Moi taas piiiitkästä aikaa!
Tenttikiireiden ja laiskuuden vuoksi en oo kirjoitellut hetkeen, mutta taustalla oon kyllä lueskellut ahkerasti.
Ensinnäkin täytyy hoitaa tää onnitteluosio pois alta
Onnittelut
Embylle plussasta vielä tälläkin puolella!
Memelisalle ja
Laretzkille onnittelut puolivälin saavuttamisesta ja hyvistä ultrakuulumisista,
Namppikselle onnea omasta kodista ja
viidalle kans onnea hienoista ultrauutisista! Toivottavasti en nyt unohtanut ketään
Kauniita masukuvia ootte taas laittaneet :flower: Tässä noin viikon vanha kuva mun pötsistä (rv 25+1). Aika tukeva iltapala siinä syötynä, niin tuntuu olevan ihan hurjissa mitoissa. Aamumasu olis vähän pienempi, mut kyllä tässä jo kanniskeltavaa on ihan kivasti:
Nukkuminen on ollut pari viikkoa aika huonoa täälläkin. Kyljen kääntäminen on koko ajan hitaampaa ja hankalampaa ja mulla on tällä hetkellä jo käytössä kaksi ylimääräistä tyynyä, joita saa asetella paikoilleen
Tuo kyljellä nukkuminen tekee ainakin mulla sen, että lonkat kipeytyy. Ja sit toki siellä vessassa täytyy yleensä 2-3 kertaa yössä käydä, mut vielä toistaiseksi oon aika hyvin saanu nukuttua kääntyilyn ja vessareissujen välissä.
Autoista olitte myös puhuneet. Meillä on vanha mutta hyväkuntoinen farkku-Volvo (850). Farmari on melko lailla pakko olla jo koirienkin takia, jos meinaa kuljettaa tavaraakin. Toivottavasti saadaan vaunutkin mahtumaan jotenkuten peräkonttiin
Vaunuista päädyttiin jo aikaa sitten Firkonin F7:iin, mutta mun serkku on tarjonnut meille niiden kahdella lapsella käytössä olleita Emmaljungan yhdistelmiä vuodelta 2003. Ilmeisesti ei montaa kymppiä tarviis maksaa niistä, mutta koska mun täti välitti tämän tiedon mulle, niin en tiedä noista vaunuista oikein mitään vuosimallin lisäksi. Toivottavasti nyt lähiaikoina päästään heittämään reissu pohjoseen, niin pääsee katsomaan ja testaamaan vaunut.
Joulua ootellaan jo täälläkin, ekat glögitkin on juotu :heart: Me ollaan kahdestaan joulu, niin kuin viime vuonnakin. Se oli tosi ihanaa. Yhdessä koristeltiin kuusi ja laitettiin ruoat (ostettiin kyllä valmiina laatikot jne.) ja oli niin täydellisen rauhallista ja romanttista
Mulla tulee joulun aikaan viikkoja täyteen jo 36, enkä usko, että siinä vaiheessa inspaa pitkät automatkat, joten senkin takia jäädään suosiolla kotiin.
PikkuHötö Mahtava juttu, että sydän on kunnossa! Ja ihana lääkäri sulle sattunut, tommonen kyllä aina lämmittää mieltä
(.) Mies tunsi ihan varmuudella potkut ensimmäistä kertaa sunnuntai-iltana. Se on ollut vähän laiska kokeilemaan, koska vauva on aina heti rauhoittunut, kun isukin käsi ilmestyy masulle. Silloin oli just hirmuiset riehunnat meneillään, kun sanoin miehelle, että NYT se käsi tänne ja niinhän sieltä tuli heti pari-kolme napakkaa potkua suoraan kämmeneen :heart: Mies loisti kuin Naantalin aurinko, niin paljon se oli tuota kuitenkin jo ehtinyt odottaa
Sokerirasituksessa olin eilen ja onneksi selvisin enkä narahtanut arvoista! On tosi helpottunut olo. Jos jotakuta kiinnostaa vertailla noita arvoja, niin mulla oli paastoarvo 5,1 (raja-arvo 5,3), tunnin arvo 7,8 (10,0) ja kahden tunnin arvo 7,3 (8,6). Tuo paastoarvohan on aika lähellä ylärajaa, mutta onneksi kuitenkin alle. Se litku ei ollut niin pahaa kuin kuvittelin (oli vadelmanmakuista), mutta kyllä ne viimeiset tipat jo tökki aika tavalla
Tunnin paikkeilla tuli aika huono olo, vaan selvisihän tuosta hengissä
Hoitaja ei meinannut saada multa suonia esiin, joten se verikokeiden ottaminen oli vaihteeksi aika tuskallista touhua. Ei kuitenkaan kovin isoja mustelmia tullut. Ja vauva sai hirveän sokerihumalahepulin ja riehui hulluna, tuntui ihan et kohta tulee kantapää mahasta läpi
Ja nyt hän nyrkkeilee suoraan kohdunsuulle, ai vitja että tuntuu inhottavalta...
Jomi & SS 26+2 (hui kauhia miten nämä viikot juoksee!)