Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

Onnittelut hyviä ultrakuulumisia saaneille :flower: :heart:

Täällä on nyt pari päivää ollut sellainen olo että saattaisin tuntea papun liikkeitä... luulisin... kun en ole varma miltä niiden pitäisi tuntua :D Mutta vähän niinkuin joku kutittelisi sisältäpäin. Sellasia kuplatuntemuksia ei ole ollut mistä jotkut puhuu, enemmänkin niitä perhosen hipaisuja. Mites syysmyrsky kun mennää melki samoissa, niin onko sulla tuntunut jotain vastaavaa? Muutkin voi kertoa millasia ne ihan ekat tuntemukset oli :)

mynttis & papu 15+3
 
Hei vaan kaikille.. Ihanaa syyssäätä täällä pohjoisessa, vettä sataa ja on todella syksyistä :)

Emby hirmuiset onnittelut plussaamisesta! :heart:

Pikaisesti ajattelin tulla terveisiä kertomaan siitä torstaisesta sydäntutkimuksesta. Eli kaikki on OK.. =) Sydämen rakenteet ja toiminta on kunnossa ja se ääni mikä kuuluu mun sydämestä on "terveiden" virtausten ääniä. Joten nyt saan lääkärin luvalla olla huolehtimatta. Ainoastaan sydämenvajaatoiminta-arvo oli hieman koholla, mutta sekin saattaa johtua tästä raskaudesta. Sitä nyt kuitenkin kuukauden välein seurataan verikokein, jotta nähdään kuinka se arvo lähtee kehittymään ja kumpaan suuntaan.
Nyt nautitaan sitten lomasta ja yritetään bongata liikkeitä.. kuplia on tuntunut!! :heart:
Maanantaina koiran kanssa eläinlääkäriin ja sitten tiistaina onkin minun vuoro mennä neuvolaaan!!
Nyt maanantaihin..

Ihanaa viikkoa teille tytöt!

Hötö ja MimiMe 17+3 :heart:

Edit: vielä sellaisen mukava yllätyksen sain sieltä sydäntutkimuksesta, että mieslääkäri antoi minulle mukaan muutaman kuvan pikkuisesta :heart: Sydänultralla ei tule niin tarkkoja kuvia, mutta pikkuisen sydän näkyy tosi hienosti yhdessä kuvassa :heart: Todella mukava lääkäri oli.. tuumasi vain, että kolmen lapsen isänä haluaa antaa muistoja matkaan..
 
Viimeksi muokattu:
syysmyrsky Vähän sama fiilis että ei mitään hajua miltä niitten pitäis tuntua :p Sitten varmaan voi olla varma että pikkuinen siellä möyrii kun näkyy jalkapohjan kuva vatsassa :D

Höttis Kiva kuulla, että sydäntutkimuksissa oli kaikki ok :heart: Hyvä että kuitenkin seuraavat noita arvoja. Ihanan kuullonen lääkäri sulla oli ollut :)
 
Moi taas piiiitkästä aikaa! :)

Tenttikiireiden ja laiskuuden vuoksi en oo kirjoitellut hetkeen, mutta taustalla oon kyllä lueskellut ahkerasti.

Ensinnäkin täytyy hoitaa tää onnitteluosio pois alta :D Onnittelut Embylle plussasta vielä tälläkin puolella! Memelisalle ja Laretzkille onnittelut puolivälin saavuttamisesta ja hyvistä ultrakuulumisista, Namppikselle onnea omasta kodista ja viidalle kans onnea hienoista ultrauutisista! Toivottavasti en nyt unohtanut ketään :)

Kauniita masukuvia ootte taas laittaneet :flower: Tässä noin viikon vanha kuva mun pötsistä (rv 25+1). Aika tukeva iltapala siinä syötynä, niin tuntuu olevan ihan hurjissa mitoissa. Aamumasu olis vähän pienempi, mut kyllä tässä jo kanniskeltavaa on ihan kivasti:



Nukkuminen on ollut pari viikkoa aika huonoa täälläkin. Kyljen kääntäminen on koko ajan hitaampaa ja hankalampaa ja mulla on tällä hetkellä jo käytössä kaksi ylimääräistä tyynyä, joita saa asetella paikoilleen :D Tuo kyljellä nukkuminen tekee ainakin mulla sen, että lonkat kipeytyy. Ja sit toki siellä vessassa täytyy yleensä 2-3 kertaa yössä käydä, mut vielä toistaiseksi oon aika hyvin saanu nukuttua kääntyilyn ja vessareissujen välissä.

Autoista olitte myös puhuneet. Meillä on vanha mutta hyväkuntoinen farkku-Volvo (850). Farmari on melko lailla pakko olla jo koirienkin takia, jos meinaa kuljettaa tavaraakin. Toivottavasti saadaan vaunutkin mahtumaan jotenkuten peräkonttiin…

Vaunuista päädyttiin jo aikaa sitten Firkonin F7:iin, mutta mun serkku on tarjonnut meille niiden kahdella lapsella käytössä olleita Emmaljungan yhdistelmiä vuodelta 2003. Ilmeisesti ei montaa kymppiä tarviis maksaa niistä, mutta koska mun täti välitti tämän tiedon mulle, niin en tiedä noista vaunuista oikein mitään vuosimallin lisäksi. Toivottavasti nyt lähiaikoina päästään heittämään reissu pohjoseen, niin pääsee katsomaan ja testaamaan vaunut.

Joulua ootellaan jo täälläkin, ekat glögitkin on juotu :heart: Me ollaan kahdestaan joulu, niin kuin viime vuonnakin. Se oli tosi ihanaa. Yhdessä koristeltiin kuusi ja laitettiin ruoat (ostettiin kyllä valmiina laatikot jne.) ja oli niin täydellisen rauhallista ja romanttista :) Mulla tulee joulun aikaan viikkoja täyteen jo 36, enkä usko, että siinä vaiheessa inspaa pitkät automatkat, joten senkin takia jäädään suosiolla kotiin.

PikkuHötö Mahtava juttu, että sydän on kunnossa! Ja ihana lääkäri sulle sattunut, tommonen kyllä aina lämmittää mieltä :)

(.) Mies tunsi ihan varmuudella potkut ensimmäistä kertaa sunnuntai-iltana. Se on ollut vähän laiska kokeilemaan, koska vauva on aina heti rauhoittunut, kun isukin käsi ilmestyy masulle. Silloin oli just hirmuiset riehunnat meneillään, kun sanoin miehelle, että NYT se käsi tänne ja niinhän sieltä tuli heti pari-kolme napakkaa potkua suoraan kämmeneen :heart: Mies loisti kuin Naantalin aurinko, niin paljon se oli tuota kuitenkin jo ehtinyt odottaa :)

Sokerirasituksessa olin eilen ja onneksi selvisin enkä narahtanut arvoista! On tosi helpottunut olo. Jos jotakuta kiinnostaa vertailla noita arvoja, niin mulla oli paastoarvo 5,1 (raja-arvo 5,3), tunnin arvo 7,8 (10,0) ja kahden tunnin arvo 7,3 (8,6). Tuo paastoarvohan on aika lähellä ylärajaa, mutta onneksi kuitenkin alle. Se litku ei ollut niin pahaa kuin kuvittelin (oli vadelmanmakuista), mutta kyllä ne viimeiset tipat jo tökki aika tavalla… Tunnin paikkeilla tuli aika huono olo, vaan selvisihän tuosta hengissä :D Hoitaja ei meinannut saada multa suonia esiin, joten se verikokeiden ottaminen oli vaihteeksi aika tuskallista touhua. Ei kuitenkaan kovin isoja mustelmia tullut. Ja vauva sai hirveän sokerihumalahepulin ja riehui hulluna, tuntui ihan et kohta tulee kantapää mahasta läpi :LOL:

Ja nyt hän nyrkkeilee suoraan kohdunsuulle, ai vitja että tuntuu inhottavalta...

Jomi & SS 26+2 (hui kauhia miten nämä viikot juoksee!)
 
  • Tykkää
Reactions: Emby^
Huomenta! =)

ONNEA jonna_82 pienestä tytön tylleröstä :heart:

Namppikselle onnea talokaupoista :)

Jomilla vatsa on kasvanut huimasti! :kiss: ihana massu!!!!! :heart:

Höttis mahtavaa kuulla että kaikki on kunnossa :heart:

enää 8 yötä ultraan =)

tiuhti ja puupponen 10+3
 
Namppis, sä asusit jossain Turuus? :)

Hitto.. me ei saada lainaa :( mäki haluaisin oman kämpän ja laittaa sen oman näköseks..
Pankeille on kuulemma tullu kirje, et kellekkään ei enää anneta 100% lainaa, koska on tulossa uus lama. Et pitää olla oma 10% pääoma, jos haluaa lainaa..

Tokihan meillä vaikuttaa se, et mies opiskelee, mut kuitennii..

Mut kummallisinta on se, et meille luvattiin alkuvuodesta, et saadaan max se 160 000€, ja nyt jo ois ollu 20 000€ pienempi laina pyyntö, ni ei saada.. :(

..eiku säästämään kuulkaa..

Emby^ ja rakas Jomaliini (5+0 pokspoks)
 
Namppis ja tiuhti_ Kiitoksia :heart:

jonna_82 Onnea koko perheelle pienen tyttösen syntymän johdosta! :flower:

Toivottavasti Namppiksen ja miehen talokaupat menis hyvin! Varmaan ihan tarpeeksi stressaavaa muutenkin, saatika sitten jos on jotakin lisäjännäyksen aihetta...

Emby Me haluttais kans jo kovasti omaan tupaan, mutta ei varmaan vielä ainakaan muutamaan vuoteen onnistu... :/

Jomi & SS 26+3
 
Mynttis mun ensimmäiset tuntemukset vauvasta oli juurikin tuollasia kutituksen tunteita sisältäpäin. Itellä sopivin kuvaus oli se et ihan ku tuolla masussa avattas limsapullo, ja sen limsapullon happoporina tuntuu samalta ku vauvan liikkeet :)

Embylle valtavat onnittelut plussaamisesta :heart: ja tosi kurjaa et noi teidän lainanhaut meni tuolleen :(. Ettekö saa lainaa ees jos teillä ois kunnon takaajat? Oon tosi pahoillani teiän puolesta :(

Jomilla on kyllä aika valtava masu, aivan ihana :heart: Eipä uskos et kohta on ihan samassa tilanteessa :) Hyvä et sun sokerirasitus meni nappiin, etkä narahtanu mistään arvoista :)

Jonnalle valtavat onnittelut tytöntylleröstä :heart: Vuorotellen me täällä omamme saadaan, tuskin maltan edes odottaa :)

Tiuhtilla onkin jännittävät paikat kun ultraa odottelee, joko sulla on paljonkin perhosia masussa?

Voih Pikkumyy :heart: sinäkin :heart: ihanaa saada teitä tuttuja tänne samalle palstalle kirjottelemaan. Valtavasti onnea :heart: :)


Täällä vauva on kans saanu jotain hepulikohtauksia. Eilen illalla oli sellaset jamit menossa masussa ettei toista. Aikasemmin en oo näin kipakkoja ja selkeitä potkuja tuntenu, mieskin oli ihan ihmeissään kun tunsin selkeät liikkeet masun päältä :heart: Tänään vauva on ollu vähän rauhallisemmin, mut nyt iltapäivällä rauhottuessani tunsin taas ihan selkeitä potkuja :heart:

Kai mun pitää sen verta valottaa teillekkin, et siellä ultrassa saatiin siisn vähän sellanen lupaus et tyttö ois tulossa, poikien sukuelimiä sieltä ei löytyny. Kätilö kyllä vielä painotteli et vielä on mahdollista et pojan sukuelimet pullahtaa näkyviin, mutta ite en siihen oikein usko. Jos oltas viikolla 24 ni oltas saatu varma lupaus :heart: Tiedon saa laittaa etusivulle, mut en taidan tätä asiaa muualle huuella, koska jossain voi joku tuttu seurata, täältä ei ehkä mua löydetä tän tiedon jakaneena :D

Memelisa & Aurinkoinen Apina 21+3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pikkumyy87
Moikka!



Tuun tännekkin lähinnä vaan myöhässä POKSUMAAN, nyt siis viikkoja 18+2. Laskin tänään niin kiloja tullut 5,5kg. Mihinhän neki kilot menny?? Ku ei maha kumminkaan mikään hirveä koripallo ole. Mä oon ollut tosi laiska kirjottelemaan ja edes lukemaan ajatuksella, jospa sitten häiden jälkeen jaksaisin keskittyä paremmin.

Voikaa hyvin!

Epa ja Töpsykkä 18+2 (on muuten poikaolo)

Rakenneultraa odotellessa, joka on muuten 3.11.
 
Naiset Apua Oikeesti!! Musta on tulos ihan Hirvee Hormooni Hirviö!! :kieh: Nyt Jo!? Kilahdin miehelle ihan totaalisesti!! I-H-A-N T-O-T-A-A-L-I-S-E-S-T-I!!!! Onko muilla mielettömiä ItkuPotkuRaivareita!?! Pelkään itteeni.. En mä oo tollanen, sanoin miehelle tosi rumasti, :ashamed: eikä mulla oo mitää hajuu miks.. Nyt se lähti kauppaan, siis se mistä kaikki alko.. Ja mä kerkesin vähä rauhottuun, Nii!! Soittaa sieltä, mitä tuodaan, mitä syödään, ai mitä maitoo sä juot!! Voi ristus, ja taas kiehuu!! Anteeks... :ashamed: Onko tää oikeesti normaalii, ja apua jos tää kestää Koko odotuksen!?!
 
Memelisa, ei auta takaajatkaan nyt tässä : / Kun ei oo omaa pääomaa :(
En ymmärrä kyl.. mut mikäs tossa ollessa.. mulla vaan on niin huono tuuri, et se oikee vuokranantaja ottaa ja kuolee kuitenkii just h-hetkellä ja sit on kolme kuukautta aikaa muuttaa, kun perikunta myy sen :( Aivan varmasti.. (Jjuu, pirujen maalaaminen seinälle on kivaa :whistle: )
Sä oot jo aikast pitkällä :) Ihanaa! :heart:


PikkuMyy, :LOL: Ihan normia settiä!

Emby^ ja rakas Jormaliini (5+0)
 
Oi ihanuuksia!! Onnea Emby ja pikkumyy! :)) Ihanaa! Määki haluan plussata!. Kauhee vauvakuume. Tai no lähinnä raskauskuume ;)

Anteeksi,olen omanapainen ja kertoilen nyt pikaisesti meidän kuulumisia. Kommentoin teidän juttuja,kun saan enemmän omaa aikaa :)

Eli siis Ristiäiset oli ja meni. Poika sai nimekseen Luca Jussi Mikael. Oli niin kiltisti koko päivän ja sukulaisetkin vain kehui. Seuraavana päivänä olikin sitten 2kk neuvola ja Luca kasvanu kovasti! 5630g ja pituuttakin oli 59,4cm. Rota-lääkeannoksen sai ensimmäisen ja sen neuvolan jälkeen Luca on hymyilly aivan älyttömän paljon! Joka kerta,kun oma naama lähenee ja ite hymyilet,niin saat vastavuoroisen hymyn! Mä vain meinaan alkaa itkemään joka kerta,kun Luca hymyilee. Tiedä mikä sekin reaktio sitten on :D Vieläkään meijän touhuissa ei oo rytmiä kunnolla. Ainoostaan se päiväunilenkki on 11-12 aikaan.. Jos siis itellä ei oo mitään esteitä sille :)

Mutta nyt on mentävä,pojan iltatissittely jatkuu :p

Taiska ja Luca 2kk 2pv :)
 
Emby ja Myy Onnea plussauksesta :)

Huii, ku mua alkaa pelottaa ihan kauheesti. Synnytys vaan lähenee päivä päivältä. Pitäs varmaan alkaa laittaa noi neidin sängyt ja muut kasaan ja pesemään noita vaatteita, ainakin aluks niitä pienempiä. Pitäs vielä turvaistuin ostaa, sit alkas olemaan aika hyvällä mallilla tää asia. Mullehan tulee kiire :D

- Sokruli ja pikku neiti 30+3 -
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkumyy87

Yhteistyössä