juu siis tuohan on juurikin
akkojen hömpötyksiä kyllä munki ystävällä ensimmäisestä pojasta oli istukka takaseinässä ja tästä toisesta etuseinässä! eli ihan miten vaan voi olla, mutta mitä mie oon kuullu niin aika monelle se menee juurikin noin
ei tää siis mikään oo, että PITÄÄ OLLA JUURI NIIN.. vaan tällanen leikkimielinen juttu =) samoihin menee ku linea negra ja sykkeetkin
mulla on ilmestyny
linea negra ja se menee
tissien alle saakka ja se viittais
poikaan..
istukka takaseinässä viittais tyttöön.. eli ihan kuinka haluaa uskoa
mulla on poikaolo! oikeastaan, mie vähä järkytyn jos se ei oo poika
meinaan jotenki niin vahva on fiilis.. toivottavasti se joulukuussa selviäis
toki tyttö on ihan yhtä tervetullut! :heart:
syysmyrsky, monessa paikassa ei haluta sanoa, koska jos sieltä tuleekin toinen mitä on sanottu ultrassa saa joku aina syyt niskaansa
onko sulla oloja kumpi olis tulossa? =)
namppis, en miekään oikein usko noihin uskomuksiin
meinaan mulla ainaki on niin ristiriitasia juttuja, että sieltä voi niiden mukaan tulla kumoi vaan ja vaikka oliski vaan tyttöjuttuja niin en siltikään uskois
(.), kohta se on, VIIKONLOPPU
tää päivä vielä! huhhuijaa.. oli niin vaikea herää aamulla ja tulla ajoissa, mutta haluan ajoissa poiskin töistä! huomenna saa nukkua ja koko viikonlopun levätä.. mitään ei olla suunniteltu
onneks! tosiaan, mulla on vaffa poikaepäily :heart: ja niinku sanoi, hiukkasen järkytyn jos se on tyttö, mutta yhtä rakas hän silti on! ihanaa huomata, aina kun syö, alkaa hetken kuluttua tuntua perhosen siipien lepatusta, kuplien poksahtelua ja kalan pyrtsön heilutuksia alavatsalla :heart: siellä joku touhuaa :heart: mie oon niin onnellinen :heart:
tiuhti ja rakas Pikku T 15+1 :heart: