Voih kun te olette aktiivisia naputtelelijoita, kun olin 5pv maalla ilman konetta niin johan oli lukemista =)
Noopu :hug:
Mammahousuista niin pitäis semmottiset kyl hankkia, ja menenkin ens la missymom:in varastomyyntiin kattoo millä hinnalla lähtis ISOT sellaiset mukaan (mun normikoko on siis 48)
Viime raskaudessa kun ei tarvinnu lainkaan ostaa mammahousuja kun pärjäsin trikoilla ja verkkareilla koko raskauden ajan...
Viimeksi kun yritin naputella viestiä (ja pitkän viestin kirjoitinkin) niin :headwall: kun se shittibaldi katosi ainakin 3 kertaa (siis kopioin kun tiedän tämän katoamis mahdollisuuden) ja sit vikalla kerralla kopioin jonkun hymyn sinne tekstin väliin niin joo oli sit lopuksi vaan se hymy tallella!!! RÄYH!!! Meni hermot ja lähdin maalle ilman konetta ja nettiyhteyksiä!
Paha olo iskenyt kunnolla, ainoa vaan että mulla se tulee ruokailun jälkeen! Ei kun on nälkä... Menny harmittavan paljon hyvää ruokaa "posliinijumalalle"... :kieh: Mandariineja kuluu mahdottomia määriä ja ranskalaiset (niinkuin joillain muillakin) on POP!!! ja NAM!!!
K :wave:
Täysin omanapainen naputtelu :ashamed: