Ex-Kermit 17 vko 44

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UUSI KETJU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä ei mitään erikoista missään suhteessa.....

Tuntuu hassulta kun joku ihmettelee että kun viikot menee niin nopeaan ja minusta vielä tuntuu että viikot matelee ;) Eiköhän se vauhti tästä kiihdy.

Työnantajalle ilmoitin ja sanoi heti että minulle on sitten jo sijaisehdokas. Toppuuttelin hieman, että täytyy nyt varttua että pääsee hieman turvallisemmille vesille. Alkaa meinaan oikeasti hirvittää kun se viikko 9 lähestyy. Täytyy toivoa että oireet pysyvät yllä....

Jokunen kaveri tietää odotuksesta ja eilen kun ilmoitin yhdelle niin töräytti, että ei aio onnitella. Vasta kun 12 viikkoa on täysi. Tuntu ehkä jotenkin pahalta....

Täytyy kohta lähteä imiskelemään appelssiinia :)

Juu Katzu muistan hyvin tuon tunteen - viikot siitä ekasta ultrasta np-ultraan tuntuivat noin vuoden mittaisilta ;)

Tosiaan aika mielenkiintoinen reaktio sun kaverilta...hm. Tietääkö hän sun keskenmenosta? Ja töissäkin olet jo kertonut. Varmaan ihan järkevää, kun sun työ vaatii hieman erilailla läsnäoloa kuin tämä papereiden pyörittely.

Tuuli

Katzu... Siis ei nää omat viikot mene kovinkaan nopeasti, mutta toisista huomaa, että niillä on viikkoja kasassa yllättäin aikas paljon.. Aika tökerösti on kyllä kaveri tuumannu... Rohkeasti olet kyllä kertonu odotuksesta... Sitä rv12 täyttymistä minäkin ensin odottelin, mutta saa sit nähdä, että milloin kerrotaan muille. Aika hassusti työnantajakin suhtautu... Ihan kuin olis jo miettiny asian valmiiksi... Outoo... Onnitteliko edes??

Tuo kaverini on todella erikoinen ja tietää km:stä. Aina uteliaana urkkimassa toisten asioita ja sit kyllä esim minulle kertoo toisten asioista. Eli varmaan kertoo minunkin asioita muille....

Pomoni onnitteli minua ja tiesi myös km:stä. Oikeastaan tuohon sijaisuus hommaan vaikuttaa se, että toisessa yksikössä on eräs määräaikainen ja sinne palkattiin juuri toinen vakituiseksi ja nyt ajatteli ehdottaa tälle määräaikaiselle, että pääsisi tekemään minun sijaisuuttani. Määräaikaiselle oli meinaan kova isku kun häntä ei valittu vakituiseksi, No tosta selostuksesta ei varmaan kukaan ota tolkkua :)

Niin siis itseasialla näillä paikkeilla viimeksi sikiön kehitys oli pysähtynyt. Sen takia tässä jännittää taas vähän enemmän.

olen täällä yöllä valvoessa miettinyt, että miksi tuntuu siltä, kuin "takaa" tulevat ottaisivat noissa rv:ssa kiinni.
ja kai se johtuu siitä, että tosiaan ne ekat viikot / päivät tuntu NIIN pitkiltä ja menivät NIIN hitaasti, että musta tuntu kuin olisin ollut raskaana tosi pitkään, ennen kuin vaikka Tuuli plussasi, vaikka ei niin ollut.
ne alkupäivät vaan meni niin uskomattoman hitaasti....

joka tapauksessa Tuulille onnittelut uudesta kymmenestä :))

no, se siitä!

Ihme kommenttia katzun kaverilta *pyörittelee päätä*

Täällä olo on kyllä NIIN hyvä, etten uskois olevani jo yli lasketun.
Pää on jo niin lähtökuopissa, ettei enää pääse sieltä häpyluuhun painamaan (paitsi tietty olkapäillä jos nyt oikein porautuu) eikä sitä kipua olekaan ollut pitkään aikaan.
Muutenkin nukun tosi hyvin ja on tosiaan pirteä olo eikä sitä mahaa aina edes muista kun jotain touhuaa. Niin se vain roikkuu tossa mukana =)

Sain eilen painoarvion (on siis ihan vain oman terkan tekemiä epävirallisia) ja veikkaa n.3,8kg tai vähän yli, jos pitkään viihtyy vielä masussa.
Mutta se mistä olen aikas varma, niin pitkä kaveri tämä on.
suppareita en saa minkäälaisia aikaan rappusten kävelyllä tai muuten, mutta yöllä heräsin muutamaan otteeseen tosi kipeisiin supisuksiin.
Tai sen verran ilkeäntuntuisiin, että piti kärvistellä ja puhista sängyssä, kun en jaksanut nousta kävelemään.
Että ehkä nyt elätän toivoa, että ennen käynnistystä syntyisi...

nyt se safiiri sieltä hankkimaan sitä omaa liittymää ja linjoille!!! Sua kaivataan jo!

kaikille vilkutukset ja ei varmaan kannata jännäillä mua ihan vielä nyt viikonloppuna.
käyn kuitenkin hakemassa jonkun puh.nro tuolta suljetulta JOS yllättäis ja vauva syntyis...

kapris 40+1

Alkaa siis Kapriksellakin jo vihdoin ja viimein loppusuora häämöttää... =)

Täällä ei ihmeitä. Piipiäinen moniotteli masussa eilen illalla niin antaumuksella että piti oikein istahtaa alas ihmettelemään moista menoa ja meininkiä. Väliilä nousi pää ja välillä peppu tosi korkealle ja lopulta painoi jollain navan kohdalta niin, että napa kiepsahti hetkellisesti "väärinpäin", siis pullahti ulospäin... Karmean näköistä ja aavistuksen ikävän tuntuista, ei voi muuta sanoa. Mä kun oon sellainen "herkkänapainen" ihminen...

Jahas, työt kutsuu. Letkeää viikonlopun alkua!

Niksu 26+5

Pikapyörähdys jälleen kerran :-)

Tuosta toppahaalarista... Minä se olin niin fiksu, etten tajunnut etukäteen meiltä puuttuvan pieni toppahaalari. Kuvittelin, että noilla 68-senttisillä muka pärjättäisiin. Huom. Meillä ei ole ennen ollut syksy eikä talvivauvaa :-) No, onneksi en tajunnut, sillä nyt pääsin ostamaan oikein tytön haalarin :-D
1178681.t.jpg

Siis tosiaan Tuulilla 30rv:a kasassa, uskomatonta!

Jee, Kaprista jo supistelee. Odotellaan...

Kaikille hyviä viikonloppuja, jos en enää ehdi pyörähtää. Tuntuu olevan aika vähän kortilla :-) Terveydenhoitaja tulee tänään kotikäynnille. Kiva nähdä onko tuon kirpun paino noussut ollenkaan.

Tehis

Ihana pinkki Prinsessa tämä "Lahja"-tyttönen.
...NyyYYYyyHHhhhhhh.... =o}

Hyvää viikonloppua, Tehikselle ja muillekin ( Tehis voisi käydä
kuvaterkut laittamassa meille haaveilijoillekin...)

Oi että tuota tehiksen ihanuutta..! :)

Pikaisesti omat kuulumiset. Neuvolassa oli kaikki ok, hemppa oli noussut raudan ansiosta 122 ja verenpainekin oli noussut ja oli jo ihan hyvä. Paino oli vähän laskenut, mutta onhan sitä jo yhteensä 2,5kg tullut. Supisteluista ei sanonut mitään muuta kun että ota iisisti ja kun käyn 14.pv muutenkin lääkärissä niin jos sitten tutkisi. SF mitattiin ekan kerran ja se oli 20, eli keski - ja yläkäyrän välissä mennään. Sain äippäpaperit ja ajattelin vielä tänään viedä ne kelaan niin saa hommat etenemään.

antzi 22 tasan

Minäkin yllätyin noista 68cm haalareiden suuruudesta, tyttöhän hukkuu niihin. Ei kuitenkaan hommata pienempiä, meillä on tuo kaukalopussi ja se on muuten tosi kätevä..käytetään myös vaunuissa makuupussina.
Kiva Tehis, että teille tekee kotikäynnin..me ollaan jo jouduttu 2xkäymään neuvolassa..heillä kun ei ole aikaa kotikäynneille!

Jazzille..meijän esikoinen lopetti päikkärit 2vuotiaana..että tsemppiä vain, muistan kuinka rasittavaa oli alkuun..mut kyllä se siitä! tai ehkä on vain ohimenevä juttu, ehkä vauvasta johtuvaa..

Meijän neiti on taas tisua vaille..koitan palailla paremmalla ajalla..

Kapris vaan olla possottelee... Toivottavasti kaveri tulee ihan itekseen, ettei tarvita käynnistystä... Vai maha kulkee mukana, ettei sitä huomaakkaa ... :)
Niksun piipiäinen on sitten pitäny moniottelun... Voi olla aika villin näköistä kun maha silleen elää...
Jahas ja Lahjalla on sitten tänään tapaaminen neuvolantätin kanssa... Ja ihanan vaalenpunaisen toppiksen on saanu... Ei sitä kaikkee osaa ottaa huomioon, vaikka ei edes eka kertaa asialla...
Hyvä, että Antzilla neuvolassa kaikki ok. ja äippäpaperit vetämään, ja seuraavaksi pääset sitten kehumaan että viikkoja 30 ja pakkaus saapunu... ;)
Ninnikin käyttäny jo junioria neuvolassa?? KUinka usein siellä pitää käydäkkään??

Eihän tässä ois kuin pari tuntia ja sitten pääsis kotona käymään.. Illaksi on sovittu juttu muksujen Halloween juhlan valvojaksi / karkinmyyjäksi / yleismies-jantuseksi... Eilen kattelin jouluvaloja kummituskäytävää varten... miten nekin muka on hukassa... No ehkä lähempänä joulua ei tartte kuin ottaa...

Ihanan kuva tehis laittanut :)

En ole vissiin muistanutkaan mainita minun erittäin ikävästä tämän hetkisestä vaivasta. Eli nyt kun päivällä syön töissä (ei ole väliä mitä syön), mun maha alkaa turvota ihan järkysti. Siis nytkin mahaan sattuu kun ilmaa on niin paljon. Tässä tapauksessa hyvä, että vessa on aika kaukana. Ei ole ihan pieniä ääniä mitä tulee ja paineella.............

Mukavaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti

T: Ilmalaiva ja nöpö

Voi ihanuus tuota Lahjaa... ja niin söpö vaaleanpunainen toppahaalari. Vähän kyllä itseäni harmittaa, kun en pääse osteleen mitään vaaleanpunaista. Tai ehkä sitä ei pitäisi olla niin kaavoihin kangistunut ;) Ninni, mitä tarkoitit tuolla kaukalopussilla - millanen se on? Joku toppapuku/pussisysteemi kun tässä olis hankittava...

Hyvä, että Antzilla on kaikki kunnossa!

Rauhallista viikonloppua kaikille!

Tuuli

Tuuli... kävin googlettamassa tuon Kaukalopussin... aikas kätevän näköinen systeemi...
Nyt pääsee viikonlopun viettoon... Tai kaupan kautta kotiin ja ruoka tulelle... ja sit pitämään muksuille halloween party...

Kaprikselle suppareita! Onhan sulla jonkun kännyn numero, jos tulee lähtö???

Viikonloppuja!

Tuuli, meillä siis vastaava kuin tuossa linkissä. Ostettiin Lastentarvikeliikkeestä ja maksoi n.39 eur. Suosittelen.
http://www.vekaravintti.fi/lampopussit.htm

Nyt ei taas kerkeä muuta..

no huhhuh!

Pakko oli tulla nostamaan meidät, kun oltiin tiputtu jo tokalle sivulle...

Tänne ei mitään uutta. Olen ihan 110% varma, että käynnistyksellä syntyy eikä se oikeestaan haittaa - ihme!!!
Olo on nyt niin hyvä, että mikäs tässä ollessa. Paitsi hermo menee ihan samantien noitten kyselijöiden kanssa...
no, hyväähän he vain tarkoittavat ja ois sekin aika kauheeta jos kukaan ei kyselis vointia. Että täytyy olla vaan tyytyväinen tähän :)

nyt iltapullalla :)

kapris 40+2

Ninnille kyssäri kaukalopussista: Miten kaukalon vyöt laitetaan kiinni? Onko pussissa jotkut reiät vai miten? tarvii varmaan käydä ihan tsiikaamassa jossain livenä että blondikin ymmärtää... xD

Kaprikselle tsemppiä loppurutistukseen! =)

Katzu: Voi noita ilmavaivoja! Siis mähän olin kans kävelevä pierutyyny =O Ja oli niin tuskainen olo välillä kun ei ilma tullu ulos.

Antzillakin jo 22 rv täys =)

heh, naureskelin tota Niksun herkkänapaisuutta. Mun miestä puistatti mun mollee napa, sen mielestä se oli kipeen näkönen =D

Ihana kuva Lahjasta =D niin rinsessana..

Meillä elo jatkuu kivana, Pikku-Myy hymyilee ja on muutama jokellus-harjotuskin suusta kuulunu =D Tykkää katella leluja, ja isosiskot tykkää näyttää niitä. Tyttö syö päivisin n.3h välein ja yöllä 4-6h välein. Ristiäiset on meillä 24.11, tarkotuksena olis saada yläkerran toinenkin huone rempattua, yläkerran veskiä ei varmaankaan saada siiheks kuntoon. Meillä on edellisetkin lapset kastettu kotona, ja niin halutaan nytkin.

kaikille vilkutteleepi ÄssÄ +"Pikku-Myy" 6vkoa 3pvää

Tässä vielä yks linkki kaukalopusseista, siinä näkyy sekin miten ne vyöt tulevat. Musta nuo olivat kivannäköisiä, mut aika kalliita. http://www.lastenvaatteet.com/index.php?cPath=1103_30

Meillä on kyllä kummallinen rytmi, päivällä neiti tankkaa lähes kokoajan ja nukkuu yhen 2h:n pätkän miniunien lisäksi, sitten illalla kun on ollu 2h putkeen tisseillä nukkuu koko yön kunnolla heräämättä, ja syö pikasesti 3x. Vaikuttaa tietysti, kun saa nukkua mun vieressä, mut aika outoa. Tosi kiva, kun itsekin saa nukuttua, mut sit päivällä ei paljon muuta voikkaan kun istua toista syöttämässä. Ois ihan kiva käydä jo ihmisten ilmoilla, mut hieman hankalaa. Mietin jo, et saakokan neiti tarpeeksi ruokaa, kun koko ajan syömässä, mut ei kait silloin nukkuis öitäkään?
Jotenkin muuten tosi vaikeaa siirtyä vauvanhoitopuolelle..

Kapriksella on vielä aikaa normaaliin käynnistymiseen, mut hyvä, jos ei käynnistyskään haittaa :) Tsemppiä! Kahden viikon päästä viimeistään vauva maailmassa! (eihän ne kauemmin anna yli mennä?)

Kävi muuten hassu juttu nimen suhteen...meillä oli nimi jo melkein päätetty, mut miehen serkun vauva kastettiin eilen lähes samalla nimellä..siis ekassa nimessä yhen kirjaimen ero, ja toinen nimi ihan sama! Meillä tuo eka nimi vielä aika harvinainen, mut en nyt tiedä annetaanko se vai pitääkö keksiä joku muu? toka nimi meni ainakin vaihtoon.

Mun napa "pullahti" ulospäin varmaan puolessa välissä raskautta, mut nyt on jo vetäytynyt taas sisäänpäin. Aika hassu tuo Niksun tapaus :)

Ässän tyttö kuulostaa jo niin isolta..

Jazzilta onkin lähtenyt hurjasti tuota painoa!

Vilkutukset myös multa kaikille!! Meen taas syöttö hommiin.

T.Ninni