Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

Takaseinä ja poika että en kyllä usko tohon. Lisäksi meidän pojalla on joka 2. kerta tyttösykkeet eikä mulla ole linea negraa niin kuin pojasta pitäisi olla. Sormuskin pyörii niin kaunista ympyrää ettei mitään rajaa. :) Et joko meillekin tulee kaksineuvoinen lapsi tai noi on akkojen höpötyksiä.
 
  • Tykkää
Reactions: syysmyrsky
Namppis sama juttu meillä että... :D

Tiuhti Ne siinä viimekertaisessa suttu ultrassa sano et "ei täällä ainaka vehkeitä näy",mutta se voi olla et ne näkyyki tässä rakenneultrassa,tosin täällä satakunnassa on kovin nihkeesti sanottu mitä siellä on,taitaa olla aivan sama onko niitä pissavehkeitä siellä ollenka ku ei sitä lasta kuulemma voi enään lähettää sinne mistä on tullutki? :D en ymmärrä niitä ollenka.
 
Laretzki
Mulla pitää kanssa tuo paikaansa, vaikken koskaa tuollaista väitettä oo kuullutkaan. :) Eli tyttö tulossa ja istukka takana. Tosin mahan mallista olisin sitä mieltä että on aika tyypillinen poikamaha, jos mitään oon oikein ymmärtänyt, tulee meinaa aikalailla suoraan kropasta ulos, enkä oo erityisemmin levinnyt sivuille, vaikka painoa tullutkin.
Mut noi on aina noita uskomuksia :). Kaikki on edelleen varmoja että poika meille olisi tulossa, tyttöveikkaukset on ollut hyyyvin harvassa kavereilta ja sukulaisilta. Terkka oli eka joka sydän äänet kuultuaan sanoi, että ihan tytöltä kuullostaisi, muttei sit lupaa mitään.

Mulla loppuikin tältä viikolta jo eilen koulu, mikä sinänsä hyvä, koska mies lähti tiistaina työmatkalle Saksaan ja kissoja piti tulla jo ruokkimaan ja hiekkaa siivoamaan. Ainoa tässä vaan on se, että mulla on ihan saakelin tylsää! Mä en mitenkään tiiä miten saan ajan kulumaan lauantai iltaan asti : / Tänään tehnyt jo vaikka mitä, käynnyt kirpparilla, kaupassa, maalannut vessaa, virkannut sinne ensimmäisen säilytyskorin ja äsken laitoin pannarin uuniin, jonka aion syödä mansikoiden ja kermavaahdon kanssa.. Tuntuu että ilta menee ihan kamalan hitaasti. Noh, pitää huomenna käydä kaupungilla ostamassa kudetta isoihin koreihin, maalata vessan tehosteseinä, tilata sinne seinätarra, käydä neuvolassa ja sit aion ehdottomasti mennä kattomaan uuden Twilightin, koska mies ei sitä luvannut mun kanssa lähteä katsomaan...

Eli kai sitä tässä jotain keksitään.

Lare ja Spyro 25+5
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
juu siis tuohan on juurikin akkojen hömpötyksiä :D kyllä munki ystävällä ensimmäisestä pojasta oli istukka takaseinässä ja tästä toisesta etuseinässä! eli ihan miten vaan voi olla, mutta mitä mie oon kuullu niin aika monelle se menee juurikin noin :) ei tää siis mikään oo, että PITÄÄ OLLA JUURI NIIN.. vaan tällanen leikkimielinen juttu =) samoihin menee ku linea negra ja sykkeetkin :)

mulla on ilmestyny linea negra ja se menee tissien alle saakka :rolleyes: ja se viittais poikaan.. istukka takaseinässä viittais tyttöön.. eli ihan kuinka haluaa uskoa ;) mulla on poikaolo! oikeastaan, mie vähä järkytyn jos se ei oo poika :D meinaan jotenki niin vahva on fiilis.. toivottavasti se joulukuussa selviäis :cool: toki tyttö on ihan yhtä tervetullut! :heart:

syysmyrsky, monessa paikassa ei haluta sanoa, koska jos sieltä tuleekin toinen mitä on sanottu ultrassa saa joku aina syyt niskaansa :D onko sulla oloja kumpi olis tulossa? =)

namppis, en miekään oikein usko noihin uskomuksiin :D meinaan mulla ainaki on niin ristiriitasia juttuja, että sieltä voi niiden mukaan tulla kumoi vaan ja vaikka oliski vaan tyttöjuttuja niin en siltikään uskois :)

(.), kohta se on, VIIKONLOPPU :D tää päivä vielä! huhhuijaa.. oli niin vaikea herää aamulla ja tulla ajoissa, mutta haluan ajoissa poiskin töistä! huomenna saa nukkua ja koko viikonlopun levätä.. mitään ei olla suunniteltu :) onneks! tosiaan, mulla on vaffa poikaepäily :heart: ja niinku sanoi, hiukkasen järkytyn jos se on tyttö, mutta yhtä rakas hän silti on! ihanaa huomata, aina kun syö, alkaa hetken kuluttua tuntua perhosen siipien lepatusta, kuplien poksahtelua ja kalan pyrtsön heilutuksia alavatsalla :heart: siellä joku touhuaa :heart: mie oon niin onnellinen :heart:

tiuhti ja rakas Pikku T 15+1 :heart:
 
Lare, kuinka sä jaksat noin paljon touhuta :D musta tossa on tekemistä toooooosi paljon! tee kaikki hiukkasen hitaamminen niin aika kuluu! lauantai tulee äkkiä :) tänään on jo perjantai! ja arvaa kuka tekee tänään kansa pannaria :p ainut etten kermavaahtoa ja mansikoita huoli, jäätelöä ja kinuskikastiketta tilalle :p
 
Mullahan oli ihan supervarma tyttöolo ja varmasti psyykkasinkin itseäni vielä oikein just sormustesteillä yms. hömpötyksillä siihen että tyttö on tulossa :D Ei pitäny mun vaistot paikkaansa ja kyllä mä vähän järkytyin kun nähtiin että poika on. Mut nyt kun ajatukseen on tottunut niin aivan sama kumpi kunhan on terve ja pysyis ainakin uuden vuoden yli massukassa kasvamassa. Ai niin, mulla oli siinä 12viikon niskapoimu-ultrassa istukka vielä edessä mut sit rakenneultraan mennessä se oli siirtynyt takaseinään ja melkein kohdun suulle. Mullehan sanottiin vielä että jos tulee vuotoja rv30 jälkeen niin HETI sairaalaan kun istukka on niin lähellä kohdun suuta.

Otettiin nyt sittenkin se vauvavakuutus. Saatiin vielä kun oli vain pari viikkoa yli sen määräajan eli 3kk ennne la. Kallishan tuo on mut saapi ainakin käyttää lasta sitten lääkärissä niin paljon kun on tarvis.

Eilen tehtiin talokaupatkin sitte loppuun ja muuttamaan päästään viim. kuukauden päästä. Mä en niin malttais odottaa ja oon mielessäni sisustanu jo kämpän ja kävin tossa k-raudassakin kattelemassa tehostetapettia yhdelle seinälle yms. :) Meillä alkaa olla jo lipastojen laatikot tyhjät ja romut pakattuna pahvilaatikoihin. Oon riehunu täällä kun pyörremyrsky aina kun on vapaata ollut :D. Onkohan tää sitä peränrakennusta? :D Lisäks oon maalannu huonekaluja ja vaikka mitä.

Mitäs teille muille? Itte oon taas vaihteeks viikonlopun töissä...
 
Viimeksi muokattu:
Laretzki
Sori tytöt, nyt on pakko itkee vähän jonnekin jostain vois saada tsemppausta, kun ei mies oo käytettävissä. Oli äsken neuvola, joku ihan vieras terkka ja kätilöopiskelija. Painoa tullut yli kilo viikossa, niin heti tää terkka kommentoi kuinka 500g/vk olis se sallittu. Samoin sitten sydänäänten kuuntelun jälkeen alko tää terkka aika rumasti kommentoimaan mun jenkkakahvojen raskausarpia, että kuinka niille pitäisi tehä sitä ja tätä jotta niitä ei tuu, että ne johtuu ihan vaan lonkkien levenemisestä. Muutenkin oli tosi kova kouranen, kun sanoi kätilöopiskelijalle ensin että yleensä näillä viikoilla ei välttämättä voi sanoa miten päin vauva on ja sit ruhjo mun mahaa ihan täysillä, kun halusi kokeilla...

Totta kai toi paino alko kaihertaa heti kun pääsin neuvolasta pois ja kotiin kävellessä itkeä tihrustin jo jonkin verran ja kotiin päästessä aukes hanat ihan täysin. Joo, mä tiedän että takana on sitäkin, että on miestä ihan pirun ikävä, kun kerta viimeks ollaan nähty viime kuun vikana viikonloppuna, mutta silti. Alko ihan hirveä stressi tosta painosta, 93 kiloo tällä hetkellä, eli sellaiset 10kg painonnousua tähän mennessä ja mulla kuitenkin on odotusta vielä vaikka kuinka ja mä en todellakaan halua rikkoa sataa kiloa! Kun mä en edes ymmärrä miten tätä painoa muka on tullut näin hirveesti, kun ei näy naamassa ja mä syön suhteellisen samaan tapaan kuin ennen raskautta. :( Mä tiedän että ei pitäis ahdistua, mutta kyllä se nyt silti vähän kirpasee kun arvostellaan terkankin suunnalta tuohon malliin.

Muuten ihan ok, Hb oli pikkasen noussut 120 (116), paineet ok, vauvan syke taas 150, liikkeet normaalit ja pissa puhdas.

Norsu-Lare ja Spyro 25+6, eli täällä ei ihan mahdottoman kivat fiilikset ole, onneksi pahin alkaa tässä jo kohta mennä ohi kun on saanut purkautua vähän ihmisille.
 
Lare :hug:

Täällä ollaan taas viikonloppu leskenä. Toi mun mies lähti laittaa auton kuntoon, sanoinkin sille et parempi saada se auto kondikseen tän viikonlopun aikana, koska ei tässä enään montaa viikonloppua olla yhessä kasassa. :)

Supisteluja ja alapään vihlomista on vieläkin joka ilta ja yö, toivottavasti alkais jo pikkuhiljaa tapahtumaan jotain. Vielä ois vähän yli 2 viikkoa aikaa et mun vauva ois täysaikanen, jännittää :) Ens viikolla käyn ostelemassa loput tavarat neidille, patja sänkyyn, vaippoja ja kaikki muut hoitotuotteet. Sit oltais jo valmiina :)

Ja huomenna alkais äippälomakin! :D

- Sokruli ja pikku neiti 34+4 -
 
Lare sulla on kyllä ollu tosi ikävä neuvolakäynti. Mut kulta elä sä painonnoususta murehdi. Toiset terkat on vaan todella herkkiä sanomaan asiasta, vaikka pitäs ottaa kokonaisuus huomioon. Hoikalle ihmiselle saa tulla reippaammin jne jne. Ei voi oikeesti pelkkiä lukuja tuijottaa! En mä sano ku aika törkee täti ollu :( iso :hug: sulle, elä murehdi :)

Voi jehna, Sokrulihan on ihan Än yy Tee Nyt synnärillä :eek: Sehän oli ihan vasta ku sä plussasit? Mihin tää aika oikeesti katoo? Voi jehna ku alkaa oikeesti jännittää sun puolesta ja samalla sit miettii et apua en mä nyt loppupeleissä kovin montaa viikkoo susta perässä oo :eek:

Tiuhti
ihanaa :heart: säkin oot jo noin pitkällä :heart: Onnea poikaolosta :) Mulla tuo väittämä ei piä paikkaansa. Viime keväänä poitsun kanssa istukka oli takaseinässä ja nyt tän tytsyn kaa on etuseinässä. Linea negra on täällä todella todella haalea, ite en sitä ees nää ku tulee vaan napaan asti ja vaalenee ihan ihonväriseksi kun koitan masua venyttämällä päästä näkemään sen. Mies sen näkee selvästi.

Namppis88 mistä otitte vakuutuksen ja mihin hintaan? itellä on juuri tässä työn alla pyydellä tarjouksia... Ja onnea onnistuneistä talokaupoista :heart:

Mä otin sit yhteyttä perheneuvolaan. Päästään sinne miehen kanssa keskustelemaan yhdessä näistä mun tunteista ja niitten puutteista. Tuntuu et koko ajan vahvempana tulee vaan ikävä meiän ekaa pikkusta ja tähän asennoituminen on hankalaa :( Onneks nyt saadaan sit ammattilaisapua et saisin sen surutyön oikeesti loppuun ja uskaltaisin pikkuhiljaa luottaa tulevaan :)

Eikai tänne kummempia
Memelisa ja Aurinkoinen Apina 25+5
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_ ja Sokruli
sokruli: Täällä edelleen yhessä kasassa ollaan, toivottavasti vielä pysyisikin pieni sisällä kasvamassa muutaman viikon. :)
Muutama napakampi supistus on parina yönä jo tullut, mutta hyvin on olleet epäsäännöllisiä ja ei kuitenkaan niin kipeitä, että olisi tarvinnut miestä herätellä. Musta kyllä alkanut tuntumaan, että osa supistuksista mulla tuntuu selkäpuolella koska se on ajoittain ihan järjettömän kipeä. Ja meillä äidillä ollut mun pikkuveljistä supistukset selässä, eivät edes käyrillä ole näkyneet lainkaan.
Huomaa kyllä, että päivä päivältä tulee seurailtua omaa oloaan tarkemmin ja mietittyä kuinka lähellä se lähtö sairaalaan voikaan olla. :) Jännäksi käy tämäkin sängyssä makoilu pikkuhiljaa. :LOL:

Lare Mulle sanottiin sillon ekassa neuvolassa, että painoa ei tarvitsisi ihan hirveästi tulla raskauden aikana lisää. (161cm/73kg joten ylipainoa täällä hieman) Tottakai mä herkkänä siitä otin vähän itteeni ja stressasinkin alkuunsa painoa jonkin verran, mutta sitten ajattelin antaa olla ja nauttia vaan. Iteppähän kiloni kannan ja niitä sitten synnytyksen jälkeen karistelen. Ja se nyt vaan sattuu menemään niin, että joillekkin kertyy raskauden aikana sitä painoa enemmän vaikka kuinka seurailisi mitä syö.
Kaverini paino nousi 25kg joista 16kg jäi synnärille ja itseäni ainakin tuo lohdutti hirveästi. :)
Tottakai edelleen tulee eniten neuvolakäynneillä stressattua sitä painon-nousua, koska syön suklaata ihan tajuttomia määriä. Kerran sitä tulikin kuukauden aikana 4kg, mutta sen jälkeen nousu tasoittunut vaikka oon mässäilly ihan entiseen malliin. :D

Namppikselle onnittelut talokaupoista :heart:

Täällä pitäisi kohta käydä nukkumaan, että jaksaa aamusella nousta jo 9 aikaan. 12 olisi sitten synnytysvalmennus. Meidän piti siellä jo viime lauantaina käydä, mutta jäi väliin kun en saanut koko yönä nukuttua supistusten takia. Jospa siis huomenna onnistuisi ja oppisi hengittelemään The Hetken koittaessa oikein :LOL: Olen kyllä kuullut, että Jyväskylässä tuo valmennus yhtä tyhjän kanssa. Istutaan pari tuntia katsomassa powerpoint esitystä. Monen miehet ovat kylläkin olleet tyytyväisiä ja kertoneet saaneensa paljon uutta tietoa. :)

iseeyou & Onni 34+2 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
iseeyou Mä olin viime yönä kovaa vauhtia lähössä synnärille tarkistuttaan tilanteen, ku tunnin oli supistellu tosi kipeesti 5 min välein. Mut sit heräsinkin omasta sängystä äsken, olin nukahtanu kesken kaiken yöllä :D Varsinkin kun tuolla meidän joulukuun pinossa noita vauvoja on alkanu tulemaan, ni toivois et voiku mäkin pääsisin jo tositoimiin. Sit muistan et mullahan on vielä 5 viikkoa laskettuun aikaan, et ei nyt kuitenkaan ihan vielä kannata syntyy. :) Saapi nähä kumpi meistä saa ensimmäisenä vauvan syliin :)

Tänään se alkaa ÄIPPÄLOMA!! :D Ihanaa :)

- Sokruli ja pikku neiti 34+5 -
 
Voi Lare :hug: Milloinkahan noille ammattilaisille opettettaisiin, että paino on yleensä aina naisille herkkä kohta, varsinkin raskausaikana! Asiat voidaan ilmaista korrektimminkin... Itse olisin varmaan alkanut kyynelehtiä jo paikanpäällä, on tuo painoasia edelleen niin herkkä kohta :( Tsemppiä! :hug:

Namppis, onnea talokaupoista tosiaan! :)

Memelisa, hyvä, että pääsette perheneuvolaan! Keskusteleminen ammattilaisen kanssa auttaa varmasti! :hug:

Sokruli ja iseeyou: jännityksellä odotamme ;) Sokrulille ihanaa äippälomaa!

Istukasta, oloista sun muusta: mulla on istukka etuseinässä, joten ei nuo liikkeetkään tunnu vielä kunnolla. Linea negraa ei näy mailla halmeilla. Varma poikaolo vaihtui ihan vaivihkaa varmaksi tyttöoloksi! Miehellä on ollut koko ajan tyttöfiilikset :)

(.) kävin eilen ylim. neuvolalääkärikäynnillä, kun koko viikon on ollut suppareita ja ke-to tuli ruskehtavaa vuotoa taas vaihteeksi. Kohdunsuu oli kiinni, pissa puhdas ja kaikki muutoinkin ihan ok, eli ei hättää. Inhottaa vaan olla töissä, kun supistaa ja yrittää siinä sitten ottaa mahdollisimman rauhallisesti sen lauman kanssa. No, onneksi tultiin maalle viikonlopuksi. Mies rakentaa pihalla saunaa ja itse olen hautautunut sängynpohjalle kaukosäätimen, läppärin ja kirjan kanssa :D

Olen huomannut muuttuneeni raskauden myötä rennommaksi ja laiskemmaksi, mikä on ihan hyvä asia vaan. Olin ennen jatkuvasti pakkoliikkeessä ja takakireä, nyt on jäänyt turha suorittaminen! Toivottavasti se jatkuu jossain määrin pikkuisen synnyttyäkin... paitsi ehkä ei se laiskuus :D

Eska ja Onni-Ilona 16+0 POKSISTA!
 
  • Tykkää
Reactions: Sokruli ja tiuhti_
Eska Täällä ei ole edes istukka edessä ja puoliväli on täynnä juurikin tänään ja liikkeet ei tunnu vieläkään..

Tää lähtee pikkujouluihin katastrofaalisen kireässä pikkumustassa ja luultavasti palaa kotiin perssaumasta revenneen pikkumustan kanssa kera suunnattoman häpeän mut se on sit sen ajan murhe... :D

Syysmyrsky & pikku-hirviö 20+0 poksis! :heart:
 
Kiitos ihanaiset onnitteluista :) :heart: En vaan millään malttais odottaa sitä kuukautta mikä vielä joudutaan tässä vuokrakämpässä happanemaan :)

Syysmyrsky onnittelut puolivälistä. Kaikki eivät vaan tunne liikkeitä samaan aikaan, frendikin tunsi ne vasta joskus viikolla 22. En muista missä hänellä oli istukka mut kyllä se teidänkin pieni sieltä kohta jymäyttää niin ettet voi erehtyä. :)

Eska, rentoutuminen on hyvä taito ;)

Larelle tahtoisin sanoa että jotku on vaan väärällä alalla! Älä ota muru liikaa itseesi, mullakin on paino noussut jo 78kilosta 92kiloon ja pituuttakin mulla on vaan 166 ja vielä 10 viikkoo pitäis painoa kerryttää :D Kehoitan ensi käynnillä sanomaan omalle terkalle että hänen sijaisensa sai sulle pahan mielen, ammattitaitoinen terkka kyllä ymmärtää!

Memelisa, otettiin Lähivakuutuksesta. Ennen syntymää maksu on 110€ kertapläjäys ja sit syntymästä 2vuotiaaksi 260€ vuodessa. Sen jälkeen hinta laskee. Me tosin saadaan yhteensä varmaan 30% alennuksia kun mies saa yhteistyöfirman kautta henkilökunta-alennusta ja lisäks meillä on keskittämisalennukset yms.yms. En osaa yhtään sanoa mitä tuo tulis muuten maksamaan... Kannattaa tosissaan pyytää tarjouksia!

Ei kukaan tarttis tiskikonetta? Olis tuo meidän 3v vanha UpoD606 edelleen kaupan 150€.
 
:( Entiiä mikä nyt on.. selkä sattuu ja vatsa sattuu ja välillä vihloo tonne alapäähän saakka :( Helvetti :'(

..sattuu niinko vasen puoli keskiselästä ja koko maha sillai ihmeellisesti.. Outoa.. Pelottavaa..
 
Viimeksi muokattu:
Onnea syysmyrskylle eilisestä puolivälin saavuttamisesta ja Epalle rouviintumisesta =)

Niin ja Namppikselle talokaupoista! :)

Voi vitsi Sokrulilla alko jo äippäloma!! Aika menee ihan hirmu kyytiä, kohta jo ootellaan jännityksellä uutisia synnäriltä :)

Istukka ja linea negra Täällä istukka etuseinässä ja linea negra menee selkeenä napaan asti, tosi vaalea on väriltään mutta erottuu silti hyvin :) Ja aika shokki on myös jos tulokas ei oo tyttö, niin varma olo siitä vaikka toisaalta aina haaveillu että esikoinen ois poika. Jännä nähdä :)

Emby Mulla oli aika koviakin kipuja noilla viikoilla ja myöhemminkin kun kohtu nous ja veny samalla. Ne oli ainakin vaarattomia ja kuului asiaan. Toivottavasti myös sulla! :hug:

Eska Minkä tuntusia nuo sun supparit on ollu? Onko kovin kivuliaita?

ON Täällä siis viikon verran tullu suppareita, ensimmäinen pisti naurattaa kun tuntu niin omituiselta eikä ollu siis kipee. Nyt pari päivää on alkanu ihan tuntumaankin, ei nyt mitenkään kovin kivuliaita mut ehkä inhottava ois oikee sana. Näitä tulee melkein aina kun nousen seisomaan tai kumarrun. Ensimmäinen lääkärihän mulla on vasta kymmenen viikon päästä :( Mistähän sen vois tietää onko tää ihan normaalia vai tartteeko huolestuu?

viida ja mustanaamio 16+6
 
viida Mulla on kans ollu jotain häijyjä kipuja mut en usko et ne on ollu supistuksia. Sanoivat seuraavassa neuvolassa tekevänsä sisätutkimukset.


En tiedä onko se ALKUTURVOTUS nyt loppunut,mut mulla ei ole mahaa enään ollenkaan. Sellanen pieni makkara tuolla alavatsalla. Eilen pikkujouluissa kaikki ihmetteli miten oon näin pieni ku sisko oli tässä samassa vaiheessa viime vuonna vielä vähemmillä viikoilla ja triplaten isompi. :/
 
Laretzki
Tulee taas vähän isona tää kuva varmaankin, mutta kun en jaksa sen kummemmin erikseen pienellä sitä jonnekin muualle, joten se on jälleen blogista...

Vaikka mahan kasvun itekin tajuaa, niin oli silti aika hurjaa verrata tätä ja edellistä vieräkkäin :)

 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_ ja Jomi
..jjjuu, lääkärissä käyty. Kun mahakivut yltys tänään niin koviks, että ei voinu missään asennossa enää olla ja veden juominenki sai sen kivun vaan yltymään..

Lääkäri ja gynekologi ajatteli, jos se olis sappikoliikkia, kun meillä on suvussa tota refluksitautia.. Kummallisesti kyl röyhyttää ja välillä pitää miettiä, et uskaltaako röyhtästä vai juokseeko vessaan.. :(

Huh, sain siis Gavisconia ja PanadolForte 1g:sta ja sitte lähetteen Tyksiin, jos alkaa kivut konevee tms. ni sinne sit vaan.. Hyi helvetti on muuten pahaa litkua toi Gaviscon!! : / Siitä jos jostain ni tulee oksennusrefleksi..

Toivottavasti helpottaa! Kipu kuin kipu on kamalaa : /

Emby^ ja Jormaliini 9+6(?)
 
Viimeksi muokattu:
Laretzki
Mä taas oon kuullut että närästys tietäisi sitä, että vauvalle kasvaa kunnon tukka. Mua meinaa närästää ihan sikana, ja tyttö tulossa meille. Ja meidän äiti allekirjoitti tuon uskomuksen ihan täysin, koska mulla on syntyessäni ollut tukkaa niin paljon että siitä olisi riittänyt vaikka kolmelle muulle vauvalle ja pikkusiskoista äitiä ei ole närästänyt ja tukkaa ihan silleen tavallisesti. Mutta nää on taas sarjassamme uskomuksia :)

Embylle jaksamista! :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Emby^

Yhteistyössä