Esikoishaaveista 2010 & 2011 plussanneet

Mihis täältä on kaikki taas hävinny.. :O
Ihania massukuvia laitettu :)

Tänne ei oikeen mitään uutta, yöt menee valvoes ja päivät sit nukutaan :/ Taitaa jäädä tää neiti meidän ainoaks lapseks, on nimittäin niin kauhee olotila koko ajan. Anteeks valitus :ashamed:

Voi että mun alko tekee äsken mieli glögiä, pitää mennä ostamaan jostain sitä kuhan mies pääsee duunista ensin :) Voishan sitä joulutorttujakin tehä. :D

- Sokruli ja pikku tytteli 29+0 :heart: -
 
Huomenia :) hormoonihirviö ilmottautuu

täällä oli ihania masukuvia tullut! :heart:

Larelle onnittelut puolivälin saavuttamisesta! :flower:

syysmyrskyllä minun silmääni massu pyöristynyt selvästi edelliseen kuvaan verrattuna! =) ja ihana tuo miehen ottama kuva!

Sokruli ikävä kuulla että sulla on noin tukala olotila : / eikö sitä millään saisi helpotettua? ja täällä himoitaan kans joulutorttuja, tai oikeastaan pelkästeen sitä lehtitaikinaa ja sen rapeutta, se luumuhillo ei oo niin hyvää :D mutta kylläpä sitäkin syö! onnea poksumisesta :flower:


(.) huh huh :D :ashamed: eilen pesin pyykkiä ja tungin pesemättömiä vaatteita takaisin pyykkikoriin, meillä OLI sellainen puinen neliönmallinen kasattava pyykkikori.. siis joo, tungin niitä likaisia pyykkejä takas sinne vauhdilla ja se meni yhdestä reunasta jotenki rikki, ja mulla oli valmiiks hermot tiukilla koko pyykkiasiasta kun pyykkikori vaan pursusi likaisista vaatteista.. kun se siis hajosi ensin vähän, hermostuin niin että potkasin oikein kunnolla pyykkikoria ja se meni ihan palasiksi siihen, silleen ettei sitä saanu enää korjattua.. :ashamed: mies katsoi hetken aikaa ja mieki olin ihan ihmeissäni käytöksestäni, aloin itkemään ihan solkenaan ja haukuin pyykkikoria tyhmäksi kun meni rikki :ashamed: mies halasi vaan ja sanoi että ostetaan uusi! mut voi luoja, miten mä noin reagoin yhdelle rikkinäiselle pyykkikorille, sen olis voinu korjata vielä ennenku potkaisin sitä, ja IKINÄ ENNEN en ole siis potkinut mitään tuolleen :ashamed: saatikka alkanut itkemään tai hermostunu moisesta.. ja mies se vasta säikähtikin!!! mies osti sitten meille uuden pyykkikorin joka on muovia ja EI kasattava :D eli tällasta..

tiuhti ja Pikku T puupponen :heart: 9+1
 
Viimeksi muokattu:
Tiuhti Kiitos onnitteluista :heart: Eipä tätä oikeen saa millään helpotettuu, mut niinhän se on et välillä on parempii päivii ja välillä tosi huonoja. Musta vaan on tullut nyt ihan kauhee valittaja :D Noihin itku/raivo kohtauksiin saat muuten sit tottua, ne vielä pahenee tosta. Ja kyllä sun mieheskin tottuu niihin pikkuhiljaa. :)
 
Ääh unohin käyä eilen poksahtelemassa. Mut tulin tänään korjaamaan tilanteen :) Eli 20+1 PoksPoks. Ja ai että tuntuu kauheelta kirjottaa 20... jotenki rupes vaan ahistamaan. Oli pakko tarkistaa monta kertaa et oonko mä oikeesti jo nyt puolivälissä!? Torstaina ois sit se rakenneultrakin! Voihan kääk sanon mä! Missä housuissa mä pysyn sinne asti?

Sokruli eipäs puhuta glökistä, alko heti tekee mieli :D Onneks meillä on kaapissa viime vuodelta jäänyttä tiivistettä ni voi siitä lämmitellä :heart: Joulutorttujaki oon paistellu jo muutamamia kappaleita :)

Täällä on iskeny joku hillitön omenahimo, joka päivä pitää syyä vähintään yks granny smith kirpeä omppu, muut ei kelpaa :D Ja auta armias jos niitä ei oo saatavilla! Early goldenkin kelpaa hätäseksi mut grannyt on parhaimpia! :)
Kävin tänään taas kirpparilla ja löysin emman sitterin lelukaarella + leluilla, hinta vaan 8e. Mies ei kuosista oikein ilahtunu, vaikka se musta olikin aivan kivan neutraali. Eipä noissa oikein mitään herkkukuoseja oo näkynykkää.

Syysmyräkkäkin jo noin pitkällä ku rv15! Hui, tuntuu et säki plussasit ihan vasta. Samoin Tiuhtillakin on jo kohta np-ultra tiedossa :heart: Näin se vaan aika rientää :)

Ja suuren suuret onnittelut vielä Zophielle pienen miehen syntymän johdosta :heart:

Memelisa & Aurinkoinen Pikku-Apina 20+1
 
  • Tykkää
Reactions: Zophie
tiuhti, mua alko naurattaan toi sun pyykkikoriepisodi, oon nimittäin itse ihan samanlainen... ilman raskauttakin! :D Nuorempana lenteli lautasetkin, onneksi ikälisä on hiukka tasoittanut ;)

Sokruli, tsemppiä pahan olon kanssa! Mä niin tiedän...

Täällä ei nimittäin mitään uutta. Perjantaina kävin verikokeissa, nyt vaan odotellaan ensi viikon torstaita, kun on se np-ultra. Huono olo jatkuu ja jatkuu :( Lauantaina vietettiin miehen synttäreitä, ja ehdin olla lähipubissa vajaan tunnin kunnes piti lähteä kotiin oksentamaan. Eipä siellä nyt muutenkaan olisi jaksanut kauaa olla, mutta harmitti silti. Aamuviikko alkoi, mikä tarkoittaa karseita ennen-viittä-herätyksiä. YHYY.

Vali vali. Kyllä tästä vielä noustaan!

Eska & Onni-Ilona 9+6
 
Memelisa Onnittelut puolivälipyykin saavuttamisesta.. nyt on enää viimenen puolikas jäljellä :D Ja tsemppiä torstaiseen rakenneultraan!

Sokruli toivotaan, että olotila paranee.. tsemppiä sinnekin!

tiuhti sulla taitaa tosiaan hormoonit hyrrätä tosi lujaa.. onneksi itselle ei noita "kiukkukohtauksia" ole tullut, mutta kyllähän niitä vielä ehtii tulemaan moneen kertaan.. Ihana mies sulla kuitenkin kun ymmärtää noin hyvin tilanteen, eikä rupea vaikeaksi.. meillä varmaan mies olis huutanu ja ihmetelly, jos mie oisin vastaavaa tehnyt.. se on niin tarkka siitä, että mitä mie rikon, mutta jos on toisin päin niin ei ole moksiskaan ja mun ei kyllä auta sanoa sitten yhtään mitään..

syysmyrsky ihania masukuvia.. minunkin pitää laittaa kuva ku sain viikonloppuna otettua ihka ekan masukuvan :D

(.) Täällä tosiaan poksuttiin lauantaina ja nyt olis sitten viikot 16+2.. en viikonloppuisin käy koneella laisinkaan jos ei ole aivan pakko, niin jää nuo poksumiset sitten myöhemmäksi.. täällä hieman jännitetään sitä torstaista sydäntutkimusta ja toivottavasti kaikki on OK ja että mitään esim. synnytykseen negatiivisesti vaikuttavaa ei löydy.. No, kai sitä on turva miettiä ennen tuota torstaista, sillä sen jälkeen tietää kyllä tarkemmin.
Täällä kovasti on yritetty bongata liikkeitä, mutta en niitä millään tunne.. mutta dopplerilla kyllä kuulee kunnolla ku toinen vatkaa ja potkii menemään niin lujaa, että välillä tuntuu, että korvat hajoaa :)
Olen alkanut tässä pikku hiljaa keräämään isännälle "tulevan isän isänpäivä lahjaa".. ajattelin sellaisen isyyspaketin koota, josta varmasti tulee olemaan apua :D

Hötö ja MiniMe 16+2 :heart:
 
Nyt tulee omaa napaa: Me ostettiin viikonloppuna koti :heart: Muuttamaan päästään vasta päivää ennen mun mammalomaa mut ei voi mitään. Töissä jalat turpoo ja väsyy tukisukista huolimatta, saa nähdä miten pitkälle siellä pärjää. : / Sokerirasitukseen en ole saanut aikaiseksi soitettua, pakko se on pian. About 26 viikolla pitäs mennä kuitenkin ja 27 mulla on taas lekuri. Hassua että se on keskiraskauden lääkäri ja sit sitä on kuitenkin VIIMEISELLÄ KOLMANNEKSELLA! :O Herran jestas aika menee nopeasti! Ja te täällä höpöttelette glögistä (ai että alko tekee mieli :p) ja muistutatte että ihan kohta on joulu! Paniikki :D

Anteeksi (.)
Namppis 24+4 (mun mies luki jostain että nyt kohtu on JALKAPALLON kokoinen!)
 
Kirjotan nyt nopeesti eiliset neuvolakäynti kuulumiset!
Eli siis arvot oli lähteny laskuun,paino oli tippunut lähes neljä kiloa viime käynnistä :confused: mietin vain että millä ilveellä..hg oli laskenu 147 -> 134 ja verenpaineet oli sitä luokkaa et terveydenhoitaja hieman kyseenalaisti sitä miten ylipäätään olen pystyssä..No mutta hyvä merkkihän tuo huimaus on ja se et verenpaineet on alhaalla. Sydänääniä se ei sillä neuvolan kakkalaitteella meinannu saada ollenkaan kuuluville eikä saatu vieläkä mitään tarkkaa lukemaa sykkeistä mutta jossain 145-155 välillä ne huitelee.. Niin ja miksi se piti sitä dopplerin anturia vaan yhdessä kohdassa ja säänsi sitä aina hiukan erisuuntiin.. hmm
 
Namppis88Hurjat onnittelu omasta kodista! :hug: On kyllä tosi hienoa tuollainen juttu ja vaikka muutto jääkin niin myöhään niin muista sitten ottaa rennosti.. Et rehki liikoja ja käskytät vain isäntää :D Ja kovasti apujoukkoja tavaroiden kantamiseen.
Onnea vielä kerran omasta pesästä!
Ja toivottavasti jaksat töissä.. kovasti tsemppiä sitä varten.
Ei muuta kuin nyt pikaseen varamaan aikaa sokerirasitukseen niin saat sen pois alta, ettei sitten unohdu :D
Ja emmehän me vielä puhu joulusta!! Meinaan sitten iskee paniikki minullekin :D

syysmyrsky johan sulla painoa on lähtenyt :O ja kuinka noi sun paineet oli kun sanoit, että huimailee? Ja täytyy sanoa, että olen sun kanssa samaa mieltä siitä, että mielummin matalat paineet kuin korkeat. Mulla siis lääkärihän käski seurata kotona verenpainetta, mutta ne on ollu ihan ok.
Ja kuinka ne nyt ei meinannu saada sydänääniä kuuluviin? ihme juttu ja jos eivät huomaa liikutella sitä anturia. Meillä ainakin tuo pikku vekkuli on niin hirmu liikkuvainen, että saan jatkuvasti olla siirtämässä anturia, jotta äänet kuuluisi hyvin. Ja sitten ku saadaan hyvä kuuluvuus, niin pikkuinen monottaa suoraan anturiin ja silmät on ihan ristissä ku korvat vaan soi :LOL: Taitaa tulla pikkuisesta jalkapalloilija :D

Nyt enää tämä viikko töitä ja sitten olis viikon syysloma.. ihanaa ku pääsee käymään kotona. Odotan innolla, että näen porukat. On kova ikävä! Harmittaa välillä kun asutaan niin kaukana, mutta tällaista tämä elämä on :)

Hötö ja MiniMe 16+3 :heart:
 
Laretzki
Namppis Oman kodin ostaminen kyllä tuntuu oikein hyvältä :)

(.) Oon istunut puolestä päivästä asti kurssilla, jonka aihe on Maatalous- ja maaseutuyrityksen johtaminen ja mä en tiiä tykkääkö Spyro aiheesta, vai estääkö se vaan äippäänsä nukahtamasta, koska ihan hirveät potkut ja mylläykset ollut koko ajan meneillään. :D Rakonkin pirulainen on jo löytänyt ja monottaa sitäkin aika ajoin ihan kiitettävästi. Tulee pikkasen kiire vessaan, jos edellisestä käynnistä on yhtään enempää aikaa :LOL: Mä en muuten tiedä miten mä mahdun tänne pöydän taakse (tunnit ATK-luokas) loppuvuodesta, niin, että yllän vielä näppikseenkin :D
 
Höttis ja muutkin kiitos paljon onnitteluista :heart: Täytyy kyllä sanoa että nyt tuntuu hyvältä ja varmaan vielä paremmalta sitten kun on viralliset kaupat tehty ja pääsee muuttamaan. Asutaan tällä hetkellä tällaisella vähän huonompi maineisella alueella vuokrakaksiossa ja nyt on sit edessä muutto idylliseen maaseutu-kuntaan uudelle asuinalueelle missä on paljon lapsiperheitä :) On sitten pojulla valmiiksi kavereita, meidän tulevilla seinänaapureillakin on kuulemma taaperoikäinen lapsi. (Meillä on "agentit" valmiina tuolla alueella jotka osas kertoo :D)

Kävin nyt tänään varaamassa sen sokerirasituksen. 25. päivä pitää mennä leikkimään neulatyynyä :D

Meinasko myräkkä että hb on laskenut? Kun olit kirjoittanu hg... Pyörrytys on normaalia jos on matalat paineet ja parempi matalat ku korkeet. Ja monesti se doppler on parempi pitää näennäisesti paikallaan ja käännellä siinä kun vedellä pitkin massua. En tiedä miks mutta niin ne äänet löytyy paremmin...
 
Noniin josko nyt kerkeis oikee kirjottaa.. :)

Memelisalle onnittelut puolivälin saavuttamisesta,kuin myös Larelle! :heart:

Namppikselle Onnittelut uudesta kodista :) Ja joo mä jotenki ajattelin et hemoglobiinin lyhenne olis hg mut mettään meni taas niin et kolisi :D Se oli laskenu ja paineet oli tosiaan 102/61,näistä mä en ymmärrä yhtään mitään et mikä on hälyttävää, mikä normaalia ja mikä paranormaalia.

Höttis Oi sulla on loma! :heart: Oon ihan kateellinen :ashamed: Mut elättelen edelleen toivoa että lähdettäis palautusrahoilla thaimaahan sit ennen joulua!

Tiuhti No etpä ole tällä palstalla ainakaan yksin hormoonihirviö :LOL: Tää nyt ei ole yhtään sama asia mutta viime yönä näin erittäin elävää unta että mies oli tullut baarista toisen naisen kanssa kotiin kun itse makasin mahani kanssa ihan mursuna sängyssä ja siinä unessa hakkasin isäntää halolla päähän :D Ja heräsin siihen kun mies herätteli mua ku istuin sängyn reunalla ja suorastaan ulvoin unissani :D eli siis porasin... Järkyttävän noloa. Mutta itsehän joskus aikanaan häädin miehen meidän ensimmäisenä yhteisenä yönä sängystä unissani koska olin varma et lihansyöjä muurahaiset on vallannut sängyn,et ei tää mitään uutta ollut :D

Kertokaahan tähän loppuun että onko teille parturissa käynti jotain muutakuin vapaaehtoista ja mukavaa? Äsken penkissä meinaan istua sangen tuskastunut ja kyllästynyt asiakas joka ääneen huokaili siis oikein "OHHOHHOIJAAA!!!" kun väri vaikutti. Oli pakko kysyä että onko kaikki ihan hyvin. Ja sanoin vielä et en ole törmännyt vielä ihmiseen joka tänne tulis muutakuin omasta tahdostaan ku vaikutti niin vittuuntuneelta..omistuista. Harmi ku ei ole väriainetta ilman vaikutusaikaa vielä keksitty.
 
Syysmyrsky, toden totta tietää :D Ihmeellistä, että joku voi olla vittuuntuneena kampaajalla. Ittellä olisi lahjakortti värjäykseen ja leikkaukseen sekä noin kilometrin juurikasvu, mutta kun en uskalla tän pahoinvoinnin takia lähteä istumaan sinne. Ei siitä voi silloin nauttia!

Edit. POKS POKS POKS 10+0!
 
hohhoijaa..täällä on vuosisadan sota käynnissä kun menin peruuttamaan miehen elämääkin tärkeemmän bmw:n meen äidin säkkipimeessä pihassa johonki helvetin lautakasaan..:mad: mies ollu ilman tupakkaa ja tää oli nyt hyvä syy pilata tupakka lakko. Ei siihen autoon edes jääny mitään jälkeä!
 
Laretzki
Aamu ollut taas niitä aamuja, ettei jaksaisi mitään. Maha ihan kireä heti herätessä, päätä särki/ee edelleen ja olisi väsyttänyt ihan tavattomasti. Noh, pitää lähteä kouluun samoille tunneille kuin eilen ja kattoa että vieläkö Spyro pistää hirveet jumpat päälle siellä.

Eilen alettiin koulussa parin tytön kanssa miettiä extempore matkaa Belgiaan, jossa toinen tytöistä on tehnyt maatilaharjottelun. Lennot ei olisi kalliita, ja mä saisin vielä silloin lentääkin. Kattoo että toteutuuko ajatus, vai jääkö ajatuksen tasolle. :)

Ostin viikonloppuna E kupin liivit, ja jo nyt jouduin laittamaan niitä lisäpaloja ympärysmittaan. Kauhee kun tuntuu isolta : / Muutenkin on kai pakko uskoa, että maha on kasvamassa, vaikkei se silmiin tunnukaan siltä, on meinaa ensimmäiset raskausarvet ilmestyneet mahaan, kummun alapuolelle, josta en onneksi ite nää niitä, kun peilistä. Jotenkin noiden raskausarpienkin takia tuntuu, että maha leviää tällä hetkellä sen sijaan että kasvaisi eteenpäin...

Lare ja Spyro 20+4
 
Hei vaan taas kaikille pitkästä aikaa! :wave:

Hävettää ihan, kun tää kirjottelu jäänyt taas vähemmälle vaikka lukemassa käynkin päivittäin teidän kuulumisia. :ashamed:

Namppikselle oikein paljon onnea uuteen kotiin :heart: Muistan vielä hyvin sen tunteen, kun meillekkin ilmotettiin talon olevan meidän. :) Ja monen kuukauden remontoimisen jälkeen kun me vihdoin pari viikkoa sitten päästiin ihan omaan kotiin muuttamaan. Voi sitä tunnetta. :heart:

Täällä ollut hermot kireällä muutaman päivän koirien takia. Nartulla alkoi juoksut ja uroshan on sitten ihan kuumissaan ja hekumoissaan 24/7. Ei malta yöllä edes nukkua, kun pitää olla luuttuamassa lattioita ja vinkumassa morsion perään. 5 aikaan yöstä meni sitten hermo ja suljin nartun häkkiin, että sai sekin hieman rauhaa tuolta t*ssuhaukalta. Ja vielä ei ole edes tärppipäivät. :kieh:

Eilen oli neuvola + ensimmäinen ja viimeinen käynti lääkärillä tämän raskauden aikana. Meillä siis vain 1 lääkärikäynti jos raskaudessa kaikki menee hyvin.
Eilen viikkoja oli siis 29+0, suluissa 26+3
Paino 79,1 (78,3) :ashamed: Edellisen kuun 4kg:n painon-nousuun nähden siis ihan kivat lukemat, mutta silti tuo luku kauhistuttaa...
RR 112/74 (110/64)
Pissa puhdas
Hemoglobiini 114 (114), samassa onneksi pysynyt niin ei tarvitse toistaiseksi ainakaan rautaa lisätä.
Sf 27 (24)
Lapsiveden määrä on normaali ja vauva raivotarjonnassa.
Sykkeet 137-144 ja liikkeet ++. Painoarviosta lääkäri ei sanonut mitään, käyrien mukaan kuulemma poitsu kasvaa. :)
Alatiesynnytykselle ei kuulemma ole mitään esteitä ainakaan minun rakenteeni osalta. Kohdunkaulaa oli jäljellä 3,5cm ja se oli kiinteä + kiinni eli supistelut ei mitään pahaa onneksi ole saaneet vielä aikaan. :)
Sairaslomaa lääkäri jatkoi äitiyslomaan asti ja laittoi samalla kelalle B-lausunnon menemään. Pieniä kotiaskareita saan tehdä, mutta isommat siivoukset pitää jättää miehelle. Kävellä saan ja pitääkin, mutta rauhallisesti ja ei mitään älyttömän pitkiä matkoja.

Äitiyspakkauksen pitäisi saapua tällä tai ensi viikolla. Ei malttais millään odottaa sen saapumista. :)

Muuten täällä olo ihan suht hyvä. Supisteluja ei kummemmin ole nyt ollut, kun on malttanut lepäillä. Muuton aikaan oli välillä aika rajustikkin, kun kannoin painavia tavaroita kolmannesta kerroksesta alas kielloista huolimatta. Ja valvoinkin sillon 4 vuorokautta lähes putkeen, kun ei uni tullut stressattuani muuttoa. :D
Selkä on joka päivä niin kipeä, että ilman särkylääkkeitä ei päivästä selviä :(

Nukkuessa ei tahdo enää hyvää asentoa löytyä millään. Selällään alkaa muutaman minuutin kuluttua useimmiten ahdistaa ja poikakin aloittaa silloin kauheat potkumaratonit. Ja kun ne potkut alkaa jo vähän sattumaankin. :D Kyljellään puutuu paikat hirmu nopeasti. Joka kerta kun asentoa muuttaa niin se on sitten aivan oma operaationsa puuskutuksineen, voivotteluineen yms :D Miehestäkin varmaan mukava yrittää nukkua..

Nyt glögin juontiin ja Greyn anatomiaa katselemaan sohvan pohjalle, kun ulkonakin niin inhottava keli. : /

iseeyou + Onni 29+1 :heart:
 
Syysmyrsky, voit kertoa miehellesi seuraavan vitsin jos hällä huumorintajua riittää: Kolme autoharrastajaa oli tienvarressa etsimässä pudonneita pölykapseleita ja yllättäen he löysivätkin alastoman nuoren naisen kuolleena pusikosta.
Nissanmies otti hatun päästään ja asetti sen varovasti peittämään "kropan" vasenta rintaa. Ladamies otti piponsa, ravisteli pahimmat moskat pois ja asetti sen peittämään oikean rinnan. Bemaripoika puolestaan muiden esimerkin velvoittamana heitti BMW-lippiksensä peittämään neidon jalkoväliä vaikka mieli tekikin katsoa, kun ei ollut ennen sellaista päässyt näkemään.
Pitkän odottelun jälkeen poliisi saapui paikalle ja näki BMW-lippiksen peittämässä strategista aluetta. Poliisi kävi kurkistamassa lippiksen alle ja nousi epäuskoisen näköisenä seisomaan. Sitten hän pudisteli päätään ja kurkkasi uudelleen lippiksen alle.
Sama toistui vielä muutamia kertoja, kunnes autoharrastajat kysyivät, että oliko jokin vialla, kun piti usea kertaan lippiksen alle katsoa.
"Ei tässä mitään sellaista ole" virkkoi kokenut poliisi "en vain ole ennen nähnyt BMW-lippiksen alla muita kuin mulkkuja" :D :D :D

Kiitos iseeyou, tosissaan ootellaan nyt innoissamme joulukuuta että päästään muuttamaan :heart: Meilläkin alkaa olla mukavan asennon löytäminen hankalaa, kyljellään lonkat puutuu ja selällään hengittäminen on rankkaa. Hirvittää oikein miten vaikeaksi tää olo tästä vielä menee :D

Missä Tiuhti??
 
iseeyou, täälläkin katsellaan Greyn anatomioita joka päivä vähintään pari jaksoa ;) meinaan vaan tirautella koko ajan :laugh

Tänään tuli punertavaa vuotoa paperiin ja pönttöön :( Se kyllä loppui taas kuin seinään, mutta säikäytti. Mitään kummempia kipuja ei ole ollut kyllä...
 
Syysmyrsky Älä ole yhtään niin varma, että saat bemarin tilalle kunnon auton :D Meillä mies kolaroi vuosi sitten oman autonsa ja oltiinkin sitten hetki yhdellä autolla.
Puhuttiin, että otetaan kolaroidun tilalle jonkinlainen ilmastoitu farmari. Pihassa seisoo Bemari, josta ei ilmastointia löydy saati olisi sitten edes se farmari-mallinen. :D Peräkontti on niin pieni, ettei sinne mahdu edes kauppakassit. :kieh:
Luojan kiitos meillä on tuo mun farkku-nissani johon mahtuu peräkonttiinkin jotain ja jossa äänet ei ole suoraan amisten päiväunista varastetut. :D
 
Huomenta :)

Namppis täällä ollaan :D mä en vaan joka päivä oo viittiny kirjotella kun tänne ei kummemin oo tekstiä tullunna! paitsi nyt :) voi vitsit, te pääsette omaan kotiin :heart: ihanaa! ONNEA UUTEEN KOTIIN :flower:

iseeyou, huh huh :D tuotako se on jo rv29 tienoilla että on vaikee kääntyä sängyssäkin? mie ajattelin että se olis vasta joskus 33+ viikoilla :D koitahan nyt lepäillä rauhassa siellä! ja jos oikein ymmärsin niin pari viikkoa sitten ootte omaan kotiin päässy, ONNEA UUTEEN KOTIIN :flower:

eskapismi hui kun tuo varmasti säikäyttää :O koskas sulla on se nt-ultra? mä veikkaan et istukka on edessä ja vuotelee, tai hematooma.. en usko et kyse on mistään harmillisesta vuotelusta jos ei kerta kipujakaan ole! :) ja onnea poksumisesta, kaksinumeroinen jo!!!!!! =) perässä tullaan!

syysmyrsky onneks on muitakin hirviöitä ku minä :D no ei vaineiskaa.. mäki oon ihan hullu noiden unien kanssa! mä oon kaks kertaa lyönyt miestä unissani ku möröt hyökkää :ashamed: onneks siitä on jo aikaa sen 3 vuotta ja oon sen kanssa rauhottunu osittain! eihän sitä lastakaa uskaltais sit viereen ottaa nukkumaankaa ku mie riehun :O mut mua nauratti noi muurahaiset.. ja tuo toinen naikkonen, mistä noita unia tulee!? mieshän oikeesti varmaan tulee toisen naisen kanssa kotiin :D meinaan mäki näen tuollaisia unia joskus!

autoista olitte jutelleet :D joo-o.. meidänki mies myi juuri pois pakettiauton, ja otti talviautoksi ikivanhan mersun, ja juu.. meillä on ollut 3 bemaria :D itselläni on pikkunen fordi nyt.. ja ehdin ostaa sen juuri ennen tärppiä :D mikä "tuuri" siis! farmariahan oltais tarvittu koiran takia.. mies meinasi uuden pakettiauton ostaa keväällä sitten niin eiköhän me sillä mahduta menemään ku koirankin saa taakse häkkiin sitten vaunuineen ja muine juttuineen :) namppis, hyvä vitsi! :D voi luoja ku nauroin!

voi luoja, oikeesti.. kohtahan on jo joulu!!! nykyisen kodin myötä mulle on tullu kunnon joulufiilinki takasin! melkein verrattavissa lapsuuteen jopa :) joulukukat, piparit ja glögi.. värit.. kynttilät.. koristeet ja ruoka :heart: voi että!!! mie nautin! paitsi en siitä stressistä että missä joulunsa viettää ku on anoppila, isä ja äitipuoli ja äiti ja isäpuoli.. ja aina joku saa syyn loukkantua kun eihän me joka paikkaan keritä!!! ja joulu on siis paikasta A paikkaan B ravaamista kun joka paikassa pitää käydä syömässä yms.. mut minkäs teet.. tää joulu ollaanki kotona todennäköisesti :) tulkoon meille jos tahtovat, mie en ala stressaamaan siitä!!! :)

enää muutama päivä niin poksutaan kaksinumeroisiin! =)

tiuhti ja PikkuT :heart: 9+4
 
Voihan krääk!
Oon nukkunu huonosti koko viime yön... kylläpä nyt jänskättää tulevaa mamia ihan urakalla. Just näillä näppäimillä lähetään tästä kohti Jorvia kattelemaan millanen tulokas tuolla masussa oikein asustaa :heart: Pieni ainakin ilmotti yvin olemassa olostaan yön aikana, joten kaikki sen puolesta hyvin :heart:

Memelisa & Aurinkoinen (pikku)-Apina 20+4 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: iseeyou ja tiuhti_
Kiitos vaan kannustuksesta :D Viimeyönä näin untä et se osti meille nissan 200sx (kyseinen auto on joku teinien muoti-ilmiö tässä kylässä) ja muistaakseni hakkasin sitä taas unissani mut en halolla tällä kertaa :D Ja tänä aamusti oli pakko kysyä et etkai meinaa sx:ää meille hankkia.. Mut tosiaan eilen oli puhetta saksalaisten autojen iskulauseista ku ooppelit rakastaa autoja ja mersu on johtotähti ja bmw ajamisen iloa ja mitä mun golfin takalasissa lukee ihan selko saksalla DAS AUTO!! ni :D ja bemarin iskulause kuuluis olla "silkkaa rahan menoa" Sit mulle tuli volkkarilta postia viime viikolla ja isäntää nauratti ku siinä lukee volkswagen-etumatkaa. Siihen sit vaan iskin takasin et kai se on mopoautollaki etumatkaa ku bmw on kokoaika leviän.

Mihin autoon te meinaatte perheen sovittaa? Meillä siis on puhe ollut avensiksesta..Mikäli tästä pippelinjatke vaiheesta joskus vielä päästään.

iseeyou Mulla pääsi joskus kesällä lähes poru kun tajusin että koko takaluukun tukkii joku jättisubwoofer ja itse kuuntelen aina ihan hiljasella radioo ja laulan ite kymmenenkertaa lujempaa päälle ja joku meni joskus mun kyydissä vääntämään musiikkia kovemmalle ni hetken aikaa luulin jo et siitä kuoriutu pellit päältä :D

Memelisa Tsemppiä ihan hirmuisesti! :heart:

Tiuhti Itse meinaan kutsua meille kaikki viettämään joulua jos siis se kelpaa kaikille. Koska en kestä joulusin sitä monta päivää kestävää migreeniä kun jokapaikasta soitetaan kiukkusena et koska koska koska!! Ja anoppi ei ymmärrä että mulla on 10v pikkuveli jolle joulu perheen kanssa on hiiren verran tärkeämpää ku yhdellekkä vanhemmalle ihmiselle. :( Tottakai sitä joka paikkaan haluaa ehtiä mut missä IHANA RAUHALLINEN JOULU?! :D Meillä tänä vuonna. Puhelimet on kiinni,mut tiet aurattuna,saa tulla jos haluaa ;)

eskapismi Älä silti maalaile piruja seinille,täällä tuo on ainakin ihan tuttua ollu nyt neljän viikon välein.. Kyllä siellä kaikki on hyvin :heart:


Syysmyrsky & pikku-Hirviö 14+5 :heart:
 

Yhteistyössä