EX-KERMIT 10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pikahuomen!

Voi Jazzilla ollut huonompi päivä eilen. Toivotaan tästä päivästä parempaa!
Mullakin oli muuten illalla joku huono olo nukkumaan mennessä. Heh, mitäs me tänään keksitään.
Mutta hyvä, että paineet oli taas kurissa, eikä tuo painokaan nyt mitenkään pahasti ole noussut.
Sitä paitsi ne neuvolan mittaukset on kanssa vähän sitä sun tätä. Mulla omien mittausten mukaan paino on pyörinyt samoissa lukemissa jo pari kuukautta, välillä vähän enemmän välillä vähemmän... Käyn aina aamuisin omalla digivaakalla. Neuvolassa kuitenkin näyttää, että pientä nousua on tapahtunut koko ajan. Ihan samapa tuo silti on. Itse tarkkailen lähinnä mahd. turvotusten takia. Otan heti "kuurin", jos meinaa iskeä...

Hopulle toivotaan suppareita!

Senora, oikeassa olet, nuo ohjelmat on tosi helppoja asentaa, mutta usein niissä kuitenkin tulee joku epämääräinen juttu, jonka selvittelyyn menee aikaa. Aloin sitä eilen tekemään niin myöhään ennen poitsun hakemista, että siksi olin niin happy :-)
Eikä se Senoran laatotushomma vaan tahdo loppua, voi! Kyllä se siitä ajan kanssa. Paljon lohduttaa.. ;-)
Ja alkuraskausväsyä oli myös täällä, joten älä huoli. Iltaysiltä aloin torkkumaan telkun ääressä silloin... Nyt ei ole telkkua eikä väsyä :-)

Isäntä muuten totesi sekstaillessa, että mun alakerta tuntuu jotenkin erilaiselta. Pelästyi mua sattuneen, kun luuli tökkäisevänsä jonnekin pahaan kohtaan. Äh, ihania nämä yksityiskohdat.. Mitähän lie tuo sitten oli? En minä kyllä tuntenut mitään... Hih, siis erikoista :-D

Nyt pitää kiitää. Taidetaan käydä vielä vähän shoppailemassa, kun on harmajan näköinen päiväkin.

Tehis rv 35+4

Pikaiset huomenet.

Jokohan on Ässä laitoksella? Ei oo eilisiltapäivän jälkeen mitään kuulunut.

Mää kans tänään yökkäilin. Vaan jäi pelkiksi ääniksi. Aamuvilskeessä menin keittiöstä hakemaan eväät ja nokkaani osui miehen keittämän kaurapuuron tuoksu. Yök, mahassa alkoi heti vellomaan. ( miehellä on tänään vapaapäivä ja hän sinne jäi kokkaamaan lapsille aamiaista )

Vointeja taas kaikille.

Safiiri ja Nelkku 16+4

Tais ÄssÄ lähte sit jakautumaan... Pitäiskö siellä suljetulla tai jotenki vaihdella kännyjen numeroita... Laittais sitte jollekki tekstarin /soittaa kun lähtee telakalle, niin muitten ei täällä tarviis miettiä ja huolehtia missää toinen on! Oisko ajatusta? Ainakin näillä näkymin meillä ei oo kotona nettiä (tai siis on se modeemi ja sammuileva läppäri)... Ja ehkä ei tuu ekaksi mieleen että käympä tässä vielä netissä ennen kuin lähdetään...

Mutta missä ovat Ninni ja Ruusa ?? Eivät ainakaa tähän ketjuun ole vielä ilmoittautuneet...

Huomenta..

Piti tulla heti aamupalan jälkeen kertomaan, että täällä mies heräs aamulla ja ensimmäiset sanat oli.. Tiistaina leikataan.. Minä sitten, että mitä. Niin hän oli nähny unta, että olin vuotanut verta, joutunut sairaalaan ja leikkauspäivä oli päätetty ensi tiistaiksi.. Ensimmäinen ajatus ukolla oli, että hän on leirillä silloin..

Menihän ne pari päivää ihan suht nopsaa.. tänään siis päästään sinne jääkiekkopeliin. Isäntä kävi eilen jo ostamassa liput ja esikoinen on onnesta soikeena..

Eilen oli oikein kiukutusten päivä.. Meillä ei nukuttu päiväunia ja ruuat jäi miltei koskemattomiksi.. No, onneksi nukku viime yön jo kokonaan omassa sängyssään.. Siis nukkuu muutenkin, mutta kun on ollu kipee ni oon heltyny ottamaan viereen.. Itsellä oli ja pinna piukeena illalla.. tuli muutaman kerran otettua isännän kanssa yhteen ihan jonnin joutavista asioista, mutta oman tukalan olon piikkiin kyllä olotilan pistän.. Massu kovettu vähän väliä ja oli pientä vihlontaa ilmassa.. Yölläkin piti rampata normaalia useammin vessassa.. mutta yllättävän pirteältä olo kuitenkin aamulla tuntu. Jospa tässä vielä tänään jotain saisi aikaiseksi..

Isäntä lähti tuohon pihalle siirtelemään traktoria kun yhdeksän maissa pitäs tulla villamiehet puhaltamaan villaa tuohon meidän aitta/varaston kattoon ja seiniin.. Siitä se sitten taas lähtee vähän etenemään.. ikkunat ja ovetkin pääsis hakemaan huomenna.. Sitten meinattiin laittaa joku vanha "kamina" tai saunan kiuas, jolla voi lämmittää niin kauan ennen kuin isäntä kykenee muuraamaan molemmille puolille omat pienet pystyuunit.. Ehkä sitten kevätpuolella pääsen kantamaan noita tavaroita tuolta vaatehuoneesta ja varastosta omille paikoilleen.. sitä odotellessa..

Hyvät päivät kaikille..

Pikku2 RV34 tasan

Juu, tuo kännynumeroiden vaihto pitäis tehdä. Ehdottelin sitä jo joku aika sitten, mutta se taisi hukkua näiden kaikkien aiheiden sekaan ja itselläkin unohtui...
Mulla on kyllä väylä mitä kautta saan tiedon tänne, jos olen häippässyt telakalle, mutta olis ihan kiva jollekin ketjulaiselle infota.

Voi himpura, että meillä on tuon esikoisen kanssa noita yhteenottoja nyt harva se päivä. Välillä muutama kerta päivässä. Ihan pikkasen alkaa hällä tuo murkkuikä painaa. Ikää siis tosiaan 11,5v., mutta ihan selviä merkkiä lähestyvästä murkkuiästä alkaa jo olla. Testosteroni on selvästi jyllännyt jo jonkin aikaa... Ja minä en nyt omissa hormonihuuruissa tunnu olevan kovin pitkäpinnainen äiti. Kihahdan heti! ARGH!!!! Sattuu olemaan vielä esikoinen ihan mun luonteinen, todella hankala
tapaus ;-)

Jeps, kait sitä vois tässä alkaa harkita sinne shoppailureissulle lähtöä. Pitääpä valita huolella nuo kengät, ettei käy kuten viimeksi...

Tehis

pikaraportti ennenkun saatan esikon kouluun... PAH ja PÖH ei alkanu synnytys, ei vaikka pikkasen timakammin supisteli eilen...

noh tätähän tää on, pitää vaan nöyränä likkana ootella koska synnytys käynnistyy.
Täytyy aatella positiivisesti MAX 3vkoa enää =D

äsken oikoluin viestit, palajan myöh. kunhan oon ensin käyny reippaalla kävelylenkillä nuoremman likan kans

son moro! ÄssÄ +tyyppi 39+0

Tehiksellä säpinää riittää esimurkkuikäisen kanssa... Taitaa tuonikäiset olla tosi rasittavia. MItenkähän sen energian saisi sitten kohdistettua johonki hyödylliseen?

Taittiin hötkyillä tuon ÄssÄn hiljenemisen kanssa...

tänään taitaa oolla ihimeellä ikää 9vk! huh..

Pikana töistä. Niin tänne siis raahauduin, vaikka nyt meinaaki päätä vähän särkeä, vissiin tosta yskimisestä ja niistämisestä tullu happivajetta.

Huono olo oli muuten mullaki illalla, pitkästä aikaa. Meinasin, että olisko siitä johtunut, että aamupäivä meni syömättä, yks leipä vaan aamulla ja sit sitä nakkikeittoo kolmen aikaan. Oli sillon jo heikko olo, kun oon tottunu jo 10.30 syömään lounaan työpäivinä. Sen jälkeen sit jossain vaihees tuli öklö ja alko väsyttämään, taisin nukahtaaki jossain vaiheessa vähäks aikaa. Ja illalla oli taas ihan hirvee nälkä. Eihän nyt yks nakkikeitto paljoo täytä!

ÄssÄ vielä läjässä.. no, mut maaliviiva häämöttää! Ja Hopulle rutistuksia masentuneiden fiilisten selättämiseksi. Kyllä mäkin aina välillä mietin, että mitä jos lapsi ei ookaan terve jne..mutta sit on pakko tyhjätä pää ja ajatella muita juttuja.

No, laitetaankos sinne suljetulle sitten ne kännynumerot? Vaikka ihan omana otsikkonaan / linkkinään? Ei tarvis sit sen kummemmin kaivella mistään.

Toivottavasti ei kuitenkaan Pikku2:n ihan vielä tarttis leikkauksiin lähteä, eikä varsinkaan noin dramaattisten tapahtumien siivittämänä, kuten miehesi uneksi.

Jaa, täytynee jatkaa raatamista; johan se olis kohta ruoka-aikakin. Halit ja pusit kaikille.

Omppu ja Toivo 27+1

Mää avasin yhteystieto-ketjun suljetulle.

Vai Ässä se täällä vielä kirjottelee. Niinpä, heti ku joku jolla on h-hetket käsillä hiljenee, ollaan me muut täpinöissämme :) Tuo on hyvä idea että h-hetkeläinen ilmottaa kännykällä suoraan jollekin meistä. Saadaan sitte heti kuulla. Pitäsiköhän taas mainostaa sitä piimäkuuria? Jos juo pari vuorokautta pelkkää piimää, pitäsi alkaa tapahtua.

Jee, kohta pääsee syömään. Meinaa olla jo nälkä.

Näkemisiin taas.

Nyt iski karmee v...tus. Tuntuu, että kaikki kaatuu päälle.. Yhtälö: molemmat kotona sairaslomalla, vettä sataa, kolottaa.. Tuntuu vaan ettei mikään käy.. Isännän kanssa otettiin äsken yhteen.. taitaa seinät alkaa kaatumaan kun ollaan oltu jo kolme viikkoa saman katon alla..

Mikä siinä on aina välillä niin vaikeaa tuossa yhteisissä säännöissä. Tuntuu tyhmältä kieltää poikaa jostain jos kohta tulee isi ja sanoo, että OK. Onko muilla samoja ongelmia.. Tuntuu vaan, että minä komennan ja isäntä nauttii mukavan isin maineesta pojan silmissä.. Minä oon vaan sellainen välttämätön pakko.. siis äiti jonka kanssa on oltava kun isi ei jouda..

No, ehkä tämä vielä tästä..

Meillä on täällä töissä apea tunnelma. Yks työntekijä putos portailta ja loukkas kylkensä ja selkänsä. Ambulanssi soitettiin paikalle. Hoitajat totes että työkaveri on vietävä keskussairaalaan kuvattavaksi. Toivottavasti hälle ei sattunu pahasti.

:(

Jaksuja pikku2:lle... Taitaa olla kummallaki pinna tiukilla, kun on noita kolotuksia.. Jaksaisitteko vaikka jonku kyläilyreissun tehdä tai vaikka yhteisen kävely-/autoajeluretken... Näkisitte muutakin kuin ne kodin seinät... Ja mies pitäis saada jotenki kuriin, ettei pojalle antais kaikkee periksi. Hyvä sanoo, kun ei oo itse samassa tilanteessa.

Toivottavasti siellä Safiirin töissä tilanne vaan näytti pahemmalta kuin mitä olikaan... Tuollainen aina pysäyttää...

piti tuossa kirjoitella yhdet listat puhtaaksi... mietin että olisko tuo alkuperäinen ilmoittautumisjärjestys hyvä, kunnes päätettiin että pistetään etunimen mukaan järjestykseen on siinä näillä meijän 'asiakkailla' miettimistä että miten tuollainen järjestys...

Pikaiset shoppailut tehty! Että sitä saa pienessä ajassa paljon rahaa palamaan...
Tällä kertaa listalla oli pikkumiehelle ja itselle. Ostan yleensä aina paljon kerralla, kun en kauhean usein viitsi ostoksilla käydä. Tosin nyt olen varmaan antanut ihan erilaisen kuvan :-) Ostin kyllä sitten tytöllekin uuden ulkoilupuvun, kun kiersin kaikki urheiluliikkeetkin.
Ostin taas kokeeksi kuitenkin yhdet imetysliivitkin. Oli vielä alennuksetkin päällä, niin pakko oli ostaa...

Meinas tuon pikkumiehenkin kanssa tulla riitaa matkalla. Hän oli sitä mieltä, että yksi muu rakennus oli kauppakeskus Mylly ja me ajettiin vaan ohi. Hän oli tosi kiukkuinen, että mennäänkö sinne Myllyyn vai ei :-)
Mutta nuo uhmaikäisen kiukuttelut ei todellakaan tunnu miltään, kun on tuo esimurkku tuossa kasvamassa. On saanut ihan uudenlaista perspektiiviä pikkuisten tänttäröinteihin. Ne on todellakin vielä helppoja juttuja! Huomion saa nopsasti käännettyä, kun oikeasta narusta vetelee. Mutta samat keinot ei kyllä toimi noiden isojen kanssa, HUOH! Asiaanhan tuo kuuluu ja pitää vaan yrittää kestää. Kotona sitä on kuitenkin turvallista kiukutella ja kokeilla rajoja. Mua itseä harmittaa ihan hirveästi, että olen nykyisin niin lyhytpinnainen. Tuntuu, että kertakaikkiaan vaan ei riitä energiaa ja sitten räjähtää samantien. Toivottavasti helpottaa, kun tämän vauvan saa ulos :-)

Ei ole kivaa tuokaaan, mistä Pikku2 kertoi. Meillä jotenkin nuo kasvatusasiat on niin meikäläisen käsissä, että isäntä on tottunut menemään aika samoja polkuja. Mutta kyllä joskus vanhemmuuden ensimetreillä oli varmasti kaikenlaista. En vaan enää muista mitä :-) Kannattaisi sille isännälle ehkä kertoa, että lapsi on hukassa, jos ei ole yhteisiä sääntöjä. Samalla nakerretaan toisen auktoriteettia, jos luvataan toisen kieltämiä juttuja. Vanhemmuus on yhteinen juttu ja siinä ei oikein omia linjoja voi vetää.

Kovat on vihlonnat taas alakerrassa. Saa nähdä, pitääkö vaisto paikkaansa tässä asiassa, mutta jotenkin musta tuntuu, ettei tämä ihan eräpäivään asti pysy vatsassa. Jotenkin kaikki tuntemukset menee etuajassa... Tosin voihan se olla niinkin, että sen aiheuttaa nuo useat takana olevat raskaudet&synnytykset. Mietin sitä isännän kommenttia alakerran erilaisuudesta, että olisiko siellä nyt kuitenkin jotain kypsymistä jo tapahtunut ja siksi tuntui oudolta... Ennen ei ole mitään kypsymistä tapahtunu ennen synnytystä. Toivoisin niin, että ainakin lokakuulle päästäisiin!!! Täällä mä varmaan sitten lokakuun lopulla vielä tuskailen, kun tällasia päästelen suustani.

Vai ei se ÄssÄ vielä synnärille päässyt... No, aika pian kuitenkin varmasti!
Ja Omppukin raahautunut töihin. Yritähän ottaa iisisti kuitenkin!
Täällä voidaan pahoin oikein porukalla :-D

Oiskohan huushollin raivaus paikallaan... Kohta tuleekin tuo meitin murkku jo kotiin. Pitääkin ottaa sellainen rauhallinen keskustelutuokio ja puida aamut jutut taas läpi. Hän kun lähti vähän huomaamatta aamulla fillaroimaan... Jäi siis kaikki anteeksipyynnöt ym. :-(

Tehis rv 35+4

Grh, täälläkään suunnalla ei ole mikään hyvä päivä tänään(kään). Seuraa siis hyvin omanapaista tilitystä ja valitusta, jonka saa mielellään olla lukematta.

Musta on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiistiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii olla kotiäiti, varsinkin näin viimeisillään raskaana. On tosi kivaa ihan yksin vastata siitä että perhe kulkee puhtaissa vaatteissa, nukkuu puhtaissa lakanoissa eikä kompuroi kotona levällään oleviin tavaroihin tai joudu nilkoissa pyörivien villakoirien hyökkäyksen kohteeksi. Sen lisäksi mä koen sen niiiiiiiiiiiiiiiiiin kasvattavana yrittää ymmärtää mun tahtoikäisen kaksivuotiaan kiukuttelua ja oikuttelua.

Ja miksi oi miksi kuivaksi oppineen pissavahingot tulevat juuri niinä parhaimpina hetkinä, kuten kesken ostosreissun kauppakeskuksen liukumäkeen. Kuten arvata saattaa oli vielä puolet ostoksista tekemättä ja tyttö maailman yhteistyökykyisin ja aurinkoisin lapsukainen, jota äidin oli ilo esitellä kaikelle kansalle. Oli myös ihana kantaa kaatosateessa kävelylakon tehnyttä esikoista, mahaa ja kolmea isoa kauppakassia...

Sen lisäksi mä olen tällä hetkellä äärimmäisen tyytyväinen että olen eräänä heikkona hetkenä sanonut tahdon maailman itsekkäimmälle ihmiselle, joka vielä kaiken lisäksi on työtään rakastava yksityisyrittäjä (ja omaa maailman ihanimman äidin, mutta se on sivuseikka, siitä en valita tällä kertaa... heheh). Mieheltä kun heruu niin paljon ymmärrystä ja apua... ja se jaksaa aina kuunnella mun huolia ja murheita.

Musta on myös äärimmäisen mukavaa toimia majatalon emäntänä miehen maailmalta kotiin palanneelle tällä hetkellä asunnottomalle veljelle. Ei mua haittaa öisin pukea päälleni päästäkseni kolmatta kertaa vessaan, tai pidätellä mun ilmavaivojani, tai olla aurinkoinen ja mukava vaikka tekisi mieli toivottaa kaikki ihmiset hevon kuuseen. Mä ymmärrän täysin että olen vain käsittänyt jotain väärin kun oli puhetta veljen kotiutumisesta ja asumiskuvioista, kun meillä yöpymisen piti olla vain satunnaista. Kyllähän kolme-neljä yötä per viikko on ihan satunnaista, vai mitä?

Olen myös tosi kiitollinen että kaiken tämän tiedon vallassa päätin vielä tehdä toisen lapsen, josta pääsen lähes yksinhuoltajan huolehtimaan.
On niin kivaa juosta energisen ja aina niin aurinkoisen lapsen perässä puistossa ja kotona olla viihdyttämässä kotitöiden lomassa. Käveleminen on niin kivaa kun eihän tuo vatsa pingotu juuri koskaan eikä alapäätä vihlo juuri lainkaan. Onneksi vauvakin on vielä niin pieni, etteivät jalat paina kylkiluita ja olo on mitä hehkein ja energisin.

Mä niin nautin tästä katkerana olemisesta ja valittamisesta.

Huoh, ehkä huomenna on parempi päivä. Sitä odotellessa toivotan teille muille äärimmäisen paljon parempaa oloa ja mieltä ja pahoittelen että olen näin negatiivinen ja itsekeskeinen tänään.

Jos jotain posiitivista hakemalla hakee, niin tänään ei ole tarvinnut murehtia liikkeiden vähyyttä.

T. maansa myynyt Jazz, masupoitsu rv 36++ ja päikkäreillä oleva tahtoikäinen (joka oikeasti on äidin pieni kullannuppu, mutta tällä hetkellä koettelee "hieman" hermoja)

Aivan ihana purkaus! :-) Minä täällä sekä itken että nauran.
Mutta sulla on Jazz ainakin taito kirjoittaa tuo kaikki positiiviseen muotoon. Se ei olekaan ihan helppo nakki!

Terkkuja täältäkin päin. Olen joka päivä kahlannut viestit läpi mutten ole joutanut sitten muka enää kirjoittamaan. Nyt pitää kytätä yksiä rattaita tuolta huuto.netistä.

Neuvolagallupiin. Meillä isäntä ei ole ollut mukana kun ultrassa. Ekassa raskaudessa oli aina silloin töissä ja en kokenut tarpeelliseksi häntä mukaan katsomaan kun verenpainettani mitataan... Ja nyt jos on sattunut olemaan kotona niin on saanut jäädä esikoisen vahdiksi. Mun mielestä siellä neuvolassa ei nyt niin ihmeitä tapahdu että kannattaisi sen takia työpäivä keskeyttää ja ajaa 50km ja jättää vielä oppilasrukat ilman opettajaa :o)

Tänään kävinkin taas neuvolassa.Kaikki arvot oli ok, pissa puhdas ja mikä parasta vauva olikin "raivona" kuten Tehis asian ilmoitti. Eli kuten arvasinkin niin on ollut pää alaspäin heti seuraavana päivänä edellisestä käynnistä. Eilen tuntui jo että kylkiluut katkeaa kun toinen vähän otti niihin osumia. Ajattelin että jos nuo ovat kädet niin Amin Asikainen saa varoa. Niin, eipä meinanut neuvolantäti löytää koko päätä vauvalta. Kokeili ensin alhaalta moneen otteeseen (sattui muuten aika mukavasti) ja ei tuntenut. Sitten kokeili ylhäältä ja sanoi että täällä on kyllä peppu. Sydänäänet kuului melkein häpykarvoituksesta (se ei ole kovinkaan runsas) ja sitten ultralla näkyi pää alhaalla. Sanoi että pää on tosi alhaalla ja takana.... Että ei kuulemma ihme jos tuntuu että häpyluu halkeaa. (siltä nimittäin tuntuu jo aamusta asti)
Tänään onkin supistellut ihan mukavasti. Välillä jopa aika kipeästi, mutta ei nyt mitään synnytyssupistuksia. Sain vielä kahden viikon päähän lääkäriajankin. Tuntuu että sitten on varmaan jo lapsen pää puoliksi ulkona.

Täällä on oksuakin liikkeellä. Muillakin kun Senoralla. Tiettekö, mulla on ruvennut tekemään kahvin tuoksu pahaa. En ole pystynyt muutamaan päivään juomaan. Joku loppuraskauden vitsaus

Hauskaa jääkkismatsia Pikku2:lle ja koitahan jaksella sen miehen kanssa.

Tehis on shoppaillut. Hmm.

Terkuin Kirppu 35+0

voi jazz.... sulla on tosiaan ollu hyvä päivä tänään... Melkeinpä tuossa silmieni edessä näen sut kaupoilla... KOita jaksaa...

Tulipa muuten sellainen mieleen, kun teitä on useampikin jolla on jo noita vekaroita... Että miten saatte järjestyksen pysymään kotona?? Kuuntelin tässä radiota eräänä päivänä ja siellä eräs äiti kertoi, että hän kyllästyi ovella vastaan tuleviin kenkiin, kun kerran kenkähyllykin on keksitty. Perhepalaverissa sovittiin 1euro/kenkä sakkoa, jos kenkä on väärässä paikassa. ja mun mielestä se euro piti maksaa sakkokassaan, mies väitti, että se oli vaan sille joka kengästä huomautti. Kengät ovat enää harvoin väärässä paikassa. Perheen kaksivuotiaskin ymmärtää rahan arvon, oli kyllä itkua vääntänyt kun oli 2 euroa joutunut maksamaan ... mutta sen maksamisen jälkeen oli kengät ollu omalla paikalla hänelläkin... Ihan vaan tuohon reunahuomautuksena että meillä mies sanoi, että mä (siis minä!) joutuisin tiheämmin sakkoja maksamaan kuin hän... mutta eihän meillä ole kenkähyllyäkään ja mulla taitaa olla useammat kengät aktiivisesti käytössä päivittäin kuin hänellä.

Ja Tehiskin saanu shoppailureissun tehtyä.

Hih, kiitti Tehis. Itseänikin jo hymyilyttää, helpottipa kummasti purkautua. Pitäisi varmaan tulostaa ja antaa ukolle luettavaksi, ehkä viesti menisi paremmin perille kirjallisesti kuin naama punaisena huutamalla?!

Sain muuten tänään kirjeen Kättäriltä ja aika synnytystapa-arvioon on 26. päivä klo 9.45. Sitä siis odotellessa.

Mutta nyt täytyy mennä, tsempitystä ja haleja kaikille!

Jazzille halit. Ihan mahtavaa, että joku osaa purkaa tunteet sanoiksi ja vieläpä noin kauniilla tavalla :) !

Pikku2:lle myös rutistuksia. Kyllä meilläkin välillä kipinät sinkoilee, mutta yhtä nopeesti laantuu, kuin alkaakin, onneks.

Safiirin työpaikalla dramatiikkaa.. toivottavasti potilas voi hyvin.

Tehis shopitellut, meilläkin olis lauantaina ostosreissu edessä (Omppu, näpit irti hoitoalustoista...!), poika tarvii kengät, kun lenkkarit "muka" kiristää..

Mulle sano pomo heti sen työtapaturman jälkeen että mun täytyy "tuon mahani kanssa" kulkea nuo yhdet jyrkät portaat tosi varovasti. Mää vaan että joo. Oottekos te muuten vielä raskauden aikana kolhineet itteänne? Mää otin ja kaaduin sillon venetsialaisten aikaan Syötteen luontokeskuksen pitkospuilla. Ei onneksi käyny muuhun ku häntäluuhun. Sitten yks päivä tulin puukkareilla rappukäytävän kierreportaita alaspäin ja kävelin portaiden sisäkaarta. Enköhän siinä meinannu tulla nenälleni alas kun puukenkä yhtäkkiä lipesi. Sain napattua kolmen portaan jälkeen kaiteesta niin tukevan otteen että putoaminen pysähtyi siihen. Täytyy koittaa elellä varovasti ettei satu pahempia onnettomuuksia...

Taas mennään, joten heissulivei vaan.

ps. hymyssä suin luin minäkin tuota Jazzin juttua.......

Voi Jazz.. Tuntu jotenkin niin lohduttavalta lukea/itkeä/nauraa yhtä aikaa tuota sinun vuodatusta.. Tuli niin kotoinen olo. Ehdottomasti sitä mieltä, että mieluummin tänne purkautumaan kuin huutaa naama punaisena.. sen totosin taas tänään ettei siitä(huutamisesta) ole muuta kun haittaa ja pahaa mieltä..

Tulis tuo isäntä tuolta ulkonta takas ni pääsis edes hetkeksi käpertymään kainaloon ja tukahduttamaan tän pahan mielen.. Esikoinenkin nukahti jus kymmenen minuuttia sitten.. on ollu sängyssä jo puoltoistatuntia. Äiti oli tänään kohtuuttomalla päällä, mutta ei poitsu ois jaksanu siellä illan pelissä olla jos ei olis nukahtanu.. On kuitenkin ollu kipeenä..

Haleja ja rutistuksia kaikille niitä kaipaaville..

juuh nääs tässähän sitä näpytellään =)

Tervehdys HOPPU täälläkin, sulla ollu haikeet hetket. mä kans tossa vetistelin kummipojan ristiäisissä 2 vkoa sitten kun hän on syntynyt ihan liki keskenmenneen vaavin laskettua aikaa... taputus olalle hoppu ja rutistus.
asiasta toiseen, eihän sitä tiedä kumpanen meistä ensin synnärille päästään. Ei mulla ole noista edellisistä ollu mitään ennakkotuntemuksia. Voimia sulle tähän loppuodotukseen =D

Jazzin ihanaa purkausta täällä kans naureskelen, supistelee kivasti kun ääneen nauraa =D (kiitokset kuoma).

Safiiri: jaa mikä piimä-kuuri?! että piimää hirveenä vaan naamariin vai?
Hui! vai oli työkaveri telonu ittensä..

Kirpun pieni on siis kääntyny, hyvä juttu!

pikku2:lla jäsentenvälistä marsilaisen kanssa... inhottavaa, mutta joskus tekee hyvää vähän tyrskähdelläkkin! Ai remonttia pukkaa teilläkin, meillä on kans kellarin saunan lattia piikattu auki ja odottaa viemäriputkien vaihtoa. Onneks meillä on tässä keskikerroksessa sähkösauna ettei sentään jouduta ilman pesutiloja olemaan. Mutta näin vimosillaan raskaana noi remppahommatki otta sitte ohtaluun taakse välillä ja kovaa! jotenkin tuntuu ettei tolla miehenlogiikalla (tai siis kun ei ole mitään logiikkaa) tu perkule mitään valmiiks.

Hö! Täällähän on vähän joka emännyksellä öllö-oloa havaittavissa (mullakin aina välillä) Tai mulle tulee semmonen tajuton suolasen hinku, pitää saada jotain suolasta syötävää ja äkkiä. maistuu oikein suussa semmonen kamala-enosaakuvailla-maku.

heh senoran organisointi-kyssäriin: Välillä erittäin huonosti =D meillä ainakin kengät on väillä sikin sokin sekä kuistilla että eteisessä. Jokapäivä mun on imuroitava... (tosin kun noita ukkoja ramppaa 3 kerroksen väliä niin tuleehan sitä sontaa) Että meidän talo ei ainakaan ole missään tip top kunnossa IKINÄ... mutta... yritän olla ottamatta siitä mitään ressin poikasta

mitähän vielä oli... dalmatia iski... vaan hyväätä päivänjatkoa kaikille!