Elokuiset 2010 tammikuussa !

POKS 8+0 :D

Huomenia vaan.. meidän tytsy otti viime yönä maratooniunet, koskaan ei ole nukkunut 20-00-9.15. Olipa kiva itekki levähtää, kun nukuin vähän huonosti.

Mies oli kilttinä tehny aamupalaksi patonkia, missä oli paistettua kanaa välissä.. enhän sitä pystynyt syömään :x Banaanit ja appelsiinit on pop.. ja marjoista mansikat ja mustikat.. Mitään vellomista ei hirveesti enää oo, mutta ei vaan haluta syödä.

Tänään onneksi vähän parempi mieli kuin eilen.. mieskin jo vähän tuskastui kun eilen oli semmonen päivä, että mielialat meni vuoristorataa. Ei tuo oo kivaa itellekkään..

Kantoliinoista Mä en oo ikinä ymmärtäny niitä :D Siis ovat varmasti kätsy tapa kuljettaa pientä lasta, mutta mä en vaan ymmärrä.. Tai toisin sanoen en osaa käyttää. Tytölle semmosta joskus kattelin kaupassa, mutta se oli vaan tosi pitkä kangaspala, miten sellasta osais kietoa päälle.. taitais olla äiti sekä vauva melko hikisiä sen homman jälkeen :LOL: Siis jos minä alkaisin kokeileen sitä.. Ostin sit sellasen kantorepun, mutta sitäkin tuli pidettyä vaan pari kertaa.. sekin oli jotenkin hankala.

Kestoilusta En oo ikinä kestoillu tytöltä enkä tulevaltakaan tule kestoileen.. kyllähän tuo vaippojen määrä on hirvittävä, mitä kertyy jo päivän aikana.. Mutta siinä silti pysyn :ashamed: Olen vaan niin laiska, enkä todellakaan osaa ommella itse niitä vaippoja. vaikka saisihan niitä ostettua valmiinakin..

Seksistä Täällä ei halut hyrrää sitten ollenkaan... Mies raukka.. Kyllähän se jo tiesi viime raskaudesta, että mihin taas ryhtyy :D Mulla ei vaan alkuraskaudessa haluta ei pätkääkään.. Muutaman kerran ollaan touhuiltu, eikä mua pelota että sen takia menis kesken..

 
Heips pitkästä aikaa!
Ensiksi :hug: sitä tarvitseville ja :flower: hyviä uutisia saaneille. Kahlasin nopsaan ketjua läpi, joten en nyt osaa erikseen kommentoida mitään. Olen jättänyt viime aikoina palstailun tarkoituksella vähemmälle ja keskittynyt muihin asioihin. Minulla kun on tapana murehtia toisten huonoja uutisia ja alkaa tarkkailemaan itseäni sitten vähän liikaa :ashamed:

Np-ultra olisi 22. päivä, joten sitä odotellessa. Etova olo edelleen vaivaa pitkin päivää, nyt myös ajoittain syömisestä huolimatta. Syöminen onkin ajoittain ihan pakkopullaa. Oksentamaan en ole joutunut. Rinnat ovat edelleen arat ja pieniä liikkeisiin liittyviä viiltelyitä tuntuu ajoittain. Selkä on onneksi ollut nyt kuosissa. Ei sen kummenpia tänne. Kirjoittelen sitten varmaan seuraavan ultran jälkeen enemmän, jos siellä on kaikki niin kuin pitää. Silloin olisi tarkoitus myös kertoa työpaikallakin, vaikka osa työkavereista on kyllä jo arvannut.

Hyvää alkanutta vuotta kaikille!

Sipsunen & nalle 9+0 :heart:
 
Huomenta,
pikaisesti muutaman rivin kirjoittelen. Tekstiä tullu niin paljon,että luovutan että kävisin kaiken läpi... ;) NT-ultra olis nyt 7.1. eli torstaina, siitä viikko ni olis istukkabiopsia.
Seksi muuten täälläkin pakkopullaa ja mies tosi kärttyinen siitä, kun vaimo pihtaa :D Mutta ei tosiaan huvita ja tekee pahaa oloakin. Miesparat,mitä joutuvat kestämään.

HYVÄÄ TÄTÄ VUOTTA KAIKILLE! Minäkin mieluusti listoilla pysyn ainakin sen aikaa, et tiedetään muuttuuko LA kovastikin enemmän tonne heinäkuun puolelle.


 
Ultra tunnin päästä ja mua jännittää. Eihän se ultra mitään takeita annakaan etteikö mee kesken mutta saa ainakin tietää onko sikiöö ja missä, ettei turhaan oo raskaana jos onkin tuulimujna. Mulla on kerran ollut niin että raskaus oli menny viikolla 5 kesken ja viikolla 10 vasta kaavittiin ku vaadin päästä ultraan, ei siis tuhrutellut eikä mitään muitakaan oireita km:stä ollu, ei olisi varmaan tullu itellään ees pois ku kaavittiin. Siksi minä käyn aina varhaisultrassa, helpompi itselle.
 
Tsemppiä ja onnea ultraan onnellinenx5 :heart: :flower: Uutiset sit heti kertoon!!! =)

Joko erka on käynyt ultrassa?Toivottavasti tulee hyvia uutisia :heart: :heart: :heart: Ja monella muullakin tänään ultrat,toivotaan paljon hyviä uutisia :heart: :heart: :heart:

Tää uusi tausta sivustolla on karsee ja käy silmille :eek: :eek: :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja evi-ta:
Tää uusi tausta sivustolla on karsee ja käy silmille :eek: :eek: :eek:
Mulla on taas ihan rauhallisen sininen. Aamulla oli aika räikee ruutuinen..

Menin sit ja varasin ajan gynelle (sellaselle, joka tekee myös ultria... :D )
Sain peruutuspaikan ens torstaille.
Se sano, että kuittaa alkuraskauden neuvolalääkärin jos haluan. Ja saan neuvolakortin sieltä.
Jänskättää, ku neuvolan täti on just vaihtunut. Ja voi olla, että tulkitsin väärin, kun en vielä niin tunne,mutta ihan ku olis puhtaasti v****illu, kun oon käyttänyt lasta yksityisellä. (ja tää on siis ollu ennen raskautta, että en ees oo ollu niin herkkähipiäinen :p ) Niin, mites nyt sit, kun het meen aidan toiselle puolelle...
Muutenkin on jo valmiiks ikävä vanhaa tätiä :'(
No, tarvii itte kuitenkin asennoitua positiivisesti, ni jospa yhteinen taival olis helpompi ja antoisampi kulkea..

kestovaipoista. Oon molemmilla käyttänyt rinnakkain kestoo ja kertistä ja varmaan tuun tekeen niin nytkin.

M ja Rusina 7+1
 
månsdottir eihän sun oo pakko kertoo et oo käyny siellä, otat vaan kaikki kunnalliset palvelut ilmasena kaupan päälle :p ja sanot siellä yksityisellä et haluut kunnalliselta noi kortit ym. ni ei ees tarvii maksaa niin paljoa ku yksityinenhän määräytyy ajan mukaan ja eiköhän siinä kauemmin mee jos se niitä täyttelee.. tai sit jos haluut sillä käynnillä korvata sen kunnallisen ni sit vaan pistät luun kurkkuun sille neukkatädille :LOL:
mä oisin kans pystyny korvaan sen lääkärinkäynnin ku tutki kohdunsuut ym.mitä tehdään ekalla lääkärikäynnillä mut en mä halunnu ku oon nyt jo taas ihan hermona onko masussa kaikki hyvin ni kaikki extra käynnit helpottaa mun mielenrauhaa :LOL:

kantoliinoista ei oo kokemuksia mut kattoo nyt jos tässä raskaudessa tutustuis, rintareppu on ollu molempien aikaan ja tykänny siitäkin kyl.

seksistä, ei oo oikeestaan muuten oo vaikuttanu ku et väsymys törkee ja ku tekee pääsääntösesti iltavuoroo ni usein pää tyynyyn ja taju pois..et kai se on vähän sen takii vähentyny. ja sit jos muksut on mulla (isommilla eri isä ku tällä tulevalla) ni aamut on mitä on -härdelliä. ja jos ne on isällään ni yleensä nukutaan melkein siihen asti ku pitää alkaa valmistautuu töihin..
ja juu mielialat vaihtelee.. okei yleisin mieliala on rankka vitutus :LOL: :LOL: ärsyttää vaan kaikki paljon herkemmin ja sit ku mä oon tällanen rääväsuu ni annan tulla sit sitä tekstii ihan lahjakkaasti :ashamed: en kestä yhtään sitä et joku alkaa pätee tai tulee neuvoo jossain asiassa jonka varsin hyvin osaan itekin :kieh: no jospa se tääkin hiukan tasottuis ku tulee noita viikkoja lisää... i hope so...
 
Joo se ruutukuosi oli kyllä ihan liikaa :D :D Nyt hyvä :)

Kestoilua en ole harrastanut, pyykkiä on tarpeeksi ilmankin ja kuivausongelmaa jo nyt ihan riittämiin... sitten kun vanhuksetkin kestoilee vanhusten taloissa niin ehkä mäkin pienillä alotan :D Noi vauvojen kakat on kuitenkin vähän eri kaliiberia kuin paaappojen pöräytykset :D

Joo, kantoliina on meillä mutta mä en osannu sitä kyllä kovin hyvin käyttää, opettelin yhden sidonnan mutta siltikin tuntu ettei nappula ollut siinä hyvässä asennossa...toisaalta tyttö on talvivauva niin oli vähän hankalakin talvella alotella kun toppatakin sisälle saa millään ahdettua kaikkea :whistle:


Ääh, mä meinasin tänään lähteä tosiaan aikasemmin kotiin kun huomenna on pidempi päivä, mutta palaveri pukkas vielä klo 13 alkaen. bläh, kotona olis kauhee pyykkivuorikin odottamassa ja lihapullia pitäis tehdä. Olisko ollu hyvä syy perua palaveri, noi edelliset? :D

Oletteko muuten käyneet aleostoksilla paljon? Mä meinasin tytön kanssa mennä torstaina tai perjantaina kun ollaan lomalla =)

Jaaha, pitäisköhän vähän tehdä hommia tässä välissä taas....
 
Moro! Kävin tänään siellä ultrassa aamuhämärissä. Siellä oli sellainen lähellä eläkeikää oleva tohtorisnainen. Hän oikein ajan kanssa ultrasi kohtua ja löysi sieltä pienen ALKION jolla SYKKI SYDÄN!!! . Eikä se maksanut kuin kelakorvauksen jälkeen 40 euroa kun viikko sitten ultrassa jossa en tullut hullua hurskaammaksi niin pulitin melkein 80 euroa . Eli toistaiseksi siis kaikki hyvin.
Kysyin muuten sitä että mitä mieltä lääkäri on yhdynnästä raskausaikana ja hän tuumasi et jos oikein varovainen haluaa olla niin viikolle 12 voi välttää ja loppuraskaudessa. Mulla tilanne on sellainen että kun kohtu on hiukan kallistuneena taaksepäin niin se kuulemma oikenee 12 viikkoon mennessä eli nousee pystyyn kun se kasvaa ja silloin kohtu on herkempi kaikille ulkopuolisille rasitteille. En tiedä sitten niillä joilla kohtu on suorassa valmiiksi.
Hän käski levätä aina kun mahdollista ja jättää kaikki suursiivoukset ja pölyn pyyhinnät ja sekin aika levätä. Siis eihän tämä kuitenkaan mikään riskiraskaus ole mut kai sitä sitten vaan pitäis pötköttää mut ei se oikein onnistu 3v:n ja kohta 2v:n kanssa kun synttäritkin lopppiaisena.

T: Erka rv6+6 :D
 
Helou! Mulla on ollut vähän hiljaiseloa täällä, kun oon vaan ollut sairaslomalla pahhoinvoinnin takia. Viikon päästä pitäis yrittää mennä töihin ja kyllä sinne ihan mielelläni menisinkin kun alkaa jo tympii tämä makoilu. Nyt alkaa muutenkin tuntumaan siltä että pahoinvointi alkaa vähän hellittämään. On nää viikot silti tuntuneet uskomattoman raskailta ja oksentanut olen niin paljon että...

Mä odottelen ultra aikaa, jonka pitäis tulla postissa nyt ihan koska vaan. Tällä viikolla pitäis myös käydä labrassa antamassa kaikki neuvolan tarvitsemat näytteet ja possupiikkikin pitäis hakea. Massu on täälläkin tosi tosi turvoksissa ja oon kauhistellut sitä että paljastunko mä heti ens viikolla kun palaan töihin.

Sydänääniä on kuunneltu kotidoplerilla ja ekan kerran tuli kokeiltua 8+5 ja silloin ne kuului jo selvästi. Välillä joutuu pidemmän aikaa hakemaan ennenkuin löytyy ja välillä taas ne löytää heti. Mutta on se kätevä vehje kun saa niin helposti varmistettua että ainakin siltä osin kaikki on ok.

Hankinnoista vielä, niin meillä täytyy kaikki tarvikkeet hankkia. Nyt on nuo lapset jo niin isoja ettei niitten jäljiltä ole enää mitään säästössä. Onpahan ainakin tekemistä sitten tuossa keväällä/kesällä kun alkaa sistustaa huonetta ja ostaa kaikki tarvikkeet.

Se on moro taas!
Sintyli 9+5
 
Kertokaahan viisaammat jotta miksi mulla tulee oksuolo syömisen jälkeen??? :kieh: :$ |O Kohta en enää syö lainkaan, eilen tuli kaikki paitsi illalla syöty jäätelö ylös! :headwall:

Kestoilusta niin emme esikoisella emmekä sitten uuden tulokkaan kanssa aio kestoilla, jotenniin olen niin herkkä nuille kakkahajuille että HUHUHUH!

Hankinnoista niin meillä taitaa kaikki olla, ainoa mitä tosiaan hankitaan on sitten joku sänky pienelle. Ajateltiin vuokrata semmonen vauvasängyn http://www.vaavi.fi/ Ihan tilanpuutteen vuoksi. Lisäksi kaksostenrattaat Phil&Ted's sportit Muut taitaa olla omasta takaa, vaatteita toki jos poika tulee niin joutuu ostamaan :D

Tervetuloa uusille!
Onnea ULTRAAN menijöille!!! Olkoon uutiset hyviä :heart: Uutisia odotellessa :whistle:

K :wave:
 
POKS 10+0 yhdestoista raskausviikko alkakoon ja nyt alkio on muuttunut sikiöksi!!
Täällä huomista neuvolaa odottelen ja toivon että sydänäänet saadaan kuuluville.. joillaki nähtävästi näillä viikoilla kuulunu joillaki ei.. mulla ei kyl ole taaksepäin kallistunu kohtu et toiveita elättelen! kumpa pikkunen olisi vielä matkassa mukana. Vaikeehan sitä on uskoo ku paljoakaan oireita ei oo todisteena.

Erka: onnea hyvistä ultrakuulumisista!!! Ihanaa!!!

Nyt päiväunille!!

-Jonetta & Peukaloinen 10+0-
 
Sydänäänistä täyty ihan alkaa neuvola korteista tarkastaan..esikolta on kuulunu sydämen syke jo 8+5, ja nuoremmalta 9+5. Sydän äänien kuuluminen riippuu kaiketi aika paljon siitä kuin paljon tuossa vatsalla on tavaraa ;) esikkoa odottaessani olin kyllä tosi hoikka, ja no toistakin odottaessa ihan..

Noopu suuri voima :hug: !Jaksamisia!!

Liinailusta mulla on pikkuruu merkkinen trikooliina ja sillä oon pärjänny. sillä on kiva kantaa ihan pikkusta ja isompaa en ookkaan sit enää jotenki osannu kantaa.. :ashamed: ja kestovaippoja en oo myöskään oo käyttäny, nyt voisin muuten alkaakin käyttämään mutta ku sitä kuivatustilaa ei liiemmin ole..niin pieni on tämä tän hetkinen asunto!!

ja petipuuhista vielä..mulla ei niinku vois vähempää kiinnostaa!!ja tää on ollu kummallaki kerralla jo aikasemmin..ku on niin huono-olo niin jotenki oksettaa kaikki koskettaminen ja niin edelleen..ja rinnat on jotenki heti alkanu aristaan ja on raskaan oloset..sehän on miehen mielestä niin hienoa mutta ku ei saa koskeakaan..!!mies parka! :ashamed: onneks seki osaa nyt jo ymmärtää enemmän ku on jo kolmas kerta! mutta kyllä se siitä palautuu kuhan tää pahoinvointi loppuu..

Eilinen päivä meni tosiaan ihan kokonaan oksennellessa,kaikki mitä söin tuli myös takas. Tänään oon oksentanu vaan aamulla, sen perinteisen ku nousee sängystä ja on NIIN nälkä!! :kieh:
Ihanaa ku pakkanen on vähän lauhtunu, pääsee tyttöjen kans ulos!!jospa se tekis itellekki ihan hyvää.

Ultrakuulumisia täälläkin odotellaan!! :wave: :wave:

hepetius ja kirppuliini 7+1
 
mennis Meillä on vauvalle kaikki paitsi turvakaukalo ja sitteri.Vaatteita on läjäpäin mutta ne pikkunutut on niin söpöjä että niitä tulee varmasti ostettua lisää =)
månsdottir välillä tulee olo et nuiden vanhempien iohmisten mielestä raskus ois jotenki hävettävä ja salattava asia.Ja ne kommentit.Anoppi sano mulle toisen raskauden aikana jolloin olin pahimman väsymyksen ja kamalan pahoinvoinnin takia aivan voimaton enkä jaksanu siivota(hyvä ku lapset jaksoin hoitaa),että EI RASKAUS OLE SAIRAUS! |O Ja voi vitsi että pisti vihaksi!!!!!!!!! Mun ois vaan pitäny laahustaa valittamatta eteenpäin ja siivota yms. Sit se on myös sanonu että on pakko jaksaa.Siis joskus ku on tullu sanottuu jostain ettei enään jaksa.Appi ukko taas huomautteli ekan raskauden aikana(ku olin silloinkin tosi hoikassa kunnossa)että kyllä sää nyt huomaat että raskauden jälkeen et oo enään hoikka.Siis anoppi ei ookkaan enään hoikka mut ei se silti tarkota et mun pitäs lihota enkä lihonnutkaan ;) Siitäpäs sai sekin! Mutta ei silti muutama lisäkilo haittais mua.Välillä olin piempänä jopa lihotuskuurilla ku mua niin paljo kiusattiin laihuudestani.Jotku kärsii siitä et ovat "liian" lihavia toiset siitä että ovat laihoja.Mut ahistaa noi appivanhempien kommentit kaikkein eniten.Ja varsinki jos tulee jotain kommenttia siitä et miks vielä lapsia.Imetyksestäki ne sai pahotettua mun mielen.Anoppi tuli aina keskyttään mun imetyksen ja saatto viedä esikoisen sylistä kesken kaiken(ku lapsi vähän kasvaessaan lopetti imemisen heti kun joku tuli höpöttään) ja sit ku vauva rupes hetken päästä itkeen nälkäänsä niin ne kauhisteli et miten sillä voi koko ajan olla nälkä ja appiukko käski antaa pulloa niin vauva saa vatsansa täyteen.No empä antanut ku niidenhän vika se keskeytys oli.Vatsa ois tullu täyteen ku oisivat antaneet vauvan syödä.Vaatetuksesta ne kans aina huomautteli ja päällä ois pitäny olla anopin tekemät eikä kaupan vaatteet(ja maku vaatteiden suhteen meillä on täysin erilainen).Onneksi aloin toisen lapsen synnyttyä sanoa miten asiat meidän vauvan kanssa tehdään ja sain jopa imetysrauhan.
Huisi en usko että kannattaa huolestua,kun sydänäänien kuulumiseen vaikuttaa niin moni asia.Jos esim istukka on vauvan eessä niin ei ne varmaan nuin aikasilla viikoilla kuulu.Toivotaan et saat kuitenki ne jonku viikon päästä kuulumaan.Ymmärrän kuitenkin huolesi.Tässä vaiheessa vähän kaikki huolettaa.
dreamer täällä kans mies äreenä ja kun sai tietää raskaudestani niin melkeen heti eka kysymys oli että onko taas kahden vuoden selibaatti.No eipä kyllä nuin pitkää oo ollu mut mulla ei varsinkaan alku ja loppuraskaudesta kauheena haluta ja imetysaikana ei oikeen ollenkaan mut silti on pakko välillä touhuilla.Mitä noopylle on tapahtunut?
 
Täällä kanssa pahoinvointi muuttunut kokopäiväiseksi ... :x , ja syöminen .... tuskaa , verensokerit on tosi alhaalla ja kun syön ne nousee yhtäkkiä liian ylös niin tulee taas pahaolla !!!

rakkaudesta äiti Mua kans sieppaa , jos toiset tulee neuvomaan ja kommentoimaan asiaa josta tiedän ihan terpeeksi ja tiedän miten oma lapsi toimii ! Viimeisimmästä (mieheni eka lapsi) ja uusi mummo niin sanoin heti johonkin lauseen jos tuli mulla kommentoimaan imetyksestä yms... mut ei se kauheasti onneksi vaivannut , oisiko ollut syynä että kuitenkin oli jo 4:s lapsi minulle ! :saint:
Mutta ekan lapsen kohdalla ... voi kiesus .. kyllä meinas hermot mennä , kyllähän mä kysyin neuvoa jos oli asiaa mutta kun sitä neuvoa tyrkytettiin jokaväliin ! Onneksi oon kärkäs suustani ja sanoin kyllä välillä reilusti vastaankin :LOL:

neitim
 
Kyllä nää omat murheet tuntuu aika pieniltä ... kaveri on jo ollut np ultrassa ja jäi kiinni turvotuksesta ja veriseulasta .... nyt pitää murehti ja miettiä ja odottaa 3-4 viikkoa että saa varmistetut vastaukset kunhan lapsivesipunktio on otettu ... itku tuli ...
En saanut tänään kuuluviin sydänääniä kotidopplerilla , vaikka nyt 9+2 ja jo 8+3 ja 8+5 sain kuuluviin , mutta en jaksa siitä murehtia , ei ne tässä vaiheessa vaan kuulu niin helposti ja tosiaan riippuu rääpäleen asennosta ,istukka kuului ja kovaa, on varmaan taasen tossa edessä .... eikä toi sydänäänten kuuluminen kerro kuitenkaan kaikkea ... huoh ...

Onko täällä joukossa ketään kun olisi saanut huonot np-ultra kuulumiset ja huonot vereseulat , mutta laspivesi näyte olisi ollut ok ja vauva terve ???

neitim
 
neitim mulla oli kjuopuksesta np-ultra ok mutta veriseulassa jäin kiinni ja sairaalasta soitettiin ja käskivät tulemaan keskustelemaan ja punktioon. Kävin sitten lapsivesipunktiossa ja jäin odottelemaan tuloksia pariksi viikoksi. Se oli kamalaa aikaa ja oli vielä heinäkuu ja helteet. Mulla oli aika iso se riski downiin. Kuitenkin sittenm kun tulokset tulivat niin kaikki oli ok eli täysin normaali eli ooli väärä hälytys ja johtui kuulemma ehkä siitä että minulla oli kaksi (oikeastaan kolme kun ensimmäinen oli keskenmeno) raskautta ihan peräjälkeen jolloin arvot näyttivät suurempia lukuja ja sitten tietty ikä vaikutti myös.
 
onnea Erka hyvistä ultra kuulumisista!

Omaan napaan ei uutta juurikaan... rinnat ovat välillä älyttömän kipeet :eek: ja mulle on kans ilmaantunut tuota syömisen jälkeistä pahaa oloa, tiedä sitten mistä johtuu...?

Koti dopplerilla en ole saanut sydän ääniä kuulumaan vaikka muutamana iltana olen kokeillut

n11na ja pikkume 9+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja hepetius:
ja petipuuhista vielä..mulla ei niinku vois vähempää kiinnostaa!!ja tää on ollu kummallaki kerralla jo aikasemmin..ku on niin huono-olo niin jotenki oksettaa kaikki koskettaminen ja niin edelleen..ja rinnat on jotenki heti alkanu aristaan ja on raskaan oloset..sehän on miehen mielestä niin hienoa mutta ku ei saa koskeakaan..!!mies parka! :ashamed: onneks seki osaa nyt jo ymmärtää enemmän ku on jo kolmas kerta! mutta kyllä se siitä palautuu kuhan tää pahoinvointi loppuu..
Ihan sama juttu täällä :LOL: Mies kieli pitkällä odottaa iltaisin eikä heru mitään.. Turvonneita tissejäkin kuolaa, mutta ei saa koskea! Sitten kun joku ilta käykin miehellä tuuri, niin se on heti seuraavanakin iltana vonkumassa... ei vitsit, menis nopeesti tää alkuraskaus ohitte.
 

Yhteistyössä