Hakutulokset

  1. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Onnea matkaan plussanneille! <3 Miramei, katoin just ton dokkarin ja oli kyllä varsin mielenkiintonen. Tuli tosin aika haikee olo, koska tossa tuotiin niin vahvasti esiin sitä, miten monta mutkaa on eessä ennen vauvan syntymistä. Mut erittäin hienosti ja vaikuttavasti rakennettu ja toteutettu...
  2. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Täälläpä on ollu tiukkaa keskustelua! Ensinnäkin onnea plussanneille ja pahottelut niille, kenellä yritys vielä jatkuu. Täytyy kommentoida tuohon työllisyys/työ-keskusteluun sen verran, että komppaan tolla Amalian kirjotuksella. Mun mielestä on tervettä vähän miettiä, mihin omia varojaan...
  3. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Hyvältä kuullostaa Mosmos! Toivottavasti lähtee viiva vahvistumaan ;) Lindu: Harmi tollane arvostelu. Mut muista, että lapsen yrittäminen on teidän oma asia, eikä muilla ole varaa sitä käydä kritisoimaan. Itteeni ärsyttää kanssa se, että muut käy pohtimaan puolesta, mitä kannattais tehdä ja...
  4. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Kiitos kaikille tsempeistä ja ehkä tää joskus voitoks viel muuttuu :) Yritän ottaa Amalia susta mallii ton positiivisuuden suhteen, se on hieno piirre :) Ja Punnabis, kysyit muistaakseni noista kiertojen pituuksista, ni ennen tätä megakiertoa on ollu siin 32 kieppeillä. Pillereitä söin tossa...
  5. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Tervetuloo Punnabis! Ja kovasti tsemppii ja vauvatuulia :) Galluppeihin: meille ei tule aikakauslehtiä, koska ei varmaankaan tulis alkuinnon jälkeen niitä välttämättä luettua. Vauvanvaatteita en oo ostanut, joskin mietin vakavissani yhen ihanan haalarin kohalla pitäiskö ostaa se. Ja puolisko...
  6. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Pamsku, miun mielestä on tärkeintä kuunnella sydäntä. Tosta opiskelusta, meidänkin ryhmässä jäi yksi ensimmäisen vuoden ensimmäisellä lukukaudella jo äitiyslomalle ja toinen jää tän ensimmäisen vuoden keväällä. Eli ei mikään mahdoton yhtälö meidän koulussa tunnu olevan. Olen myös itse...
  7. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Onnea Annie!! Ja toivottavasti Miramei viiva vahvistuisi :) Grill, tiedän myös tunteen. Tuntuu, että jokaisessa "suvun kokoontumisessa" vatsaani katsotaan erityisen tarkkaan, josko siellä jo joku kasvaisi. Olemme ehtineet olla puoliskoni kanssa 3,5 vuotta niin suvun "odotukset" häistä ja...
  8. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Onnea kovasti Pikkumyy1! Toivottavasti myös Anniella ja Kyyneltenhymyllä lykästäis :) Itellä menossa nyt kp 47, mahaa koskee joka päivä mutta menkkoja ei näy missään. Huoh, kauankohan niitä saa vielä oottaa. Miulla tais mennä toinenkin ovis tossa välissä tissien arkuudesta ja eritteistä...
  9. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Annie 24: pillereitten lopettamisesta on alle vuosi, että voi hyvin tuo kierron pituus vaihdella. Edelliset kierrot on ollu tasan 32 pitusia, ja nyt mennään jo 40:sessä. Siks ihmetyttää, että missä ne menkat viipyy, kun testi näytti eilen selvää negatiivista. Toki salasesti toivoin, että ois...
  10. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Isosti onnea Iippari! :) Galluppiin: kertoisin vanhemmilleni ja parhaimmille ystäville varmaan varsin pian tiedosta, mutta muille vasta sen 12 vko:n jälkeen. Miulla on menkat nyt myöhässä 4 päivää. Edelliset kaks kiertoo on ollu tasan yhtä pitkät, mutta tässä kierrossa ei menkkoja näy...
  11. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Eipä ole tullut taas pitkään aikaan kirjoiteltua tänne. Korjaanpa nyt sen. Katselin eilen sitä Hiljaa toivotut-dokkaria ja täytyy myöntää, että oli hyvin kuvattu pätkä. Suosittelen katsomaan! Onnea plussanneille ja toivotaan pikaisia tärppejä kaikille muille! Itsellä pitäs menkat alkaa...
  12. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Suuret onnittelu KaisaKaisaselle! Ja Annie 24, miulle sopii hyvin se, et oon tuolla mukana menossa -listalla. En kuitenkaan täällä joka päivä oo kirjottelemassa ni toi on hyvä noin :)
  13. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Mukavaa Hopeakissa, kun liityt joukkoon! Itsellä kuumeilu jatkuu. Eipä tärpännyt, kaikista kuvitelluista oireista huolimatta. Joten uutta yritystä..
  14. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Onnea uusille odotusvaiheeseen päässeille! :) On ollut mukavaa lukea teidän muiden tuntemuksia ja kokemuksia. Itse kerroin kahdelle ystävälleni ehkäisyn poisjättämisestä jo jonkun aikaa sitten. Toinen heistä suhtautui asiaan melko epäileväisesti, mutta sittemmin hän on ollut innoissaan...
  15. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2011

    Onnittelut kaikille plussanneille ja tsemppii yritykseen muille! Ite otin viimesen pillerin vasta viime lauantaina, että nytten vihdoin päästään yritykseen. Saa nähdä miten tärppää, koska oon taipuvainen hyyyvin epäsäännölliseen kiertoon (ilman pillereitä). Voi olla että ekaa ovulaatiota...
  16. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    moikka! Olen pian 22 täyttävä ja puolisoni on minua noin kymmenen vuotta vanhempi. Meillä on tilanne niin päin, että minä olen potenut vauvakuumetta jo pidemmän aikaa mutta vakavasti olen sitä miettinyt noin vuoden ajan. Puolisoni taas on suhtautunut ajatukseen aika vastenhakoisesti paria viime...
  17. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2011

    Menin joku vuos sitte lääkärii ku piti uusii yks resepti. Lääkäri sit kysy oonko ollu raskaana tai suunnitellu raskautta, johon sillo sanoin ei. Se sit tokas siihe, et hyvä koska oot liian nuori saamaan lapsia. Loukkaannuin kieltämättä siitä, koska koin et se ei kuulu millään lailla hänen...
  18. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2011

    Itestä tuntuu kanssa, et puolisko jännittää sitä taloudellista puolta vähä liikaakin. Tiiän kyllä et mikään muu ei hänen "vastustustaan" pidättele ku se taloudellinen puoli. Itte en sitä kuitenkaan nää mitenkää ylitsepääsemättömänä ongelmana. Mut tää on ihan hullua ku ajatukset pyörii raskaaks...
  19. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2011

    Toivottavasti ette pistä pahaksenne jos liityn ketjuun, vaikka en varsinaisesti vielä olekaan niin sanottu yrittäjä. Olen pian 22-vuotias ja puolisoni on vähän päälle kolmekymppinen. Olen potenut vauvakuumetta jo pari vuotta mutta viimeaikoina olen varmistunut siitä, että olen valmis saamaan...

Yhteistyössä