EX-KERMIT 6

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hih, jännää :) Kiitos vielä tätäkin kautta Tehikselle, kun listasit meidät. Hui, nyt saakin olla varovainen, että käyttää täällä vaan teidän nimimerkkejä, eikä oikeita nimiä...

Tuuli, mistä sä päättelit Senoran työpaikan?? No, ei muakaan ole vaikea paikallistaa, jos osaa tehdä hiukkasenkin salapoliisityötä..(no niin, kohta mulla ei todellakaan ole enää työpaikkaa, johon palata..!)

Kiesus, että osaa olla hiki! Ja tänään olen tehnyt ihan hirveesti töitäkin (aikuisten oikeesti, vannon!). Päivä on kyllä onneks mennyt vauhdilla.
 
Eipä kestä!
Mun päivä on menny kyllä ihan penkin alle. Paitsi olenhan tehnyt kyllä kaksi hyvää työtä, vaikkei niin opinnot olekaan sujuneet. Käynyt ultrassa ja listannut meidät!
Huomenna sitten parempi päivä!

Vielä sinne listalle kyllä pääsee mukaan, jos joku haluaa. Siis tästä meidän omasta ihkusta porukasta!!!
tehotytto@hotmail.com
Ja jotain pientä tekstiä, josta tunnistan, että varppina olet omaa jengiä :-)

Hiki on täälläkin, huh!

Tainnut pientä googletusta tosiaan Tuuli harrastaa... Mullakin kävi mielessä sillon, ku teitin nimiä aloin saamaan, mutta maltoin mieleni ;-)
Mun nimellä löytää ainakin koulun kotisivuille muistaakseni ja sieltäkin löytyy foto.


 
Hi-hih, minä kyllä tunnen yhden noista Tuulin kaimoista. Asuu täällä meitin kylällä. Ja paikka, jossa asun ei muuten ole sama, jossa olen töissä.

Tarinoinpa vielä yhden jutskan tässä päivän päätteeksi. Turha mun enää on yrittää saada mitään aikaiseksi :-(
Tuli nimittäin niin nostalginen olo eilen illalla, kun isäntä laittoi viestiä, että lähtee ajelemaan Hesasta kotiin päin ja herättelee sitten, kun saapuu ;-)
Minähän käväisin suihkussa ja puin pitsipökät päälle. Nostalgia siis tuli siitä, että kuinka monta kertaa sillon talven syksyn&talven aikana oli näitä samoja tilanteita. Isännän oli vähän pakko uhrautua vielä rankan työreissun päätteeksi, kun oli SOPIVA HETKI :-)
No, se eilinen ei sitten loppujen lopuksi tuottanut tulosta. Päätettiin kumminkin alkaa nukkumaan, kun ei ollu PAKKORAKOA, hahaa :-D
Oi niitä aikoja. Mutta tosiaan vauvakuume on nyt vaan ihan tämän nelkun suhteen, ei sen enempiä!
 
No, ei näköjään..kokeilen vielä

v.php
 
Hyvä minä :) Eli tosiaan puhelimella just nappasin, kun kamerasta loppui tietenkin poveri.. ja siis 23+1, jos tosta nyt mitään selvää kukaan saa..

Hih, ihana tuo Tehiksen pakkorako ;)
 
Pikaisesti (taas)... len töissä vielä hmmm... 11h joten aina välillä vaan tulen kurkkaamaan. :)

Tuliko kenellekkään perille mun s-posti? Ihan normaalisti lähetin ja nyt vaan tulee koko ajan ettei tavoitettu tms. ?

Ompulla söpö masu. :)

Jaaahas, kakkaa pyyhkimään! :D

antzi* 11+2 (tai jotain)
 
Mulle ainakin tuli Antzin meili perille. Äsken laittelin kuvia teille, niin ainakin Senoran palautui takaisin. Liekö luukku tukossa :)

Huh, saatiin siivottua ja nyt lähden tukkapyykille. Ihan poikki ja selkäkin v*ttuilee :(
 
Ihania kuvia kaikilla! Kiitoksia paljon. Mun sähköpostiin näemmä oli palautunu toimittamattomana Antzille ja Ninnille tarkotetut postit. Täytyy laittaa uudemman kerran viikonlopun aikana. Tänään töissä on niin kiire ettei varmaankaan ehdi. Muuteni täytyy teikäläiset järkätä jonkinlaiseksi ryhmäksi niin saa kaikille laitettua kerralla. Hotmailiin ei muuten mää ainakaan saanu vastaanottajaksi muutamaa useampaa. Piti laittaa loput kopioihin. Tekniikka on taas ihmeellistä!

Palaamme taas asiaan.

Safiiri ja Nelkku 12+5
 
No katoppas vaan. Mää oon kompuutterihommissa niin käsi etten oo huomattu sellasta navikkaa ollenkaan. Tosin vanha hotmail muuttu aika vasta joksiki ihme live-hotmailiksi, joka on aivan kummallisen näkönen sivu. Menee aikansa ennen ku tottuu käyttään sitä...
 
Huomenta vaan! Joo postiluukku oli jo täyttynyt :( Siirsin kuvat toiseen paikkaan elikä Omppu ja Ninni laitatteko uudemman kerran kuvanne (Safiirin ja Antzin kuvat olin saanutkin!). Ja Senora vois laittaa sen toisen s-postiosoitteen. Yritän minäkin, josko saisin kuvani tulemaan teille.

Ja mukavaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua kaikille! Koskahan Mervi pääsee koneelle kertomaan kuulumisia?

Tuuli
 
Mulle oli tullu tehiksen ja tuulin ja ompun ja safiirin viestiä . Kuvia oon saanu Tehikseltä ja Safiirilta...
Antzilta ja ninniltä en oo saanu postia...
laitoin mun isommasta postista yhen kuvan... oon mä siinä kyl aika hirveen näkönen mutta kai mä sit oon ton näkönen...
huh... kone vielä lähetti postia ja maili oli muutenki auki ja pomo tuli töihin... Mun piti neuvoo sille yks juttu koneelta, miten tehdään ja ... oli täys työ piilotella maileja... tosi karsee tilanne...


no joo se vastaa kaikille menee mulla tietenki siihen luukkuun...grr pitää sit lisätä se mun toinen osoite vastaanottajiin... ja ehdä deletoida se toinen osoite sieltä vastaanottajista.. johan taas soppa...
 
Heipat, laitoin nyt uusinnan Senoralle ja Tuulille, tuleekohan perille asti...jäikö joku muu ilman mun häikäiseviä kuviani ;) ? Voitais varmaan jossain vaiheessa kerätä sitten se "lopullinen" lista, toimivien osoitteiden kanssa, vai mitä?

Mulle on tullut kuvat Tehikseltä, Safiirilta, Antzilta ja E.W:ltä (vähän jäi epäselväksi henkilöllisyys..) Ja meiliä myös Senoralta ja Ninniltä ja Tuulilta.
 
Jeps Omppu, kiitos! Eli minulle on tullut kuvat Tehikseltä, Safiirilta, Antzilta ja Ompulta. Senora, sinun kuvaasi ei ole tullut eikä myöskään sitä toista s-postiosoitetta.

Tuuli
 

Similar threads

N
Viestiä
146
Luettu
2K
N
U
Viestiä
166
Luettu
4K
M
U
Viestiä
110
Luettu
2K
O
N
Viestiä
123
Luettu
3K
S
T
Viestiä
126
Luettu
3K
S

Yhteistyössä