EX-KERMIT 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maanantaihuomenet!
Täällähän on ollut hiljaiseloa taas viikonlopun. Eipä ihme, on sitä muutakin puuhaa...

Hienoa Ninni, että pääsette isompaan asuntoon! Vielä ehdit laitella hyvin kotia kuntoon ennen vauvelin tuloa. Pääsee oikein pesänrakennusviettiä tosissaan purkamaan :-)

Missäs tosiaan Ruusa piilottelee? Entäs Pikku2?
Onkos muita eksyneitä lampaita? Heti ilmottautumaan.
Kiva olisi kuulla vauvallistenkin kuulumisia!

Taisi tulla lauantaina rehkittyä vähän liikaa. Tein koko päivän lapio- &kotsarihommia. Lapioin sepeliä, multaa, haketta ja savimaata. Ihan pikkusen tuntui illalla kropassa :-/
Vähän vaikea vetää rajaa, kun hommien tekeminen tuntuu ihan hyvältä.
Istutin mm. kaksi riippapihlajaa pihaan. Ne on NIIIN KAUNIITA. Isäntä kyselikin, että olenko jotenkin riippuvaan malliin mieltynyt, kun niitä niin ihastelin ja kehuin. HAH! Totesin, että kyllä mulle vielä ihan muut, terhakammat mallitkin kelpaa :-D Ei tässä nyt vielä ihan siinä iässä olla, että riippuvaa ennemmin katteltas!

Jepulis, nyt pitää varmaan lähteä vähitellen ulkoilemaan.

Tehis rv 23+1

Onnea Jazz pienestä pojasta, kävin kurkkimassa kuulumisiasi :). Ei ne pojat aina mitään villikkoja ole, ainakaan tuo meidän esikoinen ;). Mulla oli muuten kans juuri noin päin että tyttöä kun odotin niin hehkuin pienen masun kanssa tosi energisenä hiukset kiilsivät jne kun taas poikaa odottaessa kiloja tuli aivan järkyttävä määrä, tukka oli rasvainen ja karvat kasvoi, eli poika vei äidin kauneuden...

Mullakin on muuten tosi haikea olo että tässäkö nämä meidän lapset nyt sitten on. Mies on sitä mieltä että kaksi on hyvä mutta itse haluaisin ehkä vielä yhden lapsen (mutta en kyllä enempää...). Vauvakuumetta on sekin vahvistanut että tämä meidän tytteli on ollut niin helppo vauva kaikin puolin, saas nähdä ;), . Mutta hauskaa kesää sinulle ja toki muillekin ketjulaisille :)

Heipsis Lovisa!

Kiitos onnitteluista! Kyllä minä tähän ajatukseen vielä totun. Tuossa uudessa ketjussa on tullut niin paljon hienoja näkökulmia asiaan, että ensijärkytyksestä toivuttuani varmasti osaan jo iloita asiasta. =)

Ihana kuulla että teidän tyttelinne on rauhallinen ja perhe-elämä ja arki ei kauheasti ole järkkynyt uuden tulokkaan myötä. Sitäkin olen nimittäin tässä ehtinyt murehtia, hölmö minä.

Toivotaan että saamme miehemme vielä ylipuhuttua kolmannen lapsukaisen yrittämiseen, sitten jossain vaiheessa.

Ihanaa kesää sinulle ja perheellesi!