Argh tätä oloa ja väsymystä! Mies ei tajua yhtään että olen kuin krapulassa ja univeloissa liikenteessä, olettaa vaan että ihan normaalisti hoidan töiden jälkeen ruoan laitot ja pyykit ja tytön hoidon.. ja v*tuttaa sekin ihan sairaasti. Hermot on kireellä ja täällä kauppa on ainakin kiinni vuoden päivät jos nyt kysytään, seksiä ei siis ole tarjolla eikä tuo mies kyllä uskaltais varmaan tulla kyselemäänkään :kieh: :kieh:
Mulla on iltasin kaikista huonoin olo, ja se vaan pahenee jos ei syö, ja jotenkin jotain tekis mieli muttei sitten mikään maistu, esim. lihapullat joita tein, sain yhden syötyä ja sitten tökkäs. Toivottavasti tämä puolipytyillä liikkuminen loppuisi piakkoin ja tulis edes normaalit energiatasot takaisin. :headwall: Ärsyttää ehkä eniten itteä kun ei jaksa tehdä täällä kotonakaan oikein mitään. mrrh... ekaa kertaa tänään tuli päivällä semmonen olo että voisin jäädä töistäkin pois kun on niin kertakaikkisen loppu näiden olotilojen kanssa. Onneks vaan huominen ja sitten on 5 päivää vapaata. Jospa tässä nyt kahlais jotenkin nämä viikot etenpäin ja sitten olis toivottavaa että helpottas.
Njääh. Mä arvon edelleen niiden synnäreiden, eli kättärin ja nkl:n välillä, kumpaanko menis...
Niin, onnea oikein kovasti upeista ultrakuulumisista =) Oli tullutkin paljon niitä, kyllä nyt varmaan moni jo alkaa olemaan turvallisemmilla vesillä, kun tosiaan 8 vkoa alkaa olemaan täynnä. Piakkoin täälläkin =)
Jep, nyt taidan huvikseni kaivella sen doplerin tuolta jemmasta ja kuunnella kuuluuko tuolta masusta mitään, sit pötkölleen kun on taas aamulla järkyn aikaseen herätys... tyttö nukkuu jo joten ei muuta kuin itekin nukkumaan =)
Niin ja tervetuloa uudet, upsydaisy ja manta83!
runttis jolla on pinna kireellä ja pahaolo ja väsyttää :headwall: