huomenta!!!!
Eilen kirjoitin piiiiiiitkän viestin, mutta ei antanut mun lähettää sitä vaan herjasi, että kirjoitin vastausta liian kauan... ??? Enkä edes pitänyt mitään taukoja..
NO; Kirpulle hirveesti tsemppiä, vaikka oletkin jo varmaan saanut sen oman vauvan syliin

)
Ja Tehiksen vauveli on tosi "haastava" jo ennen syntymää

Johan nyt kiusaa kun välillä supistelee sullakin oikein kunnolla ja sitten vaan loppuu... höh!
Taitaa muuten olla sulla paikat jo aika auki... että seuraavaks heräät ponnistamisen tarpeeseen... no ei kai sentään

mutta voipi tulla sit nopee lähtö kun supparit "oikeasti" alkavat. Siis ne lopulliset jotka eivät lopu.
Sulla on kyllä NIIN ihana toi masu, että ei ikinä uskois, että vk olet jo yli lasketun. Eikä ole tullut yhtään ylimääräistä mihinkään... vähänkö olen kade!!
Katzulle piti laittaa samaa kuin antzi ja sämpy ainakin, että taitaapi olla aika yleistä toi tosi vetinen valkovuoto. Mulla myös lisäänty ihan kauheesti (tai jatku oviksesta tähän päivään asti =D ) ja on ollut tosi vetistä välillä.
Ja kovasti voimia tuon pahoinvoinnin kestämiseksi!
Toivottavasti Antzin asunto on mennyt kaupaksi.
Safiirille piti laittaa jo aiemmin, että tosi loistavaa kun sait loppuajan saikkuu ja voit nyt vain huilailla ja keskittyä odotukseen. Sullahan on kuitenkin kaikki (muistankohan oikein) syntyneet etuajassa ja aina vain enempi, niin hyvä, että voit sit tosiaan levätä.
Meille tuli ilmeisesti tosi mukava loppuraskauden harrastus ja "pieni" homma, kun toissayönä herättiin hiiren rapinaan tytön huoneen kaappien takana - nice =/
Noi kaapit on joskus tehtyn niin huonosti ja siellä on huoneen seinän ja kaapin seinän välissä rako ja kaapin takaseinä repsottaa irti, eli sieltä pääsee hyvin sit kaappiinkin... jos on tarpeeks älykäs hiiri.
Nyt sit koitetaan nistiä toi hiiri (toivottavasti ei ole montaa...) ja sit täytyy käydä kaikki tavarat läpi, ettei ole pissinyt ja kakannut mihkään ja sit haluan HETI uudet kaapit sinne, jotka sit laitetaan kunnolla kiinni eikä taakse jää mitään kunniakujaa millekkään ötökälle..
joten Jazz, jos olette muuttamassa tännepäin niin teretulemasta vaan. Täältä saa lemmikkieläimiä kaupanpäälle

Oliko se talo muuten hyvä jota miehesi kävi katsomassa?
Nyt tyttö kaipailee...
ihanaa sunnuntaita kaikille!!!
kapris 38+3