atl: Itse kanssa kärvistelin turhan pitkään töissä, koska ei olisi kehannut niin aikaseen vaiheeseen jäädä pois. Sittenhän lääkäri "pakotti" mut sairaslomalle, kun kävin pyytämässä reseptiä vahvempiin särkylääkkeisiin.
Sinä ja vauvat ootte nyt tärkeämpiä, kuin työnteko
ON: Täällä käyty viime torstaina uudella neuvolantädillä, kun oma valitettavasti sairastui. Toisaalta vähän harmitti näin lopussa vaihtaa neuvolaa, mutta pääasia että edes johonkin pääsee tarvittaessa.
Eli silloin oli Rv 39+0 (rv 38)
Paino: +900g (+100g)
RR: 143/84, 119/88 (120/78)
U-prot: +/- (1+)
U-Gluk: - (-)
Hb: 125 (115)
Sf-mitta: 35cm (34cm, sitäkin edellisellä 34cm) Mittasi tän kyllä paljon alempaa, mitä "oma" th tehnyt. Joten epäilen, että oikeasti pysynyt samassa tai roikahtanut alaspäin.
Oma th sanonut jo pitkän aikaa, ettei tunne vauvan päätä kun vauva niin alaalla ja kiinnittynytkin on. Tämä uus taas oli sitä mieltä, että pää yläällä ja ei ole kiinnittynyt. :O :headwall: Että sellasta
Ajattelin kyllä uskoa ennemmin sitä omaa th:ta, kun mua seurannut koko raskauden ajan yms.
Saas nähdä mikä on huomenna arvio, kun joudun menemään vielä kolmannelle th:lle neuvolakäynnille
"Tää on perätilassa".
Kotiin sain uristixit ja päivittäin joutunut nyt siihen pissaamaan ja seuraamaan noita protskuja, ettei vaan lähe nousuun. Heti jos menee 1+:lle niin käskivät soitella sairaalaan ja kysellä ohjeita. On kuulemma turvotusta sen verran ja noista verenpaineistakin oli vähän huolissaan. Mulla kuitenkin itselläni nyt parempi olo kuin koko raskausaikana ollut.
Verenpaineitakin joutunut mittailemaan, mutta ne ollut näin kotona ihan ok.
Ukolta sain käskyn maata sohvalla ja imuriin en saa koskea, ettei vaan enää synny poikalainen tän vuoden puolella.
Kyllä me se 5päivää vielä ajateltiin mahassa pitää, että syntyisi vasta sitten tammikuussa.
Poitsullahan voi tietty olla ihan eri suunnitelmat.
iseeyou & Onni 39+5 :heart:
muoks.
Sokrulille tsempit tulevaa koitosta varten :heart: