EX-KERMIT 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, minäkään en saanut Tuulin kuvaa. Katoin samalla omaa lähettämääni viestiä lähetetyt -kansiosta ja siellä näkyi pelkät kuvat, mutta ei tekstiä ollenkaan. Tekstissä kyllä kerroin, että kuka oon ja keitä on kuvissa. Ilmeisesti ei ole tullut teillekään perille. Koitan uudestaan.

Ei tullut Senoralta kuvaa ainakaan...
Tuulille ja Sämpylle jo vastasinkin, että kuvat ja tekstit tuli :)

Tää on oikeesti tosi hauskaa! Jossain vaiheessa aattelin, että katoaakohan jännitys, kun näkeekin minkänäköisiä te ootte, mutta ei, päin vastoin tosi mukavaa tietää, minkänäköisten siskojen kanssa sitä onkaan tekemisissä!

Plääh, täällä on varmaan ilmastointi paskana, ei vaihdu ilma yhtään, mitä nyt tuo pöytätuuletin vähän kierrättää tätä tunkkasta ilmaa.. Kelikin vielä tollanen kostea, niin eiköhän tässä kohta oo kunnon päänsärky saatu kehiteltyä. Onneks on vähän lyhkäsempi työpäivä. Ja kaks vapaata edessä, jippii!! No, huomiselle tosin on jo jos jonkinlaista aktiviteettia buukattuna..

Omppu ja Toivo 23+2

Ai niin piti kysyä, että mitä niistä hakasulkeisista pitikään poistaa kuvaa liitettäessä, että se kuva näkyis suoraan tässä eikä linkkinä?

Hauskaahan tämä ja on oikeasti kiva "nähdäkin" teitä. Tosin Sämpyltä en saanu hänestä itsestään kuvaa, mutta poika ainakin on suloinen! Senoralta en ole minäkään saanut vielä kuvaa!

Tosi nihkee ilma on kyllä tänään ja lisäksi oli vähän öklö olo aamulla, mutta muuten ei valittamista. Kiva, kun tulee viikonloppu! Nyt on pakko tehdä töitäkin!

Tuuli

No nyt tuli Senorakin perille, kiitos! Taitaa olla omasta pihapiiristä tuo otos?

Jep jep, päänsärky orastaa. Mutta aurinko pilkahtelee. Hitto nää perjantait on kyllä aina sellasta säpinää täällä, kun pitää ehtii tehä hommia tuntia nopeemmin. Mut onneks mä oon niin tehokas, että teen hommat äkkiä ja ehdin täälläkin pyörimään. :)

Karsee nälkä. Eilen päivälliseks syöty hernekeitto ei enää paljoo lämmitä..

Heips!

Täälläkin vatsa murisi siihen malliin, että oli pidettävä jo ruokatauko. Samalla kun nautiskelen tuosta jälkkäristä, voin vähän käyttää aikaa täällä :-)
Maanantaina on tehtävä kirjastoreissu, että voi osan päivästä olla vaakatasossa ja lueskella. Mulla ei kroppa kestä tätä paikallaan istumista! Miten ihmeessä konttorihommissa voi olla raskaana??? Itse kun on töissäkin tottunut siihen hyppäämiseen ja kuperkeikkojen tekemiseen, niin ei voi ymmärtää...
Tai ehkä mulla työskentelyasento ei ole oikein merkonomisesti oikea (isännän hiukan sivistyssanahakuisen työkaverin käyttämä ilmaisu).

Hassua, miten kaikki näyttää jotenkin eriltä kuin on ajatellut. Mutta kuitenkaan ei oikein tiedä, miltä sitten piti näyttää. Heh! Olemattomia mielikuvia...
Antzin kuvaa en ole saanut. Kaikki muut taitaa olla tulleet perille ja osa tuplana :-)
Mulla kans toi luukku nyt tätä hommaa varten ja se on kyllä jostakin hanurin uumenista koko luukku! Työpostikin taas täyttyy niin äkkiä ja se saatetaan millon tahansa napsasta pois, kun on äippälomilla. Fiksu systeemi meillä!
Jotenkin tuntuis taas, että se YHTEISÖ mesessä ois kaikkein fiksuin. Siellä on aika paljon tilaa. Albumiin mahtuu paljon kuvia...
Saisko kannatusta, jos perustaisin sellasen???

Ompulla kyllä jo ihana vatsa! Mä olen ihan kade, että jollakin noin söötti vauvamaha jo noilla viikoilla... Täällä lähinnä vaan kesäturvotuksen näköistä niin kauan :-/ Kukaan ei uskalla kysyä, ootko raskaana...
Kuvien liittäminen sieltä aijaasta suoraan, tapahtuu kans niiden OMINAISUUKSIEN kautta. Kuvan päälle, oikee hiiri ja ominaisuudet. Sieltä se osoitteen kopiointi.
HAKASULKEISIIN img, osoite ja HAKASULKEISIIN /img.

Mitähän muuta... Taitaa olla osa nyt porukasta tipahtanu pahasti kärryiltä, kun ei ole kerinny pariin päivään pyörähtään. Täällä tapahtunut paljon! :-)

Meillä muuten isäntäkin oli niin onnessaan tuosta eilisestä ultrasta. Tuumasi, että nyt vasta sitä oikein taas tajuaa... Ei ole aikaisempiin ultriin päässyt mukaan ja tuo oli kyllä ihan huippu, kun tosiaan näki, että samanlainen siellä on, ku kaikki muutkin :-) Ja se tosiaan on siellä, en ole huijannu!

Kait se on jatkettava hommia. Palailen, jos jotain tärkeätä unohdin.

Tehis rv 31+5

Voi olla, että siitä on ollut puhetta, mutta minä en ollut ehkä sisäistänyt sitä :) Juu minä kyllä värjäilen hiuksiani aika ajoin, mutta tuossa kuvassa ne olivat aika luonnontilassa (sananmukaisesti) meriveden ja auringon haalistamina.

Kiitos Sämpylle sekä Ninnille, kuvat tuli nyt perille!

Eipä kiittämistä Tuuli :-) Piti vielä sanomani, että kaikilla teillä on tosi suloisia lapsia, samoin senoran kummityttö. Lapset taitaa enempi olla pellavapäisiä, jos me 'aikuiset' sitten ollaankin tummatukkaisia. Tosta meidän tapauksesta ei vielä ota selvää. Mies on ihan blondi, joten saattaa pojan haituvat vielä muuttaa väriä. Tosiaan minäkin kuvittelin senoran tummatukkaiseksi, mutta Tuulin arvelin vaaleatukkaiseksi (kyllä mä sut vaaleaksi luokittelisin). Mutta taisit asiasta täällä mainitakin.

Joo, mulle käy kyllä se mese. En ole koskaan mesettänyt, mutta kaipa sen oppii.

Pika pikaa. Määki oon ihan kuvitellu Senoran tummatukkaseksi. Johtunee nimimerkistä?? Ja samaan hengenvetoon että kannatan Tehiksen ehottamaa yhteisöä. Vaikka jotku ei taida pystyä käyttämään sitä (kyselin asiasta täällä vähä aikaa sitte). Tuo sähkis kyllä täyttyy melkosta vauhtia...

Ja taas on mentävä. Tällainen välikommentti tässä vain.

Safiiri

Ai mä mietinkin, että kuin ei ole Kapriksesta kuulunut mitään. Enhän mä muistanut sitä Tukholmaa! Samoten Jazzistakaan ei ole näkynyt eikä kuulunut, eihän?

Kyllä mullekin yhteisö käy, mutta en ole ikinä sellaista "käyttänyt" eikä siis hajuakaan oikeestaan edes, että mikä se niinku on...

Tehis, ei tää kroppa oikein tätä istumista kestäkään... yrittää tässä kiemurrella millon minkäkinlaisissa asennoissa :/.

Joo mäkin muuten aattelin, että Tuulilla olis vaaleahkot ja suorat hiukset. Ehkä tuo nimimerkki vähän hämäs :) ?

Ihan ulkopuolisena kommentoin, että Gmail on hyvä ilmainen sähköposti. Postilaatikon koko on 2,8 GIGAtavua. Ei täyty ihan äkkiä... Roskapostisuodatukset yms. pelaa loistavasti. Kun yleensä nuo luukut, hotmailit yms. on joitain satoja megatavuja (eli esim. 250 megaa on 0,25 gigaa).

Nyt laitoin vielä senorallekin postia, jollei kerta aiemmin tullut perille.
Mulle ei oo ainakaan tullut antzilta mitään postia. Kuvat on tulleet senoralta, ompulta, sämpyltä, tehikseltä, tuulilta.

Pieni paussi. Lähden kohta kahvia keittelemään.
Hitsi, luin tuossa läpi kaiken mitä olen saanut kirjotettua. Sitä ei ole vasta kuin n. 60 sivua. Päässä olisi paljon, mutta miten saan sen ulos oikeassa muodossa :-)
Mulla on nyt vähän systeemit hukassa!

Kiitos vinkkikselle. Täytyypäs tutustua tuohon gmailiin...
Taidan perustaa meille sen yhteisön. Kyllä siihen äkkiä jyvälle pääsee. Minä en vaan osaa tehdä siellä mitään hienouksia. Ehkä jos ehtis vähän perehtyä... Jos joku taitava joukossa, niin laitetaan valvojan oikeudet hällekin.
En tiedä, ehdinkö tänään tuota perustaa, mutta ensi viikolla...

Mää ilmottaudun varavalvojaehdokkaaksi ( nimim. kokemusta yhteisöistä ;) ). Ja niitä valvojia voi kuulema olla vielä kolmaskin... Jos laitat meikäläisen yhdeksi valvojaksi, laita tieto tulemaan osoitteeseen, mistä laitoin sulle mailia tehotytto@hotmail.comiin.

Safiiri

Pöööö. Ja terppa kaikki vanhat ja uudet tutut :)

Käyn lukemassa teidän kuulumisia suht säännöllisesti ja toivon, että pääsisin pian itsekin tänne :)
Saako tuohon teidän s-posti rinkiin liittyä vasta sitten kun testi näyttäää +++++++????