Huoemenet sateisesta Varsinais-Suomesta!
Saatiinhan sitä sadetta vihdoin. Mä olen ihan oikeasti odottanut, että nuo istutukset ja nurtsi vähän saisivat vettä. Nyt onkin hyvä päivää viettää sisällä siivoten. Siis ihan kohta aloitan...
Voi että, Tuulilla on ollu eilen jännät ja sitten niin ihanat hetket! :-D
Onnittelut hyvistä näkymistä <3
Toivottavasti myös riskiluku on hyvä! Tosin tuossa on muuten se juttu, että jo ikä pelkästään nostaa sitä riskiä. Ne rajat on asetettu aika alas, että saattaa tulla turhia hälytyksiä. Mehän ei seulaan menty sitten ollenkaan, vaikka olisi ilmainen ollutkin. Just tuon takia. Tyydyttiin siiten np-ultran antamaan varmuuteen. Turvotus meillä oli 0,9mm.
Yleensä noita laskettuja aikoja kait ei muuteta alle viikon heitoissa. Mutta käsittääkseni siinä on eroja neuvolakohtaisesti. Jos on erityistoiveita, niin ehkä kiltit tädit ainakin sitten muuttaa. Esim. vaikuttaa äitiysloman aloittamiseen tms. Nimim. Kokemusta on

Mulla vekslattiin sitä edestakaisin neljän päivän heitolla.
Hyvä, ettei Niksulla enää tullut vuotelua! Tsemppiä ultran odotteluun!
Tuosta tehokkuudesta piti jo eilen kommentoida, mutta eipä sitä parempaa aikaa sitten tullut...
Siis minä en todellakaan ole kuin puoliksi riittävän tehokas. Aina en sitäkään! Kyllä tässä huushollissa riittää hommaa niin, että siihen ei riitä mikään. Varsinkin kun meillä on vielä noita rakennushommia ym. Ja ihan tämä peruspyöritys; kaksi lämmintä ruokaa päivässä&siihen liittyvät hommat, pyykit, siivoukset jne jne. ottaa aika ison osan ajasta. Ja kun tuo isännän työ on mitä on. Tälläkin viikolla tosiaan pois ti-pe. Vieraat tulevat ennen isäntää perjantaina.
Mä otin nyt ihan kauhean stressin sunnuntaina tulevista vieraista. Miehen veli ja vaimo tulevat muutamaksi päiväksi. Tämä vaimo on siivousneurootikko, jonka huushollista ei pölyhiukkasta löydy hakemallakaan. Heillä lapset jo aikuisia ja pois kotoa. Itse olen paljon suurpiirteisempi, kun en tuosta siivouksesta tykkää. Mutta nyt iski paniikki, että joka paikan pitäisi kiiltää ja ikkunat olla pestyt. Joo, ne kaikki neljäkymmentä ruutuikkunaa :-/ Voi elämän kevät! Eikä ne kyllä tule tehtyä täällä netissä roikkumalla;-) Ja tosiaan vielä viikonlopun vieraat ovat 3-lapsinen perhe, joten huusholli on varmaan sen näköinen sunnuntaina, ettei ikinä ole siivottu.
Mä olin jotenkin tulkinnut kalenteria väärin ja tajusin vasta juhannuksena, että tulevat samana viikonloppuna. Olin kuvitellut siinä olevan viikon väliä. MUR!
Olen tuon kolmannen lapsen myötä vähän päässyt perfektionismistani, mutta nyt se iski taas. Joten ei kait se auta kuin lähteä tekemään jotain...
Mutta niistä puutarhahommista mä tykkään tosi paljon, joten siihen löytyy energiaa jostain ihan ylijäämävarastosta
Tehis rv 24+3