Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

Onnittelut poksumisesta kaikille :heart:

Aamulla luulin, että tänään on Se päivä kun synnytetään.
Aivan älytön paineen tunne tuli alas ja tuntui, niin kuin olisi mahaa puukolla tökitty. Oli hankala olla, mutta olo helpottui ihan 10minuutissa. Paineen tunne jäi kylläkin, mikä sekin nyt päivän mittaan hieman lieventynyt.
Kivuttomia supistuksia tullut koko aamun jatkuvalla syötöllä. :)

iseeyou & Onni 38+4 :heart:
 
Pikaisesti vain omaa napaa...

Ultrasta kotiuduttu huolesta hermona ja itku kurkussa. Sivuaivokammio laajentunut ja huomenna aika erikoislääkärille jolloin selviää kuinka vakavaa on ja/tai löytyykö muuta poikkeavaa :'(
 
Voi ihania ootte kun jaksatte tsempata!! Iso kaunis kiitos :heart:

Sain sairaalan parhaimman ja kokeneimman (kätilöiden mukaan) erikoislääkärin ultraamaan ja lopputulos oli maailman paras uutinen!! Vauvalla on kaikki kunnossa ja nyt kun saatiin tarkempaa kuvaa niin arvot oli erinomaiset ja reilusti alle maksimin. Varmuuden vuoksi vielä moneen kertaan tarkisti ja myös sydän ultrattiin uudelleen. Täällä siis yksi onnellinen mamma ja masussa terve pieni prinsessa :heart: :heart: :heart:

viida ja pikku eskimo 21+1
 
Viida, ihanaa, että kaikki menikin hyvin ja hurjasti onnea trinsessalupauksesta :heart:

Emby, tänne kuuluu erittäin hyvää! :) Nimittäin...

(.) tänään oli rakenneultra. Kaikki on hyvin! Mitoiltaan oli pari päivää jäljessä edelliseen ultraan verrattuna, mutta ultraaja sanoi sen olevan normaalia ja arveli sen johtuvan sekä äidin että isän pienestä koosta :whistle: Painoa oli hurjat 333g! Tyyppi bailaili ihan hullunlailla koko ajan, joten muistoksi jäi kuva pienestä jalkapohjasta sekä avonaisesta suusta ja osasta nenää :D

Ja voi kyllä, saatiin 98% varma poikalupaus :heart: Mies oli yhtä hymyä, kun lähdettiin ultrasta. Kovasti poikaa oli koko ajan toivonut :) oma poikaolo ei siis pettänyt!

Ultraaja oli tosi hyvä, selosti ennen ultrausta mitä aikoo tehdä ja mihin kohtiin tulee pysähtymään pidemmäksi aikaa. Selosti myös koko ultrauksen ajan tosi tarkasti, mitä tekee ja miksi. Jäi tosi hyvä fiilis tälläkin kertaa!

Minkäänlaisia vaivoja ei oikeastaan ole enää, mitä nyt pientä henkistä väsymystä töiden suhteen. Onneksi torstaina alkaa kahden viikon loma, jonka aikana lupaan perehtyä hiukan tarkemmin tähän palstailuun jälleen :)

RAUHALLISTA JOULUNAIKAA TEILLE KAIKILLE! :heart:
 
Ihanaa viida että saitte erikoislääkäriltä hyviä uutisia :heart:

Onnea eskapismille hyvistä ultrakuulumisista ja poikalupauksesta :heart: Onkohan meillä ollut sama ultraaja kun meillä oli ihan saman oloinen, selosti tosi hyvin kaikki ja oli muutenkin mukava! Etunimi tais olla Maija jos muistan oikein :)

(.) Täällä on joku mystinen alapääntulehdus :stick: Ihan virtsatietulehduksen oireet, mutta ei ole kuitenkaan se koska viljely näytti negaa. Tänään kävin uudestaan labrassa otattaan lisää testejä, toivottavasti nyt selviäis mikä se on. Tosi turhauttavaa kun joutuu vaan odottelemaan labratuloksia ja kärvistelemään. Ja tietenkin oon lueskellut tässä kaikkia kivoja juttuja miten nää tulehdukset voi lisätä ennenaikasen synnytyksen riskiä jne... :/
 
Viidalle ihanaa kun selvisitte säikähdyksellä ja onnea tyttölupauksesta!
Eskalle hyvä kun asiat kunnossa ja teillekin on prinssi nyt matkalla!

Muillekin ihanaa joulunaikaa! :heart:
Me ollaan nyt nukuttu kaksi yötä meidän uudessa kodissa, mun vanhemmat on ollu todella paljon auttamassa tavaroita paikoilleen ja ihan korvaamattomia ovat olleet kyllä. Mies kuitenkin käy töissä normaalisti niin ei hän ehdi samalla tavalla auttaa ja mä en jaksa enää vaikka tahtoisin touhottaa. Huomenna menen uuteen neuvolaan, katsotaan minkälainen terkka siellä on. Vähän kyllä jännittää :) Mennään myös ikeassa käymään mun vanhempien kanssa kun pitää tv-tasoa yms. käydä hakemassa. Ihan järkyttävää sinänsä että vaikka heitettiin tavaraa pois kun muutettiin ja myytiin huonekaluja niin ei täällä silti tyhjää ole missään vaikka neliöitäkin on 30 enemmän ku edellisessä. Ihanaa joulun aikaa tosissaan kaikille ja anteeksi oma napa, oon vaan niin intona tästä meidän kauniista kodista.
 
Hurjan paljon onnea Viidalle, tosi ihana juttu :heart: Ja onnittelut tyttölupauksesta!

eskapismille vielä tätäkin kautta onskut hyvistä ultrakuulumisista ja poikalupauksesta! :)

mynttis Tulehdukset on inhoja :/ Toivottavasti saat pian tulokset ja toimivat tropit vaivaan!

Namppis Onnea uuteen kotiin! Ymmärrän kyllä oikein hyvin intosi, mäkin olisin varmaan onnesta soikeana omasta kodista :)

(.) Tänään on ohjelmassa viimeinen lääkärineuvola. Pitäis muistaa kysyä kahta juttua siltä, mutta mitenköhän onnistuu ilman muistilappua :whistle: En meinaan just nyt saa päähäni sitä toista asiaa ollenkaan. Voivoi :D Eilen sain siivottua viimeinkin, joten joululla on nyt lupa tulla tähänkin tupaan! Luntakin sateli eilen oikein sopivasti, tosin aaton lämpötila näytti sen verran lämpimältä, että aikamoista vesikeliä voi pitää.

Nyt aamukahville!

Jomi & SS 35+3 :heart:
 
Tervetuloa odotuspuolelle, Vanilja 87, ja onnea plussasta! En muista, että mulla noin varhaisessa vaiheessa olis etomista ollut, mutta mulla oli silloin muuta ongelmaa vatsan kanssa, niin se vähän sekoittaa muistikuvia.

Eikö ketään kiinnosta päivittäjän pesti, jota tuossa aiemmin mainostin? :whistle:
 
huomenia :)

viida, itkut tirautin heti aamusta ja pelkäsin jo pahinta :'( ihanaa, kaikki on kuitenkin hyvin :heart: mä niin säikähin!!! sydän hyppäs kurkkuun! paljon onnea pienestä terveestä prinsessasta :heart:

eskalle myös onnea hyvitsä ultrakuulumisista ja poikalupauksesta :heart:

Sokruli ja mä olin ihan varma että jos 5.46 tullu viesti niin sie oot lähössä laitokselle :D nyt sitte laitetaa jarrusukat pienelle vielä hetkeks jalkaan jotta odottelis joulunjälkeistä aikaa ;)

Vanilja 87, onnea plussasta :heart: siitä se lähtee!!!! tarrasukkia matkaan :)

Namppis onnea vielä kerran uuteen kotiin :heart:

(.) reissusta selvitty :) ja 8.40 olis sitte rakenneultra :snotty: JÄNNITTÄÄ!!!! katotaa meneekö mun poikaveikkaus harakoille :D kova on vauva potkimaan :heart: oikein kunnon vihulainen, päivät ja illat nukkuu suurimmaks osaks ja yöt ja aamut keikkuu :D potkut tuntuu jo selvästi kädelle, mutta joka kerta kun iskä haluis kokeilla niin se loppuu ku seinään :D ihanku tunnistais jo askelista että nyt pitää lopettaa :D

ja ainiin ;)

POKS POKS 20+0 :heart:
tiuhti ja vihulainen
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille!

Nopeesti vain vastaan ennen ku pitää juosta asioille. :) Kirjoittelen myöhemmin lisää.

Jomi Käyn tänään ultrassa ja jos kaikki ok, voin huolehtia päivityksestä. :) LA on vasta ensi kesälle, niin ei tarvi sitten henkilöitä vaihdella koko aikaa. Ja jos tässä nyt jotain yllättävää tulee, niin katsotaan sitten mitä tehdään.

Taiteilijatar 6+3
 
  • Tykkää
Reactions: Jomi
Tiuhtille paljon tsemppiä ultraan ja kyllä mäkin luulen että sulla siellä pieni poika majailee masussa! =) Niin ja ONNEA puoliväli etapista! Tuuhan kertoo sit kuulumisia!

Taiteilijatar Tervetuloa tänne puolelle ja ONNEA plussauksesta! :)

Eskalle onnea poikalupauksesta =)

Ihanaa Joulua kaikille!!


viida ja pikku eskimo 21+3
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Taiteilijattarelle tsemppiä ultraan, odottelen kuulumisia =)

Ultrasta kotiuduttu :) kaikki oli paremmin kuin hyvin, pikkanen vastasi viikkoja 20+3 =) ei meinannu mittauksista tulla mitään ku niin kauhee melske oli mahassa meneillään koko aika :D ja pääsi siinä isilläkin itku, huomasin sivusilmällä! mitään ei kumminkaan myöntänyt, ja niin ;)
pikkumies siellä oli, niinku arvelin :heart: eli pientä poikaa odotellaan!

onnellinen tiuhti ja vihulainen
 
Hei kaikille!

viida Hyvä että kaikki hyvin. Ja onnittelut tyttölupauksesta.

eskapismi Onnittelut poikalupauksesta. Hyvä että jäi ultrauksesta hyvä mieli. :)

mynttis Toivottavasti tulehdus menisi äkkiä pois. Inhottavia tapauksia. :(

Namppis Onnittelut uudesta kodista! :)

Vanilja 87 Tervetuloa ja onnittelut plussasta! Mulla on koko ajan ollut pientä ällötystä, mutta nyt tällä viikolla tuntuu, että olis matkapahoinvointia koko ajan. Välillä on parempia hetkiä, mutta esim. toissayönä heräsin siihen, että tekee tosi pahaa. En ollut sitten illalla syönny…

Tiuhti Hyvä että ultra meni hyvin. Onnea poikalupauksesta!

(.) Kävin tosiaan ultrassa ja pieni 15mm pussukkahan sieltä löytyi. :) Gyne sanoi, että tulisinko ensi viikolla vielä, ni näkyy sitten paremmin ehkä muutakin. Sanoi, että yleensä 6+ viikoilla ei vielä hirveesti näy muuta ku pussukka. Eli voi ottaa ihan rennosti. :)

Hyvää joulua kaikille! :xmas: (<-- tonttu vissiin :LOL: )
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
:wave:

Oooij, tiuhtikin tullut takaisin! Ja poikaa odottelet! Ihanaa, onnea! :) :heart:
..mullakin niiiiiiin poika fiilis, mut saas nähä :)

Neuvolassa kävin keskiviikkona :) Sain äänitettyä sydänäänet puhelimeen, khihihihi :heart: isäntäki kuuli ne sitte :) ..päänsärystä sille naikkoselle valittelin, ni hän totes vaan että pitäis juoda enemmän. Jopa 2 litraa päivässä.. Huh, melkonen määrä ihmiselle, kenellä ei oo jano! Mut, eiku sit vaan juomaan :)

Emby^ ja Jormaliini (aka nökö) 14+3

Rauhallista ja lämmintä joulua mammoille! :xmas: ..tämä mamma viettää sen töissä.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_

Yhteistyössä