Kannattaa myy luottaa omiin oloihin. Kyllä se pieni sieltä tulee pian
Myy mulla tippui massu noin 2vrk ennen synnytystä ihan alas! muistan vielä ku eilisen ku äiti kauhisteli sitä, lauantaina se roikku melkein polvissa sunnuntaina tuli sitten lähtö ja maanantaina oli poika sylissä.. eli ei mee kauaa sulla enää! samoin olin väsynyt ja kauheen sellanen että haluan olla kotona vaan sekä "kerätä voimia", vaikken tienny tulevasta! :heart:Juhannusta vietelty rauhallisis merkeis.. kotona ollaan syöty isännän kans hyvin ja saunottu, ehtoot on sitte oltu kaverin mökillä.. Aiva mukavasti menny, ja on ollu kuiteski kiva nukkua yöt omas sängys. Lauantaina ku mentiin takas sinne mökille, nii siä naiset aiva yhtee ääneen totes, että mitä sun mahalle on tapahtunu, että nyt se on jysähtäny alaha (12h aikana ).. Oloki on kyllä tukalampi, ja navan ympärystä repes eilen ihanille "rakkausarville"! Isännällä fiilis, että menee pari viikkoo yli, mutta..en tie tohdinko ääneen sanoo, että musta tuntuu, ettei ihan kauheen montaa päivää välttämättä enää mee.. Olo on jotenki outo?!? No, ehkä se ei merkkaa mitää, ehkä mä vaan oon Outo! ..tai johtuu väsystä, ja ilmas olevasta jännityksestä..
PikkuMyy ja Tirriäänen 40+2