Onnea kaikille, jotka ovat saaneet vauvan syliin
Mulla poksui tänään 39+0, eli jos samoilla viikoilla syntyy kuin esikoinen niin 4 päivää olisi enää
oma vointi on ollut aika tuskainen välillä, kun taapero tarvitsee huomiota ja leikkiä äidin kanssa, mies tekee 12-14 tunnin päiviä navetalla ja navettaraksalla.
Supistuksia tulee joka päivä, on suht napakoita mutta ei säännöllisiä. Maanantaina on ylimäräinen lääkärineuvola, koska terkkari ei osannut sanoa että onko vauva kiinnittynyt. Lääkäri katsoo ultralla ja varmaan tekee myös alakerran tutkimuksen.
Muuten tämä raskaus on mennyt hyvin. Hemoklobiinit on ollu vähintään 121, verenpaineet hyvät, pissa puhdas, SF menee alakäyrällä, jonka takia äippäpolilla olen käynyt, mutta normaalin kokoinen vauva, ainakin arvioiden mukaan on tulossa. Painoa on nyt tullut 5,2kg, esikoisen aikaaan tuli 11kg.
Ai niin, sanottiin miehen kanssa toisillemme "Tahdon" maistraatissa 12.9. Ihana tilaisuus oli, lähimmät olivat todistamassa. tosin mun sisko perheineen ei päässyt, koska asuvat sen verran kaukana. :heart:
Iita_82 ja vaavi 39+0