The Esikoishaaveista plussanneet 2011 & 2012

tiuhti_ Kiitos! :heart: Sitä on alkanu pikkuhiljaa tajuaan, et kyl se lähtö voi tulla millon vaan! :) Vaikka luulen kyl, et menee yli lasketun ajan. Mut senhän näkee sit! :)

mirkkunen Hyvää talvilomaa! :)

Nellielli ja pötkö 37+2
 
Piti nyt siirtyä tälle puolelle vaikka ei meinaa vieläkään uskoa 10 vuoden jälkeen :D

16.10.2012




17.10



Nyt testailenkin tuolla apteekin omalla ainoastaan :) niin ja tietty digillä, vielä aion saaha 2-3 ja 3+ digiin ennenkuin lopullisesti uskon ja kun 2-3 on digissä niin sit soittelen neuvolaan vasta.

Huh huh...

18.6.2013
Naapurin tyttö, 28, TAYS (Poikatunne)


Päivitellään sitten tuota laskettua aikaa jos ei oo kohillaan neuvolantätien mielestä :D Tuo on edesmenneen veljeni syntymäpäivä tuo 18.6. :)
 
Täällä kans ilmottaudutaan mukaan odottelemaan :). Eilen testasin ekan plussan ja tänään sitten cb:n digillä: raskaana 2-3. Rv taitaa olla 5+2. Vielä en neuvolaan tohtinu soittaa, jos sitten ensi viikolla, ja varhaisultraan mietittii miehen kanssa, että siihen vois kyl rahoja tuhlata. Oli se vaan aika outoa kun mies aamulla toivotteli että hyvää työpäivää äityli :D
 
Piimis ootpas sie jo pitkällä :p mie tuun vasta melkee viikon perästä!! :/ Neuvolan tädin mukaan olis 4+3 tänää, mut raskauslaskureiden mukaan ovulaationn verrattuna olis nyt 4+1... on tää ja odottelemista.. :D täällä on aika hiljasta nyt lähipäivät ollut, mut lörpötellään myö täällä sit vaikka keskenämme :D uudet ja innokkaat odottajat :D mut toivottavasti muitakin näkyis palstalla taas pian!! :)
 
Lämpimät onnittelut plussista ja tervetuloa mukaan odottamaan! :heart:

Täällä ei juurikaan mitään uutta.. Huomenna pitäis käydä ostelee jtn pientä pikkuselle ja murun kanssa kiinalaiseen syömään :)
Poitsulla ollu taas tänään kova meno päällä masussa! :) sain kaverilta eilen mun dopplerin takas niin kuuntelin jumpsutusta äsken kans..

Mukavaa loppuviikkoa kaikille! :)

YP & Fantti 29+3 :heart:
 
Miun raskausviikot pitäs viime menkkojen mukaan olla 5+2 mutta kun ovis oli varmaan ehkä tuossa parisen viikkoa sitten niin villi veikkaus että 4+3 tai 4+4 olisi nyt.
Mie veikkaan että ultra sen vasta kertoopi :D Minusta ovis olisi ollut tuolla 1.10 tai 3.10 tai syyskuun viimeinen päivä... kun siellä tienoilla oli useamman päivän ovistikku plussalla niin se on ultraan asti arvoitus :D
 
Onnittelut kaikille uusille plussanneille ja tervetuloa mukaan! :)

Tännekkään ei mitään ihmeellistä. Tänään oli eka perhevalmennus. Jäi juttuja paljon mieleen, mut ehkä hieman turhan koulumainen tilaisuus mun mielestä. :D
Myös kävin uuden pissanäytteen antamassa sen proteiinin vuoksi ja nyt näyte oli puhdas. Jee! :) Tänään käytii myös vihdoin ostamassa se hoitoalusta ja nyt alkaiski olee kaik valmiina. Jotain pikku juttuja uupuu vielä, mut ne kerkii ostamaan vielä.

Ai ja tänään saakin POKSUA 34+0! :)

- mirkkunen_ & pikkuT
 
BF Noi viikot taitaaki olla mulla 4+4 ainaki vau.fi:n mukaan, taisin laskea ne ittekseni väärin tohon.
Mun maha tuntuu koko ajan. Kai siellä sitten jotain tapahtuu :). Koitin nukkua päikkäreitä, kun viime yönä jäi unet niin vähälle, mutta en saanu unta nytkään, kun koko ajan tuntu venytystä ja jomotusta. Mut onneks nää on toivottavasti sellasia "hyvänlaatusia" jomotuksia :)
Niin ja huomasin olevani itkuherkkä kun kattelin Emmerdalea (mun lemppariohjelma :popcorn:)
ja siinä porattiin niin tottahan se tarttu muhunki. No joo osansa voi olla huonosti nukutulla yölläkin.
 
yöperhonen itse kans pohdiskellut tuota doppleria, et pitäsköhän hankkia ;) joku joskus oli tuolla yrittäjien puolella maininnut jostain laitteesta, millä harjoitellaan ponnistamista ja ettei sen kanssa treenin avulla repeis paikat niin pahasti... onko mitään hajua mistä puhun, kun olen unohtanut laitteen nimen täysin?! :D kuulemma täällä oli siitä puhuttu?!

mirkkunen kiva, että pissanäyte puhdas :) voi että, kun itsekin pääsisi jo ostelee pikkuiselle kaikkea kivaa :heart: oon jo kovasti katsellut tori.fi:stä rattaita ja hoitopöytää :p mut ei ihan vielä kyllä viitsi hankkia...eikhän sitä kerkeä :D ostaa sit vaikka vasta joulun jälkeen, kun on saanut hyvät rahat töistä ja veronpalautukset :p

Piimis ja naapurintyttö ei hitsi, sithän myö mennään melkeepä samoilla päivillä kaikki :D jeeee!!! :p koska miekii nyt lasken et oon sen 4+3, ennen kuin toisin todistetaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Piimis

Yhteistyössä