Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

alavatsakivut osoittautui täällä sittenkin supistuksiksi ja tällä hetkellä vieressä tuhiseemaailman suloisin poika :heart:synnytys eteni melko nopeasti kipulääkkeiden voimin. Lopussa vauvan sydänäänet alkoi laskea supistusten jälkeen, joten paikalle tuli sitten muutama henkilö lisää ja isä ajettiin huoneesta pois. Vauva autettiin imukupilla maailmaan. Ainoat kumpikin voidaan hyvin ja poika on kovin seurallinen ja vaatii jutustelua paljon. Paino 3640g ja pituus 50cm. :) kerron enemmän kunhan kotiudumme.
 
Huomenta :)

iseeyou tsemppiä jos nyt tuli lähtö :) :heart:

Mullakin on koko ajan noita alavatsakipuja ja kauhee paine alapäässä, ei tunnu enään mitenkään kivalta. Mutta sen mä tiiän jo nyt että tammivauva tänne on tulossa :) Ei suostu neiti tulemaan ulos, ei sit millään. No pysyköön sit viel viikon max mahassa sit on häätö edessä :D Mullahan kaikki suunitelmat muuttu tässä viikkojen varrella. Eka piti käynnistää ennen La:ta, ja sit taas venytettiin viikolla eteenpäin, ja nyt mennään sit ihan normaalisti loppuun asti. Mun kunto on niin hyvä ja vauvan kanssa. Ja neiti mahtuukin tulemaan alakautta ulos, eli ei sektiotakaan tarvita :D

Oikein hyvää ja räiskyvää Uutta Vuotta kaikille!!

- Sokruli ja pikku neiti 40+5 -
 
Hyvää vuoden viimeistä päivää! :)

iseeyou Onnittelut pienestä pojasta! :)

Kysymys: Miten haluatte uuden pinon otsikoitavan? Ajattelin seuraavalla tavalla: Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

Ehdotuksia otetaan vastaan. :)

Erittäin hauskaa uutta vuotta kaikille!!

Taiteilijatar 7+5
 
Laretzki
Minä toivottelen myös hyvät uudet vuodet tähän väliin. Täällä miehen ja yhden kaverini kanssa Kalajoella miehen siskon mökillä vuoden vaihtumista odotellaan, herkutellaan ja ollaan rauhassa. Käytiin jo tuossa kylpylöimässäkin ja taisi Spyrokin nauttia erilaisen tuntuisesta ympäristöstä, ainakin jos mukelluksesta voi mitään päätellä. Ensi vuodesta tulee ehdottomasti ainutlaatuinen :heart:

Iseeyoulle oikein isot onnittelut!

Lare ja Spyro 32+0
 

Yhteistyössä