EX-KERMIT 19 vko 46

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UUSI KETJU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Senora: kyläpaikasta ei löytynyt pottaa kun herra sitä pyysi ja siitä se ajatus sitten lähti... =) Eli ei seurannut sen kummemmin kenenkään esimerkkiä, tuli vaan tulokseen että vaippa ei nyt käy.. Tosi kauan oot muuten saanut salaisuuden pidettyä itselläsi, eikö jo polttele kertoa muullekin maailmalle mitä ihanaa teidän perheelle kuuluu..?

Katzu: meidän esikko kastettiin kirkossa ja kahvitukset pidettiin srk-salissa. Niin tehdään nytkin. Paikalla oli silloin kummit, mummut+vaari, isomummut, miehen sisar perheineen, yksi kaveripariskunta ja 4 muuta sukulaista. Nyt on suurin piirtein sama määrä väkeä kutsuttavana kuopuksen kastajaisiin. Eli suht suuret kastajaiset, miehen toiveesta, ja siksipä en niitä kotona suostukaan järjestämään... =) Viimeksi mulla oli iltaloma kastajaisten jälkeen, eli kun esikon kummitäti Saksasta tuli pitkästä aikaa meille kylään, niin päästiin baariin kahdelle ja rauhassa juoruamaan. Isi hoiti huushollin sillä välin ja lähti sitten seuraavana aamuna kukonlaulun aikaan lapsen kahden kummisedän kanssa Helsinkiin moottoripyörämessuille.. =)

Jazzille ja Ompulle vilkutuksia ja jaksuja!

Tää lähtee nyt kaffenkeittoon, kohta tulee vieraita. Leppoisaa sunnuntaita!

Niksu rv.29 tasan.

Voi Omppu tuota sun miestä... Mutta kai se nyt sen viimeisen kerran baarissa voi käydä. Pidät nyt sille puhuttelun... Mä oon ollu ristiäisissä jossa on ollu vanhempien sisarukset mukana perheineen... Yhdet pidettiin pihalla, oli nätti kesäpäivä. Mutta en kyllä muista että oisin ristiäisissä ollu muuten kuin kummin ominaisuudessa... Ei oo kyl suunniteltu vielä sinne asti. Epäilen että pappi ja lukkari ja mun vanhemmat ja kummit... En tiijä kututaanko paikkakunnalla asuva velipoika morsiamineen...

Vai meinaa Omppu että pitäis kertoa jo... mikäpä kiire tässä?? Kerkiää tän vielä kertoo, sitten kun on kunnon maha, eikä tällainen röllykkä. Ja eiköhän se parin-kolmen viikon kuluessa nouse esiin enemmän... Toisaalta olis hyvä että se rakenneultrakin olis käytynä... tietäis sitten missä mennään. Ettei oo mitää rakennevikoja... Hitsi kun alkaa tympimään kun tunnin välein radiosta tulee tehyläisistä juttua. Saisivat tehdä sovinnon ja palailla kiltteinä tyttöinä ja poikina töihin... Pitäisköhän varalta yrittää yksityiselle RUhun... Laitoin mailia neuvolaan, jossa kysyin, että tietääkö hän, peruuntuuko jo annetut ultra-ajat. Toisaalta aika on joulukuulla, kuukauden päässä!! Kerkiää ehkä jo siihen mennessä loppuakin lakko.

Voi elämä, miten suloinen ja pieni voi ihmislapsi ollakaan! Juuri lähtivät ystäväperheemme, melkein neljä tuntia viihtyivät. Tyttö on nyt kolmekiloinen ja kyllä ei voi kun ihmetellä, että tuollainenko pitäis kohta punnertaa maailmaan :). Esikoinenkin paijasi ja katteli niin ihastuneena...

Niin, ilman muuta siis ei mulla periaatteessa ole mitään sitä vastaan, että ukko käy baarissa, mutta kun sillä on ollut noita menoja enempi ja vähempi tässä koko odotusajan. Ja kahden viikon päästä on lähössä vielä Turkuunkin "työreissulle" bilettämään.. Siis paremminhan mä saan nukuttua, jos ei tuo ole vieressä kuorsaamassa.. mutta jotenki vaan eilen tuntu, että onko järkee vai ei.. nää meidän paikalliset baarit kun ei hirveitä elämyksiä tarjoa :) ja vielä yksinään kaiken lisäks lähti. (no eiköhän siellä yks naapurin isäntä ollut rähisemässä tapansa mukaan)

Unohtui päivällä kommentoida tuo Niksun esikon hieno juttu! Kyllä se vaan on kumma miten pienestä voi tulla äiti onnelliseksi. Vaikka iso juttuhan tuo oli oikeestaan. Meillä on nyt poika jonkin aikaa tehnyt isojen poikien pissat, eli seisaaltaan pönttöön. Ihanaa, kun ei tarvi aina olla vahtimassa vaan toinen voi käydä oma-aloitteisesti asioillaan.

Ja nyt ruokaa! Toivo pitää ihan hirveetä elämää, kyllä on tuskaa taas tää oleminen...

Kävin laittamassa niitä meidän "sisaruskuvia" suljetulle.. =) Kuvanlaatu ei oo paras mahdollinen, kun skanneri päätti olla toimimati ja piti kameran kautta siirtää näitä koneelle...... Mut kyl niistä nyt idean saa.

Pikaisesti piti tulla kahlaamaan viestit läpi, mutta niitähän oli ihan mahottomasti :-)
Joudunpa siis palailemaan paremmalla ajalla uudelleen.
Jos hyvin käy, niin vielä tänään. Isäntä lähti reissuun ja yritän saada tuon pesueen sänkyyn samaan aikaan ;-)

Nyt kuuluu ääntä sieltä sun täältä eli nukutushommiin.

Tehis

Pikaisesti omaa napaa päivittelen...

Meillä elettiin taas jännää aikaa eilen kun soitin Hyvinkäälle ja kysyin, että pitäisikö jossain vaiheessa vielä tarkastaa tuo lapsivesi juttu kun on taas vk tullut niin paljon vetistä vuotoa, että vaikka pikkarisuojaa käyttää niin kahdet tai kolmet pikkarit menee päivässä. :( Ne sanoi yllättäen siellä, että menehän HETI naistenklinikalle näytille! Mä pelästyin kamalasti, eikä helpottanut yhtään, kun sielläkin oltiin tosi huolestuneen oloisia, pistivät vauvan sydänkäyrät tulemaan, ottivat tulehduskokeet alapäästä ja verestä, lapsivesinäytteen tms. Mies sai tosissaan rauhoitella mua, että muistin hengittää! No, lopuksi ultrasivat ja vettä oli normaalisti, lapsivesitesti negatiivinen ja tulehdusarvot ja sydänkäyrät ok. Eli kaikki hyvin. Mutta hyvänen aika että pelästyin!Hui...

Huomenna onkin sitten surun päivä kun meidän koira vihdoin lähtee koirien taivaaseen... :( Kyllä tulee kamala ikävä!!!!!

Ai niin, serkku vaimoineen sai viime ma pojan, tänään sitten kysyivät mua ja miestä kummeiksi, joten meistä tulee nyt sitten pienen pojan kummit. :)

Mutta nyt menen hellimään tuota koissua vielä kun voi...

antzi rv25