Huomenta, nyt kahlasin koko pinon läpi ja heti Noopulle lohtuhalit, ihanan positiivisesti jaksat asian kyllä ottaa :hug: :hug:
Huoh. En nukkunu viime yönä kuin semmosia pikku pätkiä, meni jotenkin vaan semmoseen pyörimiseen koko yö ja mies vielä kuorsas kuin mikäki korsteeni vieressä, niin nuku siinä sitten. Ja nyt tosi virkeenä täällä töissä... tunnin päästä alkaa palaveri ja sitä ennen pitänee vähän valmistella sitä palista. Ja kiinnostaa kiviäkin koko touhu...
Pacea varmaan voi reenailla siinä missä muutakin, siinähän ei sykekään taivaisiin nouse niin miksipä ei? Oma ruoto on ihan jumissa vkl-jumpista, vihaan kyllä venyttelyä mutta jospa tänään illlalla vaikka vähän jaksais vanua johonkin suuntaan...
Mammahousuista, mulla olis parit isot myytävänä kun ne on mulle nyt liian isot. En muista kokohja, mutta veikkaisin että 42-44 kokoa suunnilleen...? mamalicious merkkiset molemmat byysat. Mä ajattelin ostaa yhdet housut vain, ainaki nyt alkuun... kesäksi mulla on hame ja caprit niin kai sitä tommosella arsenaalilla pärjää. Mun lempi espritin farkut, molemmat kiristää jo niin paljon masua etten enää niitä jalkaani vaan voi laittaa, harmi...
Laitoin viime viikolla toppahousut jalkaan ja just meni vielä kiinni neppari. hööh, mitenköhän sittten parin kk päästä jos on kovia pakkasia niin voi niitä pitää... en kyllä ala ostamaan mitään toppahousuja tähän hätään...
Vitsit onko muiden nenä yhtä herkkänä??? Eilen illalla mä haistoin taas vaikka mitä - siis ihan omiani.. olin jo nukkumassa kun aloin kiukutella miehelle että MITÄ se siellä oikein syö, haisee kamalalle.. no ei syöny yhtään mitään, sain vaan jostain taas jonkun "hajun"... :x ja jonkun ajan kuluttua kiljasin taas että nyt haisee lihaliemikuutio, oksettavaa
Ja se siis oli sitä, että mies oli laittanu kissoille iltaruuan. Heh, kyllä on kivaa eloa mun kanssa kun mun nenä haistaa kaiken jollain ihme tekniikalla....
Jaahas, pitänee kipasta vessaan ja alkaa tekemään oikeasti töitäkin tässä, tänään lähdenkin aiemmin pois kun huomenna on 8-18 pituinen päivä luvassa... blääh.
runttis ja sytkylä 7+5 (?)