Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

Laretzki
tiuhti Meillä on vielä kylppäriremontti, mutta sitä ei onneks ite tehdä, vessaa pitää vähän kustomoida (ideat on jo) ja sit synnytyksen jälkeen tehään lastenhuone, kun se toimii tällä hetkellä vielä aikalailla varastona vain :D Enkä mä pysty oikein enää tekeen tän mahani kanssa niin paljoa. Ja tietty rahaakin saadaan sit säästettyä sitä varten.

syysmyrsky Onpa paska homma. Ite oon Op:n asiakas, mutta kyllä miehen kaa todettiin että niide lainat on ihan pyllystä, kun käytiin yhes vaiheessa autolainaa kysymässä, niin miehen olisi pitänyt siirtää kaikki pankki asiointi sinne jotta lainan olisi saanut. Oon itekin harkinnut josko jossain vaiheessa vaihtaisi pankkia, mutta antaa nyt ainakin vielä olla.

Ihania taas nää hormoonit, mä oon eilisen illan ja tämän päivän skitsonnut sitä, että otettiinko me sittenkin liian leveä sänky, kun otettiin 180cm, eikä 160 cm. Kun yritin kattoo äkkiseltään siihen petaria ja lakanoita niin ei ollut jälkimmäisiä juurikaan HobbyHallin joulukuvastossa, niin totta kai hirvee paniikki että saadaanko me siihen sitten koskaan petaria ja aluslakanoita. Mies sitten onneksi jaksoi vakuuttaa, että makuuhuone on sitä varten että siellä nukutaan, ja vaikka se täyteen ahdetulta tuleekin näyttämään sen jälkeen kun pinnis tulee sinne, niin se on vain väliaikaista. Kun tosiaan ahdistuin siitäkin, että saanko mä nyt sitä pinnistä minkä haluisin yms...

Ja toinen mikä on pakko ollut laittaa merkille, on se että mun pää pehmenee ihan todella. Siis jo niin pahasti että mieskin toteaa aika ajoin että "sun pää taitaa pehmetä". Saman tien kun lasken jotain kädestä, niin unohdan minne sen laitoin. Ihan kamalaa...

Lare ja Spyro 23+3
 
tiuhti: Kyllä tätä itekkin tulee välillä kauhisteltua, että kuinka lähellä se synnytys alkaa jo oikeasti olemaan. Korkeintaan 10 viikkoa enää. Aika on kyllä mennyt ihan älyttömän nopeasti. :heart: Pitäisi vaan malttaa vielä odotella, että poitsun saisi ihan oikeasti syliinsä. Jännittää ajatella, että minkäköhän näköinen pienokainen ollaan miehen kanssa saatu aikaan. Luultavasti punatukkainen (molemmilla paljon punapigmenttiä), pisamanaamainen, korkeaotsainen laiheliini jolla mun pullaposket :LOL: Eli todellinen komistus siis. :LOL:
Mä oon ollu niin ilonen, kun ei kelan kanssa oo tarvinu olla muutamaan vuoteen tekemisissä juurikin tuon älyttömän hitauden ja epävarmuuden vuoksi. Mutta minkäs voi, kun nyt on pakko. :( Eräpäiviä ollaan jo osasta laskuja siirrelty ja tosiaan, ruokaa saadaan kun avattiin kauppaan se tili. :) Eiköhän tästä selvitä vielä.

syysmyrskylle iso :hug: ja pahoittelut kielteisestä lainapäätöksestä. Toivotaan nyt tosiaan, että jostain toisesta pankista teille lainaa myöntäisivät. Meillekkin osuuspankista myönnettiin vaikka mulla ei vakipaikkaa ja mies vaan viikonlopputöissä. Toisaalta sanoivat, että kun mä oon hoitoalalla ni se vaikuttaa jo paljon. Sieltä kun ei työt ihan heti ole loppumassa. Pakko kyllä myöntää, että me "huijattiin" vähän ja jätettiin kertomatta mun raskaudesta. :D Olin niin alussa vielä sillon, että mitä tuota pankin tädeille toitottelemaan.

viida: Kelan sivuja tulee kyllä kyttäiltyä hyvin ahkeraan, parikin kertaa päivässä saatan käydä katsomassa josko olis jo päätös tullut. Toivon mukaan jo tällä viikolla tulis. Helpottais ainakin stressiä kummasti. :)

Lääkärikäynneistä: En muista oonko kirjottanu jo aiemmin, mutta täällä päin raskauden aikana ei tarvitse käydä kuin yhden ainoan kerran lääkärillä jos kaikki sujuu hyvin. Joskus tuossa viikon 28 tai 29 tienoilla se mulla oli. Sillon tehtiin ekaa kertaa sisätutkimuskin ja ei mitään hajua tehdäänkö sitä ennen synnytystä enää uudestaan. Täytyy varmaan siitäkin kysyä ens neuvolassa.. Sillon mulla oli kohdunkaulaa jäljellä 3,5cm ja sen jälkeen kuitenkin supistellut on, joten olisi kiva tilannetta tietää jossain vaiheessa.

Embylle onnittelut ultralähetteestä. Kohta pääsette pienen näkemään :heart:

Hormoneista: Itsellä ei oikeastaan ole pahemmin hormonit jyllänneet koko raskauden aikana. :O Mieskin ollut sitä mieltä, etten ole pahemmin mitään itkupotkuraivareita saanut. Mikä onkin ihan hyvä. :) Stressatessa kyllä purskahdan herkemmin itkuun kuin aikaisemmin. :D

Täällä alkaa kumartelu ja istuminen olemaan aika-ajoin jo hankalaa. Huomaa kyllä, että vauva kasvanut ja maha alkaa olemaan tiellä. Toisaalta, musta se on aivan ihana asia ja oonkin ihan rakastunut tuohon palloon. :heart: Ja aivan varmasti ikävöin raskausaikaa synnytyksen jälkeen. :)
Mieskin yllättäen yks ilta vaan tokas, että hänen mielestään 3 tai 4 lasta olisi sopiva määrä. Olen kyllä asiasta samaa mieltä ja tekisi mieli aloittaa yrittämään toista heti kun vain mahdollista. :) Sovittiin kylläkin, että odotellaan ensin rauhassa ja katsellaan miten tämän yhdenkin kanssa lähtee vauva-arki sujumaan. :heart:

iseeyou & Onni 31+5 :heart:
 
Laretzki
Huomenia täältä ennen kouluun lähtöä. Jos tällä viikolla koettaisi harrastaa ihan normaalia arkea sellaiset kaksi päivää, ennen kuin lähtee etelään porukoiden luokse viikonlopuksi :D Eli ei liian rankaksi käy, tänään 3 h koulua, illalla lähetään kattoon Sami Hedbergin keikka ja huomenna olisi tentti ja pari tuntia ja sitten pitääkin jo johonkin junaan ehtiä kotiinpäin. Vielä kun tänään saisi yhden raportin tehtyä, niin hyvä olisi. Paska se on, mutta toivotaan että menee läpi kun on sentään tehty.

Lare ja Spyro 23+4
 
Joo ei mekään pankille hiiskuttu sanaakaan raskaudesta vaikka se näkyikin jo. Mut sehän tässä oli että ei ne pankissa meitä entuudestaan tunne niin eivät voineet tietää oonko raskaana vaiko vaan tuhdinpi ruumiinrakenteeltani :D Nyt kun mennnään allekirjoittamaan loppulaina niin nyt kyllä narahdetaan mut eipä se enää mitään kun on jo lupaus saatu ja talokaupat puolivälissä :D

Mä en kyllä tule kaipaamaan tätä kömpelöä ja ahdistavaa oloa mikä isosta mahasta tuli mukana. Närästää, iskias särkee, selkää pistää, kumartua eikä kyykkiä pysty kun alkaa heti supistaa, ummetus on kauhea ja arvet leviää päivä päivältä... Vain ajatus lapsesta auttaa jaksamaan tän olon. Lisäks tunnen oloni epäviehättäväksi ja valasmaiseksi. Liikkuminen on jo hieman hankalaa ja yöllä sängystä nousemiseen menee monta minuuttia (eikä ennen raskautta tarvinnut koskaan herätä yöllä vessaan).

Anteeksi valitus mutta minnes näitä tunteita purkaa jos ei tänne. Läheisille tätyy vaan hymyillä ja väittää voivansa hyvin etteivät huolestu tai toinen ääripää toteaa että mitä sä nyt jo valitat, odota 10 viikkoa vielä!
 
Meillä tosiaan toi raskaus asia vähän kinkkinen kun pankista kysytään et "no onhan tossa kt osakkeessa 60neliöö että miksette te nuoret ihmiset siellä asu?" öh no ei me mahduta sinne ison rakin,äijän elektroniikan ja vau....niin joo... kanssa.. :ashamed: Se on kyl jännä miten iso uhka on asunto jossa on vuokralaiset ja meille ei jää itselle siitä mitään kuluja tällä hetkellä.. Jos niin kävisi ettei siihen remontoituun kattohuoneistoon joka on talon parhalla paikalla ketään haluais muuttaa niin tottahan se sitten myytäis pois. Tällä hetkellä sieltä on kaksi samanlaista kaksioo myynnissä,kaksi kolmioo ja yksi yksiö ja kaikissa pitkän myynnin jälkeen on kallistuttu tarjouskauppaan ja siellä porukka tällä hetkellä myy kämppiään vitullisella tappiolla...en ihan heti välittäis siihenkään lähteä..
Ja joo,voitais me siinä asua jos luovuttais toisestakin koirasta niin se olis ihan siedettävä,mutta kolmas kerros eikä hissiä? helppoa elämää äitiyslomalla yksinään kotona pienen lapsen kanssa..

Anteeksi taas valitus!
 
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJHHHHHHHHHH!!!
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJKKKKKKKKKSSSSSSS!!! *sekoo* :D :cool:

Varhaisultra on sitte tasan viikon päästä keskiviikkona klo 11. Ounou! Ouuunouuu! Sit se totuus paljastuu, voi että mä toivon ja rrrrukoilenn et kaikki on hyvinn :heart:

syysmyräkällä on kyl tosi paska tilanne :( Osaan samaistua fiiliksiin kyl täysin! Meillä on 68 neliöö, vessa ja kylppäri erillään et ei tääkään niin unelma ole : / Vanha talo, 80 luvulta, edelliset vuokralaiset on tehny älyttömiä reikiä seiniin yms yms, et ihan jees :( Vuokranantaja ei maksa meille kyl mitään remppaa tähän, joten seki vois vetää ittensä jojoon.. Mulkku.. Mut se siitä..

Isot halit kaikille :heart:

Emby^ (ja rakas Jormaliini (7+0))
 
Emby En ymmärrä tollastaka! Olisha se saatanan karmeeta jos vuokralaiset remppais sun kämpän ja ite toimis vaan maksumiehenä ja arvo nousis. Itse ainakin sanoin että jos haluavat vaihtaa tapetteja niin maksan kernaasti materiaalit. Hyvä mulle vaan. :eek: et ihan mukava vuokraisäntä teillä.. ja
 
syysmyrsky, juu, en mäkään. Kauheen tappelun takana oli, et saatiin uus jääkaappi ja hella. Jääkaappiin homehtus maito kahdessa päivässä, et se oli ihan kiva.. Mua kyl pelottaa, et ne laittaa tän myyntiin, ko se oikee vuokraemäntä kuolee, kun hänen edunvalvoja on se ketä vastaa niinko tästä kämpästä, eli se ketä on ihan mulkku.. :( ..entiiä mihin me sit muutetaan, ko ei oo mitään vuokrakämppiä tähän hintaan mikä tässä nyt on : /

Täällä porataan ihan täysii ko kuuntelin tota Johanna Kurkelan Ainutlaatuinen skipaletta.. Voeeevoee ko nousi tunteet pintaan.. Huh..

Mut onneks kohta pääsee vesijumppaan tuulettumaan :)
 
HUHUU!? missäs Jomi on, kaikki okei? :confused:

Emby, mukava kuulla et vihdoin ja viimein sait sen ultra-ajan =) JES!!!! viikko menee nopsaan :)

Lare, pikkuhiljaa hyvä tulee ;) me tehtiin remontit kahdessa vuodessa, eri pätkissä.. aluksi toki maalattiin seinät ja laitettiin yleissiistiksi! sit tänä vuonna uusittiin lattia, tai oikeastaan koko kämppä meni uusikis vesivahingon takia, mut kummiski :D minkäslaista ajattelit kylppäriin? entä wc?

syysmyrsky, kokeilkaa jostain ulkopaikkakunnan pankista :) älä perhana luovuta nyt!

mites Sokruli jakselee? :)

Namppis, mä just mietin itekki että mitähän tulee olemaan sitte ku on iso maha :D juurikin kömpelö olo.. miehellekki jo sanoin että nukkumapaikat vaihtuu sitten, meinaan nyt sänky on seinään kiinni siltä puolelta missä nukun! ei sieltä ylös enää pääsis! :) ja juurikin tänne on hyvä purkaa tuntojaan! anna tulla vaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Syysmyräkkä Onpas paskamainen tilanne! Sanoisin samoin ku Tiuhti, että menkää naapurikuntaan.. Meki vaihdettii pankkii pois täältä! Tsemppiä Muru! :heart:

EmBy Ihanaa, onneks sait sen ultran! Sulla keskiviikkona, mulla torstaina.. :D

Tiuhti Wau, johan poksuu! :heart: Vähänkö aika on menny nopsaa!! =)

Namppis Anna tulla vaa, hyvät ja pahat.. Sitä varten tää on! :)

Napaalua: Täälä on pahoinvointi lisääntyny, hurjasti.. Yöllä ku käy vessas ni alkaa nii pirusti tekee pahaa. Ja aamulla, hyvä ku silmät sai auki nii ajattelin, että nyt nousee ylös.! Nyt syön suolakeksejä :p ku ei oikee tee mitää mieli.. Kai olis pakko jotai käydä tekemäs. Jee, kiva mennä vaihtelee töihin paskavaippoja!! :x Mutta, en valita!! Tykkään, että on mukava ku on jotai oireita.. Ja, sitä saa mitä tilaa! ;) Joten, ei kitinöitä.. Ainakaa viä täs vaihees! :D

Me kerrottii eilen mun miehen vanhemmille. Mun vanhemmat on reissus nii niille ei voi käydä sanomas, Ne saa odottaa isänpäivää! :D Miehen äiti alko vollottaa, oli aikas onnellinen.. Me vietiin niille sellanen muumien isovanhempien kirja ja kirjotettii sisäsivulle tällanen.

"Toive suuri toteutuu,
kunhan koittaa kesäkuu.
Salaisuus ei pysy kauaa,
meillä odotetaan vauvaa!"

Tiuhti, näkymätön lapsi kirjaki on hommattuna, ehkä annan sen jouluna.. J halus, että annetaan samat molempian vanhemmille.



Isäntää jännitti ihan sikana.. Huomasin siitä ja sitte kysyin nii se sano, et "joo, jännittää enemmän ku se testin tuloksen odottaminen". :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Laretzki
tiuhti Joo, nyt kun on suurimmat kalusteetkin hankittu, niin voi hankinnat laittaa jäihin hetkeksi aikaan. Kun eteiseen olisi tarkoitus jotain vielä katsoa(jonkinlainen taso ja tuoli), mutta niillä ei kiire.
WC:hen maalataan pöntön takana oleva seinä saman väriseksi kuin keittiön seinä ja sitten sitten tulee sellainen kiva sisustustarra, ja musta valkoinen panda-aiheinen taulu (ostettu aikanaan meindän Kiinan matkalta, eli se on tiettyyn tyyliin maalattu). Sitten siellä on musta pyörällinen korihyllykky, johon virkkaan "astioita" saman sävyisellä oranssilla kuin mitä takaseinä on... Kylppäriin tulee lattiaan pienempää tummanharmaata laattaa ja seiniin sitten sellaista isompaa vaaleaa laattaa, ei mitään kiiltävää valkoista, vaan jotain mattapintaisempaa, mahdollisesti luonnonvalkoista tai jotain sen kaltaista. Mahdollisesti jotain koristelaatan tyyppistä sinne väliinkin. Kattellaan vähän budjetin mukaan.


Eilinen Hedbergin keikka oli ihan hulvaton! Vieläkin mahaa ja poskia särkee. Taisi Spyrokin eilen olla ihmeissään, että mitä hittoa äiti oikein tärisyttää, kun heti väliajalla ja keikan jälkeen hirveä monottaminen päälle :D

Täällä lähdetään kohta kotipuoleen viikonloppua viettämään, ettei vaan käy liian rankaksi tää koulun käynti. Ja paskat että muka kävisi. Katsoin ettei itsenäisyyspäivän jälkeen ole pääasiallisessa yksikössä kuin yksi 3h pätkä koulua, toisessa yksikössä vähän jotain enemmän. Mutta pikkasen laittaa turhauttamaan kun olisi kiva suorittaa jotain pois, eikä se onnistu, kun ei kursseja tarjota. Noh, ehkä se siitä sitten jossain vaiheessa.

Lare ja Spyro 23+5
 
Heippa kaikille!

Nyt tulee pelkkää ) . ( Ja kopsaan kaikkiin seuraamiini keskusteluihin saman.

Tää mamma tuntee itsensä tosi onnelliseksi, hymyilyttää koko ajan. Tänään käytiin rakenneultrassa ja kaikki näytti olevan meijän töpsykällä hyvin, hän oli syönyt hyvin ja kasvanut hyvin kun vastasi viikkoja 20+5, vaikka mulla viikkoja nyt 20+3. Ja saatiin varma poikalupaus. Oon salaa toivonu koko ajan poikaa ja ultraajan mukaan ihmeitä pitäs tapahtua jotta se ei poika olisi. Ruudulta näytti kuvaa pienen alakerrasta ja ei siitäkään paljoa epäselvyyksiä jääny, itsekin osasin katso.

Työnimi muuttui siis kertaheitolla.

Epa ja Jokke 20+3 :heart: (20+5)
 
Hyvinhän täällä vielä jaksellaan. Viime yönä sain tosi hyvin nukuttuu, kiitos mun tyynyviritelmän. :D Jotenkin tuntuu et pikku neiti ei nuku ollenkaan, pylly vaan vilkkuu tossa kylkiluiden alla. Ja se hikka on aika kivan tuntusta, ihan ku rummutusta alamasussa :)

Maanantaina olis taas neuvola, sit olis 3 viikkoa aikaa viimeseen lääkärineuvolaan. Sen jälkeen vois alkaa häätöyritykset, 3 ässää vaan käyttöön :D

- Sokruli ja pikku neiti 32+3 -
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Huomenia huomenia :wave:

Epa, voi onnea poikalupauksesta :flower: ja muutenkin hyvistä ultrakuulumisista! nyt pitääkin hymyilyttää ;)

Sokruli , hyvä hyvä :) onko sulla sellasta isoo pitkää tyynyä joka riittää jalkojen ja käsien väliin? ei ois sulla enää montaa viikkoa! äkkiä ne menee ;)

Lare, meillä tehtiin juuri kesällä kylppäriremontti ja siellä on lattialla pientä tummanharmaata laattaa ja seinillä mattapintaista valkoista jossa on pieniä sävytteitä harmaasta :) eli kuulostaa oikein hyvältä! ja mä näkisin mielelläni kuvia siitä sun korihyllystä johon teet niitä "astioita", kuulosti meinaan tosi kivalle =)

Myy, mä liikutuin :'( toi on niin ihana! ja kyllä se meijänki isäntää ihan hulluna jännitti! se oli ihan kankeena pelosta eikä meinannu uskaltaa antaa sitä mukia silloin äitilleen :D kyllä sitä tietty itteensäkki jännitti ;) mut mitään en myönnä :D ja kohtahan on jo isänpäiväkin, eli sun vanhemmat saa kuulla ilouutisen :heart:

hohhoijjaa, tänään on :kieh:päivä!!! ei kiinnosta työnteko, ärsyttää, väsyttää.. huoh :headwall: kaikki siis pysyköön poissa mun ympäriltä :D pitää lappu lauttaa työhuoneen oveen, että ei kannata tulla!

ja mandariinit on hyviä :D

tiuhti ja T 13+1
 
Huomenta myös täältä! :)

Epa onnea myös täältä poikalupauksesta :)

Sokruli Meillä on tuo tollanen halityyny mistä tiuhti puhu ja uskoisin sen olevan aika kiva siinä vaiheessa kun alkaa tukalaksi olo käydä :)

Myy Mä myötäelän kertomisessa :) mehän ei olla kerrottu kellekkää koska meen äidit on noitia kummatkin (anoppi siis sanoi mun olevan raskaana jo ennenku edes tein testiä :D) ja nyt jo näkyy päällekkin päin :)

(.) Täällä jännätään nyt viimeinenkin sauma asuntolainan saannille eli se sampo pankki. Jännitin sitä kun mies kävi siellä yksinään kun itse en päässyt töiden takia,kun toi isäntä nyt ei ole niin terävä noissa sosiaalisissa tilanteissa. Ja sit taas multa löytyy röyhkeyttä tentata ja kysellä tyhmiäkin jos en tajua muuten. Mut se tosiaan kuulosti lupaavalle kun rahoituspäällikkö sanoi jo että ihan hyvältä näyttää. Tänään tulee siis päätös.
JA SITTEN! Sain eilen myöhästyneen synttärilahjan :) Eli sisko oli käynyt maksamassa meille ylimääräsen ultrauksen yksityiseltä! Sinne mennään siis tänään kello 11. Halkean onnesta :heart:

Syysmyrsky & pikku-hirviö 17+5
 
  • Tykkää
Reactions: iseeyou ja tiuhti_
Tiuhti Ei mulla vielä ole sellaista tyynyä, ajattelin ostaa sellasen heti kun saan rahaa seuraavan kerran paremmin :) Mutta kyllä sitä hätä aina keinot keksii jos yöllä ei saa nukuttua :)

Ihanaa viikonloppua teille kaikille :) :heart:
 
iseeyou Täällä myös mies sanoi että hänen mielestään ei alotettas ollenkaan ehkäsyä vaan toinen sais tulla heti kun on tullakseen =) Mutta tottakai katsotaan tilanteen mukaan mutta mulla jotenkin myös ajatus että pienestä ikäerosta. Niin ja ihmettelin että missä muualla on myös vain kerran tuo lääkärineuvola niin kävin kurkkaa etusivua. Mehän asutaan siis samalla seudulla, taitaa nimittäin keski-suomessa olla ainoona tuo vain yksi lääkärineuvola... Mä ite käytin vähän pienempää kelan konttoria niin päätös ja rahat tuli 2 vkossa, olisko sillä jotain vaikutusta? Taitaa tuo Jyväskylän keskustan kela olla niin ruuhkanen aina...

Epalle ONNEA poikalupauksesta :heart:

Pikkumyyllä on kerrottu ihanalla runolla!! :heart: Ja kiitos muuten joululahja vinkistä, nimittäin tuo isovanhempien vauvakirja voisi olla mun äiteelle sopiva lahja =)

tiuhtille ONNEA eilisestä poksumisesta!! :kiss: Että aika meneekin nopeesti! :)

syysmyrskylle Hirveet tsempitykset tän päivän lainalupauksen puolesta!! Kyllä se järjestyy sampossa ihan varmasti kun noin sanovat!! =)

ON Eilen toka neuvola, jossa sain tukivyö. Ihana tunne kun helpotti kipua samantien kun sain sen lanteille puristamaan =) Lisäksi sykkeet kuunneltiin ja luvut vaihteli 140 - 145 välillä. Hb oli noussu 134 -> 143 eli toosi hyvä! Paino oli kahdessa kuukaudessa noussu sen 700g eli siitäkään ei sanomista tullu. Ja mulla ylipäänsä heittelee paino parin kilon sisällä ihan päivittäinkin niin itse sanoisin että samoissa ollaan pysytty ja toivottavasti pysyy vielä hyvän aikaa :)

viida ja mustanaamio 14+4
 
Viimeksi muokattu:
viida, hyvä hyvä hyvä jotta sait sen tukivyön :) varmasti helpottaa oloas ja liikkumista! sullahan poksuu kohta jo 15 :O hui hui hui! onkos sulla fiiliksiä kumpi olis tulossa? ;)

Sokruli saahan sitä sellasen tyynyn ku laittaa monta tyynyä peräkkäin, tai yhden jalkojen väliin ja toisen käsien väliin! :) ja jos haluaa sellasen ison tyynyn niin käy ostaa vaan ison pussilakanan johon mahtuu monta pikkutyynyä sisään :D jos vaan tyynyjä riittä kotona! meinaan ne on kyl oikeesti tosi kalliita ne sellaset tyynyt :|

syysmyrsky, mä oon ihan hulluna Lidlistä saatavaan appelsiininektari mehuun :D ja tuorepuristettu on aina parempaa!!!! se vaan just kun ei jaksa puristaa sitä joka aamu :D mullakin meinaa käsi tuntuu räjähtävän! mut joo, siinä on mun himo, appelsiinimehut ja mandariinit :D ja nyt onnenpipanoita laitan tulemaa roppakaupalla jotta saatte sen lainan!!!!!!!! tuu heti kertoon kuin käy!!!


oikein ihanaa viikonloppua flikat! hyvä toivotella jo nyt jottei unohdu ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä