Heips!
Täälläkin vatsa murisi siihen malliin, että oli pidettävä jo ruokatauko. Samalla kun nautiskelen tuosta jälkkäristä, voin vähän käyttää aikaa täällä
Maanantaina on tehtävä kirjastoreissu, että voi osan päivästä olla vaakatasossa ja lueskella. Mulla ei kroppa kestä tätä paikallaan istumista! Miten ihmeessä konttorihommissa voi olla raskaana??? Itse kun on töissäkin tottunut siihen hyppäämiseen ja kuperkeikkojen tekemiseen, niin ei voi ymmärtää...
Tai ehkä mulla työskentelyasento ei ole oikein merkonomisesti oikea (isännän hiukan sivistyssanahakuisen työkaverin käyttämä ilmaisu).
Hassua, miten kaikki näyttää jotenkin eriltä kuin on ajatellut. Mutta kuitenkaan ei oikein tiedä, miltä sitten piti näyttää. Heh! Olemattomia mielikuvia...
Antzin kuvaa en ole saanut. Kaikki muut taitaa olla tulleet perille ja osa tuplana

Mulla kans toi luukku nyt tätä hommaa varten ja se on kyllä jostakin hanurin uumenista koko luukku! Työpostikin taas täyttyy niin äkkiä ja se saatetaan millon tahansa napsasta pois, kun on äippälomilla. Fiksu systeemi meillä!
Jotenkin tuntuis taas, että se YHTEISÖ mesessä ois kaikkein fiksuin. Siellä on aika paljon tilaa. Albumiin mahtuu paljon kuvia...
Saisko kannatusta, jos perustaisin sellasen???
Ompulla kyllä jo ihana vatsa! Mä olen ihan kade, että jollakin noin söötti vauvamaha jo noilla viikoilla... Täällä lähinnä vaan kesäturvotuksen näköistä niin kauan :-/ Kukaan ei uskalla kysyä, ootko raskaana...
Kuvien liittäminen sieltä aijaasta suoraan, tapahtuu kans niiden OMINAISUUKSIEN kautta. Kuvan päälle, oikee hiiri ja ominaisuudet. Sieltä se osoitteen kopiointi.
HAKASULKEISIIN img, osoite ja HAKASULKEISIIN /img.
Mitähän muuta... Taitaa olla osa nyt porukasta tipahtanu pahasti kärryiltä, kun ei ole kerinny pariin päivään pyörähtään. Täällä tapahtunut paljon!
Meillä muuten isäntäkin oli niin onnessaan tuosta eilisestä ultrasta. Tuumasi, että nyt vasta sitä oikein taas tajuaa... Ei ole aikaisempiin ultriin päässyt mukaan ja tuo oli kyllä ihan huippu, kun tosiaan näki, että samanlainen siellä on, ku kaikki muutkin

Ja se tosiaan on siellä, en ole huijannu!
Kait se on jatkettava hommia. Palailen, jos jotain tärkeätä unohdin.
Tehis rv 31+5