Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

Laretzki
atl Onnittelut ylläristä. Meilläkin mies oli ihan sata varma, että kaksoset tulee, en yhtään tiiä mistä oli ajatuksensa saanut, kun ei kummapaan suvussa kaksosgeeniä, niin että ne olisi ollut todennäköisiä :D

Mä koetin tänne eilen ennen kotiin porukoille lähtöä kirjotella viestiä, mutta vissiin tuli joku käyttö katkos eikä ne mihinkään mennyt. Eli täällä siis olla köllötellään ja odotetaan kieli pitkällä huomista ja sunnutaita kun saan oikein herkkuruokaa. Huomenna Moskovan pataa eli lihapataa jossa on hirveä määrä sinihomejuustoa ja sitten sunnutaina kunnon lihasta (ylämaan karja) olevat pihvit :p

Meillähän tuo mies on tosiaan sanonut, että me kasvatetaan jättiläistä, kun on kattellut mun mahan kasvua ja siltä se melkein alkaa tuntuakin. Äiti oli meinaa etsinyt omat neuvolakorttinsa esiin ja vertailtiin niitä sitten eilen. Katoin että äitillä on ollut 27+3 sf 24cm, kun mulla se oli 23 cm jo viikolla 21+6! Ja tuossa kuitenkin jo aika monen viikon ero. Eli toivotaan että meillä on kyse vaan siitä, että mun kohtu on tosi edessä tai jotain, ettei sit mitään nelikilosta tarvisi ekana punnertaa maailmaan :O. Koska mulla ei mahassa kuitenkaan ole koskaan ollut hirveästi vararavintoa, josta voisi tulla ylimääräsiä senttejä, vaan se on enemmänkin kerääntynyt noihin jenkkiksiin...

Muutenkin tuntuu jo huimalta ajatella miten iso meidän vaavi on. Pituus alkaa oleen sen 30 cm ja painoakin reilusti yli puolikiloa! Puhumattakaan siitä, että kun näin eloonjäämis mahdollisuustaulukon, niin parhaimmillaan meidän vauvalla olis jo 70% mahdollisuus selvitä jos sattuisi nyt syntymään. Onneksi yksiö tuntuu vielä olevan äärimmäisen mieluisa ja siellä saakin pysyä (tosin jotenkin sellanen fiilis tällä hetkellä, että tulee kyllä ulos ennen laskettua aikaa) :) Vaikka kyllä sen mahasta alkaa pikku hiljaa huomaamaan ettei se ihan pieni ole, koulussa jos joutuu pöydä ääreen kumartumaan niin välillä tuntuu happi loppuvan ihan kokonaan jo.
Myös se, jos on pitkään aikaan samassa asennossa tuntuu aiheuttavan oksettavaa oloa, esim. eilen junassa ja öisin vessassa käydessä kun nukkunut kuin tukki, niin oksettaa ja on vähän paha olo. Kellään vastaavaa?

Janonkin tunne on ihan älytön ja tuntuu että jatkuvasti saisi olla juomassa, mikä sinänsä ei ole huono, niin ei ainakaan pääsisi ehkä turvotusta tulemaan.

Lare ja Spyro 23+6
 
Ooooooijj atl! Onnea tuplasti!! :) Ihanaa! :flower:

Vai on tiuhti rakastunut apllesiineihin :) Ne on ihan terveellisiä, kunhan ei ihan viittätoista päivässä syö, kasvaa itte ihan mandariiniksi :D

Ja oiiiiikein paljon tsemppiä syysmyräkälle siihen laina-asiaan! :) Pidän peukkuja! Nniiiin ja aiiivan ihana synttärilahja siskolta! :) Voi että :heart:

Täällä sitten taas: Voi apua tätä väsymyksen määrää : / Ja siis.. ihan sellanen vetämätön ja saamaton olo. Onkohan ihan normaalia.. Kauhia. Pitäs töitäki jaksaa tehdä.. Ja välillä heikottaa niin kovin, et ihan silmissä pimenee, pelottavaa! :(
Sit mulle tulee tonne oikeelle melkein nivusiin välillä sellanen kauhia viiltävä ja painava kipu Seki on aika pelottavaa, ainakin näin alussa ja kun sillon ekasta ne kivut oli kans aikaaaaast kovia.. :( Mut noi kivut on tullu sen leikkauksen jälkeen joten.. hmm.. entiiä.. : /

Emby^ (ja rakas Jormaliini (7+2))
 
Ei meilläkä suvussa mitää tupla geeniä ole mut silti sai tuplat alkunsa! :D mut ehkä se oli se vuoden yritys siellä takana mikä sai sit kaksoset alkuun ;) mies oli kans et juu porter ja preston siellä ja sit ku oli oikeesti. voi luoja :D

Tultiin äsken yksityiseltä. :) kauhee riehuja!! Ei siitä meinannu saada mitään selkoa ku ei tienny mikä on jalka mikä käsi ja mikä pää ja perä.. loppujen lopuks saatii jotain mittoja ja oli hyvin kehittynyt ja vastasi viikkoja :) Haarojaan ei tietty vilauttanutkaan! Salaperäinen vauhtiraita kyl..
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
atl
Meinasin kyllä itekin tippua tuolilta.. Jotenkin tää sai nyt meidät päättämään että kerrotaan pikimmiten, tuntuu että kaks vauvaa on jo liian vaikee pitää salassa. Enkä halua pitää, kun asia kuitenkin vähän ahdistaa, niin ehkä kivempi saada vähän tukea :) Mutta katotaan pyörtyykö kukaan kun kerrotaan :D Sukulaiset kun ei tiedä edes että olen raskaana.
 
atl onnea tuplista :)

Emby toi väsymys on ihan normaalia alussa, sit se tasaantuu jossain 12 viikon jälkeen, ja alkaa taas 30 viikon tienoilla. Onneks oon ollu työttömänä koko raskaus ajan ni oon saanu nukkua aina ku nukuttaa. :) Paljon sulle voimia tohon alkuaikaan, kyllä se jossain vaiheessa helpottaa :heart:

Lare mun sf mitta huiteli yläkäyrän yläpuolella koko raskauden puolen välin ajan. Nyt sit on rauhottunu tytön kasvu ja sf-mitta on nyt keskikäyrällä. Toivotaan että sullakin rauhottus masun kasvu ettei tuu kauheen tukalaa loppuraskautta :)

Ihanaa, mun pikkusisko on ostanu paljon tyttelille vaatteita, ja se tuo ne mulle tänään et pääsen pesee niitä ja laittelee vaatekaapin kuntoon :) Vaikka lääkäri on mulle sanonu että ihan hyvin voidaan päästä lasketun ajan tienoille asti, mut mä oon eri mieltä. On sen verran näitä supisteluja ja selkäsärkyjä. Alkaa ihan pelottaa etten kerkee tehdä kaikkea mitä pitäs tehä ennen syntymää. Mutta toisaalta oon ihan kypsä tähän raskaana oloon.
 
Ihanaa perjantai-iltaa ja alkavaa viikonloppua kaikille! :)

Epalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista ja poikalupauksesta :heart: Meille ultraaja sanoi silloin, että 100% varmakshan ei ikinä voi sanoa mutta harvalla tytöllä tälläiset vehkeet on. :LOL: Ja ihan selvästi meilläkin erotti ne sukukalleudet sieltä sitten. :)

syysmyrsky saanut siskoltaan ihanan lahjan :heart: Mua ihteäni oikein harmittaa, kun ei raskauden aikana tarjota kuin ne 2 ultraa. :( Olis niin ihana nähdä pieni useamminkin. Yksityisellä kun ei ole varaa käydä.

viida Mulla kanssa pelko p*rseessä, että raskaudunkin ihan saman tien synnytyksen jälkeen (tuskin) joten ajattelin pillerit tms ainakin muutamaksi kuukaudeksi ottaa. Ja eihän se kroppakaan kerkeä kunnolla palautua edes ensimmäisestä synnytyksestä jos heti uudelleen raskautuu. Mutta tuskin me paria vuotta jaksetaan edes odotella. :)
Ja mun korvaan tuo kolme lääkärineuvolaa kuulostaa luksukselta. Täällä kun tosiaan vaan tuo yks jos raskaus sujuu hyvin. Tiedä sitten mikä niiden mittapuulla hyvin sujunut raskaus, kun mullakin ollut kaikki mahollinen vaiva ja joutunut olemaan sairaslomalla todella paljon. :/ Ja tosiaan nyt kun en tiedä yhtään, että tarkastaako tuo terveydenhoitaja kohdunsuun tilannetta missään vaiheessa. Olisi kiva tietää, että aiheuttaako nää supistukset miten kovasti muutoksia tuolla alapäässä. Ja muutenkin ihan vain uteliaisuudesta olisi kiva tietää. :D
Me asutaan keski-suomessa täällä pikkukylän peräkorvessa, joten ei tuota jyväskylän kelaa muutenkaan käytettäisi. :)
Mä toissa-aamuna soittelin sinne kelalle ja ne lupas asiaa kiirehtiä taloudellisen tilanteen vuoksi. Tänään sitten olikin rahat ilmestyny tilille ja toinen erä 24. päivä tätä kuuta. :) Ette kuulkaa usko, miten iso kivi tippu harteilta pois. Yönkin nukuin heti paljon paremmin.

Kuinka pitkä matka teillä muilla on sitten sairaalalle synnyttämään?
Meillä matkaa tulee sellaiset 80km yhteen suuntaan. Nyt kun alkaa LA pikkuhiljaa lähestymään ni sitä miettii aika paljon, että missä vaiheessa kannattaa talvipakkasilla lähteä ajelemaan tuollaista matkaa? Vaikka tuskin tää nyt ihan minuuteissa täältä pihalle on tulossa. :D Mutta tuo on sellanen asia, joka tällä hetkellä mietityttää ja "jännittää" jonkin verran.

Meillä mies tekee baarissa töitä, joten ei kuule jos sille soittaa tms.
Eilen sitten naureskelin, että pitääkö mun kirjottaa facebookkiin sitten jotain tyyliin: "Käykää nyt joku huutamassa sille ukolle, että vastaa puhelimeen. Akka synnyttää nyt". :D Naureskeli vaan, että työnumerosta kyllä aina saa jonkun kiinni.

atl:lle onnittelut tupla-uutisista :heart: Taitaakin tällä hetkellä olla ainoat tuplat jotka tähän pinoon tulossa. Ihana seurata kaksosraskaudenkin kuulumisia sitten. :)

( . ) Täällä alkanut tulemaan aamuisin ihan outoja "pahoinvointi"-kohtauksia. Tunti- kaksi heräämisestä iskee aivan järjettömän heikko olo vaikka olisikin juuri syönyt aamupalan. Kylmän-nihkeä tuskan hiki alkaa valumaan, taju tuntuu lähtevän jos liikkuu mihinkään suuntaan, henkeä ahdistaa, oksettaa ja tulee aivan järjetön väsymyksen tunne. Ja tuon "kohtauksen" aikana on pakko päästä pitkälleen, muuten olo ei helpota missään vaiheessa. Pitkällään ollessakin menee noin tunti, keskiviikkona taisi kestää nelisen tuntia. :| Ihan hirveitä! Täytyy toivoa, että menisivät äkkiä ohitse. Ei näitä joka aamu jaksaisi. Nyt noin reilu viikon ovat olleet joka aamuisia. Onko kellään muulla tälläistä tai edes yhtään saman tyylistä?
Alkuraskaudessa ollut pahoinvointi oli nimittäin ihan erilaista. Silloin oksetti, oksennus tuli ja olo helpottui.

Poitsukin on ihan selvästi laskeutunut jo alaspäin. Alkanut tuntumaan paineen tunnetta jalkovälissä ja vessassakin saa ravata tiuhaan. Pääkin tuntuu selvästi paljon alempana kuin esim. viikko sitten. :)

Ensi viikolla olis taas neuvola. Saa tietää, että onko ab-kuuri purrut siihen pissatulehdukseen. Toivottavasti olisi. Mulla kun menee vti:t helposti munuaisaltaisiin asti ja sitten vasta oonkin kipeä. :(

Äippäpakkauksen vaatteet ois vielä pesemättä ja kaikki hoitovälineet (öljyt, vaipat yms) ostamatta, mutta muuten alkaa olemaan jo aika valmista poitsua varten. :)

iseeyou & Onni 32+1 :heart:
 
Laretzki
Mä oon tähän mennessä vetänyt pohjat synnärimatkassa muissa pinoissa, katotaan vedänkö täälläkin. Eli meiltä synnärille on vajaa 1km :LOL: eli kävelymatka, mutta veikkaan että synnyttäessä kävely ei välttämättä ole päällimmäisenä asiana :D

Meidän vauvalla oli yöllä vissiin hikka kun heräsin ekaa kertaa siihen että potkittiin niin maan perkeleesti. Kävin vessassa ja sit sänkyyn jäädessä oli sellasia tasasesti tulevia nytkäyksiä, plus sitten potkuja. Tais Spyroakin pistää vituttaa kun nikotti, meinaa kun kattoo miten meillä mies nikottaa, niin se on asetta voimallisempaa hikkailua :LOL:

Lare ja Spyro 24+0
 
Nykyisestä kämpästä sairaalalle on about 6km mut uudesta kodista onkin sitte 25km. Ihan kohtuullisissa mitoissa pysyy tuo matka ja meinaankin kyllä yrittää sinnitellä kotona mahd. pitkään.

Toissapäivänä poksuttiin taas, eihän näitä edes muista. 28+2 on nyt.
 
18+0 poks!

Ei tullut asuntolainaa meille! Viimeinen oljenkorsi olis se et sais kymppitonnin revittyä jostain reiästään mut eipä tuu onnistumaan vaikka suku on rikkaita täynnä. Ei kukaan halua auttaa. Mut hyvä mulle,ei tarvii munka auttaa sitten niitä kun ne on vanhoja ja paskat housussa! :D oon ilkee,tiedän.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa, pikainen huudahdus tähän väliin, kun ihana tiuhti taisi kaipailla :) Kaikki on hyvin! Viimeksi taisin kirjoitella, että olen menossa lääkäriin. Mulla tuli nyt toista kertaa tuohon häntäluun päälle paise, joten en oo kahteen viikkoon juurikaan istunut (mitä nyt heitettiin viime viikonloppuna reissu mun vanhempien luo, noin 500 km suuntaansa... tuskallisimmat tunnit oli kyllä miesmuistiin) ja antibioottikuurin väsyttämänä makasinkin lähinnä sohvalla kyljelläni torkkuen ja katsoen sarjoja. Oon siis täysin tippunut kärryiltä juttujenne suhteen, mutta yritän nyt viikonlopun tai alkuviikon aikana päästä takaisin juoneen mukaan! :)

atl oli saanut jymy-yllätyksen ultrassa. Tuplasti onnea odotukseen! Alkushokin jälkeen kaksoset on varmasti kaksinverroin ihana juttu :)

Jomi & Samu-Sirkka 28+6
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
atl: hurrrrrjan paljon onnea! Melkoinen ylläripylläri! :heart:

Syysmyrsky, tosi tylyä kyllä toi teidän tilanne :( Ja saakin olla ilkee tuossa vaiheessa ;)

sairaalamatkasta: meiltä on TAYSiin n. 6km. Anoppi oli sentääs kävellyt semmoset 4km samaan sairaalaan synnyttämään miestäni, 3v. poika mukanaan. Pitäisköhän pistää paremmaksi :D Appiukolle oli soitettu töihin, että "onneksi olkoon, teille on syntynyt poika..." Toivottavasti historia ei toista itseään!

Silloin kun itse synnyin, oli sairaalaan matkaa 70km. Sisartani odottaessaan porukat oli käännytetty takaisin kotiin, kun olivat menneet liian aikaisin synnyttämään. No, ehtivät kuulemma pienen hetken olla kotona, kun piti taas lähteä ajamaan kohti Kuopiota :D Ihme puljausta.

Ommoo nappoo: kiusana on lähinnä huimaus ja karsea iltaväsymys. Iltaisin menen tosiaan viimeistään puoli kymmenen nukkumaan, mielellään jo ennen yheksää :) Töissä tuntuu virtaa riittävän, mutta sitten kotona liimaudun sohvaan kiinni. Pitäisi jaksaa harrastaa liikuntaa enemmän (työmatkakävelyä tulee vajaa 4km arkipäivisin). Ajattelinkin tilata bodypump -setin NetAnttilasta, ettei pääsisi tuo lihaskunto ihan rapistumaan. Niskojen jumituksen takia ajattelin myös jatkaa sauvakävelyä... Katsotaan, jääkö vain hyviksi aikomuksiksi :D

Maha on pompsahtanut ihan yhtäkkiä esille! Eräs äiti kysyikin viime viikolla, että olenko raskaana... aika rohkeaa! Työkaverit ovat myös paljon kommentoineet mahan kasvua :)

Eska & Onni-Ilona 14+0 POKS!
 
Emby^ Kiitos blogista, käyn katsomassa jahka ehdin :D Ja kuulostaapa muuten kivalle toi sun laulujuttu, ja laulaminen on muuten mukavaa!!! Mäkin aina hoilailen, etenkin autolla ajaessa.

Sykkeistä on puhuttu Mä ainakin olen huomannut, että mulla nousee syke tosi helposti ja nopeesti esim. ylämäessä! Tuntuu, että keuhkot tulee pihalle asti, kun sen verran puuskuttaa. Ja kunto vaan laskee...

eskapismi Kiva juttu, ettei kirpparireissu mennyt sentään ihan hukkaan! Se on muuten jännä juttu, että jos lähtee etsimään jotakin ihan varta vasten, niin ei taatusti löydy tai sitten löytääkin kaikkea ihan muuta mitä piti :D Ja onpas muuten kallis body, hinnalla pilattu :O

iseeyou
Rahahuolet ovat aina ikäviä ja tiedän tasan tarkkaan, mistä puhut. Itsellä tällä hetkellä palkkatulot, mutta siltikään mulle ei jää mitään käteen ja viimeinen viikko kuukaudesta on kituuttamista, kun ei ole rahaa kunnolliseen ruokaan... mulla menee työmatkojen bensoihin se raha, mikä normaalisti jäisi käteen, ja ylipäätään mulla on ihan paska palkka, joka on ihan naurettavan pieni palkka mun koulutuksella ja työkokemuksella :kieh:. Sairauspäivärahan käsittelyä voi nopeuttaa soittamalla kelalle ja pyytämällä kiirehtimistä. Sinulle paljon tsemppiä kaiken keskellä ja suuren suuret voimahalit :hug: Kyllä se aurinko vielä paistaa!

mynttis Oot kyllä ihan oikeassa sen suhteen, että ihmisten pitäisi huolehtia omasta hyvinvoinnistaan myös rentoutumalla ja rauhoittumalla! Minusta tuntuu, että ihmisillä on aina kiire joka paikkaan, ei ehditä nähdä ystäviä saatikka pitää huolta ihan omasta jaksamisestaan. Sitä vaan pyyhälletään menemään ja suostutaan lähes kaikkeen, esim. kohtuuttomiin ylitöihin. Pitäisi muistaa myös se, että jos ei itse voi hyvin, ei muutkaan asiat voi hyvin. Mä pyrin joka päivä ottamaan itselleni pienen oman ajan, menen ennen nukkumaanmenoa sänkyyn lukemaan kirjaa ja silloin mä rauhoitun ja keskityn vain ja ainoastaan siihen lukemiseen :heart: Tsemppiä rakenneultran odotukseen!!

tiuhti_ ja Emby^ Pahoinvointirannekkeista ei ole omakohtaista kokemusta, mutta olen kuullut paljon hyvää. Kannattaa kokeilla, toivottavasti auttaisivat!!!!!!

tiuhti_ Kiitos muru, oot ihana :heart: Mä tosiaan oon nyt aktivoitunut tän palstailun suhteen, nyt oli tosin melkein viikko taas väliä. Ihan kamala työviikkoa!!! Kotona ollaan oltu vasta 18 jälkeen ja koko ajan jotakin menoa ja tekemistä. Nukkumaan olenkin mennyt tosi ajoissa ja tuntuu, ettei se riitä, kun iltaa kohden alan kävellä jo päin seiniä. Mutta jospa se tästä. Mie kirjoittelen sulle pian, lupaan! Halit :hug:

Omaa napaa Neuvolassa käyty tällä viikolla ja kaikki hyvin, siellä se poju vaan potki doppleria :heart: Pissa puhdas, hemoglobiini tosi hyvä ja verenpaineet myös. Kohtu oli kasvanut 3,5cm edellisestä neuvolakerrasta eli nyt se oli 22,5cm. Paino oli kyllä nyt noussut, en tykkää... tullut semmoset reilu 6kg koko raskauden ajalta. Sokerirasitukseen varasin ajan parin viikon päähän. Mulla ei ois enää ku reilu 6vkoa töitä jäljellä :O Pidän kertyneet vapaat ennen äippälomaa, joten jään jo ennen joulua vapaille :D

syysmyrsky Ei oo totta!!!!!! Siis jäikö myönteinen päätös saamatta vain sen takia, että olet yksityisyrittäjä??? :mad: Todella loukkaavaa ja epätasa-arvoista sanon minä, nyt kyllä vituttaa sun puolesta :kieh: Kävittekö toisessa pankissa neuvottelemassa? Teittekö muuten valituksen tuosta virkailijasta?? Heti MARS tekemään valitus johdolle, eihän tolleen voi toimia :mad:

viida Onnittelut sykkeiden kuuluvuudesta, se on vaan niiiiin ihana tunne :heart: Onnittelut myös uudesta työstä!!! Aivan mahtava juttu! Saanko kysyä, mitä työtä teit aiemmin, jossa et viihtynyt? Ja minkälaisen työn aloitit? Kyllä se vaan vaikuttaa kummasti piristävästi omaan jaksamiseen ja hyvinvointiin, että pitää työstään, todella mahtava uutinen, iso onnittelurutistushalaus :hug: Sulla paljon hyvää kerrottavaa!!!

Lainoista Meillä on haaveissa, että joskus meillä olisi omakotitalo. Kalliita tosin ovat... ihan huvikseen käytiin netissä laskurilla laskemassa, niin ei saatais yli 2 alkavaa lainaa... vaikka miehellä hyväpalkkainen vakkarityö. Mutta mulla on tosin ollu vaan pätkiä ja palkat persiistä... mutta kuitenkin ärsyttää, kun voi olla, ettei meillä koskaan ole varaa ostaa omakotitaloa. Mutta ollaan kyllä tyytyväisiä nykyiseenkin :heart:
 
syysmyrsky Sulla on asenne kohdallaan! Oot muuten aika samanluontoinen kuin minä :LOL: Tiedän, ettei pidä ajatella näin, että jos ei toinenkaan auta niin en minäkään, mutta tiedän vallan hyvin myös sen, että toimisin just niin kuin säkin!
 
atl
Heissan kaikki ja suurensuuret kiitokset kaikille onnittelijoille!

Napailen tässä sen verran, että kerron, että kukaan sukulaisista ei pudonnut penkiltä. Niille kaikille oli jotenkin hämmentävän normaalia se, että vauvoja tuleekin yhden sijata kaksi :D Toisaalta hirveän kiva, koska itse oltiin vielä vähän shokissa ja jotenkin.

Alan olla jo vähän laantunut, en ole tänään enää montaa kertaa itskeskellyt :D Nyt askarruttavat pääasiassa käytännön asiat, autot ym (mahtiyhdistelmä kaks aikuista, kaks vauvaa, iso koira ja tuplavaunut). Sopii autoon kun autoon! :D
 
Huomenta vain ihanaiset naiset!!

atl hurjat kaksosonnittelut teille! :heart: Voin kuvitella, että tuo on tullut täytenä yllätyksenä ja jos omalle kohdalle sattuis niin johan siinä olis muutama päivä aivan sekaisin.. vaatii sulattelua varmasti! Onnittelut vielä kerran ja toivotaan että kaikki menee tosi hyvin..

kuumeilija mitkä ne sun viikot olikaan? Tuota sf-mittaa vain mietiskelin.. omalta osaltani siis..

Täällä poksuttiin lauantaina ja puoliväli saavutettu!! :heart:
Kuvakin jäi ottamatta mutta tänään otan kuvan ja laitan tänne.. saatte sitten tekin kertoa onko mun masu iso.. nimittäin kaikki on sanonu mun masua isoksi ja mitä olen nyt kavereiden kanssa noita sf-mittoja verrannu niin edellä ollaan aika paljon.. Mullahan viime neuvolassa mitattiin sf-mitaksi 21cm ja kamu jolla laskettuaika on melkein sama ku mulla, niin mitta vain 16,5cm ja toisella kamulla on aikanaan ollu samoilla viikoilla 17,5cm!! Meikä vissiin menee sitten ihan yläsfääreissä :D Jättiläinenkö tulossa?!? :O
Noh, pianhan se vahvistuu tuo vauvelin koko ku meillä on viikon päästä tiistaina rakenneultra! Jänskättää hieman!

Rakenneultrasta piti tiedustella, että kuinka on, pitääkö sinne mennä rakko täynnä? mulle ei annettu silloin ekassa ultrassa mitään ohjeita ja jostain sitten luin, että rakon tulee olla täynnä sinne mennessä.. Kuinka se nyt on? Kertokaahan viisaammat!!

Nyt sitten uusi työviikko saa alkaa ja toivottavasti mieli pysyy korkealla!
Siis toivotankin ihanaa alkanutta viikkoa kaikille!

Hötö ja MiniMe 20+2 :heart:
 
Heipatipeippaa ja ihanaa aamua :)

tiuhti Juu mulla on vahva tyttöolo, kun taas kaikki muut on sitä mieltä että poika sieltä on tulossa... Saas nähdä, rakenneultra olis 19.12 eli joululahjaks toivottavasti saadaan sit tietää kumpi siellä asustelee :heart: Sulla tais olla poikaolo? * Muoks * Tajusin että että ethän sä poksukaan enää sunnuntaisin :D Hyvä muisti mutta vähän lyhyt...

atl Voi ONNEA tuplauutisista :heart: Varmasti huomaat että rakkautta on tiedossa kaksinverroin kun alkushokista selviätte =) Meillä on suvussa kaksosia ja kieltämättä se kyllä jännitti että mitä jos... Ja mun sukulaisnaisella oli huomattu ultrassa vasta viidennellä kuulla että oottaa kaksosia, eikä siis vuonna miekka ja kivi vaan reilu 10v sitten :O Oli ollu vaan piilossa toisen takana nt-ultrassa...

kuumeilija Kiitos onnitteluista =) Olin aiemmin palvelualalla yksityisellä puolella esimiehenä, lähinnä toimistohommia ja nyt siis saman alan duunariksi siirryin :) Moni ihmettelee kyllä mutta voin kertoo että kaikki paineet ja stressit hävis sen siliän tien kun ei enää tarvinnut miettiä kenen tunteja vähennän seuraavaks ja pystynkö saamaan vaadittavaa tulosta aikaiseksi näillä resursseilla mitä kiristetään jatkuvasti :) Ja palkkakin itseasiassa parempi nyt kun ennen... Ja HUI kun aika menee nopeesti, säkin oot jo ihan kohta jäämässä töistä pois! Ja eikös se oo kuitenkin aika vähän tuo 6kg painoa kun oot noin pitkällä jo ja alkujaankin muistelisin että tosi hoikka? :)

syysmyrsky Mä oon niin pahoillani :hug: Sampo onkin ihan paska pankki!! En ymmärrä miks ihmeessä ne ois sitä 10t vaatinu jos teillä on kaks takaajaakin.. Kummaa toimintaa... Jaksamisia, ihan varmasti te vielä pääsette unelmienne kotiin, ennemmin tai myöhemmin!!

iseeyou Voi ihana kun tuli päätökset ja rahat!! Varmasti helpotti! :) Mekään ei siis asuta Jyväskylässä vaan myös pienemmässä paikassa lähimaastoissa.. On tuo musta aika riskialtista toi yks lääkäri vaan, jos kaikki ei oliskaan hyvin. Mut täytyy vaan toivoo että kaikki menee normaalisti! Ja uudelleen raskautumiseen, niin olis se aika järkytys kieltämättä jos esim alle puoli vuotta synnytyksestä pamahtais uudelleen... :O Jotenkin sitä aattelis että kun ajatuksena ois imettää ainakin se puoli vuotta mutta eihän se tosiaan ole mikään ehkäisy :D Ehkä mäkin sit kuitenkin otan hetkeks pillerit siihen alkuun :) Ja en kyllä ihan viime tippaan jättäs sairaalaan lähtöö, ennemmin vähän liian aikasin kun ehkä eivät niin herkästi lähetä takaisin kotiin kun matkaa yhteen suuntaan on kuitenkin se tunti... Meillä matkaa reilu 40km ja ajallisesti menee n. 45min sairaalaan.

(.) Hihii, arvatkaas neidit mitä =) Mä tunsin eilen liikkeet... Pohdiskelin jo viime viikolla että oisko mutta nyt ei jääny epäilystäkään :heart: Koko päivän ja illan tasasesti kutitteli molemmista kyljistä. Voi ihanuus kun on ihminen onnellinen!!! :heart: Niin ja sen kunniaks POKS POKS!!

viida ja mustanaamio 15+0 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_ ja mynttis

Yhteistyössä