Maanantaita kaikille!
Pakko tulla purkautumaan et mulla oli ehkä huonoin päivä pitkään aikaan eilen. Oon nukkunu koko perjantaista lähtien tosi huonosti ja lyhyitä yöunia. Ajattelin onnellisena et su-aamuna saan nukkua pitkään noi univelat pois, herätä raukeena miehen vierestä ja lähtee käymään hautuumaalla. Mutta mitä vielä!!! Miehen sisko soittaa 7 aikaan aamulla et niille on syntyny vauva! Ei siinä mitään jos mies ois tajunnu nousta toiseen huoneeseen puhumaan, mutta eiku siinä sängyssä lätisee!!!! Mähän herään sit kokonaan enkä saa enää unenpäästä kiinni. Nousin siitä sit, touhusin hetken alakerrassa ja lähin käymään hautuumaalla, vein iskälle kynttilän sinne. Ja koko hemmetin päivä meni ihan hirveessä kiukkuamisessa ja tappelemisessa! Mä olin niin henkisesti ja fyysisesti väsyny et en saanu ees unenpäästä kiinni vaikka mies järjesti rauhallisen hetken sellaseen. Siis mä olin ihan kauhee, ärisin, haastoin riitaa yms koko ajan. Mikää ei ollu hyvin, sitä se teettää ku nukkuu huonosti ja on huonolla syömingillä ja juomingilla. Et rakkaat kanssasisaret huolehtikaa itsestänne oikeesti! Tänään vähän parempi päivä ku sain nukuttua 12h putkeen ilman häiriötekijöitä. Nyt tuntuu taas kiukku nousevan ku huomaan etten oo syöny ees aamupalaa :asshamed:
Pahin pelko mulla tässä oikeesti on se et ku en tahdo tuntea rakkautta tätä mun asukasta kohtaan. Tykkään kyllä masusta, silittelen sitä ja juttelen ja laulan, mutta välillä tuntuu et syntyvä lapsi on mulle täysin vieras. Mun pitää ehkä ottaa tää tuolla neuvolassa puheeksi, koska luulen et mulle on jääny jotain traumoja viime keväisestä, enkä sen takia uskalla luottaa mihinkään tulevaan. Ens kesänä ois häätki tanssittavana, mutta senkään ajattelu ei saa mitään rakkaudentunteita esiin
Vähän alkaa itteeni huolettamaan nää asiat. Ennen oon kuitenkin niistä häistäkin haaveillu ja ollu onnellinen niitten tulemisesta, mut nyt ei mitään :asshamed: Auttakee :/
Kaarituellisista tissiliiveistä en oo kyllä koskaan kuullu moista et ne vois maidon tulon estää. Pitääpä lähtee metästämään itelleen ihka oikeita imetysliivejä. Ei vaan oikein oo mitän puhtia lähtee kaupoille pyörimään
Tiuhti_ kiitos kun kyselet mun perään, tuntuu ihanalta. Käyn täällä päivittäin lukemassa mut oon todella huono kirjottamaan mitään. Tuntuu et aikaa/viitsimystä ei oikein oo ollunna.
Mä ajattelin antaa
isyyspakkauksen lähempänä synnytystä. Meillä on 9. vuosipäivä 14.2 ja me ollaan perinteisesti varattu aina hotellihuone, ravintolailta + elokuva sille päivälle. Ajattelin et annan isyyspakkauksen sillon. Mä kuitenkin varaan sen hotellin ja ajattelin sopia niitten kanssa et veisin sen isyyspakkauksen sinne edellisenä päivänä odottelemaan ja ne nostais sit sen meidän huoneeseen sillä aikaa ku ollaan syömässä ja elokuvissa
Mä oon tykkään järjestellä tällasia yllätyksiä, mun mies on mulle niin rakas vaikka välillä NIIN rasittava ja ärsyttävä <3 Mutta kuten mieskin aina sanoo, et vaikka kuinka ois paha päivä niin kun katselee pitkäaikasta tykkäskäyrää niin siellä tapahtuu vain pienen pieni notkahdus, vaikka päiväkohtasesti syväkin kolahdus voi käydä. Se on niin Rakas <3
Isyyspakkauksen sisällöksi oon ajatellu:
- äänenvaimennin -tutti
- Korvatulpat iskälle
- pyykkipoikia
- I love daddy body (H&M)
- Kumihanskat
- my daddy rocks body
- Tuttipullo & tuttelia
- kirja tai pari vauvaan liittyen + lukukirja vauvalle
- isi-sukat
- kortsuja & liukkaria
- 10kpl hellyyskortteja (mitkä se voi käyttää muhun tai pyytää multa)
- 2kpl elokuvalippuja
- peli/elokuva
- Karkkia, lakua, tms.
- Hierontaöljy
- Batteryä, pari olutta
- deadorantti + muut pesuaineet itelle ja vauvalle.
Siinä nyt ajatuksia. Sit ohjeisiin kirjottelen nuo selityksineen eri kategorioihin tyyliin "selviytymisetti isille ja vauvalle", "selviytymisetti isille ja äitille" tms. tms.
Tissit on täällä edelleen ihan normaalin kokoset, joten liivejä nyt ei sinäänsä oo tarvinnu vielä miettiä. Lähinnä niihin on tullu vaan jonku verran kiinteyttä.
Mites Syysmyräkän asuntoasia? Mä oikeesti toivon et saisitte sen asunnon sieltä tavalla tai toisella. Soittakaa ehottomasti kunnan ulkopuolella oleviin pankkeihin. Meilläkin oli tilanne ettei lainaa ois saatu täältä espoon nordean konttorista, mut miehen omasta konttorista (p-suomesta) saatiin! Et koittakaa vielä kaikkenne!
Tiuhtille_ paljon onnea liikkeiden bongaamisesta! :heart:
Embylle piti aikasemminki tulla kirjottamaan, mutta sitte jäi... mä oisin voinu vannoo et mä oon kirjottanu ton sun tekstin missä kerroit et miehes oli laivalla... Täällä ihan sama homma, lähestulkoon samoilla fiilareilla! Et tsemppiä, ymmärrän sua ihan täysin :heart:
Matkasta synnytyssairaalaanki on ollu puhetta. Meillä on joku 4km, joka taittuu autolla n. 10 minuutissa, joten ei onneks pitkä matka ole :heart:
Epalle ihan järjettömät onnittelut rouviintumisen johdosta :heart: Me tanssahdellaan sit vauvan synnyttyä heinäkuussa :heart:
ommaa nappoo.Täällä meininki vähän piristiny. Tosiaan sykkeet nousee edelleen ja niiden takia olin sen 1½ viikkoo kotosalla. Saman aikasesti otin viikon kuurin rautaa ku hempat oli aika alhaalla (115) ja rupesin juomaan enempi vettä. Luuen et suurin vaikutus on ollu sillä et mun verenpaineet on tosi alhaalla ja sen takia sykkeet tuntuu tosi voimakkaana. Rautakuuri anto kivasti pirteyttä ja sykkeet ei enää tuntunu niin pahalta ku muistaa juoda tuota vettä, sen puutteesta kyllä alkaa tuntumaan tosi voimakkaana. Oon tuossa tutkimusryhmässä ja sieltä se tutkija osas valasta et just noilla viikoilla missä mulla nää pahimmat vaivat oli, kuulema istukka, vauva ja masu kasvaa niin vauhdilla ja verimäärä lisääntyy valtavasti niin voi olla et ne on ollu aiheuttamassa tuota. Viikon olin nyt töissä ja suht hyvin oon jaksanu. Nyt pitää vaan ottaa rennosti ja mennä päivä kerrallaan ja hakee lepolomaa jos siltä tuntuu.
Meiän Apinasta tulee varmaan tosi ikiliikkuja, se on lähes koko ajan liikkeellä ja potkuttelee ku ite rauhallisesti makailee
Masun päältä näkee selvästi kun se potkii, liikkuu ja punkaa itteesä mahaa vasten. Voi ku sais tuosta pienestä jonku kuvan ni osais vähän ruveta unelmoimaan sen tulemisesta.
Osaatteko te haaveilla jo tulevasta vauvasta? miten otatte sen syliin ja rakastatte sitä? Mä en jotenki saa mitenkää sellasia mielikuvia päähäni, välillä pelottaakin et vauva jää ihan vieraaksi
Memelisa & Aurinkoinen Apina 25+1