Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

Huomenia naiset..

kuumeilija Ollaan ainakin tähän mennessä oltu sitä mieltä, ettei haluta tietää sukupuolta.. halutaan jännätä loppuun asti:D on sitten kiva pitää muutakin porukkaa jännityksessä vaikka ne niin varmoja sukupuolesta ovatkin..
Sain neuvolasta mukaan oikein kunnollisen pissapurkin, jossa kunnon kierrekorkki. Ne on niitä labran omia näytepurkkeja. Se putkilo on mun mielestä hieman hankala ku pitää kuitenkin olla aina se toinen purkki mihin ensin laskee pissan ja sitten pitää tähdätä siihen pikku putkiloon:stick: ja jääkaappiin toki pitää muistaa laittaa se purkki, jotta sitten on "kelpoa" tavaraa vielä sitten neuvolaan asti :D

Nyt sitten aloitan työt ja toivotan teillekin hyvää päivän jatkoa!!

Hötö ja MiniMe 18+4 :heart: ( ja tosiaan.. puoliväli lähestyy..)
 
:wave: Täälä oli pieni 2+ pimento ku katteltii isännän kans laminaattia ja tapeettia, keittiötarjousta pyydettii ja kodinkonetarjousta.. Huh Huh, siinä ne vapaat sitte meniki ja taas pitäis jaksaa mennä töihin.!!

Maanantaina sain tilattuu sen au:an, se on 10.11 ja neuvola on 14.11.. :D
 
Laretzki
Mulla meni aamu ihan täysin harakoille, jumitus oli ihan mahdoton. Nyt on sitten pikkuhiljaa päässyt liikkeeseen ja oksettavasta olosta huolimatta tehtävät on edistynyt yllättävän hyvin. Raportissa alkaa oleen vähimmäis sivumäärä täynnä, sisältö tosin ei ole kovin laadukasta, mutta pääasia mulle, että menee läpi, ja kaiken järjen mukaan menee kun on sentään tehty. Numerosta niin väliä.

Nyt kun oon päässyt liikkeelle, mun tekisi ihan hirveästi mieli kokista. Ajattelin myös että voisi hakea hiusvärin ja laittaa juurikasvun hukkaan, kun reilun viikon päästä olisi koulukuva, jossa meidän kolmannen vuode opiskelijoiden pitää pukeutua siististi pukuihin. Täytyykin kokeilla, onko mulla enää mitään siistiä ja tummaa mikä menee päälle :D

Lare ja Spyro 22+4. Spyro on pitänyt ihan hirveetä jytää ja jotenkin tuntuu ettei hirveän kauaa tarvi oottaa sitä että liikkeet muuttuu jo vähän epämiellyttävimmiksi. Sen verran tuntuu olevan voimaa potkuissa jo nyt.
 
Laretzki Hihihihiii JOO :LOL: Otetaan vaan skabaa :LOL: On kyllä kiva, että oot samaan aikaan jännäämässä! Voidaan sit kyseisenä päivänä jorista täällä palstalla :D

Namppis Tuota putkiloa ei mun käsittääkseni tartte laittaa kylmään, jos pissanäytettä meinaa säilöä. Siinä putkilossa on näytteen säilymistä varten semmonen valkoinen jauhe, joka pitää huolen näytteen säilyvyydestä (pissa kerätään purkkiin, johon laitetaan kansi päälle ja lopuksi sillä putkilolla, jossa on se valkoinen jauhe, työnnetään purkin kannesta läpi, jolloin pissa kerääntyy putkiloon ja sitten pitää keikutella putkiloa, jotta se jauhe sekoittuu pissaan). Näin ainakin olen ymmärtänyt. Voisko olla, että mä oon ymmärtänyt jotakin väärin vai tarkoititko sellaista näytettä, jossa ei ole sitä jauhetta?

Emby^ Muru, ihana juttu, että oot käyny jumpassa virkistäytymässä! Koeta keksiä kaikkea mukavaa tekemistä, niin saat ajatuksia muualle :heart:

Memelisa Jouluporsas :LOL: Minusta saat seuraa kyseiseen puuhaan :LOL: Ollaan yhdessä porsaita ja tuetaan toinen toistamme, kun iskee morkkis herkkujen mättämisestä... ja mehän voidaankin sun kanssa tuskailla sitten sitä, että miten ihmeessä mahdutaan hääpukuun :D

PikkuHöttiäinen Liekö sulla sitten samanlainen systeemi tuon pissanäytteen ottamisen kanssa kuin mulla? Minusta toi purkki+putkilosysteemi mikä mulla on, niin on älyttömän kätevä. Ei tartte tähdätä purkista putkiloon, vaan siinä purkin kannessa on semmonen "reikä", johon putkilon toinen pää vaan työnnetään ja se imee pissan itsestään putkiloon. Sit vaan 8-10 kertaa pyöritetään, niin että se valkoinen jauhe putkilossa sekoittuu pissaan ja se takaa näytteen säilyvyyden. Ei tuossa minun ohjeessa mainita mitään kylmään laitosta, siinä sanotaan vain se, että labraan pitää viedä huoneenlämpöisenä. Neuvolassa mulle sanottiin, että näyte säilyy olikohan reilu 70 tuntia!

PikkuMyy Kiva kuulla sustakin :D

"kuumeilija" ja tirppana 22+4
 
Kuumeilija, tää on se ohje millä me töissä toimitetaan kaikki pissa-näytteet. Oli ne otettu valkoista jauhetta sisältävään viljely-putkeen tai kem-seulaa varten ilman jauhetta olevaan. Seuraavat kopioitu Hus-labin sivuilta, ensin on se ilman jauhetta: 10 ml virtsaa pyöreäpohjaiseen muoviputkeen tai BD:n lisäaineettomaan putkeen. Näyte säilyy kemiallista seulontaa varten jääkaappilämpötilassa 24 tuntia ja huoneenlämmössä 8 tuntia. (muistin että reilu 2h mut anyway)
Ja sitten se valkoista jauhetta sisältävä näyte eli viljelynäyte:
Näyte otetaan ensisijaisesti säilöntäaineelliseen BD:n virtsaputkeen, joka lähetetään viljeltäväksi laboratorioon. Säilöntäaineellisessa putkessa näyte säilyy huoneenlämmössä viljelykelpoisena 24 tuntia, mutta voidaan säilyttää myös jääkaappilämpötilassa. Ilman säilöntäainetta näytteen mahdollinen säilytys ennen viljelyä jääkaappilämpötilassa (24h).

Kävin eilen ostamassa sellaisen Anitan Babybeltin. On muuten ihan älyttömän hyvä töissä kun joutuu nostelemaan ja kyykkimään niin tukee todella hyvin ja harkkasuppareitakin on ollu ehkä puolet vähemmän kun yleensä työpäivän aikana. Tosin mä otin tänään muutenkin vähän rauhallisemmin mut kuitenkin.... Huomenna neuvolalääkäri.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia kaikille :)

täällä ilmottautuu yksi joulusika , saaneen liittyä kerhoonne!? :D mä oon varmaan se muhkein ja murein tapaus jouluna ;)

voi kun alkoki tekee mieli kinkkua! ihan kamalasti.. viime vuonna meidön kinkku meni ihan pilalle.. tai se oli sellanen tyhmä kinkkurulla.. oltiin meinaan ulkomailla, tultiin takasin 21 päivä joulukuuta ja arvata saa oliko missään enää kunnon kinkkuja, EI! ai että harmitti.. onneks anoppi oli varautunu :D saatii sieltä puolikas 8 kilon kinkusta!

Memelisa, musta on välillä niin hassua kuinka ne laskee LAn.. meilläkin neuvolantäti laski sen ihan ehdotta 28 päivän kierron mukaan, sanoin minä mitä tahansa.. mulla siis kierto 25 päivää ja tarkka ovisajankohta tiedossa! noh :) kukin tyylillään ;) ja säkin jo noin pitkällä :O HUI kun aika menee nopeaan! apinahan on jo iso pikkumies/nainen! :heart:

tänään se on, eli 0 päivää ultraan :whistle: voi saakeli minnuu jännittää! oli ihan ruikulalla aamulla mahakin :$ ja viimiset 3 viikkoo ollu ihan ummella! ihana fiilis muuten kun suoli tyhjenee kunnolla :D vaikka normaalisti siitä en tykkää.. yön nukuin kyllä kuin tukki, vaikka kaks kertaa nousin pissalle, uni onneks tuli heti uudestaan! ja nyt tunnit kuluu hitaasti, miksen voinu ottaa aamuaikaa, kun mulla oli ihan vapaa valinta koko päivän ajoista : / noh.. tulee se iltapäiväkin joskus!

tiuhti ja puupponen 11+4 :heart:
 
Laretzki
Namppis Mulla on ollut tuo vyö käytössä jo pitkään ja täytyy kyllä sanoa, että huippu on. Auttaa tosi paljon siihen, että jaksaa kouluissa istua edes suhtellisen siististi :D. Kun mä heijaan itseäni siis jo ihan älyttömän paljon, kun paikat jumiutuu kun 45 min kerrallaan istutaan alas...

tiuhtin Kuulumisia odotellessa. :)

Alkaa selkeesti rauta pikkuhiljaa puremaan, kun tuntuu jo paljon tarmokkaammalta mitä vielä viime viikonloppuna. Aamusin kyllä väsyttää, mutta mulla se johtuu ihan täysin tästä pimeydestä, odotan lunta jo niin kovasti, tulisi vähän valoisampaa...
Tänään taas tosi kiva koulupäivä, ensin tehtävien pakertamista ja sit ohjelmoinnin opettelua ilta yhdeksään asti.. : / Et ei mun olo vielä niin tarmokas oo että siitä tykkäisin. :D

Lare ja Spyro 22+5
 
Huomenta arvon naiset!

Just ku oon päässy kertomasta et täällä voidaan hyvin, niin jouduin sit jäämään sairaslomalle :(

Eilen alko töissä ihan sairas päänsärky ja lihasten kolotus, olo oli ku joku ois ajanu jyrän kanssa yli ja vielä peruuttanukki. Kotona käytiin saunassa ja saunan jälkeen alko vielä lisäksi aivan kauhee kurkkukipu. Sain nukahdettua hetkeksi, mut ku nousin vessaan niin sykkeet paukutti niin vahvana et koko pää tärisee. Nakkasin sit sykemittarin paikoilleen ja seurailen tilannetta. Yön leposyke oli jotain 75-85 ja nyt ku on hereillä paikoillaan niin se on 80+ ja ku vähänkää liikkuu paikaltaan ni pomppaa 110+ saatikka et ku nuo portaat kävelee ylös ni mennään helposti jossain 130+ Tän lisäksi vielä eiliset oireet jatkuu, joten lääkäriin tässä on mentävä :( Tuun iltapäivästä kertomaan et osaako tuo lääkäri mitään sanoa, vuodelevolle tässä varmaan ainakin joutuu :(

Memelisa & Aurinkoinen Apina 22+4
 
Miten tiuhtiksen uä meni?

Mä kävin neuvolalääkärillä ja kohdunsuulla tilanne hyvä, kiinni ja takana on eli saan (lue:joudun) jatkaa vielä töissä harkkasuppareista huolimatta niin pitkään kun hyvältä tuntuu. En nyt viittiny lääkärille sanoa etten oikeestaan jaksais enää käydä mut kaipa se on pakko... Hb oli laskenu 133 ->108! Eli rautakuurille tässä joutuu. Muuten painoa oli tullu taas mun mielestä liikaa, verenpaineesta yläpaine taas koholla mut vauvalla sykkeet hyvät ja kohdunkasvu kauniisti omalla käyrällään. SF oli 26cm jos joku haluaa sen tietää.

Eipä muuta, vituttaa : /

Muoks muoks ja poks poks 27+0
 
Huomenta muruset :kiss:

täällä olikin jo kaipailtu, eilen ei vaan jaksanu enää kotona avata konetta, olin ihan poikki! :)

eilen oli siis nt-ultra.. siellä hän oli :heart: rakas! niskaturvotus 1,1mm ja seulontaverikokeen tulokset tulee siis viikon päästä.. pääperämitta oli 5,3 cm! ensin otettiin vatsan päältä ultra, tyyppi nukkui siellä sikeää vaikka yritettiin herätellä, jouduttiin vaihtamaan ultraus alakautta ja eiköhän tyyppi heti heränny ja aloittanu hirveen meuhuumisen ja kääntyi :D teki kuperkeikkaa ja vilkutteli meille, jouduttiin sitte taas vaihtaan ultraus vatsanpäälle jotta saatiin niskaturvotus otettua! mut kaikki oli niinku pitää! istukka on takaseinässä ja kohtu tosiaan eteenpäin hyvin kallellaan :) oon kyllä ihmetelly kun mulla tuntuu omaan käteen kohtu jo aika hyvin ja mulle on tullu jo kumpu alavatsaan, huomaa kunnolla jo kun makaa selälleenkin! hassua, tyyppi olikin isompi mitä piti :D outoa vaan ku on tarkka ovisajankohta tiedossa ;) sen mukaan olen saanut plussani dpo6 :D LA siis muuttui 10.5! neuvolan antama LA oli sitä ennen 16.5 ja omien laskujen mukaan LA olisi ollut 13.5! eilen siis POKSUTTIIN 12+0 :heart: ja tänään ollaan jo paremmalla puolella =) rakenneultra olis sitten 22.12.

pitää kuvaa yrittää laittaa tänään illemmalla kotona sitten! nyt voinkin kertoa töissä, vaikka aika moni on jo mun mahaa alkanu tuijotteleen siihen malliin et arvaavat!

Namppis hyvä juttu että kaikki oli kunnossa supistuksista huolimatta =) olipas sulla hb laskenu hurjasti :O hui! onko ollu enempi väsymystä?! voi että, olisivat vaan antannu saikkua sulle : / menet kyllä heti lääkärille jos alkaa siltä tuntuu ettet jaksa enää olla töissä, vauvan parastahan siinäkin pitää ajatella, ja omaa jaksamistaan! sulla alkaa olemaan jo aika pallo jos sf oli 26cm :D onnea poksumisesta :kiss:

Memelisa, hui kamala :O sie oot kipee ihan selvästi! toivotaan että olis ihan vaan flunssaa! odottelen sun kuulumisias!!!! koita jaksaa :hug:

Lare, sulla on kyllä hurjan pitkiä koulupäiviä!!! tai myöhäisiä! ootk sie niinku iltakoulussa vai miksi ne menee noin myöhäselle? anteeks kun kyselen typeriä, oot varmasti asiasta sanonu joskus mut enhän mä muista :ashamed: hieno juttu että alkaa rauta puremaan ja olo menee paremmaksi :) aika usein raudanpuutos saa kaiken näköstä aikaan, ja vielä nyt kun on toinen matkaajakin kyydissä!


nyt aamupalalle :p kauhee nälkä!!!

tiuhti ja Pikku T puupponen :heart: 12+1
 
Viimeksi muokattu:
Hiphei.

Mitäs lääkäri sanoi Memelisalle? Melkoset paineet on nimittäin o_O

Ja tiuhti, ihanaa! :) Laskettuaikakin muuttus. :) Hurjaa!

Täällä mennään tänään labraan viemään se pissanäyte ja ne veriputket ja sit olis hammastarkastus! : / Paska. Ihan varppina löytää täti multa reikiä ja sit porataan ja aaaaa, en tykkää!

Mä laitoin ainaki ne pissaputket nyt näin niinko pariks tunniks jääkaappiin, on siis muovipussin sisällä ;)

Hhuuh :) Oireita on aikaajoin, pahoinvointia, tai oikeestaan kuvotusta! Näin aamusin kuvottaa pelkkä ajatuski syömisestä, mut sit kuitenki syö ja olo helpottuu heti :) Ja nännikipu on alkanu :heart: Jjeeejee!

Mut jos sitä aamupalaa ja sit sinne rääkättäväks!

AINIII!! Tänään on täällä Turussa jossain hääpuku liikkeessä kaikki puvut 5 - 10€, et sinne mennään yhden mun kaverin kanssa, ko hänen häät on kesäkuussa.. :)
Ja sit hän soitti mulle vielä eilen illalla, et jos katotaan sieltä jotku kaasonpuvut teille! Olin ihan, et hitto :O Pitääkö mun nyt kertoa sillekkii vai ostaa vaan koon isompu ja pienentää sitä sitte vai olla ostamatta vaivaivai.. Iiiiii!

Mut nyt.. -> :wave:
 
tiuhti_ Ihania uutisia sait ultrasta :heart: Eikö ollutkin aivan loistava tunne nähdä oma pieni vilkuttelemassa siellä tuleville vanhemmilleen?!! :heart: Neuvolassa ne laskee sen aina tuon 28 kierron mukaan, olipa oma kierto mikä tahansa. Np-ultrassa sitten tulee tarkemmat tiedot, kun sikiön koosta sen laskevat. Mullahan varhaisultrassa (yksityisellä) viikkoja oli olevinaan 8+4 ja np-ultrassa olikin viikon pidemmällä. Rakenneultrassa taas lähti pari päivää pois. Laskettu aika pysyy kuitenkin ennallaan, mutta sullakin nuo viikot saattaa muuttua vielä pariinkin otteeseen. Ja rakennultrakin sulla jo ennen joulu, ihana joululahja :heart: Aiotteko kysyä sukupuolta? Mullakin istukka on takaseinässä, kuulemma oikein hyvä paikka istukalle :D Mäkin odottelin vatsan kasvua tuolta ihan alhaalta, mutta mulla lähti kasvamaankin tuosta ihan navan alta ja siinä n edelleenkin selvästi nähtävissä selvä "raja", ihan toi alavatsa on litteä ja sit yhtäkkiä tulee kunnon huippukohta :D

Laretzki Hienoa kuulla, että väsymys alkaa väistyä raudan avulla. Se kummasti piristää omaa oloa ja jaksaa taas paremmin. Väsymys kuitenkin vaikuttaa omaan oloon tosi paljon.

Memelisa Sulle pikaista parantumista muru :heart: Toivottavasti olosi helpottuu pian! Halaus :hug:

Emby^ Oih, sää pääset ihastelemaan ja hypistelemään hääpukuja :D

Mä kävin tällä viikolla siellä odottavien äitien hammastarkastuksessa, eivät edes tienneet siellä, miksi olin ajan varannut. Tosi mukava ja asiantunteva hammaslääkäri oli, semmonen vanhempi mies. Ihan ekaks se murjas vitsin: "Onkos neidillä hampaita ollenkaan?" Vasta jälkikäteen tajusin, että sehän tarkoitti vaan sitä, etten ollut aikaisemmin käynyt täälläpäin hammastarkastuksessa ja mun tietoja ei ollut koneella :LOL: Viimeks käyny opiskelujen aikana poistattamassa viisaudenhampaita ja hammaskiveä, aikaa edellisestä käynnistä siis semmoset 5v! Ja hampaat oikein hyvässä kunnossa, yksi alkava reikä ihan takimmaisen hampaan ulkopinnassa, mutta siihen voi kuulemma mennä vuosia, ennen kuin tulee reikä. Yksi viisaudenhammas tuolla alhaalla tekee kasvuaan, on kasvanut jo reilu pari vuotta. Ei kuulemma hyvältä näytä, ei mahdu kasvamaan normaalisti ja se pitää poistaa jossakin vaiheessa. Mutta raskaana ollessa sitä ei lähdetä repimään, koska omat riskinsä, mielellään raskauden aikana ei tehdä mitään tällaisia toimenpiteitä.

Mä meen tänään iltatöihin, vähän rennompaa hommaa :D Juhlitaan nuorten kanssa Halloweenia ja syödään kaikkea hyvää! No sehän luonnistuukin minulta paremmin kuin hyvin :LOL: Joten tiuhti_ mulla on jo hyvä alku jouluporsasteluun!! Tervetuloa vaan kerhoon!
 
tiuhti Ihania ultrakuulumisia, todella hienoa että kaikki on hyvin :heart: Ja kiva että pääsit hyppäämään viikoissakin ”turvalliselle puolelle” :)

Memelisa Pikaista paranemista! :hug: Nyt vaan kovasti lepoa!

Pakko kertoo yks juttu. Oon nyt pari kertaa käynyt siellä äitiysjoogassa, mistä aiemmin joskus sanoinkin. Liikunnalliselta kannalta siitä ei ole kauheasti hyötyä, koska siellä lähinnä vaan rentoudutaan, mutta se on mukavaa että siellä saa jotenkin rauhottua ja unohtaa muun maailman. Ja musta on tuntunut että saan siellä myös sellasen kivan yhteyden masuasukkiin. Viime kerralla siinä hengitellessä ja rentoutuessa sain jopa mieleeni kuvan vaavista vastasyntyneenä. Ja kuulkaas, se oli tummatukkainen tyttö :heart: Eli nyt mulla on luonnollisesti selkee tyttöolo. Saas nähdä pitääkö paikkansa, jännittävää! :)

Mukavaa viikonloppua ihanaiset naiset :flower:

mynttis & papu 17+0 *POKS*
 
tiuhti ihania ultrakuulumisia.. :heart: kyllä se on jotenkin niin ihana tuntemus, kun näkee pikkuisen edes kuvaruudun välityksellä! Siitä tulee jotenkin niin todellisempi sen ultran jälkeen..

Memelisalle kovasti paranemisia! :hug: *puhaltaa tervehdyttäviä tuulia:whistle:*

mynttikselle onnittelut poksumisesta!

Sain eilen kuulla aivan mielettömän ihania uutisia.. mun kaveri odottaa myös vauvaa ja meillä sattuu olemaan lasketutajat kahden päivän sisällä toisista!! :D:heart: Olin kyllä niin iloinen asiasta, yhtä hymyä olen ollu eilisestä lähtien.. Olis kiva nähdä ja harmittelinkin, kun satuttiin olemaan kotimaisemissa samoihin aikoihin eikä tullut kysyttyä missä toinen huitelee.. Kovasti nyt sitten aiotaan pitää yhteyttä ja jakaa kokemuksia ja tuntemuksia.. Aivan ihana juttu.. Tuntuu, että olen niin sekaisin koko asiasta, että haluaisin vain hypätä autoon ja käydä halaamassa tätä kaveria. Ainoa ongelma on se, että asutaan kaukana toisistamme ja ei varmaan ehditä näkemään toisia ennen vauvojen syntymää...
Mutta kyllä tämä elämä voi olla ihanaa...

Ihanat viikonloput teille kaikille ja mie palaan taas ruutuihin sitten maanantaina...

Hötö :) ja MiniMe :heart: 18+6 (huomenna poksutaan...)
 
  • Tykkää
Reactions: mynttis
Ihan ensteks, Ihanaa Tiuhti, että kaikki oli hyvin.!

Oon viäki pihalla missä tää mennään, mutta, eiköhän se siitä..
En meinaa millää jaksaa tota työtahtii mikä nyt on, pitkiä putkia!! No, ei kai auta ku tehdä työt ja maata kotona vaa sohvalla.

Kuinkas toi tukivyö? Missä vaihees ootte alkanu sitä käyttään..? Ku mullahan siis on muutenki ongelmia selän kans, nii nyt oon ollu ihan jalaatoon työpäivien jälkeen.. Onneks työkaverit on hoksannu, ettei mun tarvii nostella jos ei oo pakko. Mutta, siis, mahtaisko se auttaa jo nyt, vaikkei mitää mahaa ookkaa.?
 
Laretzki
tiuhti Mulla on jokaisena parittomana viikkona tekniikan yksikössä erikoistumisopintoja, ja kun ne on aikuisryhmän kanssa, niin se meinaa sitten ilta ja viikonloppu tunteja. Tänäänkin pääsen vasta seiskan jälkeen ajaan kotiin miehen luo :/

Pikkumyy Mä hommasin varmaan josksu 15 viikon kieppeillä (ei pysty enää muistaan kun aika menee niin hiton nopeaa) kun mulla selkä oli ihan pirun kipeä. Nyt ei oo sinänsä selän kanssa ollut kipuja aiheuttavia ongelmia, vaan se on tukena kun ei meinaa jaksaa koulussa istua. Eli suosittelen kyllä hankkimaan. Toi Anitan Babybelt on sellanen että sitä voi pitää ihan alusta alkaen ja vaikka 24/7 sitten kun maha tarvii öisin tukee. (mulla siis sellanen malli missä pussi mahalle)


Tosiaan, koulussa pitää vielä seiskaan asti olla. Ei yhtään innostaisi, ei oo tullut tänään syötyä oikeastaan yhtänä mitään mitä voisi pitää kunnon ruokana, joten olo on sen mukainenkin. Päätä särkee pitkästä aikaa ja tietty särkylääkkeet jäi reppuun kotiin. Sit meidän uudet talvirenkaat ei pidä toisesta etusesta ja toisesta takasesta vissiin ilmaa kunnolla, kun ne oli taas lysyssä. : / Pitää käydä laittaa niihin ilmaa ennen kuin lähden ajamaan ja mä en oo koskaan tehnyt sitä. Että saa siis nähä miten käy...

Tosi väsy Lare ja äärimmäisen vilkas Spyro 22+6
 
Tiuhti, ihana kun ultrassa oli kaikki kunnossa ja pieni vilkutteli :heart: Ja toi 10.5 olis oikein hyvä päivä syntyä ;)

PikkuMyylle suosittelen myös tota Anitan BabyBeltiä. Kannattaa käydä liikkeestä ostamassa jos mahd. Koot aika reiluja niin osaavat liikkeessä etsiä sopivan koon. Itte oon nyt vajaan viikon käyttäny just töissä kun joutuu mammoja ja pappoja nostelemaan ja koen siitä olleen todella hyötyä. Sama koko menee koko raskauden ja sitä voi alkaa käyttää ihan alusta ihan loppuun.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Kiitos Namppis ja Lare.. Tiistaina olis tyttöjen päivä jollon meen ystäväni kans isoolle kirkolle, nii vois käydä sen samalla hakemas. :) ..eka kyllä ajattelin, että olisin fysiosta sen hakenu, mutta, on se sitte oma, eikä tarvii palautella..

Huono Olo :x Ei oo oksentaa tarvinnu, mutta koko ajan huono olo. Toisaalta on aikas ihanaa ku on oireita.. :D
 
Tiuhti Ihana kuulla että kaikki oli mallikkaasti,nyt säkin voit nauttia täysillä teidän pienestä ihmeestä :heart:

Myy Voi että mäkin odotan ku pääsee remppapuuhiin!! Oon jo sormet syyhyten selannut netistä tapetti ja lattia vaihtoehtoja meen EHKÄ tulevaan kotiin. Ainoat huoneet jotka rempataan ovat siis meidän makkari ja lapsen huone. :) Kivaa! Ja jos tuntuu että töitä on liikaa niin sit pitää hidastaa vaan tahtia. Ei saa stressata! :)

mynttis Joko sä niitä liikkeitä tunnet? Mä en tunne YHTÄÄN MITÄÄN!! :D Oon oikein yrittänyt "tunnustella" että tapahtuuko sielä mitään kun dopplerilla kuuntelee niin se meuhkaa sillai menemään tuolla masussa että luulis näkyvän vähintäänkin päälle päin nyrkin ja jalan kuvat! :D oon niin pettynyt!

Lare Mä olen alkanu kans virkkailemaan,tänne ei varmaan kehtaa julkaista kun sä oot niin hyvä :) mut kiva tehdä itse jotain pienelle. Olitko se just sä kun sanoit että teet mummon neliöistä peittoa pienelle vai sekotanko nyt johonkuhun toiseen? Mutta kuitenkin aloin tehdä sellaista myös :)

Höttis Oi ku kiva tuo kaverin raskaus uutinen! :) Sitä itsekin toivois että olis joku jonka kanssa jakaa ns tää odotus, niinkuin siskollakin oli monta kaveria jotka saivat ihan samoihin aikoihin. :)


(.) Storm before sunrise Tuonne blogiini just sormet sauhuten kirjoitin uusimmat kuulumiset :) Tänne ei muuten mitään uutta. Odottavan aika on pitkä.
 
Kauhiasti olette taas kirjoitelleet! :) En ehdi nytkään kommentoimaan kenellekään henk. koht., mutta luin kyllä kaikki.

blogeista: kirjoitattekos muut blogeja kuin syysmyrsky? Laittakaa ihmeessä osoitteita, niin lisään lukulistalle :) minun blogia voi käydä kurkkimassa täältä Aaltoillen kohti äitiyden satamaa.

Ihanaa viikonloppua kaikille! Tämä tyttö lähtee nyt kierteleen kirppareita ja hypistelemään pikku bodyja ;)

Eska & Onni-Ilona 13+0 POKS!
 
Viimeksi muokattu:
Laretzki
syysmyrsky Joo, mä en oo alottanut vielä, mutta sormet syyhyis siihen hommaan. Pitää ensin saada tietää niitten meidän vaunujen väri, että voisi vähän mätsätä sävyjä siihen, kun ajattelin, että sellaisen vaunu"koristepeiton" tekisin...

eska Mulla on oikeastaa kaksikin blogia, toisessaa kirjottelen yleisesti, esim. tällä hetkellä suurimpana aiheena meidän remppa: Täydellisen vajavaista
Ja toisen perustin ihan vauvakuumeilua varten, jota sitten kirjottelen nyt odotus aikana: Vajavaista täydentämässä

( . ) Tänään tuntunut että maha on ollut ihan koko ajan tiellä. En meinannut saada aamulla kenkiä jalkaan kun lähdettiin käymään kaupassa, autosta poisnousu ja sisään meno tuntu niin vaikeelta ja kävelykin tuntu jo ihan mahdottomalta taapertamiselta. Huh huh.

Tänään pakerretaan makuuhuoneen parissa. Maalataan tänään sivuseinät ja huomenna tapetoidaan päätyseinä, maanantaina meinaa viimein olisi tulossa meidän Ikea kalusteet. Aivan mahtava taas nähä omaa kättensä jälkeä. Tällä hetkellä on toinen seinä kuivumassa kun laitettiin siihen pohjamaali (siinä oli ennestään tapetti). Täytyy tässä otella vaiheista kuvia, niin voin linkittää sit blogista kuvia. Olis nimittäin kiva kuulla kommentteja :)

Lare ja Spyro 23+0. Kysyin tuossa juuri mieheltä, että tietääkö mones viikko menossa, niin sieltähän se tuli kuin apteekin hyllyltä 24. vk. =)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lare Meillekkin selvisi vasta vaunutilanne ja väri josta oon alkanut väkertää ei kyllä sovi mut voihan sitä käyttää vaikka pinniksen päiväpeittonakin. :) ajattelin meinaan tehdä vielä tyynynpäällisenkin.


Millaisia blogeja te yleensä tykkäätte lukea? Itsellä on meinaan tosi sekalainen tuo,oon kirjottanut aika paljon kaikesta ja monella taas on tietty asia josta kirjoittaa.
En oo ite varsinaisesti ajattellut lähteä vauvabloggailuun, koska en halua avata itseäni niin paljon vieraille ihmisille. En varsinkaan täällä missä nyt asun :/ ihmiset alkaisi vain tekemään pilkkaa toisten ns intiimeistä asioista.
 
:wave:

Ootte blogeista puhunu :) Mä lueskelen yhden täältä Kaksplussan sivuilta bongatun naisen blogia, hää kirjotteli tossa omista häistään ja aikesemmin on kirjotellu fiilikisiä lapsen saamisesta yms. Hän on menettänyt kaksi lasta, kun on jokin periytyvä sairaus mikä hävittää lapsiveden tmstms.. :( Mutjuu.. Se tämä Vauvatehdas -> Huhtikuu on kyl ihan paras minkä oon koskaan lukenu! :)

Ja itte kirjotan tästä mitä on sattunu ja kaikenlaisia fiiliksiä mitä elämä tuo tullessaan.. Mun blogi on kyl sellanen valitusblogi, et voi elämä :p

Jjoo, mut tää tyttö lähtee tänään laulamaan vankilaan. Nähdään! :wave:
 

Yhteistyössä