan mennä, mutta öitä kuitenkin!
Kaikki raskauden alkumetreillä olevat: Tällaista on siis keskiraskaus :-D
Tehis rv 24+4