Elokuiset 2010 tammikuussa !

Noopu :hug: :hug: :hug: Ihailtavan positiivinen jaksat olla kuitenkin! Voimia!

Kauhean jumissa niskat, tuntuu välillä että taju lähtee. Mieskään jaksa hieroo kuin jonkun kaks minuuttia ja sit alkaa valitus että "tää käy sormiin" |O

Mammahousuja en omistanut yksiäkään viimeksi. Maha oli isoimmillaan talvella jolloin ulkona pärjäsi toppahousuilla ja jos jonnekin "fiksumpaan" paikkaan piti mennä niin jätin farkuista napin auki ja pitkä paita päälle. Oli mulla tuubikin mutta en kokenut sitä oikein omaksi. Ja tosiaan jos tässä nyt kesään asti päästään niin sitten voi pitää mekkoja ym. Olishan ne jotkut mammafarkut kivat mutta en oo löytäny vielä sopivan kokoisia.

Ei tee hyvää tämäkään koneella istuminen hartioille. Palaan asiaan myöhemmin :wave:

MiljaK ja salaisuus 7+6
 
Voih kun te olette aktiivisia naputtelelijoita, kun olin 5pv maalla ilman konetta niin johan oli lukemista =)

Noopu :hug:

Mammahousuista niin pitäis semmottiset kyl hankkia, ja menenkin ens la missymom:in varastomyyntiin kattoo millä hinnalla lähtis ISOT sellaiset mukaan (mun normikoko on siis 48) :D Viime raskaudessa kun ei tarvinnu lainkaan ostaa mammahousuja kun pärjäsin trikoilla ja verkkareilla koko raskauden ajan...

Viimeksi kun yritin naputella viestiä (ja pitkän viestin kirjoitinkin) niin :headwall: kun se shittibaldi katosi ainakin 3 kertaa (siis kopioin kun tiedän tämän katoamis mahdollisuuden) ja sit vikalla kerralla kopioin jonkun hymyn sinne tekstin väliin niin joo oli sit lopuksi vaan se hymy tallella!!! RÄYH!!! Meni hermot ja lähdin maalle ilman konetta ja nettiyhteyksiä!

Paha olo iskenyt kunnolla, ainoa vaan että mulla se tulee ruokailun jälkeen! Ei kun on nälkä... Menny harmittavan paljon hyvää ruokaa "posliinijumalalle"... :kieh: Mandariineja kuluu mahdottomia määriä ja ranskalaiset (niinkuin joillain muillakin) on POP!!! ja NAM!!!

K :wave:
Täysin omanapainen naputtelu :ashamed:
 
Noopulle :hug: :hug: ja voimia :hug:

Kai sitä pitäs mennä tonne sängyn suuntaan... tosin siellä tää huono-olo sit vaan yltyy :x Tänään ei voinut ajatellakaan, että ois jotain liharuokaa suuhunsa tunkenut. :$ Söinkin sitte salaattia vaan.


Katjuska ja sintti 8+0 :heart:
 
Noopulle voimahalaus :hug: ja onnea uuteen yritykseen! :hug:

Hepetius: Mä myös olisin kuulunut marraskuisten pinoon, mutta en kirjoittanut siellä, paitsi kävin kyllä sitten ilmoittamassa keskenmenosta (rv 8+4). Kirjoitin silloin nimimerkillä kutkutus. Olitko caribbee myös siellä?

Edda: :wave: Laitan esittelyn ja paikkakunnan tarkemmin jossain vaiheessa tonne kerhon puolelle, taisit olla siellä mukana? Nyt ei jaksa. . . |O

Wanamo & pikkukolmonen 7+3
 
Voisko joku laittaa sen salasanan mulle uudestaan koska ei sillä minkä sain niin pääse tonne kerhon puolelle, olen kirjoittanut sen miten päin vaan niin ei onnistu. Vai onkohan siihen joku jippo mitä en tiedä??? Olisi kiva päästä sinne kirjoitteleen... :heart:
 
noopu :hug:
Voimia ... Ei oikein osaa sanoa enään mitään :'( Positiivitä joo kuitenkin että on mahdollista tulla raskaaksi ja vaikka karulta kuulostaa niin yleensä km:n jälkeen raskautuminen on helpompaa ...Nyt kuitekin voimia ja uutta yritystä kun olette valmiit .

Onnellinen x5ei se kerhoon pääseminen onnistunut multakaan , vaikka miten olisi koittanut joten lopetin jo koko yrittämisen :LOL:

neitim
 
No taas on menty päivä eteenpäin ja huomenna on se suuri päivä eli ultra aamulla yhdeksän jälkeen (kaupungissa ja vielä toisella puolella sitä ) ja sieltä kauheella kiireellä hakemaan kotoa kuopusta 2v neuvolaan. Jos tulee huonoja uutisia ultrasta niin voi olla aika surku olo neuvolassa... no sen näkee sitten. saas nähdä miten ens yönä tulee uni silmään.
TAisin toitottaa että ensimmäisessä onnistuneessa raskaudessa en ollut juurikaan huolissaan mistään mut nyt kun oíkein kaivelin arkistojani niin löysin esim. kolmesta varhaisultrasta tekstit ja kuvat eli silloin tais upota aika paljon rahaa tuossa alkuvaiheessa. Olin ihan unohtanut koko jutun . Sillloinn ekassa ultrassa ei näkynyt sykkeitä ja alkiosta ei sanaakaan ja silloin omien laskujen mukaan rv 6+1. Kolmen päivän päästä siitä luki että epävarmat sykkeet ja alkio näkyi ja vasta siitä tasan viikon päästä näkyi selkeä syke (tuolloin lääkärin mukaan vastasi rv6+6 vaikka omien laskujen mukaan rv 7+4). Kuopuksestakin löysin enemmän faktaa ja rv 6+6 lääkäri meinasi ultrassa tuomita tuulimunaksi mut sitten kuiten,in vielä kerran käänsi laitettaan ja näki ruskuaispusssin takana 4 millisen alkion ja sykkeen. Eli huomenna omien laskujen mukaan rv 6+6.
 
erka onnea ultraan :hug: Kertomaan sitten heti uutiset ;)

Noopulle :hug: :hug: :hug: Onnea uuteen yritykseen :hug: :hug: :hug:

Mulla taas vatsaa hiukan jomotellut ja pikkaista vuotoa :( Huomenna sitten ultraan myös minäkin... klo 16 vasta...odottavan aika on piiiiitkä..... :ashamed:


 
Huomenia täältäkin...

Noopulle kauheasti jaksuja :hug: :hug:

Mulla ei tänä aamuna enää tehnyt pahaa niin paljon... Mutta kauhee "pallo" tuntuu tuolla mahassa...
Jänskättää vähän se 18. pv ultra kun häät samalla viikolla. Siksi mietinkin sitä varhaisultraa. En tiiä... Voihan siellä nyt näkyäkki pikkunen sydän mutta jos seuraavassa ultrassa ei näykkään.. Ei kai muuten niin paljoa ressais, mutta ne häät menee kyllä mönkään jos saa huonoja uutisia ultrasta samalla viikolla :ashamed: Pitäsköhän yrittää siirtää sitä ultraa edelliselle viikolle.. vai mitäkö pitäis tehä.. Onko ehdotuksia :D

Tässä ollaan pakkailtu kamoja ja tuossa puolen päivän aikoihin lähdetään ajeleen kotiin.. jos sitä pääsis normirytmiinki ens viikolla :)
 
Copper mitä jos malttaisit odottaa ultraan heti häiden jälkeen?
Vaikka kyllä sielä varmasti kaikki on hyvin jo ennen häitä ja jälkeen :hug: Mutta ymmärrän enemmän kuin hyvin,että hääilo voi jäädä jos huonoja uutisia ultrasta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wanamo:

Kerhosta:
Olen kirjautunut sinnekin jo ajat sitten, vaikka en ole siellä vielä esittäytynytkään. Äsken kun kävin siellä, niin se herjasi mullekin: salasana-ikkuna ponnahti aina vaan uudestaan esiin. Mutta kun kokeilin silti vaan klikata keskustelu-otsikkoa, niin kaikki jutut tuli näkyviin, eli olinkin jo sisällä! Kokeilkaahan samalla tavalla! :attn
Kerhoon pyrkivät, kokeilitteko tuota kikkaa? Älkää siis välittäkö, jos se pyytää salasanaa uudestaan, ikään kuin ekalla kerralla ei olisi kelvannut. Siellä taustalla näkyy "keskustelu", klikatkaa sitä, kun ootte kerran kirjautuneet (vaikka näytti siltä, ettei hyväksynyt salasanaa). Itse ainakin pääsin siten sisään. En tiedä osasinko selittää oikein...
Salasanaa voi kysellä nimimerkiltä Rhiannon.[/quote]
 
Mulla myös huomenna ultra =) Jännittää kovasti, kun sitä vuotoa oli tuossa parina päivänä. Toivotaan et kaikki kuitenkin hyvin...

evi-ta: Tsemppiä sullekkin ultraan ja toivottavasti kaikki on hyvin =) Aina noi kaikki epämääräiset vuodot yms. pelästyttää ja alkaa miettimään vaikka mitä. Huomenna olemme sitten molemmat viisaampia asian suhteen.

Piikkimatosta, mulla myös sellainen mutta en ole sitä uskaltanut käyttää niiden varotusten vuoksi. Pitäisi neuvolasta tai lääkäriltä kysyä sen mahdollisista vaikutuksista.
 
Ei kai tonne meidän kerhoon pääse kaikki, jotka vaan on tunnuksillaan sisään kirjautuneena? Koska testasin äsken tota uutta kikkaa ja pääsen sillä vaikka en edes kertaakaan kirjoita sitä salasanaa!!! Siis mulla kerho on tähänkin asti toiminu ok, mutta nyt huvikseen kokeilin tuota...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Edda:
Ei kai tonne meidän kerhoon pääse kaikki, jotka vaan on tunnuksillaan sisään kirjautuneena? Koska testasin äsken tota uutta kikkaa ja pääsen sillä vaikka en edes kertaakaan kirjoita sitä salasanaa!!! Siis mulla kerho on tähänkin asti toiminu ok, mutta nyt huvikseen kokeilin tuota...
Mä pääsin äsken kerhoon,kirjautumatta sinne!!!!!!! :eek: Vain tällä normi kirjautumisellani,ilman salasanaa!!! :eek: Nyt on kyllä jotain vikaa kerhossa????
Kuka tietää missä mättää????
 
Niimpä, siis just noin minäkin pääsin eli kaikki pääsee varmaan! Toi ei nyt ihan toimi. Olisi mielestäni parasta perustaa kokonaan uusi, jos kerholle on käyttöä sillä en uskalla luottaa nyt tuon toimivuuteen jatkossa...
 

Yhteistyössä