EX-KERMIT 13 vko 40

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UUSI KETJU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

UUSI KETJU

Vieras
Jazz (vm77) LA 8.10.07 toinen, tyttö 8.8.2005
Tehotyttö 35v. LA 14.10.07 neljäs, lapset -96, -98, -05
Ninni83 24v. LA 18.10.07 toinen, tyttö 01/04
Kirppu 31v. LA 18.10.07 toinen, tyttö 12/05
Pikku2 29v. LA 25.10.07 toinen, poika 01/03
Kapris 28v. LA 1.11.07 toinen, tyttö 09/05
Ruusa07 31v. LA 18.11.07 toinen, tyttö 08/04
Omppu75, 32 v. LA 12.12.07 toinen, poika 03/04
Tuuli, 34v. LA 10.01.08, esikoinen
Niksu, 28v. LA 03.02.08 toinen, poika 12/05
Safiiri, 35v, LA 24.2.2008, neljäs, lapset -00,-03 ja -05
Antzi, 23v, LA 4.3.2008, toinen (yksi enkelilapsi)
senora, 41v, la 26.4.08 , ensimmäinen

Synnyttäneet:
Tuulimamma 36v. tyttö 29.11.06 2870 g, 47 cm LKS (LA 16.12.06)
Mariia 36v. tyttö 1.1.07 4390 g, 53 cm (LA 25.12.06)
Epeli, poika (LA 27.2.07)
kauris 25v. tyttö 11.4.07 4400 g, 54,5 cm (LA 10.4.07 esikoinen)
Maaria 28v. tyttö 21.4.07, 3805 g, 51 cm (LA 23.4.07 esikoinen)
Naks 25 v. poika 1.5.07 3360g 53,5 cm (LA 26.5.07 esikoinen)
sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)
Bellamariia 28v, poika 2.8, 3600, 50 cm (la 11.8 toka muksu)
Mervi83, poika 17.8.2007, 4235g ja 53cm (LA 4.8.07)
Hoppu , poika 19.9.07 4180g ja 54 cm (LA 15.9.07 esikoinen)
ÄssÄ, tyttö 20.9.07 , 2660g , 48cm (LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02 )

huomenta ...

Hyvää matkaa pikku2:lle... yritä nyt jotenkin saada tänne viestiä miten menee...
Vieläkös Tehis yhtenä ?? Hurjan hyvin olit kyllä jaksanu valvoa...

Paremmalla ajalla lisää... pitää ny lähtee käveleen tuonne terveyskeskukseen k*s*putkien kanssa.... Toivottavasti neulat ovat teräviä ja pistäjä ei eka kertaa asialla. Ja selviäis ilman mustelmia.

Huomenet!
Täällä ollaan. Piti tulla pikana ilmottautumaan, kun päivä taas täynnä kaikenlaista hurlumheita, enkä välttämättä kerkiä kauheasti palstailemaan...
Yö meni taas tosi hyvin ja kaikki kipuilut poissa :-) Illalla availtiin täälläkin taas vähän munalukkoja. Eikä tuokaan saanut mitään supisteluja aikaiseksi.

Senoralle miellyttävää tk-keikkaa ;-)

Tehis rv 38+1

Huomenet!!!

Täällä tosiaan tais nyt tulla se "viimenen" lähtö Pikku2:lle ja tehis tosiaan taitaa tehdä seuraa :))
Hirmuiset tsemit teille molemmille!! tää eka pvä oiskin hyvä pvä syntyä !

Ja oliko Ninnillä se kääntöyritys tänään??? En muista kyl, mut jos oli, niin tsempit sinnekin. Taisitte tosin lähteä jo aamuvarhain sinne jos ei nyt muisti ihan pätki.
Toivottavasti vauveli kääntyy oikein päin.
Niin ja hirmuisesti voimia tytön nukkuttamiseen. Et todellakaan ole huono äiti vaikka hermo joskus menee.
Jos hyvä äitiys mitattais lasten nukkumisella, niin veikkaan että maailmasta ei löytyis yhtään hyvää äitiä...

Aika hurja ukkonen ja sade täällä ollut aamuyöstä ja jatkuu edelleen.
Eikös se Senora ollut ukkos-fani?! täällä on kyllä jyrinää ja salamoita piisannut aamulla... Heräsin meinaan viideltä ?! enkä ole saanut unta sen jälkeen. kiva kiva..
tänään ois nvla-lääkäri ja vähän jännittää, onko mitään pikkiriikkisen edistystä edes tapahtunut tuolla alapäässä.

Kirpun työkaverit saa multa karvat nousemaan pystyyn!!!!! MRRR...
annat vaan taas omenoilla päähän jos alkavat urputtamaan, että lapsen sairaus (kuume yms) tai sun supparit ei ole muka tarpeeksi hyvä syy olla poissa töistä.

Jazzillakaan ei enää pitkään...hui :)
Ja HYVÄ kun sait miehesi veljen (lanko?) pois nurkista nukkumasta. Mulla olisi jo ajat sitten tullut mitta täyteen ja olisin "häätänyt" kaverin pois.
Ai siellä päin stadia Jazz asustelee. Se onkin ihan vierasta seutua mulle. Olen siis käynyt muutaman kerran, mutta toinen puoli Helsinkiä onkin sitten paljon tutumpi ja keskusta siis myös.

Tosta lasten kehumisesta, niin tuskin voi kehua omaa lastaan liikaa. Kuhan sen tekee jostain oikeesta syystä, eikä "kylläpä äidin oma kulta on tänään hienosti maannut sohvalla koko päivän" - tyyliin... siis minäkin sanon monta monta kertaa päivässä tytölle, miten hienosti hän tekee jonkun asian tai miten ylpeä äiti on hänestä, mutta kyllä se on aina "ansaittu" kiitos.
Halin ja pusin ja jaan rakkautta sanoin sitten taas koska vaan ja ilman "syytä" ja monta kertaa päivässä :))))

nyt olen tätä tässä kirjoittanut kohta 45min, että katotaan montako viestiä ehtinyt tulla väliin...

mites muuten Kirpun tilanne???
Nyt menen.

ihanaa ja sateista viikkoa. Tupsahdelkoon niitä sieniä nyt sitten urakalla :)))

kapris 35+4

jaa tehis kerkesi.
Kiva kun ilmoittauduit :))

Täälläkin on tänään munalukon avaus ja "neitsyyden" vienti. On meinaan sellanen tauko ollut tässä noissa petihommissa, että ihan tuppaa unohtumaan mites se hommeli tehtiinkään ;)
Nyt on kuulemma miehellä jo leikkauksen kivut poissa ja kovasti yritti jo eilen, mutta enhän mä voinut, kun tänään on se lekuri... ois sit tursunnut tavarat ulos kun tutkitaan... yök.
mutta illalla, illalla ;))

kapriksella ollu illalla pienoinen ongelma... Täällä vähän sama juttu ... illalla olis tehny mieli.. mut ku piti aamusta nousta pissimään purkkiin, niin aattelin, ettei sit joka rööristä tuu näytteitä... Puol neljältä heräsin ja kun oli siihen mennessä jo se 8 tuntia ollu paastoa, niin hääräsin näytteet tuubeihin. Just ja valpastuin. Kömmin vinttiin isännän viereen, joka oli vallannu melkein koko sängyn, makas poikittain... jotenkin aavisti unissaan olevansa väärinpäin... Yritin siinä sitten unta. Pyörin tunnin verran ja lähempänä puolta viittä jyrähti 3 tai 4 kertaa ja sit alkoi sataa rajusti. tunnin verran sain sit nukuttua... Ny on vähän väsy...
Verta ottivat 5 tai 6 putkiloa.
Ny tuli pomo jatisemaan tuohon...

Huomenta!
Pikku2 on tosiaan sitten vissiin tosi kyseessä! Tsemppiä!

Olen kapriksen kanssa samaa mieltä että tää eka päivä on hyvä päivä syntyä... Tänään on nimittäin mun synttärit! ;) Voi voi, jo 24-vuotta tuli täyteen. Sitä ei kai voi kauaa kutsua itseään enää parikymppiseksi?! :)

täällä on kanssa kiirusviikko tulossa, on ne häät la missä olen kaasona joten hommaa riittää... tänään illalla on kirkkoharjoitukset. Saa nähdä miten jaksaa lauantaina hummailla, tekee tosi kipeää tuonne mahaan kun on pitkään menossa ja rehkimässä. :/ Oiskohan nää niitä liitoskipuja tai jotain kohdunkasvukipuja kun persus ja häpyluuta särkee ja aina kun vähän nousee tai kääntyy niin kovasti vihloo? Ei kiva tunne, mutta kestetään! :)

nyt kouluhommiin....

Huomenta! Vai Pikku2 ehti kuitenkin kiilata edelle? Just eilen päivällä joskus kolmen maissa kävin pikaisesti lukaisemassa kuulumiset ja ajattelin, että kaikki lokakuiset taitaakin sitten synnyttää lokakuun puolella, mutta saas nähdä miten loppujen lopuksi kävi...ehtiköhän Pikku2:n nyytti syntyä vielä syyskuussa? On tämä vaan jännää aikaa ;)

Jaahas ja Senora oli jo ehtinyt aamulla luovuttaa noin monta putkilollista verta. Ja Kapriskin ollut aamuvirkkuna. Tulehan kertomaan lääkäri kuulumisia sitten. Ninni on tosiaan jo lähtenyt ajelemaan sinne äippäpolille synnytystapa-arvoon.

Jazz olisit sinäkin sanonut teidän yövieraalle, että se on nyt semmoinen juttu, että joko leipoo pakkasen täyteen pullaa tai etsii uuden majapaikan ;) Vuokrasitteko muuten sen pyörillä kulkevan vauvansängyn? Jos vuokrasitte niin mistä?

Heips ja mukavaa viikkoa kaikille!

Tuuli

Pikamoit!

Antzille onnittelut merkkipäivästä ja Pikku2:lle tsempit, jollei ole jo myöhäistä :)

Oli juu ukkonen ja vettä tuli taas niin paljon, ettei varmaan koskaan aiemmin samaa vauhtia. Lahkeet on märät vieläkin.. ja piti laittaa hienompaa päälle, kun täällä on tänään merkkipäivä yhdellä silmäätekevällä..

Munalukot on lennelleet siellä sun täällä. No, ei täällä kyllä.. kai sitä pitäis taas antautua ;). Mut lauantai meni hormonimyrkyn kourissa-hermostuin, kun mies ei keittänyt mulle teevettä, vaan itellensä kahvia. Nukuinkin sit puol kahteen päivällä!
Eilinen meni vähän kivuttomammin, oltiin metsäretkellä eväiden kanssa ja poikakin nautti silminnähtävästi. Et jospa tää taas tästä. Ihmeen tasaista mulla onkin noitten hormonien kanssa ollut tähän saakka.

Ja Senora sai ruikittua näytteet talteen, hyvä. Tuloksia odotellessa..

Hih, nauroin tolle Kapriksen "kylläpä äidin kulta on hienosti maannut sohvalla koko päivän.." :)

Alettava hommiin ( 25 aamuherätystä jäljellä =D). Mukavaa päivää ja supistuksia lokakuisille!

Omppu ja Toivo 29+5

b6.gif

Synttärionnea Antzille!
Toivottavasti Jazz saa lankomiehen muualle nurkkiin... Ei tuollaiset yövieraat (jotka eivät leivo pakastinta täyteen herkkuja) oo kivoja.
Aatteles Tehis, enää yksi yö ja vieraat lähtee :)

Lauantai oli kyllä tosinätti päivä... Källäilin pihalla... ja keksin uuden harrastuksen... Tai oikeestan vanhan mutta kehitin siihen lisäjännitystä. Härnäsin halkopinoa... Pinosta piti katella vähän lyhyempiä, jotka sopis kiukan ja vintin kakluunin pesiin... Pino oli korkia kuin mikä ja keskeltä pinoa puita nykin. Välillä tökin ylempiä halkoja pinoon. etteivät tipu ... Aika jännää hommaa... Välillä oli iso aukko pinossa, ja sain siihen valuteltua päällimmäisiä puita alemmaksi ...

Heipsan!

Kerkesinpäs lupauksista huolimatta vielä paremminkin linjoille. Lähdetään kohta taas kamujen kanssa puistoilemaan...
Anoppi alkoikin ahkeroimaan jauhelihapihvejä pakkaseen. Sillai sattumalta mainitsin eilen, että olis kilo jauhelihaa pakkasessa. Pitäisköhän tehdä siitä satsi pakkaseen pullia tai pihvejä. Anoppi heti tuumasi, että siinähän oiskin hälle sopiva homma täksi päiväksi. Ai, katsos niinpäs tosiaan, enpä ois hokannu :-D Se on hyvä, että hällä jotain tollasia pieniä projekteja, ettei änkeä sitten joka paikkaan nenuansa ;-) Muuten oma-alotteisesti lajittelee pyykit päin persusta ym. mukavaa.

Hyvä, kun Kapriskin käynyt heti aamutuimaan pyörähtämässä. Just mietin, että missähän neito luuraa :-) Toi oli kyllä hyvä heitto toi "äidin kulta.."! Mutta tosiaan kehua ei voi koskaan liikaa, jos aiheesta kehuu. Kyllä se itsetuntoa nostaa, kun tietää tehneensä hienosti asioita. Varsinkin sitten noilla isoilla kun tuppaa tulemaan sitä negatiivista palautetta aina välillä väkisinkin, niin on hyvä muistaa kehuakin sillontällön ;-)

Antzille hyvää synttäripäivää! Olet kyllä vielä aikas nuori, kaikesta huolimatta :-)
Tsemppiä hääjärjestelyihin! Kuulostaa muuten tosiaan liitoskivuilta nuo sun kipuilut.

Niin, malttaakohan Kirppu lokakuulle odotella??? Vai onko jo käynyt salakavalasti viikonloppuna synnärillä?

Ai Hesassa on ukkostellut? Täällä oli eilen kans kyllä tosi hieno ja superlämmin päivä, mutta ukkosta ei siihen jälkkäriksi tullut. En ainakaan ole yöllä kuullut.

Ompun hormonimyrsky kuulostaa hauskalta. Olihan tuossa nyt aihettakin suuttua ;-) Heh, on se niin hauskaa tämä raskaana olo.
Mulla oli kans eilen joku raivopääkohtaus. Kaikki ärsytti. Eniten tietysti tämä ahdistava tilanne täällä näiden vieraiden kanssa, mutta purkaa se täytyy kaikkeen muuhun. Hitto, mä haluan jo OMAN RAUHAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toivottavasti mua armahdetaan, enkä nyt heti joudu synnärille. Haluaisin vähän lepäillä kaikessa rauhassa.

Kaprikselle antoisaa munalukonavaamisiltaa :-)
Teillä onkin Senoaran kanssa ollut melkoiset onkelmat. Heh, pelko, että tavaraa tursuaa. Jospa se Senorakin sitten tänään pääsee hommeleihin...
Nyt alkaa täällä muuten vähän maku mennä siitä hommasta. Vaikka toi vatsa on pieni, niin on se vauveli kuitenkin jossakin sisuksissa ja hiukan ahdistaa jo... Lisäksi, vaikka valkkaria on runsaammin liikkeellä, niin eipä sitä luistoa oikeaan aikaan ole tarjolla. Sahara-meininki vaatii sitten vähän lukkosulaa :-) Lähinnä kumpaakin nauratti jälkeenpäin tuo koko toimitus!

Tuulilla hyvä idea tuon Jazzin yövieraan suhteen! Olen samaa mieltä. Jotain hyödyllistä pitäisi tehdä yösijaa vastaan!

Täytyy keritä lukemaan päivän aikana, vaikka vähän menoa onkin... Ninnin kuulumisia odotellaan ja Kirpun ilmottautumista. Pikku2 ei taida itsestään ihan hetkeen ilmotellakaan, jos tosiaan punnertelemaan jäi.
Tsemppiä kaikille tähän lokakuun ekaan viikkoon ja työn iloa kaikille ahertelijoille! Eiköhän me tällä viikollä saada jo enemmän kuin yksi vauveli maailmaan... Mitä tuumaatte? Pikku2 ja Kirppu ainakin nyt kantavat kortensa kekoon! Oisko ensi viikolla Jazzin ja mun vuoro???

Tehis rv 38+1

Antzille synttärionnittelut täältäkin suunnalta! Nuoresta iästä huolimatta olet kyllä paljon joutunut jo kokemaan.. =( Mutta hei, nautiskelehan siitä, että joka tapauksessa olet edelleen lähempänä kahta- kuin kolmeakymmentä ja tietenkin olet parikymppinen vielä moooonta vuotta.. =)

Maanantaita muillekin, syysmyrskyn keskellä täälläkin ollaan!

Ai ai kun kiristää vatsanahkaa, vaikken syönyt ku kaks pientä sämpylää ja jugurtin.

Kiva kun Tehiksen anoppi ahkeroi pihvejä. Yritähän nyt äkkiä keksiä vielä kaikkea hommaa, jota voisit hänellä teettää, kun eikös se huomenna lopu se vierailu :) Ymmärrän kyllä ihan täysin sua ja Jazzia, että ei ole kiva katella ylimääräistä porukkaa omissa nurkissa.. Itellä nousi eilen karvat pystyyn pelkästään siitä, että mies kysyi, et kutsutaanko yks tuttavaperhe kahville. No, muodon vuoks pitkin hampain suostuin, mut "harmin paikka", eivät päässeet tulemaan :) Eeeeen mä jaksa ketään katella ja vastata niihin kysymyksiin, että tuntuuko missään ja lässyn lää onko erilainen odotus etc. Mut te tiedätte kyl, jotka ootte edellä, et tätähän tää on!

Sää kirkastui, jo oli aikakin. Mut mä mietin päivä päivältä enempi, että onko Toivo liian passiivinen tai rauhallinen, kun ei varsinaisesti juurikaan potki, vaan lähinnä ojentelee ja välillä mylläilee?? Ens viikolla on neuvola, yrittäisköhän varovasti kysyä, että ei mitenkään ultraan pääsis...Miten en yhtään muista, että miten esikoinen käyttäyty aikanaan..jotenki on tunne, että ei sekään olis hirveesti potkinut, mut en kyl varmaks muista.

Voi että, on sitten tainut pikku2 päästä tosi toimiin. Olen niiiiin kateellinen, haluisin itsekin jo. Mutta, ei mitään. Vähän supistelee, ei muuta. Taidan olla tässä kärvistelemässä vaikka kuin pitkään vielä, toivottavasti en kuitenkaan enää marraskuussa. On se kumma kun vaikka mitä merkkejä tulee ja sitten kaikki häviävät kuin tuhka tuuleen.

Tehis on jaksanut kyllä viikonloppuna bailata. Mä en normaali tilassakaan jaksa usein baarissa keikkua loppuminuuteille asti. Ja nykyisin en jaksa edes kymppiuutisiin...

Antzi täyttää vuosia, onnittelut!

Senora on käynyt antamassa vaikka mitä näytteitä. Ja jallitellut halkoja. Tuli mieleen ihan se takavuosien hittipeli. Olikos se nyt Tetris...

Nyt pitää lähteä katsomaan mitä tuo tytteli tuolla paiskoo ovia. Jätti taas ruuat syömättä. Pitää kait ressukalle maitoa ainakin antaa.

Kirppu

Ei toi Tehiksen masu tosissaan oo kovin iso... mutta eihän asukkaan painoarviokaan kovin korkealla ollu...

Kävin tuolla haaveilupuolella kurkkimassa, Wabbilaisissa on Minttu plussannu... Siellä puhaltaa aika hyvin plussatuulet ja jännättäviä riittää viikonlopuksi ihan kiitettävästi. Aika hurja, kesäkuulaisillakin on jo oma ketju... Tiedossa ankeita aikoja... kohta tulee ne omat km-ajat käsille... Mutta on loppukuuhun vielä aikaa. Pitää vain elää tätä hetkeä.

Ilmoittaudunpa minäkin uuteen pinoon.

Antzille synttärionnittelut myös täältäkin! Hui miten "vanha" sä tosiaan olet. ;) Tsemppiä kaason hommaan! Kipusi kuulostavat liitoskivuilta, kuten itsekin veikkasit. Toivottavasti eivät tuosta pahene.

Senoralla tosiaan Kirpun mainitsema tetrismäinen uusi harrastus. =) Onneksi sait pinon pidettyä kasassa.
Ja aamuvarhaisella olet jo näytteitä antanut, hurjaa. Koska noita sun koetuloksia voidaan ruvetaa odottelemaan? Toivottavasti kaikki ok!

Niksulle tsemppiä työpäivään saikun jälkeen! Ja lisää saikkua sitten hyvällä omallatunnolla ellei työnteko tunnu hyvältä.
Mulla on muuten myös ollut tukivyö käytössä koko raskauden ajan enkä olisi varmaan selvinnyt ilman sitä. Loistokeksintö!

Kapriksen vauva on kohta täysiaikainen, huimaa! Toivottavasti lekurikäynti on hyvä ja paineet ok.
Kiitti muuten kun keksit tuon lankomies termin. Mä olen sitä jo pitkään pohtinut... silloin kun mentiin naimisiin me oltiin aina hukassa sen termin kanssa ja keksittiin sitten oma. Mä olin veva=veljen vaimo ja miehen veli suve=sulhasen veli. =)
Hauskaa iltaa teille! Voipi olla vähän jännä tunne pitkästä aikaa. Meilläkin nimittäin oli todella pitkä aika edellisestä kerrasta, mutta hyvin se meni. On muuten kyllä jo näillä viikoilla hankala löytää hyvää asentoa. Vatsa ei niinkään ole tiellä kuten Tehiskin totesi, mutta vauva siellä sisuksissa kyllä. Koko vatsa on nimittäin pelkkää pitkää vauvaa täynnä.

Tuuli, me ei olla vielä vuokrattu sitä sänkyä kun heillä on yhden päivän toimitusaika eli sen kerkiää kyllä sitten saada ennen sairaalasta kotiutumista. Sänkyjä voi tilata osoitteesta www.vaavi.fi.
Täytyy ottaa muuten toi sun vinkki käyttöön, mikäli näyttää siltä että olisi lankomies vielä tulossa yökylään. Toivon kuitenkin että nyt olisi viesti mennyt perille, tuskin se hänestäkään on hirveän kivaa yrittää nukkua sohvalla kun mä pyörin kämpässä tuskissani.

Hienoa että Tehiksen yövieras on noinkin fiksu että ymmärtää vihjeestä ruveta hommiin. =) Sympatiat ovat puolellasi, enää ei teidän tarvitse kuitenkaan kärvistellä kuin yksi yö. Toivotaan ettei kuopus lähde nyt vielä ensi yönä syntymään, etteivät sitten appivanhemmat päätä siirtää kotiin lähtemistään.

Omppu on kärvistellyt hormonimyrskyissä viikkiksenä. Samma här. Mua jotenkin alkoi todella kypsyttämään se ettei mies tajunnut ettei enää ole soveliasta antaa veljensä majailla meillä. Mä loukkaannuin kun mies ei "välitä" musta tarpeeksi antaakseen mulle aikaa ja ennen kaikkea rauhan levätä yöni hyvin kun hän vallan hyvin tiesi etten nuku hyvin kun sohvalla makaa vieras. No, kun sain taas purettua tunteet ja ajatukset niin johan helpotti. Ukko oli kuitenkin, raukka parka, taas aivan kuin puulla päähän lyöty...
Aivan ihanalta kuulosti teidän metsäretki! Mä olen haaveillut samasta, mutta en ole vielä päässyt toteutusvaiheeseen.
Ymmärrän muuten täysin sun fiiliksiä noiden kysymysten suhteen. Mä olen nimittäin ihan samaa mieltä ja mua ärsyttää jaaritella tyhjänpäiväisiä juttuja tästä raskaudesta. Olenkin hyvin tehokkaasti vältellyt kaikkia kyläilyjä viime aikoina.
Toivon liikkumista piti vielä kommentoida, että mun masukas on myös ollut hyvin rauhallinen tapaus. Ei ole oikeastaan kertaakaan tämän raskauden aikana potkinut kunnolla vaan liikkeet tuntuvat enemmänkin mylläyksenä. Mulla on istukka edessä, jtoen se tietty saattaa vaikuttaa asiaan. Eiköhän Toivolla ole kaikki hyvin, on vain rauhallisempi kuin veljensä odotusaikana. Hyvä kuitenkin jos pääset ylimääräiseen ultraan rauhoittamaan mielesi.

Kirppu, mulla on aivan samat fiilikset kuin sulla. Supistelee suht kipeästikin välillä, mutta sitten kaikki tuntemukset ja supparit yht'äkkiä loppuvat kuin seinään. Ärsyttävää. Yritän kuitenkin lohdutella itseäni sillä, että synnytys saattaa sitten käynnistyä aivan puun takaa ja sitä kypsymistäkin oli jo tapahtunut, eli siinä mielessä näyttää ihan hyvältä... vaikka ilmeisesti uudelleensynnyttäjillä saattaa tulla kipeitäkin harjoitussuppareita pitkään ennen itse hoohetkeä. No, oli miten oli ei tässä tosiaan ole muita vaihtoehtoja kuin odotella kiltisti sitä omaa vuoroaan.

Viime yönä taas supisteli kipeästi, mutta ne loppuivat kuin seinään. Maha kovettuu heti kun vähänkin liikkuu ja olo on jo aika tukala kun vatsa ei anna enää periksi yhtään. Synnytys pyörii mielessä ihan koko ajan, onneksi ei kuitenkaan pelota tai jännitä. Keskiviikko voisi olla hyvä päivä poitsun syntyä kun se on mun edesmenneen ukkini syntymäpäivä. Mutta ei auta valkkailla, kaikki päivät käyvät oikein hyvin, kiitos vaan. =)

Huoh, pitäisi vissiin mennä lämmittämään ruokaa itselleni. Tytteli on päikyillä ja minä en jostain syystä saanutkaan unen päästä kiinni vaikka väsyttäisi. Levottomuutta siis havaittavissa...

Aurinkoista ja kivaa lokakuun ekaa päivää teille kaikille!

T. Jazz ja masupoitsu rv 39 tasan... huh huh.

Onkos Pikku2 kadonnut linjoilta? Kovasti hälle sitten tsemppiä. Vai liekkö jo myöhäistä? Onnittelut kuitenkin jo etukäteen, kun en taas tiedä milloin pääsen tänne kirjastoon.

Kävästiin pikaisesti kaupungissa. Nappasin Cittarista Nelkulle punaisen pehmokäärmeen. Muilla lapsilla on vihreä, sininen ja vaaleanpunainen. Nelkun väri on oikein sopiva, kun jos hän on tyttö, mikäs muu passaa kuin punainen. Ja jos hän on poika, hällä on sitten "ferrarin punainen " käärme sen kunniaksi kun Kimi ajelee nykyisin Ferrarilla. Hyvin keksitty tämä viimeinen pointti. Kunnia armaalle miehelleni tästä ideasta :)

Nyt ei muuta kuin vilkutuksia kaikille. Palaamme taas asiaan joskus...

Safiiri ja Nelkku 19+1

pikakuulumiset neuvolasta.

Kaikki paineet ja sykkeet yms hyvät. Lekuri sano tohon sykejuttuun, että jos kestää pitkään (siis tunnin tai kauemmin) niin sit päivystykseen/äippäpolille sydänkäyrään, mutta ne pienet on normaaleita tässä vaiheessa raskautta.
Vauveli on pää tosi alhaallaa ja hilkkua vaille kiinnittinyt, mutta mitään ei ole tapahtunut tuolla alakerrassa =(((
Joten tässä käy sit niin kuin aattelinkin, et ekat viikot ja kuukaudet pelkään että tulee km tai alkaa syntyä tosi keskosena ja nyt sit tästä lähin "pelkään", että menee käynnistykseen... =)
no, syntyy sitten kuin on aika. Hyvä kun kaikki hyvin vauvalla ja mullakin nytten.

Antzille todella paljon onnea synttäreistä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja on toi tehiksen masu kyllä niin söpön pieni, että ei tosiaan uskois ikinä sun olevan synnyttämässä kohta :)

se on moro taas...

Hyvä keksintö toi punanen pehmokäärme safiirin nelkulle :)

Kiva Kapris, että kaikki ok (vaikket nyt sit loppusuoralla vielä olekaan..)! Eipä sit muuta ku lukkoja voitelemaan illalla =D !

Ja hyvä kun Safiirikin ilmoittautuu säännöllisesti. Eläköön kirjaston koneet!

Kävin heittämässä pari kuvaa yhteisöön. Siellä onkin ollut melko hiljaista viime aikoina..

Voivoi, koitetaan kaikki kestää vaiheidemme kanssa -tuntuu vähän yhdellä jos toisellakin olevan sietokyky venytyksessä..

Pikaisesti ilmottaudun.
Tänään oltiin sairaalassa 8 - puol 3! Oli aika rankkaa. No vauva ei kääntynyt ja otettiin sitten kuvat lantiosta, huomenna soittelen tuloksista. Painoarvio tällä hetkellä 2800g.
Maha on nyt kyllä tosi ilkeen tuntunen. Kertoilen sit tarkemmin paremmalla ajalla.

Ninni rv 37+4

Heipä hei!

Kiva kuulla Safiirista! Kaikki on ilmeisesti ok ja Nelkulle jo lelu odottamassa, söpöä. =)

Höh, ettei Ninnin vaaveli halunnut sitten kääntyä. Onneksi on aika pienikokoinen, joten eiköhän alateitsekin voi synnyttää. Riippuen tietty lantion tilavuudesta.

Kapriksella hyvät lekurikuulumiset. Älä vielä lannistu, kyllähän sitä kypsymistä ehtii tapahtua nopeastikin.

Söpöjä kuvia olit Omppu käynyt lisäämässä, ihana pieni makkaransyöjä. =) Minä kävin myös lisäämässä mahakuvan tältä päivältä ja yritän myös saada sen tähän liitettyä... ei taida onnistua kun olen mahdottoman surkea näissä hommissa.

[.img]C:\Documents and Settings\Harry\Desktop\01102007180.jpg[/.img]

Hui, ihan jännittää onnistuuko tämä.

Maha on kuitenkin ihan hassun muotoinen. Yhteisöstä löytyy sitten kuva, jos kiinnostaa.

Nyt tyttöä nukuttamaan, illan jatkoja kaikille!