Heipsis!
Ensin lekurikuulumiset: saikkua pukkasi nyt alkuun 1,5 viikkoa. Verenpaineet koholla! Kuten arvata saattaa, säikähdin toden teolla kun on tuoreessa muistissa kaverin raskausmyrkytys ja ennenaikainen synnytys. Lääkäri kuitenkin rauhoitteli ja sanoi, että johtunee todennäköisesti stressistä eikä raskausmyrkytyksestä. Sain määräyksen mennä ensi viikolla nlaan mittauttamaan uudestaan ja samalla ottamaan kilpparikokeet, jotta voidaan sulkea pois elimelliset syyt mun pohjattoman väsymyksen taustalta. 4.7. uudestaan lääkäriin, jossa sitten katsotaan tilanne uusiksi. Jos edelleen väsyttää ja paineet ok, tulen todennäköisesti siitä huolimatta saamaan lisää saikkua. Helpotuksen huokaus.
Muuten oli kaikki ok, paikat eivät ole lähteneet aukeamaan eikä kohdunkaula lyhentymään vaikka on supistellut. Vaaveli on kääntynyt masussa istumaan ja se on selkeästi vaikuttanut mulla mahan muotoon ja kokoon. Sf-mitta oli 25 (huolimattomasti mitattuna), eli siltä osin mennään yläkäyrillä.
Eli Ninnin masun muodon muuttuminen johtunee vauvan asennosta ja mahdollisesti myös turvotuksen häviämisestä. Mulla mahtui sormukset myös aamulla sormeen, pitkästä, pitkästä aikaa. Kivaa olla taas naimisissa. =)
Mua kiinnostaa myös liinailu ja geishakuulat. Onko kellään tietoa voiko noita kuulia käyttää raskauden aikan? Tuskin niistä nyt mitään haitta on. Ei tule treenattua noita lantionpohjan lihaksia ilman mitään apuvälineitä ja mies ei jaksa koko ajan urheilla mun kaa.

Sitä liinaa olen tosiaan miettinyt, mutta en oikein tiedä minkä tyyppinen olisi hyvä. Kommentteja, vinkkejä ja pohtimisen aiheita kokeneilta liinailijoilta, ja muiltakin tietty, otetaan kiitollisuudella vastaan!
Kauriille ja Iidalle vilkutukset ja hyvät jussin toivotukset! Onnea pienokaiselle nimestä!
Tehikselle pitkää pinnaa ruokakauppaan, siellä taitaa olla muutama muukin ostoksilla... heh.
Mitäs vielä. Ei kai tässä mitään kummempaa, väsyttää, närästää ja sitä rataa.
Jazz ja pikkuinen rv 24+4
Ai niin, pitihän mun vielä kommentoida sitä kun lekurilla oli perhe Brunolla käymässä ultrassa. Isosisko, ehkä noin 6-7 v., halaili ja pussaili äidin masua niin söpösti, että ihan tippa tuli linssiin. Kassatätsy kysyi sitten tytteliltä, että mitä siellä masussa näkyi, johon tyttö vastasi että poika siellä oli ja hän on kuulemma toivonutkin poikaa. Oli jotenkin niin hellyttävä tilanne, etten voinut olla hymyilemättä. Sai mut hyvälle tuulelle. =)