Heips kaikille! Apua, mä en ole kyllä yhtään pysynyt teidän juttujen perässä viime päivinä

Aivan kamala kiire niin töissä kuin kotona ja täällä vain haikeana haaveilen, että olisin päässyt mukaan Jazzin puistopiknikille.
Mutta Ässällä alkaa ainakin olla jännät paikat eli hirveästi tsemppiä!!! Joko se Hoppu on lähtenyt synnyttämään? Tehis ja Jazz olikin sitten kätevästi sopineet jo synnytyspäivätkin

Ja muutenkin taitaa olla totista odotusta ilmassa useammallakin, kun niin paljon olette nyt hankintoja miettineet/tehneet. Onnea Jazzille vaunujen löytymisestä! Mä muuten olen kanssa miettinyt ensisängyksi sitä sairaalasänkyä. Olis meidänkin huoneistossa varmaan tosi kätevä. Nuo Ruskovillan tuotteet kiinnostais myös. Onko semmonen silkkimyssy hyvä?
Neuvolakuulumisetkin olleet kaikilla hyviä! Tehiksen "pojukin" oli viikossa pienentynyt ... Me taidetaan silti pysyä kannassamme, että josko sieltä kumminkin olis tyttö tulossa

Onko Jazz käynyt mittauttamassa paineet uudelleen? Ja Senora sinäkin joudut kotona niitä mittamaan vai? Sinulla ei olekaan enää kuin kaksi yötä ultraan. Tiedät sanomattakin, että täällä pidetään peukkuja!!! Olen kyllä samoilla linjoilla Ompun kanssa, että olisi se kyllä kohtalon ivaa...sinulla kun on niin selvät oireetkin. Miesten mukana olosta neuvolakäynneillä olitte jutelleet. Meillä mies ei ole ollut mukana kertaakaan. Hänellä suoraan sanottuna niin v-mäinen pomo, että joka ainoasta henkilökohtaisesta poissaolosta on tehtävä etukäteen tarkka selvitys, että miksi ja mihin on menossa...En ole itse nähnyt tarpeelliseksi, että mies olisi siellä mukanani, joten en ole viitsinyt häntä kiusata sillä asialla. Mutta jokainen tekee tässäkin asiassa niin kuin parhaaksi näkee

Minulle on tärkeintä, että neuvolassa mitataan kaikki arvot ja kuunnellaan sydänäänet ja mies kyllä uskoo, etten ole väärentänyt neuvolakorttiin näitä lukemia

Täällä meillä päin ei neuvolatädillä tunnu olevan ylimääräiseen jutusteluun tarvetta/aikaa, eikä hän ole kertaakaan kysynyt esimerkiksi miehestä mitään. Eipä sen puoleen, että minäkään olisin kauheasti kysynyt mitään ylimääräistä, sillä minullakin on aina kiire takaisin töihin ja kaiken lisäksi saan kaiken tarvitsemani tiedon täältä ja omalta lääkäriltäni.
Vai oli Omppu käynyt mesessä laittamassa mahakuvan. Täytyypä käydä katsomassa ja vaikka laittamassa uusi kuva itsestäkin. Muuten ei omassa navassa mitään uutta, jonkin verran se on tainnu taas kasvaa. Tiitiäinen molskahtelee pitkin päivää ja pitää edelleen suurimman shown illalla yhdeksän jälkeen. Ja nyt oon huomannut sellaisen asian, että yöllä, kun herään vessaan, niin vessareissun jälkeen, kun pitäisi alkaa uudestaan nukkumaan, tiitiäinen aloittaakin oman pyörimisensä.
Kaikille hurjasti terkkuja ja hyviä vointeja!
Tuuli jaahas ja rv 23+0 tänään
ps. Mulla on muuten ihan päinvastainen tunne kuin Ompulla. Yhtäkkiä minusta on alkanut tuntumaan, että kääk tämä raskaushan on kohta ohitse ja äitiyslomakin alkaa ihan pian!