hellurei ihanaiset muruset :kiss: tänään on PERJANTAI!!!!! =)
mitäs meinaatte puuhata viikonloppuna?
ihanaa saada
Myy ja Emby tänne puolelle :heart: kun muuten kattoo etusivun listaa, esikoispinkassa on aina joku ihme sellanen että vähintään kaksi plussaa suht samaan aikaan! ketään ei siis koskaan päästetä yksin odottajien puolelle
Sokruli nou hätä =) kyllä te ehditte, ja hyvin!!! moni tekee suurimmat hankinnat vasta kun jää äippälomalle
ainakin minun ystävistäni! ja laittanu tavarat kuntoon ja pessy vaatteet äippälomalla, toki onhan aina se riski että laps päättää tulla etuajassa, mutta kyllä ne asiat aina saa järjestettyä
eska onnea hyvistä ultrakuulumisista :kiss: mieki odottelen kaksia mammafarkkuja postista tulevan, tulis äkkiä! mahtuuko sulle normifarkut kunnolla vielä jalkaan? mulla ei :ashamed: kiristää kaikki mahasta..
Emby, kyllä mekin saatiin ilman omaa pääomaa lainaa
toki pari vuotta sitten, mutta minusta se riippuu ihan vaan pankista! kannattaa mennä uudelleen kyselee!!! ja monesta eri pankista!
taiska, voi että :heart: kuulostaa aivan ihanalta tuo teidän lapsiarki! miullakin tuli ihan kyyneleet silmiin kun huomasin kuinka paljon siitä nautit! ja lapsikin kasvaa niin hurjaa vauhtia, iso poika jo :heart:
juu-u, siis minun äippä se sit alotti sen hössötyksen jo
se oli menny ostamaan eilen jo vauvan ensi-istuimen autoon
voi luoja mä sanon :headwall: ja kysyi sitten vaunuistakin jo, joko ollaan niitä mietitty, että halutaanko uutena ne ja minkälaiset, että saahan mummi niihin osallistua sitten?! sanoin vaan kiltisti että ehkei IHAN VIELÄ ole ajankohtaista
että katsellaan sitte hiukkasen myöhemmin, vaikkapa joulun jälkeen alennuksista! mut oikeesti..
muilla tällasta?!?! mä ajattelin meinaan et anoppi olis pahempi
tai juu, se kutoo jo villasukkia pienelle.. mut ei se minust oo niin paha sentään
mulla olis neuvola maanantaiaamuna,
jokohan ne kuulee sydänäänet? silloin siis 11+1
ja ultra oliskin ens viikon torstaina sitten!!!!
EI HERKILLE!!!!!!!!! JOKSEENKI PELOTTAVAA ASIAA!!!!
mulla on vaan kamala pelko perseessä taas, kiitos mun viimeöisen unen.. synnytin wc pönttöön pienen pojan :'( ja mie oon ollu itku kurkussa koko aamun ja kauhusta ihan kankeana! voi helvetti jos tää on jotain enneunta.. mie en kestä
ja juu, hormoonit toki hyrrää
mut mä niin haluan kuulla ne sydänäänet maanantaina..
pelokas tiuhti ja rakas Pikku T puupponen :heart: 10+5