Emby^ Kiitos blogista, käyn katsomassa jahka ehdin
Ja kuulostaapa muuten kivalle toi sun laulujuttu, ja laulaminen on muuten mukavaa!!! Mäkin aina hoilailen, etenkin autolla ajaessa.
Sykkeistä on puhuttu Mä ainakin olen huomannut, että mulla nousee syke tosi helposti ja nopeesti esim. ylämäessä! Tuntuu, että keuhkot tulee pihalle asti, kun sen verran puuskuttaa. Ja kunto vaan laskee...
eskapismi Kiva juttu, ettei kirpparireissu mennyt sentään ihan hukkaan! Se on muuten jännä juttu, että jos lähtee etsimään jotakin ihan varta vasten, niin ei taatusti löydy tai sitten löytääkin kaikkea ihan muuta mitä piti
Ja onpas muuten kallis body, hinnalla pilattu :O
iseeyou Rahahuolet ovat aina ikäviä ja tiedän tasan tarkkaan, mistä puhut. Itsellä tällä hetkellä palkkatulot, mutta siltikään mulle ei jää mitään käteen ja viimeinen viikko kuukaudesta on kituuttamista, kun ei ole rahaa kunnolliseen ruokaan... mulla menee työmatkojen bensoihin se raha, mikä normaalisti jäisi käteen, ja ylipäätään mulla on ihan paska palkka, joka on ihan naurettavan pieni palkka mun koulutuksella ja työkokemuksella :kieh:. Sairauspäivärahan käsittelyä voi nopeuttaa soittamalla kelalle ja pyytämällä kiirehtimistä. Sinulle paljon tsemppiä kaiken keskellä ja suuren suuret voimahalit :hug: Kyllä se aurinko vielä paistaa!
mynttis Oot kyllä ihan oikeassa sen suhteen, että ihmisten pitäisi huolehtia omasta hyvinvoinnistaan myös rentoutumalla ja rauhoittumalla! Minusta tuntuu, että ihmisillä on aina kiire joka paikkaan, ei ehditä nähdä ystäviä saatikka pitää huolta ihan omasta jaksamisestaan. Sitä vaan pyyhälletään menemään ja suostutaan lähes kaikkeen, esim. kohtuuttomiin ylitöihin. Pitäisi muistaa myös se, että jos ei itse voi hyvin, ei muutkaan asiat voi hyvin. Mä pyrin joka päivä ottamaan itselleni pienen oman ajan, menen ennen nukkumaanmenoa sänkyyn lukemaan kirjaa ja silloin mä rauhoitun ja keskityn vain ja ainoastaan siihen lukemiseen :heart: Tsemppiä rakenneultran odotukseen!!
tiuhti_ ja
Emby^ Pahoinvointirannekkeista ei ole omakohtaista kokemusta, mutta olen kuullut paljon hyvää. Kannattaa kokeilla, toivottavasti auttaisivat!!!!!!
tiuhti_ Kiitos muru, oot ihana :heart: Mä tosiaan oon nyt aktivoitunut tän palstailun suhteen, nyt oli tosin melkein viikko taas väliä. Ihan kamala työviikkoa!!! Kotona ollaan oltu vasta 18 jälkeen ja koko ajan jotakin menoa ja tekemistä. Nukkumaan olenkin mennyt tosi ajoissa ja tuntuu, ettei se riitä, kun iltaa kohden alan kävellä jo päin seiniä. Mutta jospa se tästä. Mie kirjoittelen sulle pian, lupaan! Halit :hug:
Omaa napaa Neuvolassa käyty tällä viikolla ja kaikki hyvin, siellä se poju vaan potki doppleria :heart: Pissa puhdas, hemoglobiini tosi hyvä ja verenpaineet myös. Kohtu oli kasvanut 3,5cm edellisestä neuvolakerrasta eli nyt se oli 22,5cm. Paino oli kyllä nyt noussut, en tykkää... tullut semmoset reilu 6kg koko raskauden ajalta. Sokerirasitukseen varasin ajan parin viikon päähän. Mulla ei ois enää ku reilu 6vkoa töitä jäljellä :O Pidän kertyneet vapaat ennen äippälomaa, joten jään jo ennen joulua vapaille
syysmyrsky Ei oo totta!!!!!! Siis jäikö myönteinen päätös saamatta vain sen takia, että olet yksityisyrittäjä???
Todella loukkaavaa ja epätasa-arvoista sanon minä, nyt kyllä vituttaa sun puolesta :kieh: Kävittekö toisessa pankissa neuvottelemassa? Teittekö muuten valituksen tuosta virkailijasta?? Heti MARS tekemään valitus johdolle, eihän tolleen voi toimia
viida Onnittelut sykkeiden kuuluvuudesta, se on vaan niiiiin ihana tunne :heart: Onnittelut myös uudesta työstä!!! Aivan mahtava juttu! Saanko kysyä, mitä työtä teit aiemmin, jossa et viihtynyt? Ja minkälaisen työn aloitit? Kyllä se vaan vaikuttaa kummasti piristävästi omaan jaksamiseen ja hyvinvointiin, että pitää työstään, todella mahtava uutinen, iso onnittelurutistushalaus :hug: Sulla paljon hyvää kerrottavaa!!!
Lainoista Meillä on haaveissa, että joskus meillä olisi omakotitalo. Kalliita tosin ovat... ihan huvikseen käytiin netissä laskurilla laskemassa, niin ei saatais yli 2 alkavaa lainaa... vaikka miehellä hyväpalkkainen vakkarityö. Mutta mulla on tosin ollu vaan pätkiä ja palkat persiistä... mutta kuitenkin ärsyttää, kun voi olla, ettei meillä koskaan ole varaa ostaa omakotitaloa. Mutta ollaan kyllä tyytyväisiä nykyiseenkin :heart: