O
Omppu75.
Vieras
Hih, jännää
Kiitos vielä tätäkin kautta Tehikselle, kun listasit meidät. Hui, nyt saakin olla varovainen, että käyttää täällä vaan teidän nimimerkkejä, eikä oikeita nimiä...
Tuuli, mistä sä päättelit Senoran työpaikan?? No, ei muakaan ole vaikea paikallistaa, jos osaa tehdä hiukkasenkin salapoliisityötä..(no niin, kohta mulla ei todellakaan ole enää työpaikkaa, johon palata..!)
Kiesus, että osaa olla hiki! Ja tänään olen tehnyt ihan hirveesti töitäkin (aikuisten oikeesti, vannon!). Päivä on kyllä onneks mennyt vauhdilla.
Tuuli, mistä sä päättelit Senoran työpaikan?? No, ei muakaan ole vaikea paikallistaa, jos osaa tehdä hiukkasenkin salapoliisityötä..(no niin, kohta mulla ei todellakaan ole enää työpaikkaa, johon palata..!)
Kiesus, että osaa olla hiki! Ja tänään olen tehnyt ihan hirveesti töitäkin (aikuisten oikeesti, vannon!). Päivä on kyllä onneks mennyt vauhdilla.