Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

Sokruli, meillä osuu muutto just äippäloman tienoille niin en viitsi mitään laittaa ennen sitä valmiiksi. Toivottavasti riskinotto kannattaa eikä kaveri pölähdä ennen aikojaan :D Mut pointtina mulla tässä et älä hätäile, kyllä te ehditte kaiken laittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Sokruli
Pikkumyy87 Onnea kovasti plussan johdosta teillekin! :heart: Joko sut ja Embyn sais laittaa tuonne etusivun listaan?

Namppis Onnea asuntovelallisille! :D

Memelisa Tuo kuva järkyttää kyllä mua itseänikin vähän, kun ei tämä vatsa oikeasti tunnu mitenkään hirveän isolta edes. Sohvalta nouseminen ym. menee kyllä jo vähän ähinäksi, mutta ei vielä pahasti kuitenkaan ;) Ja onnea ihan hirmusti tyttölupauksesta! :heart:

Sokruli Kyllä te ehditte :) Meillä on isommista hankinnoista vasta pinnasänky. Lipasto (jonka päällä on tarkoitus myös hoitaa vaipanvaihto eli erillistä hoitopöytää ei näillä näkymin tule), vaunut ja turvakaukalo on katsottu valmiiksi, mutta kaikkea ei oo tällä hetkellä vara ostaa.

Jomi & SS 26+4
 
  • Tykkää
Reactions: Sokruli
Laretzki
Mitäköhän tällä palstalla on mua vastaan, tajusin, että taas mun kirjotukset on jäänyt tuolta välistä pois vaikka varmasti olen lähettänyt sen! :kieh:

Embylle vaan silloin ihmettelin sitä, että nopeastipa nuo muuttuu nuo pankkien ajatukset. Siitä ei kuitenkaan niin kauaa ole kun me saatiin laina, eikä ollut mitään puhetta siitä, et se että mä oon opiskelija olisi este tai että tarvittais omaa pääomaa yhtään. Ja suunnilleen samankokosesta lainasta kyse.

Täällä on syysloma kyllä mennyt koulu tehtävien suhteen ihan hukkaan, miten ihminen voikin olla niin saamaton. :ashamed:. Tänään oon makoillut koko päivän sohvalla ja kattellut Frendejä ja neulonut sukkaa pienelle. Tosin siitä tulee aika iso, kun en viitsinyt tehdä pelkästään vaaleanpunasella tai vaaleansinisellä, joten teen kaksinkertaisella langalla, eli molemmilla. Sukasta tulee tosi kivan näkönen mutta ei kyllä ihan vasta syntyneen kokoinen :D Onneksi mulla on koppa lankaa, niin teen yhdet ohuesta puuvillalangasta, josta sitten varmasti tulee pienemmän. Tumputkin on tarkoitus tehdä sekä näihin nyt tehtäviin, että myös niihin toistaiseksi tekemättömiin...Ja hyvin näkee että suunnittelenkin vaan kaiken muun kuin koulujuttujen tekemistä :LOL: Nho, ainakin on tullut tässä lomalla sitten levättyä

Lare ja Spyro 21+5.
 
Lare, no näinpä! On se jumalauta kumma! :(
Ihan vois sanoa, et itkua väännän, ko jos joutuu jossain saatanan kämäsessä kusikämpässä lastaan sitte kasvattaan :( Vuokrakämppä.. Phöh! Ja kun ei oo ees oman näkönen.. *ärrinmurrinkeletana* :|

..voi että.. tätä odottamista..
En malta housuissani pysyä, ko tahtois tieää kaiken heti ja NYT! Eikä ensviikolla..
Huoli ja murhe.. : / Tänään on kuulkaa HUONO päivä :(
Ei hymyillytä!

Emby^ the kiukkupussi ja rakas Jormaliini (5+1)
 
Viimeksi muokattu:
Embylle ja Pikkumyylle onnea plussauksesta! :) Ihanaa, kun olette täällä! :)

(.) Meillä oli tänään nt-ultra. Kaikki oli hyvin! Niskaturvotusta 1,1mm, down-riskiluku sekä ikäriski molemmat 1:1300. Raskausviikot muuttuivat jälleen, eli nyt ollaankin jo menossa 11+5 :) Laskettu aika pysyy siinä, mitä neuvola menkkojen mukaan laski alunperin, eli mulle voi päivittää LA 1.5.12. CRL oli 49.1mm eli käyrillä ollaan. Siellä se toinen jumppaili kovasti :')

Sain tänään pari äitiyshousutkin postissa, jotka olin huutonetistä huutanut. Yllättävän hyvän näköiset jalassa ja kauhian mukavat!

Ai niin, rakenneultra on sitten 20.12.11. Joululahja

Eska & Onni-Ilona 11+5
 
hellurei ihanaiset muruset :kiss: tänään on PERJANTAI!!!!! =)

mitäs meinaatte puuhata viikonloppuna?

ihanaa saada Myy ja Emby tänne puolelle :heart: kun muuten kattoo etusivun listaa, esikoispinkassa on aina joku ihme sellanen että vähintään kaksi plussaa suht samaan aikaan! ketään ei siis koskaan päästetä yksin odottajien puolelle ;)

Sokruli nou hätä =) kyllä te ehditte, ja hyvin!!! moni tekee suurimmat hankinnat vasta kun jää äippälomalle :) ainakin minun ystävistäni! ja laittanu tavarat kuntoon ja pessy vaatteet äippälomalla, toki onhan aina se riski että laps päättää tulla etuajassa, mutta kyllä ne asiat aina saa järjestettyä :)

eska onnea hyvistä ultrakuulumisista :kiss: mieki odottelen kaksia mammafarkkuja postista tulevan, tulis äkkiä! mahtuuko sulle normifarkut kunnolla vielä jalkaan? mulla ei :ashamed: kiristää kaikki mahasta..

Emby, kyllä mekin saatiin ilman omaa pääomaa lainaa :) toki pari vuotta sitten, mutta minusta se riippuu ihan vaan pankista! kannattaa mennä uudelleen kyselee!!! ja monesta eri pankista! :)

taiska, voi että :heart: kuulostaa aivan ihanalta tuo teidän lapsiarki! miullakin tuli ihan kyyneleet silmiin kun huomasin kuinka paljon siitä nautit! ja lapsikin kasvaa niin hurjaa vauhtia, iso poika jo :heart:

juu-u, siis minun äippä se sit alotti sen hössötyksen jo :D se oli menny ostamaan eilen jo vauvan ensi-istuimen autoon :D voi luoja mä sanon :headwall: ja kysyi sitten vaunuistakin jo, joko ollaan niitä mietitty, että halutaanko uutena ne ja minkälaiset, että saahan mummi niihin osallistua sitten?! sanoin vaan kiltisti että ehkei IHAN VIELÄ ole ajankohtaista ;) että katsellaan sitte hiukkasen myöhemmin, vaikkapa joulun jälkeen alennuksista! mut oikeesti.. muilla tällasta?!?! mä ajattelin meinaan et anoppi olis pahempi :D tai juu, se kutoo jo villasukkia pienelle.. mut ei se minust oo niin paha sentään :)

mulla olis neuvola maanantaiaamuna, jokohan ne kuulee sydänäänet? silloin siis 11+1 :) ja ultra oliskin ens viikon torstaina sitten!!!!

EI HERKILLE!!!!!!!!! JOKSEENKI PELOTTAVAA ASIAA!!!!
mulla on vaan kamala pelko perseessä taas, kiitos mun viimeöisen unen.. synnytin wc pönttöön pienen pojan :'( ja mie oon ollu itku kurkussa koko aamun ja kauhusta ihan kankeana! voi helvetti jos tää on jotain enneunta.. mie en kestä :( ja juu, hormoonit toki hyrrää :D mut mä niin haluan kuulla ne sydänäänet maanantaina..

pelokas tiuhti ja rakas Pikku T puupponen :heart: 10+5
 
jonna Tuhannesti onnea pienestä tytöntylleröstä! :heart: Hyvää vauva-arkea kotiin!

Onnittelut eska hyvistä ultrakuulumisista!! Se on NIIN mahtava tunne! :heart:

Jomi Aivan ihana massukuva! :)

Namppis Onnittelut uuden kodin omistajille! Muista ottaa sitten muutto iisisti kun alkaa tosiaan olemaan laskettu aika niin lähellä!

Memelisa Valtavat onnittelut tyttölupauksesta ja hyvin sujuneesta ultrasta!

Lare Hyvä, että otit loman levon kannalta, se on nyt tärkeintä teille molemmille! Ehtii ne kouluhommat myöhemminkin... ;) Mäkin kirjoitan opinnäytetyötä (vaihtelevalla menestyksellä), se on pakko saada valmiiksi kevääseen mennessä kun on toimeksianto omalta työpaikalta! Muhunkin on muuten iskenyt taas kutomisinnostus, eka ajattelin tehdä siskon tulevalle vauvalle sukat!

PikkuMyy ja Emby Suuret onnittelut plussaamisista! Ja tervetuloa mukaan munkin puolesta!

tiuhti-muru Olipas kamala uni... Ei varmasti ollut enneuni!! Onneks pääset maanantaina kuuntelemaan sydänääniä, kyllä ne niitä yleensä jo noilla viikoilla kuuntelee, mun mielestä ekan kerran 10+ kokeilevat monessa paikassa. Pidän teille hurjasti peukkuja sekä maanantaina että torstaina!! :heart:

Omaan napaan kuuluu äärimmäisen hyvää! Eilen käytiin nt-ultrassa mä rakastuin! :heart: Pikkuisella on kaikki hyvin, liikkui kuulemma paljon, koko ajan pyöri ja heilui. Kooltaan viikkojaan kolme päivää isompi eli kasvanut nopeasti, koska tiedetään aika tarkkaan tuo hedelmöittymisajankohta inseminaation takia. Pää-peppu mitta 56,5 mm. :heart: Laskettu aika pysyi samana. Niskaturvotus oli 1 mm ja riskiluvuksi iän perusteella 1:860 ja kaikkien omien tietojen, nt:n ja veriseulan perusteella 1:58000, kuulemma todella pieni. Rakenneultra 29.12. koska pitää yhdistää tuohon 22-viikon neuvolaan mun ulkomaille muuton takia. Mä oon ihan pilvissä! :heart:
 
tiuhti hieman erilainen uni mutta pehmeä sekin.. :D Mä synnytin edellisyönä hätäsektiolla viikolla 30 kolmospojat?!?! kätilö sanoi ultratessa "herranjumala tää on hoidettava nyt heti,ei tätä tavaraa näin paljon pitänyt olla!" :D sit olin ihan töttöröö sairaalassa kun mies toi ensin yhden kärryn,sit toisen ja vielä kolmannen "tässä nää nyt sit olis" :D et josko sovittais että nää EI OLE mitään enne unia? :D
 
Gabriellella aivan mahtavia ultrakuulumisia =) ONNEA VIELÄ TÄÄLTÄKIN :kiss: kiitos peukuista!

syysmyrsky, ehkä me sovitaan että se oli vaan unta ;) onneks on muitakin jotka näkee hulluja unia :D "ei tätä tavaraa näin paljon pitäny olla" :LOL: voi luoja mua naurattaa! ei ehkä sais nauraa.. mut silti :D mistä nämä unet tulee?

voisin toki lisätä vielä tohon mun uneen, että poika oli siis peukalon kokoinen ja pojalla oli suuna sellanen ankan nokka joka oli tietysti nahkanen niinku muukin iho ihmisellä ja sietl alta pilkisti vielä nahkaiset hampaat kun nokka oli hiukan auki.. mut kamala uni silti! ja pysäytti kyllä kun heräsin ja mietin uskallanko nukkua enää! : /
 
Laretzki
Täällä on neuvolakäynti tälle aamulle takana, tarkotus olisi tässä hetki istua, haukata jotain ja lähteä sitten katsomaan josko löytäisin mammauikkarin ja sitten kahvittelemaan kavereiden kanssa.

Painoa oli tullut 725 g/vk, mikä musta tuntuu tosi hurjalta, mutta ei terkka sitä mitenkään kuitenkaan kommentoinut
Hb oli tippunut taas 116 oli nyt, eli ihmekkö tuo että väsyttää kun ei oo koskaan oo ollut noin matalalla. Lisärautaa siis apteekista hakemaan. Vauvan sykkeet oli 150 ja taas terkka kommentoi siitä että kuullostavat ihan tytön sydän ääniltä ja kerroinkin että sanoivat r-ultras että tyttö se todennäköisemmin on kuin poika.
Sf oli jo 23cm eli sen mukaan mitä ite kattelin käyrästöä (ei merkannut sinne) niin yläkäyrälle se hyppäs, ihan niinkuin epäilinkin. Ja erittäin aktiiviseksi Spyroa kommentoi ja se on kyllä itsekin tullut jo huomattua

Lare ja Spyro 21+6. Jos tänään kuvais miehen tultua töistä vähän mahaakin
 
eskapismille ja Gabriellelle hurjasti onnea hienoista nt-ultrakuulumisista! :heart:

tiuhti_ Vois ne sydänäänet jo kuulua, mutta eri asia on suostuuko ne yrittämään. Meillä kuunneltiin vasta lääkärineuvolassa rv 13+4 eli edellisellä viikolla oltiin jo nähty vauva ultrassa. Mut oli se silti ihana hetki kuunnella sitä jumputusta! :) Ja ei oo tosiaan mitään enneunia, pöhpöh!! Alitajunta vaan käsittelee pelkoja, ihan taatusti. Mulla on välillä ihan tosi fiksu ja looginen pelko, että kun käyn kakkoshädällä, niin se vauva vaan luiskahtaa ulos :LOL: Ja siis tässä vaiheessa ei varmaan paljon enää hups vaan luiskaheta, kun pituuttakin pitäis olla joku 35 cm :D Mutta niin se mieli vaan keksii kaikenmoista murehdittavaa :ashamed:

Unista Mä näin muistaakseni joskus viikoilla 20+ sellasen unen, että synnytin vauvan just noilla viikoilla ja se oli muka jo yli kaksikiloinen :D Kannoin sitä neuvolaankin turvakaukalossa ja tajusin matkalla, että apua, mä en oo pukenut sille mitään muita vaatteita kuin lyhythihaisen bodyn. Nostin sen syliin ja laitoin takkini sisälle, oli ihan hirveä olo kyllä. Ja samassa unessa tajusin jossain vaiheessa, että enhän mä oo muistanu antaa maitoakaan lapselle pariin päivään. Tosi ahdistavaa tuommoinen, vaikka onkin suhteellisen epätodennäköistä, että mä oikeassa elämässä jotain tollasta kämmäisin :D

Mun täytyis nyt tarttua imuriin ja alkaa siivota ihan raivona, on taas niin älytön sotku, että huhhuh...

Jomi & SS 26+5
 
Viimeksi muokattu:
mukavaa sunnuntaita =)

tänne on taas tullut ihania masukuvia :heart:

Lare on tehnyt söötit sukat! :) sielläkin alkaa masu pyöristymään kovaa tahtia!

Namppis, siis voi että miten tuo masu muuttuu nopeaan tahtiin, tuo on niin ihana ja pyöreä =)

Jomi, mulla sama ton kakkoshädän kanssa :ashamed: mulla kumminki normisti sairauden takia ollu viimiset 5 vuotta löysä maha, joka on nyt muuttunu ummetukseksi ja joutuu pää punasena punkemaan niin tokihan se vauvakin voi luiskahtaa ulos sieltä :D

huomenna olis aamulla jo 7.30 neuvola :) voi kun ne kuuntelis sydänääniä jo! mie niin haluaisin.. toisaalta uskon että kaikki on ihan okei, meinaan muutaman päivän aikana mahakivut on ollu taas ihan erilaisia, paljon kovempia.. ihanku suonta vetäis jommalta kummalta puolelta alamahaa jos tekee äkkinäisen liikkeen, eli olisko kohdun kasvukipuja? ja jomotteluja myös ollu taas.. ja rinnat on yhtäkkiä niin perkuleen kipeet :vampire:

tänään poksutaan =)
POKS POKS 11+0 tiuhti ja Pikku T :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
Laretzki
Huh, olipa eilen illalla kurjaa. Käytiin Raxissa syömässä (eli niin kauan jaksoin sitä painonnousua stresssata :D) ja kun kaupunkiin ei ole kuin kivenheitto, niin kävellen tietty. Takas tullessa alko supistaa niin saakelisti, teki ihan pahaa kävellä. Ilta menikin ihan sohvalla ollessa kun oli tuplasti tukalampi olo jos yhtään yritti istumisasentoa. Ja myöhemmin vielä sitten vissiin alko jotkut liitoskivut tai vastaavat, kun tuntu että joku työntää lonkasta nivusiin tylsää veistä ja vääntää. Supistukset helppas makoilulla, mutta oli pikkasen raihnaista mun yölliset vessakäynnit, kun ei noi nivuskivut loppunut. Aamusta asti ollut sellasta pientä kiristelyä mahassa eikä yhtään inspaa ajatus 2h automatkasta : / kun nytkin joutuu sohvalla makoileen ihan täysin...

Ja jotenkin itseään taas masentaa ettei ole mitään kummoisempaa, kuin valitettavaa vain kirjoitettavana.

Lare ja Spyro 22+1
 
Suuren suuret pahoitteluni siitä, etten oo kerenny palstailemaan! Ihan hävettää... :ashamed: Mä oon töissä niin paljon koneella ja illat vaan hujahtaa.

Meillä alkoi eilen lauantaina rv 22. Aika menee ihan älyttömän nopeesti, ennen raskautta ajattelin, että miten sitä sitten raskaana ollessa jaksaa odottaa sitä kääröä syliin, mutta nyt tuntuu, että aika vaan hupenee. Väsymystäkään ei nyt liioin ole ollut. On toki päiviä, että olen väsyneempi, mutta yöunet on nyt parantuneet huomattavasti, että silläkin on varmaan vaikutusta myönteisesti.

Hauskaa on se, että mun napa venyy ja paukkuu, kun normaalisti sen on ruttuinen :LOL: Kutina on muttunut muljahduksiksi, tuntuu jopa ikävältä, ihan kuin vauvalla ei olisi tilaa liikkua ja väkisin tunkee sisuskaluja sisäänpäin, se tuntuu semmosena kovana paineena ja sitten ihan kuin pyörähtäisi ympäri ja helpottaa. Epäilen saaneeni pari kivutonta supistusta, mutta en kyllä ole varma. Rakenneultrassa käytiin toissaviikolla ja kaikki on hyvin! Yllärinä siellä otettiinkin 4d-kuvat, tosi selkeesti näkee kasvon piirteet. Vauva haukotteli suu ammollaan ja kädet olivat koko ajan joko otsalla, nenässä, silmillä tai korvassa. Viisi pientä sormea näkyi kuvassa. Sitä ihmettä olisi voinut katsella vaikka kuinka kauan. Isukki sai eilen ekan kerran tuntea vauvan potkun :heart:

Olette olleet mielessä murut :kiss: Vaikken kovin ahkerasti kirjoittelekaan, en ole unohtanut teitä! Toivottavasti saan kirjoitella täällä vaikka sitten harvakseltaan... =)
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkumyy87
Gabrielle Nyt on minulta mennyt pahasti ohi, sä muutat ulkomaille??? Voi vitsit miten ihanaa! Minnepäin? Olikos se sun tilanne se, että mies käy töissä ulkomailla vai muistanko nyt ihan väärin? Vautsi joka tapauksessa :D Ethän unohda meitä sitten!!!!

tiuhti_
Ihanaa, sulla se maaginen 12vkon raja lähestyy hurjaa vauhtia! Aika kuluu tosi nopeesti.

Laretzki Sulla todella kaunis massu :heart: Ja ihanat pikkuiset villasukat olet neulonut! Oletko neulonut muutakin pikkuiselle? =) Mä en osaa tehdä mitään tuollaisia, mutta onneks mulla on ystävä, joka on käsistään taitava, niin hän on aloittanut meidän vauvelille torkkupeiton tekoa :heart: Onko sulla ollut kivuliaita suppareita paljonkin? Alkoiko ensin kivuttomilla??? Mä en oo ihan varma, mutta epäilen saaneeni tällä viikolla pari kivutonta supparia... kunhan ei muuttuisi kivuliaiksi! Joko teillä on ollut rakenneultra? Kumpiko sieltä on tulossa, jos saa udella? ;) Jokos teillä on muutto tehty?

Memelisa Voi ihanaa, tyttö :heart: Täällä ois sitten poikakaveri tulossa ;)

PikkuMyy Tätä kautta sainkin selville, että olet plussannut :heart: :heart: Todella ihana uutinen muru :heart:

Namppis Ilmeisesti olette löytäneet oman asunnon, millaisen? Onnea kovasti omaan uuteen kotiin!!!
 
Voihan vimpulat sentäs :( Hiljaista palstalla näin sunnuntaina. Koittakaa kestää, mä puhelen yksikseni kaikenlaista, kerrankin kun nyt on aikaa! :D

Vaunuista huomasin olevan jotakin puhetta. Meille on tulossa 5v käytetyt yhdistelmät, Ora Samsurat. Tässä linkki: Ora Samsara vaunut Eli tommoset, mutta väriltään meille tulee tummanvihreä-viininpunainen. Minusta se viininpunainen kuulosti korvaan huonolta nimen omaan ajateltuna poikaa, mutta viininpunaista on vaan muutamassa kohtaa, muuten ovat siis tummanvihreät. Tosi hyvässä kunnossa ovat vaunuja pitäneet ja saadaan mukaan sekä kova koppa ja pehmyt koppa, mikä on plussaa.

Joulusta on myös ollut puhetta. Me ollaan tehty aina niin, että ajetaan eka miehen isälle yhdeksi yöksi, siitä miehen äidille yhdeksi yöksi ja aattona ajellaan mun vanhempien luokse. Haluan viettää itse aaton mun porukoilla, koska siellä on ihan "OIKEA" jouluruoka ja puusauna :heart: Tänä vuonna joulu on taasen tosi lyhyt, vaan maanantai on vapaa... täytynee miettiä, miten nyt tehdään ellei sitten saada vapaata vaikkapa to-pe, jolloin voitais vielä kerran tehdä tämä ajelukierros, mikäli siis mun vointi sen sallii. Onneksi kaikki asuu suht lähellä toisiaan, mutta ajeluahan se kuitenkin on. Mä olen kunnon jouluihminen ja mies ei sitten ollenkaan.
 
kuumeilija, noihan on hienot rattaat! :)

Määki rakastan joulua! Voi että mitä ihanaa aikaa! Ja mä perkele joudun olemaan tän joulun töissä! :kieh: :'( Tyhmä työpaikka!!

..tänne ei mitään.. Palailen kertomaan tiistaina..
 
Laretzki
kuumeilija En ole vielä hirveästi tehnyt muita, mutta ajattelin, että teen isoäidin neliölistä nätin peiton vaunuihin. Anopilta on jo yksi tilkkupeitto saatu ja toinen tulee myöhemmin kun saa valmiiksi. Saa sänkypeiton ja lattiapeiton.
On mulla aikasemminkin ollut noita suppareita, mutta ihan harkka versioita vain. Pari kertaa on ollut hieman tukalammat, yleensä kun on tehnyt jotain rankempaa, mutta yleensä ne on mennyt ohi suht nopeasti. Nyt tosiaan eilen ja tänään ollut pidemmälti noita kivuliaita. Tai ei ne sattumalla satu, mutta olo on ihan hemmetin tukala, eikä mikään meinaa helpottaa. Ja kun noita liitoskipuja yhdistynyt tässä tänään ja eilen suppareihin, niin tuntuu pahemmalta.

Muutto on tehty jo, tavaratkin suunnilleen paikoillaan, odotellaan Ikean kalusteita jotta saadaan loputkin tavarat paikoilleen. Ja rakenneultrastahan me saatiin tyttölupaus :)
 
Tulin vain ihan pikaisesti poksumaan kuvan kera, vaikka ei tuo taida olla juuri muuttunut viime näkemästä :p Ihana väriyhdistelmä näissä mun kotirytkyissäni!



Huomenna aamusta yritän päästä lääkäriin. Pukkas tossa taas paiseen viikonlopun aikana... Kipeä on ja hankaloittaa oloa aika paljon :( Saa nähdä päästäänkö ensi viikonloppuna reissuun lainkaan, kun ei musta nyt ainakaan ole autossa istujaksi.

Jomi & SS 27+0 *poks*
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_ ja Zophie
Jomilla on kyllä söötti masu :)
Kuumeilija, ostettiin paritalon puolikas tosta naapurikunnasta. Työmatka muuttuu 2km:sta 25km:n mut eipä haittaa kun päästään pois tästä vvo:n kammokaksiosta. Asutaan sellaisessa lähiöhelvetissä tällä hetkellä että melkein mikä vain olisi parempi ja saadaankin aivan ihana koti :) 3mh,k,s,kph,khh,oh jne :) 93neliöö asuinpintaa ja 108 kokonais-pa.

Ylihuomenna sokerirasitus ja to neuvolalääkäri.... Kahtellaan onko mun harkkasupparit tehny hallaa kohdunsuulla. Mulla noita harkkasuppareita tulee useampi päivässä, etenkin töissä kun nostelee mummuja niin kiristelee vähän väliä massua. Ne on kyl tosi epämukavia ja mulla ainakin joka kerta tuntuu kuin samalla puristtais rakkoa kasaan ja tulee kiire vessaan. : /
 
Huomenta!

Se ois kohta neuvolaan lähtö, saa onneks kysyttyy apua tähän turvotukseen ja närästykseen. Ja jos samalla sais lääkäri aikaa, tarkistaa ettei noi supparit ihan vielä oo tehny tehtäviään. Tuun myöhemmin kertomaan mitä sanottiin :)

- Sokruli ja pikku tytteli 31+0 -
 
Huomenta!

Ekasti tsemppiä neuvolaan menijöille :)

Ja mitä masuja! :) ihania :heart:
Täälläkin lauantaina ensimmäinen asiakas töissä kysyi hieman nolostuneena et miksikä maha niin pyöristynyt.. :)

Täällä ollaan menossa tänään kera valtavan paperitukon pankkiin kun haetaan asuntolainaa,tää meen nykyinen asuintilanne on siis väliaikainen koska äitini ja tätini omistaa tämän jossa me nyt vain toimitetaan lämmitäjien virkaa.
Ja tää nykyinen tilanne sai aika stressaavan käänteen tossa viime viikolla kun tätini sai jotkut totaaliraivat (koska meidän autot oli ajettu huonosti pihaan parkkiin) ja haukkui minut,siskoni ja äitini aivan pystyyn. Ja heittäytyi vielä itse uhriksi kaiken päätteeksi. :D äiti veikkas että siellä taitaa vaihdevuodet pukata päälle aika raastavina,ei keksitty muutakaan selitystä. Mä tässä nyt sit mietin jaksanko leipoa synttärikakkua että tulisko ketään sitä keskiviikkona syömään vai joutuisinko syömään sen yksin...veikkaan kakkosta :D Mutta toivottavasti laina asiat saadaan eteenpäin niin ollaan astetta lähempänä unelmakotia.

Aijaa.com - 8934340.jpg 16+0 :)


syysmyrsy & pikku-hirviö 16+2 :heart:
 

Yhteistyössä