Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

Huomenia :) se olis perjantai sitte taas! nopeaan menee viikot kyllä! harmi vaan etten mie pääse kunnolla nauttimaan viikonlopusta : /

kaarituelliset tissiliivit, en oo minäkää kuullu moisesta :O mut mä joudun kyllä ostaa isommat liivit niin meinasin ostaa sitte pari kunnollista imetysliiviä.. ja siis muutamat, koska ei varmaan oo mukavaa jos maitoa tulee reippaasti niin olla koppuraisissa haisevissa maitosissa liiveissä kokoaikaa :D

Namppis, miltäs tuntuu kun alkaa muutto jo kovaa vauhtia lähenee? kohtahan te pääsette jo omaan kotiin, ja äippälomakin alkaa =)

mitähän Memelisalle kuuluu? onko kaikki okei? :)

Lare, minun mielestä ei kannata säästellä kunnon tissiliiveissä, meinaan on tosi ikävää jos liivit ei istu ja niissä on huono olla! ja halvat ei kestäkkään kovin kauaa :)

viida, mäki meinasin jos antais isyyspakkauksen joululahjaksi, tai sitte samaan aikaan ku mie saan äippäpaketin :) mieki oon miettiny mitä sinne keksis! meinasin ainaki jonku konjakkipullon tai kossupullon laittaa sinne "pahaan tilanteeseen" :D ja jonku "isi" tekstillä varustetun bodyn ja muuta sellasta mukavaa :) onhan tässä hetki aikaa vielä onneks rakennella!

tiuhti ja T 14+1
 
Epa Näin juuri, nyt vaan kovasti lepoa sulle ja masuvaaville :)

Mä en aluks ollut innostunut isyyspakkauksen tekemisestä, mutta sitten sain siihen inspiraation. Lähinnä siks, kun mietin että olis kiva muistaa tulevaa isää isänpäivänä jotenkin, ja sitten tajusin että mun mies ei ensinnäkään varmaan tiedä että täällä on sunnuntaina isänpäivä (sen kotimaassa se on eri aikaan), ja lisäks vaikka se tietäiskin niin tuskin se odottais mitään. Eli pääsisin yllättämään sen ihan täysin! Niin aloin sitten kokoamaan pienimuotoista pakkausta, tähän mennessä on kassassa:
- I <3 DAD -body (henkkamaukalta)
- korvatulpat
- tutteja
- Vauva -käyttäjän opas -kirja
- Isi rokkaa -sukat

Meille ei ole tulossa äitiyspakkausta, joten en tästäkään viittinyt alkaa kokoamaan kauhean massiivista :) Mutta lisäksi aatteliin hommata vielä harsoja & printata taitteluohjeet (valmistautumista kestoiluun) ja olen myös tilannut synnytystä ajatellen The Birth Partner -kirjan, joka toivottavasti saapuu kirjakauppaan ennen sunnuntaita!
Voin sitten viida raportoida sunnuntain jälkeen mitä mies tykkäs ;)

mynttis & papu 19+0 (enää viikko puoliväliin, KÄÄK! :D)
 
Laretzki
tiuhti Joo ei niissä liiveissä kannatakaan pihistellä, mutta kun kokeilin varmaan tyyliin kymmenet, joista noi Cantaloopit ja yhet Anitat oli mukavimmat, niin kyllä toi Cantaloopien hinta sit kuitenkin ratkasi asian niiden eduksi, varsinkin kun ne oli ehkä ihan himpan verran mukavammat. Aion varmastikin käydä hakemassa ainakin yhdet toiset, ellen jopa kaksia kun kerta löytyi noin mukavat. Tykkään niistä ihan hulluna :) Ja vaikka ovatkin vähän "mummomalliset" asettuu niihin tissit kuitenkin kivasti niin, että näyttää hyvälle kun pistää vaatteet päälle. Ja tosiaan vaikkei ne kovin eroottiset ole, niin mies niistä jo aikoo ottaa hyötyä irti :LOL: ;)
 
Mä oon suunnitellu sisältöö tässä ja noita valmiitakin pakkauksia netistä löytyy mut ei oo ihan sopivaa kuitenkaan :) Tälläsia on tullu mieleen:

- Paras iskä t-paita
- Viinapullo
- Sikareita
- äänenvaimennin tutti
- vähän ylemmäs isi - ruokalappu
- kylpyankka
- TEHO- energiajuoma
- suklaata
- pyykkipoika nenään tai hengityssuojain
- kuulosuojaimet tai korvatulpat
- vauvan käsikirja
- kipsaus kädenjälki
- unilaulu -cd

Näistä sitten valkkaan parhaat ja tietty ne käyttöohjeet niihin pitää kirjoittaa :) Oon kerrankin ajallaan liikenteessä näiden lahjojen kanssa. Kaikille muille on paitsi mun kummipojalle, onko ideoita? 10v poika, aika viikari ja harrastaa niin paljon urheilua ettei täti pysy lajeissa perässä :)

Ihanaa kun on jo perjantai, nää viikot menee ihan hirveestä vauhtia! Iloista vkonloppua naiset! =)
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
voi myy, mie oon niin onnellinen et tuli ihan kyyneleet silmiin :'( ihanaa :heart:

Lare, mieki uskon, että mies tykkää enemmän niiden kekseliäisyydstä ku normaaleissa tissiliiveissä on ;)

viida, tuohan on hyvä tuo lista =) siinä on paljon kaikkea!!!!
 
Aijaa.com - riiviö 18+6 - 9040436.jpg Tykinkuula! :D

Myy Ihana kuulla että sammakko voi hyvin :heart:

Täällä on yks jolla on vasta raskauden myötä a-kuppi täyttynyt joten en voi osallistua näihin tissikeskusteluihin kyl ollenka :D


Mitä mieltä ootte olisko ihan susinoloa soittaa sille asunnon myyjälle meidän tilanteesta kun kyseessä on puolituttu ja oli sanonut välittäjälle että kovin mielellään myisi asunnon meille ja oli sanonut miettivänsä jotain porsaanreikää pankin systeemeistä jotta saataisiin laina. Ajattelin ehdottaa ns asunto vaihtoa hänelle..oon tässä vaan punninnu kuinka nolo akka oon jos soitan häälle :D

viida hyvältä kuulostaa tuo lista :) vitsit kun itsekkin jaksais ja ehtis perehtymään..
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
syysmyräkkä, soita ihmeessä! Et sä siinä mitään häviä ainakaan :)

Me kun löydettiin se yks unelma kämppä ja ei sitte saatukkaan sitä perkeleen lainaa, ni mä sanoin sille välittäjälle, et kyl me vuokralle muutetaan siihen ihan mielellään, jos niille myyjille vaan passaa :) Mut ei se sit passannu..

Tässä kusikämpässä ollaan. Ikuisuus..
 
Emby oon miettinyt sitäkin et josko kehtais ehdottaa vuokralle :/ kun op sanoi että puolenvuoden päästä voidaan katsoa uudelleen niin josko sillon onnistuis viimeistään.. Mut en usko että suostuu siihenkään kun niillä olisi siellä kaksi ostaja ehdokasta odottamassa mut asuntoa varataan edelleen meille onnettomille..
 
Laretzki
Voisin sanoa, että tänään herättiin lievästi sanottuna vitutuksen maku suussa, kunjoutu herään niin että ehtii 8.00 alkavaan kouluun ja sitä on se vaatimattomat kahdeksan tuntia siitä eteenpäin. :kieh: Eikä auttanut yhtään että menin puoli kasilta eilen nukkumaan, koska mies työmatkalta palatessaan tahtoi soittaa ja ilmoittaa että on päässyt kotiin. Ei siinä mitää, kyllä mä normaalisti haluan että se ilmottaa, mutta mä nukuin sit koko vitun yön kahen tunnin pätkissä, niin että välillä olin varma että oon vaan pyörinyt sängyllä, mutta sit kun vessassa käydessä katoin kelloa niin tajusin että on mun ollut pakko hetki nukkuakin siinä. |O

No, pitää koettaa jaksaa, hillittömät eväät tossa jo tein: kolme karjalanpiirakkaa kananmunalla, kolme joulutorttua, teetä, mandariineja ja 200 g muovipurkki herkkuananaspaloja ja sitten tietty vettäkin. Et ei ainakaan toivon mukaan tule ostettua mitään epäterveellisiä karkkeja automaatista.

Lare ja Spyro 25+0! Mieskin ihan säikähti, kun sanoin, että olisi tässä 15 viikkoa enää laskettuun aikaan :)
 
Huomenia :) ja mukavaa lauantaita!

täällä ollaan oltu jo klo 4.45 ylhäällä ja suunnattu 6 töihin :) väsyttää niin hirveesti, mut minkäs teet.. ihanaa toisaalta tehdä töitä viikonloppuna kun kukaan ei ravaa ovella tai puhelin ei soi!!!! saa keksittyä tekemisiin rauhassa :) ainut vaan et mielellään olisin kotona vielä nukkumassa tähän aikaan.. onneks tästä saa rahaa!

Larella ollu kiva yö :) noh, ens yönä nukut sitte kunnolla!!!

syysmyrskyllä ihana massu :heart: kokeile josko vaihto onnistuis, et sä mitään siinä häviä jos kysyt! enemmän häviät jos jätät kysymättä!!!! tsemppiä ;)

kyllä, nyt oon ihan varma ettei nuo kuplinnat ja kutittelut voi olla muutakun pikkasen möyrintöjä :heart: ei niitä kokoaikaa tunnu mut illalla kun oikein kuulostamalla kuulostelin ja söin vähä suklaatia ennen sitä, alkoi touhuuminen =)

tiuhti ja T :heart: 14+2
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
OI tiuhtikin tuntee jo liikkeitä!! :heart: Mä en tunne vieläkään mitään normaalista poikkeavaa. Vaikka voihan seki olla ettei dorka erota vauvan liikkeitä ripulinmöyräämisestä :D

Tää lähtee kans töihin! Pitäs yrityksen muuttoa tehdä tässä viikonlopun aikana mut apujoukot on kovin laihat..eilenki kantelin kolme autokuormallista itse laatikoita vaikka ei varmaan niinkään kannattaisi..
 
Rrrkeletanakeletu :( :kieh:

Uneton yö. Helvetti. En osaa nukkua yksin. En silmäystäkään. Ehkä max nukkunu joku kolme tuntia. Helvetin kuustoista. Tyhmä äijä, on jossain laivalla ryyppäämässä eikä varmana tuu sieltä illalla kotiin, joten mulla on tiedossa ylimääräisiä sydämenlyöntejä ja hengenahdistusta huomenna töissä, kun meen aamuvuoroon tän päiväsen iltavuoron jälkeen. Perkele! :( Tyhmä äijä!

..miten niin kiukkunen, kun ei oo saanu nukuttua.. :mad: :(

Kiukkunen ja väsynyt Emby^ ja rakas Jormaliini 7+? tai 8+?
 
Mutta mullapa on viikonloppu vapaa PIIIIITKÄSTÄ aikaa :) Viimeks oon ollu viikonlopun kotona 8-9.10! Ihanaa :)

Mä oon tota isyyspakkausta miettiny ja aionkin varmaan semmosen väsätä kunhan nyt palkkaa tulee seuraavan kerran. Edellinen tili meni suoraan laskuihin ja vuokraa kun ukolla oli hiljasempi kuukausi tulojen suhteen ja mä jäin ilman lisiä kun ne tulee aina kuukauden myöhäs. Onneks meillä on harjoiteltu luovaa taloutta se 4 vuotta mitä mä opiskelin ja etenkin se 2 vuotta mitä molemmat oltiin koulussa ja kuukauden yhteistulot jäi tonnin pintaan mistä piti jo yli 500 maksaa vuokraa. :D
 
syysmyrsky, oliko sulla niin että kohtu oli kallellaan taaksepäin? missä sulla sijaitsee istukka? ne vaikuttaa aika lailla siihen koska tuntee liikkeitä :)

Emby, täällä toinen joka ei oikein osaa nukkua ilman miestä, mut nyt raskauden aikana ei oo ollu sitäkää ongelmaa enää :D mä oon niin väsyny!!! odota vaan ku sullaki iskee se väsymyskausi niin nukahdat samantein vaikka toinen on humputtelemassa ;) mut koitaha silti jaksaa töissä :kiss:

Namppis, nyt nauti nauti nauti vapaasta!!!!! =) mäki tiedän luovan talouden systeemit, onneks siitä on loppupeleissä ollu vaan hyötyä ku pärjää tiukempinaki kuukausina ;)
 
PikkuHöttiäinen Ihan ekana onnittelut puolivälin saavuttamisesta :heart: Mulla alkoi tänään lauantaina 12.11. viikko 25.

viida Olin hoikka vuonna 2006 alussa, mutta siitä lähtien aloin vaan paisua... en ole enää pitkään aikaan ollut simpsakka ja se näkyy meillä kotona ihan arkielämässäkin... ihan liikaa tuo 6kg nousu, mutta aika vähän tosiaan, jos ajattelee näitä viikkoja :) No, vauvan synnyttyä alkaa kyllä semmonen laihdutuskuuri, siis ihan terveellisellä tavalla. Ja sullakin jo liikkeet tuntuu kutitteluna, se on ihana tunne :heart: Mulla vaan kutisi niin kamalasti, että ois tehnyt mieli raapia juuresharjalla :LOL: Ootahan, kun alat tuntea potkuja! Ja kiitos ihan älyttömästi aivan mahtavasta vinkistä miehen joululahjan suhteen!!!!! Mä oon miettinyt pääni puhki, että mitä ihmettä sitä miehelle joululahjaksi... kun meillä en kuulemma saa ostaa enää yhtäkään paitaa tai edes kalsareita... niin enpä sitten tiedä, mitä ostaa. Kaikkea sillä jo on ja ei kelpais kuitenkaan, jos ostaisin esim. pesuaineita yms. vastaavaa. Jotenka, käytän ideaasi ja kokoan isyyspakkauksen! Oisko ideoita, että mitä paketti voisi sisältää?

Matkaa synnärille
noin kilsa eli ei pitkä matka! Et tainnut Lare vetää niitä enkkoja (hymymerkki) - ei toimi näköjään hymiöt.

tiuhti_
Mä oon samaa mieltä, että kun vaan jaksaa etsiä rauhassa, löytää varmasti alle 2 alkavan omakotitalon! Mutta sen täytyy kuitenkin olla sit sellanen, ettei tartte just remppailla, ainakaan paljoa ja ei saa olla mikään 70-luvun talo. Jotakin pientä vois tehdä, ainakin kylppäri- ja keittiöasiat pitää olla ostaessa kunnossa. Tapetointia sun muuta pientä vois tehdä itsekin. Onneks kuitenkin tykkään asia nykyisessäkin, että ei hätää sen suhteen.

syysmyrsky Mahtista ja ihan epistä! Työ ootte kyllä kovia matkustelemaan! Olispa meilläkin rahaa lähteä...

Epa_88 Nyt vaan lepoa! Paljon tsemppiä ja kyllä se aika kuluu ihan varmasti! Katselet vaikka leffoja ja luet kirjaa / lehtiä. Ja nyt sulla on hyvä syy passuuttaa miestä.

Pääsinpäs eilen valmiiseen ruokapöytään, kun mies teki meille tortillaherkkuja, nam! Ja illalla käytiin teatterissa.

"kuumeilija" ja tirppana 25+1
 
Täältä tulee omaa napaa:
Siis mullahan oli neuvolalääkäri kovien supisteluiden vuoksi ja tulehdukset tms. tutkittiin labroilla eikä mitään löytynyt.Kävin torstaina tarkistusultrassa ja ainakaan tilanne ei ollut pahentunut. Silti kovat rasitukset kuten imurointi tai lenkit koirien kanssa kielletty, myös autolla ajo ja kyydissä olo koska "tärisyttää" kohtua. Mutta siis muuten ihan oman voinnin mukaan mennään. :)

Nyt on päässyt jo vähän rauhoittumaan kun "stressikin" ohitse. Täällä Rouviinnuttiin pe 11.11.11 n. klo 16.45. :heart:

Epa ja Jokke 21+6
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Purrr.

Täällä on nyt sit tosiaan valvottu kaks vuorokautta, ei oo uni perkele tullu! :( Mä vaan pyörin sängyssä ja ihmettelen maailman menoa. Ehkä sitä hetkeks sitte nukahtaa, mut ei sellasia kunnon yöunia oo tullu vedettyä :( Nyt kyl väsyttää, mut niin väsytti eilenki, et sillai.. Jos ei tänä yönä tuu uni, ni soitan aamulla kyl jonnekkii.. : / Hitto!!

Mutta!

Me kerrottiin tänään mun vanhemmille :)
Laitoin varhaisultran kuvan taakse tosiaan sen runon: Silitti hiljaa enkelin siipi, kauneinta kaikista käytti. Onnen ovesta sisään hiipi, todeksi toiveet täytti. ja sitte siinä luki alla "käännä ->" :)
Hihi, mun äiti oli heti, et "Mä arvasin! Mut nyt ei kerrota sit kellekkään!" :) ja iskä meni hiukan hiljaseks, ja oli vaan totisena, että "Ai sä oot taas raskaana?" ja mä totesin vaan, et "No ollaanpas sitä ny vakavana" mut kyl hää sit halas ja onnitteli :heart:

Ja sit taas surullisia asioita.. : / Me joudutaan viemään toi mein koira kyl piikille.. Ei tosta tuu enää mittää. On nyt viikon oksennellu kaiken ruoan ulos ja kun lenkille pitäs lähtee, ni kaveri menee ihan alakuloseks ja ulkona jaksaa / viittii kävellä tien päähän, niin et tulee kakka ja se riittää hälle (tota jatkunu jo pitkään). Koivet sillä on vissiin tosi kipeet : / Miehelle tosi kova paikka, kun on hänen äitinsä koira, ni mies sanoo, et on ainut elossa oleva muisto äitistään.. :(

Et sellasta.. Mut jjjjooo, jos menis kokeilee tota nukkumista?

..toimiikohan noi mun yksityisviestit muuten, oottekohan asianomaiset saanu mun vastaukset o_O kuumeilija ja PikkuMyy?

Emby^ ja rakas Jormaliini 7+? tai 8+?
 
Epalle onnittelut rouviintumisesta :heart:

isyyspakkauksista olitte täällä puhelleet. :) Itse olen jo aloittanut kokoamaan pientä pakkausta tulevalle isälle. :) Pakkaukseen tulee mm:
- Kaarimaljoja jos sattuu huono olo yllättämään
- Kertakäyttöessuja isompia ja haisevimpia lasteja varten
- Hengitys-suojia
- Kumihanskoja
- Pyykkipoikia
- Tupakkaa/Sikareita
- Energiajuomaa tai kokista
- Sisuja tms karkkia
- Buranaa jos tuntuu, ettei pää enää kestä
- Joku hauska kirja isyydestä jos satun sellaisen jostain bongaamaan.
Ehkä sitten vielä jotain pientä vauvaakin varten, mutta päätarkoituksena on se, että olisi humoristinen pakkaus miehelle itselleen :)

Täällä käytiin torstaina taas neuvolassa.
33+0 (31+1)
Paino +200g/viikko (+600g/viikko) kokonaisnousu 8,3kg
RR 104/64 (104/80)
Pissa u-prot. +/- ja u-gluk. -. Alkuviikosta pitää käydä uusi näyte varulta antamassa.
Hb 118 (112) Noususuunnassa vihdoin. :)
sf-mitta 30 (29)
Lapsiveden määrä on normaali ja vauva edelleen raivotarjonnassa.
Sykkeet 140-145 ja liikkeet ++
Vauva on laskeutunut ja pää kiinnittynyt. :) Th paineli muutenkin mahaa ja sanoi, ettei meille kovin suurikokoista vauvaa pitäisi tulla, korkeintaan 3,5kg. Helpotti kyllä huomattavasti, kun kauhulla olen kuvitellut punkaavani 5kiloista mötikkää itsestäni pihalle. :D

Perjantai-yönä täällä tuli ensimmäiset kipeät supistukset. Parin tunnin ajan supisteli epäsäännöllisesti ja noin 4-5 kipeää supistusta tuli harkkasupistusten välissä. Ei kuitenkaan niin kipeitä, että olisi tarvinnut kassia alkaa pakkailemaan tai soittelemaan mihinkään suuntaan. :)
Synnytysvalmennukseenkin jäi sitten osittain sen takia menemättä, kun ei saanut juurikaan nukuttua koko yönä ja 9 aikaan olisi pitänyt olla jo ylhäällä. Sovittiin miehen kanssa, että mennään sinne sitten ensi lauantaina. :)

Täällä on maha muutamana aamuna ollut kovin kipeä. Tuntuu, kuin joku olisi hyppinyt koko yön mahan päällä. Jos päivän ottaa rauhallisesti niin illalla sitten olo ok, muuten maha illasta vieläkin kipeämpi. Tukala olo alkaa siis olemaan pikkuhiljaa. Välillä myös tuntuu siltä, niinkuin poika raaputtelisi kynnellään kohdun pintaa rikki. :D

Maitoa on alkanut yöaikaan tihkuuttamaan hieman lakanoille. Vessaan kun on herännyt, niin aina ollut märkä läntti rinnan alla. :D Miehestähän tämä on hauskaa ja jaksaakin pelleillä aina, että maito roiskuu silmään tai naamalle. :D

Masupäivitystä rv 33+1


iseeyou & Onni 33+3:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Sokruli ja tiuhti_
Maanantaita kaikille!

Pakko tulla purkautumaan et mulla oli ehkä huonoin päivä pitkään aikaan eilen. Oon nukkunu koko perjantaista lähtien tosi huonosti ja lyhyitä yöunia. Ajattelin onnellisena et su-aamuna saan nukkua pitkään noi univelat pois, herätä raukeena miehen vierestä ja lähtee käymään hautuumaalla. Mutta mitä vielä!!! Miehen sisko soittaa 7 aikaan aamulla et niille on syntyny vauva! Ei siinä mitään jos mies ois tajunnu nousta toiseen huoneeseen puhumaan, mutta eiku siinä sängyssä lätisee!!!! Mähän herään sit kokonaan enkä saa enää unenpäästä kiinni. Nousin siitä sit, touhusin hetken alakerrassa ja lähin käymään hautuumaalla, vein iskälle kynttilän sinne. Ja koko hemmetin päivä meni ihan hirveessä kiukkuamisessa ja tappelemisessa! Mä olin niin henkisesti ja fyysisesti väsyny et en saanu ees unenpäästä kiinni vaikka mies järjesti rauhallisen hetken sellaseen. Siis mä olin ihan kauhee, ärisin, haastoin riitaa yms koko ajan. Mikää ei ollu hyvin, sitä se teettää ku nukkuu huonosti ja on huonolla syömingillä ja juomingilla. Et rakkaat kanssasisaret huolehtikaa itsestänne oikeesti! Tänään vähän parempi päivä ku sain nukuttua 12h putkeen ilman häiriötekijöitä. Nyt tuntuu taas kiukku nousevan ku huomaan etten oo syöny ees aamupalaa :asshamed:

Pahin pelko mulla tässä oikeesti on se et ku en tahdo tuntea rakkautta tätä mun asukasta kohtaan. Tykkään kyllä masusta, silittelen sitä ja juttelen ja laulan, mutta välillä tuntuu et syntyvä lapsi on mulle täysin vieras. Mun pitää ehkä ottaa tää tuolla neuvolassa puheeksi, koska luulen et mulle on jääny jotain traumoja viime keväisestä, enkä sen takia uskalla luottaa mihinkään tulevaan. Ens kesänä ois häätki tanssittavana, mutta senkään ajattelu ei saa mitään rakkaudentunteita esiin :( Vähän alkaa itteeni huolettamaan nää asiat. Ennen oon kuitenkin niistä häistäkin haaveillu ja ollu onnellinen niitten tulemisesta, mut nyt ei mitään :asshamed: Auttakee :/

Kaarituellisista tissiliiveistä en oo kyllä koskaan kuullu moista et ne vois maidon tulon estää. Pitääpä lähtee metästämään itelleen ihka oikeita imetysliivejä. Ei vaan oikein oo mitän puhtia lähtee kaupoille pyörimään :(

Tiuhti_ kiitos kun kyselet mun perään, tuntuu ihanalta. Käyn täällä päivittäin lukemassa mut oon todella huono kirjottamaan mitään. Tuntuu et aikaa/viitsimystä ei oikein oo ollunna.

Mä ajattelin antaa isyyspakkauksen lähempänä synnytystä. Meillä on 9. vuosipäivä 14.2 ja me ollaan perinteisesti varattu aina hotellihuone, ravintolailta + elokuva sille päivälle. Ajattelin et annan isyyspakkauksen sillon. Mä kuitenkin varaan sen hotellin ja ajattelin sopia niitten kanssa et veisin sen isyyspakkauksen sinne edellisenä päivänä odottelemaan ja ne nostais sit sen meidän huoneeseen sillä aikaa ku ollaan syömässä ja elokuvissa :) Mä oon tykkään järjestellä tällasia yllätyksiä, mun mies on mulle niin rakas vaikka välillä NIIN rasittava ja ärsyttävä <3 Mutta kuten mieskin aina sanoo, et vaikka kuinka ois paha päivä niin kun katselee pitkäaikasta tykkäskäyrää niin siellä tapahtuu vain pienen pieni notkahdus, vaikka päiväkohtasesti syväkin kolahdus voi käydä. Se on niin Rakas <3
Isyyspakkauksen sisällöksi oon ajatellu:
- äänenvaimennin -tutti
- Korvatulpat iskälle
- pyykkipoikia
- I love daddy body (H&M)
- Kumihanskat
- my daddy rocks body
- Tuttipullo & tuttelia
- kirja tai pari vauvaan liittyen + lukukirja vauvalle
- isi-sukat
- kortsuja & liukkaria
- 10kpl hellyyskortteja (mitkä se voi käyttää muhun tai pyytää multa)
- 2kpl elokuvalippuja
- peli/elokuva
- Karkkia, lakua, tms.
- Hierontaöljy
- Batteryä, pari olutta
- deadorantti + muut pesuaineet itelle ja vauvalle.

Siinä nyt ajatuksia. Sit ohjeisiin kirjottelen nuo selityksineen eri kategorioihin tyyliin "selviytymisetti isille ja vauvalle", "selviytymisetti isille ja äitille" tms. tms.

Tissit on täällä edelleen ihan normaalin kokoset, joten liivejä nyt ei sinäänsä oo tarvinnu vielä miettiä. Lähinnä niihin on tullu vaan jonku verran kiinteyttä.

Mites Syysmyräkän asuntoasia? Mä oikeesti toivon et saisitte sen asunnon sieltä tavalla tai toisella. Soittakaa ehottomasti kunnan ulkopuolella oleviin pankkeihin. Meilläkin oli tilanne ettei lainaa ois saatu täältä espoon nordean konttorista, mut miehen omasta konttorista (p-suomesta) saatiin! Et koittakaa vielä kaikkenne!

Tiuhtille_ paljon onnea liikkeiden bongaamisesta! :heart:

Embylle piti aikasemminki tulla kirjottamaan, mutta sitte jäi... mä oisin voinu vannoo et mä oon kirjottanu ton sun tekstin missä kerroit et miehes oli laivalla... Täällä ihan sama homma, lähestulkoon samoilla fiilareilla! Et tsemppiä, ymmärrän sua ihan täysin :heart:

Matkasta synnytyssairaalaanki on ollu puhetta. Meillä on joku 4km, joka taittuu autolla n. 10 minuutissa, joten ei onneks pitkä matka ole :heart:

Epalle ihan järjettömät onnittelut rouviintumisen johdosta :heart: Me tanssahdellaan sit vauvan synnyttyä heinäkuussa :heart:

ommaa nappoo.Täällä meininki vähän piristiny. Tosiaan sykkeet nousee edelleen ja niiden takia olin sen 1½ viikkoo kotosalla. Saman aikasesti otin viikon kuurin rautaa ku hempat oli aika alhaalla (115) ja rupesin juomaan enempi vettä. Luuen et suurin vaikutus on ollu sillä et mun verenpaineet on tosi alhaalla ja sen takia sykkeet tuntuu tosi voimakkaana. Rautakuuri anto kivasti pirteyttä ja sykkeet ei enää tuntunu niin pahalta ku muistaa juoda tuota vettä, sen puutteesta kyllä alkaa tuntumaan tosi voimakkaana. Oon tuossa tutkimusryhmässä ja sieltä se tutkija osas valasta et just noilla viikoilla missä mulla nää pahimmat vaivat oli, kuulema istukka, vauva ja masu kasvaa niin vauhdilla ja verimäärä lisääntyy valtavasti niin voi olla et ne on ollu aiheuttamassa tuota. Viikon olin nyt töissä ja suht hyvin oon jaksanu. Nyt pitää vaan ottaa rennosti ja mennä päivä kerrallaan ja hakee lepolomaa jos siltä tuntuu.

Meiän Apinasta tulee varmaan tosi ikiliikkuja, se on lähes koko ajan liikkeellä ja potkuttelee ku ite rauhallisesti makailee :) Masun päältä näkee selvästi kun se potkii, liikkuu ja punkaa itteesä mahaa vasten. Voi ku sais tuosta pienestä jonku kuvan ni osais vähän ruveta unelmoimaan sen tulemisesta.

Osaatteko te haaveilla jo tulevasta vauvasta? miten otatte sen syliin ja rakastatte sitä? Mä en jotenki saa mitenkää sellasia mielikuvia päähäni, välillä pelottaakin et vauva jää ihan vieraaksi :(

Memelisa & Aurinkoinen Apina 25+1
 
Laretzki
Meme Älä ole huolissasi tuosta että mahan sisältö tuntuu vieraalta. Niin on mun mielestä useimmissa tapauksissa, että synnytyksen jälkeen menee useita kuukausiakin ennen kuin siihen vauvaan tutustuu ja sitä oppii rakastamaan. Taisi tämän ryhmän FB-ryhmässä olla siitä jossain vaiheessa puhetta, ja siellä useampi kommentoi että meni pitkän aikaa ennen kuin osasi yhdistää mahassa olleen toukan siihen ihmiseen joka maailmaan on putkahtanut.

Mä ite odotan jo tosi paljon että saisin vauvan syliin, vaikka toisaalta se osittain pelottaakin mua, että miten ihmeessä sen kanssa osaa olla ja elää ja toimia. Mutta siitä huolimatta musta tuntuu, että vauva on tällä hetkellä miehelle vielä vieraampi kuin mulle, kun mä kuitenkin tunnen liikkeet ja puhun sille yms. Mä en tiiä oonko vaan niin hormooneja täyteen pumpattu, mutta välillä oon ihmetellyt, että miten voi jotain ennen näkemätöntä rakastaa jo näin paljon. Mutta tosiaan se riippuu täysin ihmisestä ja aivan varmasti sinäkin opit vauvan tuntemaan sitten kun se on syntynyt.


Meikäläinenpä alottaa äippäloman 11 koulupäivän päästä :LOL: Eivät tosin putkeen ole nää tunnit, vaan sinne sopii vapaapäiviä joukkoon, mutta kuitenkin. Ens kuun 10. päivä on viimeset tentit ja sen jälkeen periaatteessa homma on siinä mun osalta sitten tältä syksyltä. Se yksi kurssi joka alkoi tässä vielä ennen joulua, on niin isotöinen, ettei sitä voi etänä suorittaa, joten ensi kevät onkin sitten opinnoissa "poissaoleva" :). Vaikka sinänsä ei ole ollut kovin rankka syksy, niin siitä huolimatta mä ootan noiden päivien loppumista jo ihan täysillä. Sit on aikaa puuhailla kaikenlaista vauvalle, meillä ei nimittäin ole yhtään mitään valmiina :D

Lare ja Spyro 25+2
 

Yhteistyössä