Kakskymppiset yrittäjät 2012

Anlii Tuntuu oikeesti tosi ikävältä sun puolesta, voimia vaan nyt sinne! :hug:

Amalia Mä olen kanssa tullut miettineeksi tuota ihmisille kertomista. Tähän mennessä mulla on ollut vahva mielipide, että en kerro kenellekään ennen kuin olen mahdollisimman varma, että kaikki menee hyvin. Kuitenkin, eikös periaatteessa sitä tukea tarvitse juuri eniten niiden vaikeuksien aikana? Mulla itsellä pahin pelko on ehkä se, että joku sanoo jotain ajattelematonta ja saa tahattomasti aikaan mulle vaan huonomman olon. Jos joku tuttu menisi esim. keskenmenon jälkeen "lohduttamaan" mua sanomalla, että ehkä se olikin parempi niin, että nythän on aikaa saattaa opiskelut loppuun tms... Ite oon ainakin pelännyt sitä jonkinlaista vähättelyä mitä voisi saada osakseen. Nyt oonkin alkanut olemaan sitä mieltä, että jos vaan pystyy saamaan kannustusta esim. omalta äidiltään tai hyvältä ystävältä, niin kaipa siitä yrityksestä ja epäonnistumistakin olisi hyvä kertoa?

Maija-tyttö Mäkin ehkä odottaisin vielä pari päivää, sit testiä, ja sit ehkä joka tapauksessa soitto neuvolaan tms. Mun mielestä se, että sun säännöllisillä kierroilla toikin venyminen on jo melko merkittävä, ja kun niitä haamujakin kumminkin on tullut, niin kyllä siellä jotain voisi olla!

Ja mulla olisi sitten uutisia omasta navasta: Mä alan nyt ehkä uskoa, että se nappaamani mahdollinen ovisplussa oli ihan oikea ovisplussa, ja ne kuvittelemani raskausoireet ehkä ihan oikeita raskausoireita, sillä tänään (kp25 ja dpo10) mä testasin raskaustestillä ihan selkeän haamun! Vertasin sitä tohon Iipparin saamaan haamuun, josta oli sivulla 47 kuvia, ja omani on aika vastaava, ehkä jopa ihan hitusen tummempi! Vähän ois nyt semmoinen kutina, et olisin raskaana, mutta koitan nyt kumminkin olla kärsivällinen ja odottaa ainakin sen verran että kuukautiset myöhästyy ja saan edelleen plussaa silloin. Tähän ei vielä uskalla ollenkaan luottaa, mutta pieni into on kyllä ollut päällä tänä aamuna!
 
Kiitos kaikille tervetulo-toivotuksista! :)

Kyllä aiotaan käydä lääkärillä taas, kun kesällä voi sanoa että ehkäsyn jättämisestä on kulunut jo 2 vuotta! Nuo lääkärit vaan semmosia tuuliviirejä, varmasti kun enskerran käyään (JOS, ei siis olla jo plussattu :D ) sanovat että miksette tullu aikasemmin!

Onko täällä muuten ketään, jonka mies ois käyny tai tietää/on lukenu että ois käynny simppa-analyysissä tms. julkisella, meille sanottiin että semmosta ei julkisilla tehdä, on liian kallista, että saatte ihan vapaasti mennä yksityiselle..! Miestä ei kuulemma tutkita "näissä asioissa" ollenkaan! :O Ja käsittääkseni lapsettomuus johtuu yhtäusein naisesta kuin miehestä tai molemmista.. :ashamed: Tuumasinkin lekurille ennekö meni lopullisesti hermot ja lähdin, että eikö mun tutkiminen tulisi kalliiks, jos turhaan tutkittaisiinkin?

Sori pelkkä oman navan tuijottelu, Mosmos vahvoja viivoja sulle ja jaksuja jännittämiseen! :)

Amalia89 Me ollaan kerrottu omalle äitilleni, sekä mieheni, ja etenkin miehen äitin suunnalta tuli ihan järkyttävää vähättelemistä! Ja kaikki muut miehen sukulaiset tietää nytten, juorukellot kilkattaneet. Miehen sisko tällähetkellä raskaana vko 17? ja jatkuvasti kun ollaan yhteydessä yrittää "tukea", samalla hihkuttaen oman mahan kasvua ja kun ei voi tehä sitä tai tätä ja kun on niin kauhea olo.. Inhottavin ja sydäntä särkevin oli lentävä lause "vaihtaisin tän mun pahan olon, sun hyvään oloon milloin vain!" ja hörötys siihen päälle.. :ashamed: Veti sanattomaks, ois pitäny lotkasta että mielihyvin otan vastaan...

Ja oho, taasko menee omanapailuun! :ashamed: Toivottavasti sallitaan, kun ekoja kertoja avaudun :) mutta tiivistettynä: itse oon katunu että kerrottiin anopille (itse halusin alunperin), kertoisin vain ehdottomasti luotettaville! Oma äitini ja paras ystäväni tietää, ja heidän kans asiasta juttelen paljon, vaikka heidänkään lohdutukset/utelut välillä pistää mielen apeaksi, mutta tiedän etteivät he sitä sillätavalla tarkoittaneet...
 
  • Tykkää
Reactions: Mosmos
Sunflower11
Naspula, yhtä lailla se miehen tutkinta on tärkeää kun naistenkin. Täällä ei ees tehdä mitään jos mies ei oo käynyt sperma-analyysissä.
Jos julkisilla ei oo resursseja, lähetteen saa yksityiselle sieltä.
 
Sunflower11 Toivottavasti kesällä sattuis parempi lekuri.. Tuosta jäi kyllä niin paha maku, ja mitä oon myöhemmin lukenu että oli kyllä tosi asiatonta käytöstä siltä :|

Edit. Ja lähete yksityiselle, meneekö kuitenki omakustannuksella? koska sano ihan selkeästi, ettei julkiseen kuulu nää, että ite pitää olla varaa maksella :O
 
Viimeksi muokattu:
Mosmos toivotaan että viiva vahvistuisi=)

Mullaki ois papatettavaa joka kyrsii joka päivä melkeen mieltä... : /
Oltiin viimeksi anoppilassa mieheni porukoilla. Jotain juteltiin siinä vinkkasin että vois pikkuhiljaa alkaa miettii perheenlisäystä... Anoppi vastasi siihen että älkää viellä tehkö ootte noin nuorii ja tää ensimmäinen lapsenlapsi riittää aluksi. se juttu siinä onki mieheni veli pumppas yhden eukon paksuksi ja ei ollu seurustellu olllenkaa paitsi sen jälkeen ku sai kuulla että on raskaana. Jotenki tuntu että ollaan nuorii tämä nainen on mua kuukauden vanhempi ja mieheni veli on häntä vuoden vanhempi... Pitääkö se meitä ihan pentuna??? Kummiski ollaan oltu 3vuotta naimisissa ja haluisin itsekkin perustaa jo perheen. Jotenki tuntu ettei anoppi haluu että tehään lapsii ku vasta 10v päästä. :'( Sry oli pakko avautua.
 
  • Tykkää
Reactions: Mosmos
mosmos: Iipparin testistähän me sanottiin (useimmat ainankin), että selvä plussa! ..jotempa varovaiset onnittelut! :heart: ja viivanvahvistumisia!

Sun kauankos niissä spermatuloksissa kestää? Että siis milloinka saatte ne tulokset? Hieno homma, että lääkäri meni hyvin!

Anlii :hug: pahoittelut!

Tervetuloa naspula! Inhottavaa, että joku idiootti lääkäri on käyttäytynyt noin. Nyt varaat uutta aikaa toiselle lääkärille - toivottavasti sulla on nimi muistissa.
Meillä yritystä takana 6kk; ja sain ensi kuulle ajan, jotta multa voitais ultrata toi kohtu ja munasarjat (vuonna '09 pco epäily)

Amalia tein itse sen päätöksen muutama kk sitten, että kerroin serkulleni (jotka yrittivät kaksi vuotta lasta) ja nyt tietää muutama ystävä ja äiti. Kyllä se vaan oloa helpottaa, kun saa puhua jonkun kanssa! :hug:

ON: eilen kävin äidin luona ja kyselin, että onko hällä ollu sitte monia keskenmenoja (on tunnetusti helposti raskautuvaa), mutta mun jälkeen saanu yhden km rv7. Ja kerroin nyt tästä yrityksestä ja siitä, että mulla on kovasti sellanen tunne, että muutaman kierron aikana on siellä jotakin ollut... Ku oon nyt kovasti miettiny tätä ja joulukuista kiertoa, jolloin rtestiin tuli haamuja ja sitten hirveet menkkakivut ja hyytymiä täynnä oleva menkkavuoto. On vaan sellanen kutina (oireidenkin vuoksi), että jotakin siellä on tapahtunut, muttei oo tarrannut sen kovempaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Mosmos
Lindu äklö anoppi, mä vähät välittäsin.. ei voi omaa elämää suunitella toisten ehdoilla, ei pitäs anopin edes ajatella niin... :O Mä oisin varmasti sanonut suoraan anopille..

Anopit saa mun karvat pystyyn (ne ilkeät ja ajattelemattomat sellaset) :D
 
Tervetuloa Naspula! :)
Varovaiset onnittelut mosmos, paljon tarrasukkasia pienoiselle matkaan :)
Ja nii sen vuoksi syksyyn asti yeitellään, kun lapsettomuus lääkäri arveli että ihan terolutilla olis tää asia hoidettavissa nii pitää yrittää niillä nyt alkuun melkeen vuos.. Kiitos teille kaikille :heart: kyllä tää olo alkaa taas helpottaa pikku hiljaa kun sain yöllä sen itkun tulemaan, en voinu illasta ees miehelle sanoa et täti kurvas paikalle, yöllä sanoin sit sille ja samassa sanoin et vuosi tuli nyt täyteen. Jotenkin se ääneen sanominen laukas sen purkauksen. Hirveeltä tuntuu ajatella et nyt ihan "virallisesti" ollaan lapsettomia.. Mutta minä kaivaudun murheineni täältä taas pois, paljon plussa tuulia teille jokaiselle! Hengessä olen kyllä mukana joka ikinen päivä. Mukavaa loppu viikkoa! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mosmos
Anlii Kiitos tervetulotoivotuksesta! :) Ymmärrän just tuon, vuosi täynnä ja sen ääneen sanominen/itelleen myöntäminen tuntu ihan kamalalta!

Samana päivänä kun "vuoden rajapyykin kierto" päätty menkkoihin, sain kuulla miehen siskon raskaudesta :headwall:
 
Sunflower11
Edit. Ja lähete yksityiselle, meneekö kuitenki omakustannuksella? koska sano ihan selkeästi, ettei julkiseen kuulu nää, että ite pitää olla varaa maksella :O
Ei mene jos kunnallisesta saa lähetteen. Jos kunnallisessa ei tehdä sperma-analyysejä niin he ostavat palvelun yksityiseltä, tai niinko meidän tapauksessa, isomman kaupungin yliopistollisesta sairaalasta.

Pamsku:
Ilmeisesti 3vkoa. Ja menee meidän tk:hon josta sitten pitää pyytää lähettämään meille kaks kappaletta joista toinen lähetetään sinne polille.. (onneks ei mee vaikeeksi tai mitään -.-
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Maija-tyttö kyllähän tuo silleen ihan hyvältä kuullostas, kun sulla kuitenkin jo yk8 menossa ja kierrot olleet tähän mennessä säännölliset ja kun oviskin on bongattu, niin aika jännä et yhtäkkiä kierto venys jos et siis ois raskaana. Eli toisin sanottuna, luulen et mahikset on ihan hyvät..Tiedän kyllä et epätietoisuus ja odottelu on pahinta, mut ei varmaan muukaan auta, uutta testiä kehiin muutaman päivän päästä :)

Mosmos onnea haamulaisesta, kuullostaa kyllä lupaavalta :)

Naspula ei voi kun jälleen kerran ihmetellä et mitä valelääkäreitä sun kohdalle on sattunut :O Miestä ei muka tutkita ollenkaan, yeah right..Sunflower vastasikin jo hyvin sun kysymykseen, meillä kanssa miehen simppa-analyysi kyllä tehtiin yksityisellä, mut kun saatiin sinne julkiselta puolelta lähete, niin ei maksanut meille mitään.
Ja tuo on kyllä aina yhtä masentavaa tuo "vaihtaisin tän mun pahan olon, sun hyvään oloon milloin vain!" samoin kuin "oisit vaan onnellinen kun sulla ei oo lapsia"..Oisko tällaisen kommentin sanoja itse oikeesti muka onnellinen ilman lapsiaan, vois ihmiset vähän ajatella mistä valittavat :(

Lindu mitä ihmettä sille anopille teidän asiat edes kuuluu, saatika kun ootte jo naimisissakin niin onhan se ihan luonnollista et perheenlisäystä haluaa..HUOH, yritä olla välittämättä siitä!

Sunflower aika pitkään ootte jo joutuneet odottamaankin niitä tuloksia ja VIELÄ kolme viikkoa :/ Mut onneks sulla on sentään jotain apuvoimia nyt kun ne luget olit saanut..!

Vielä tuosta muille kertomisesta; Mun yhdelle kaverille kerroin kun yritystä oli takana 8kk ja se tuntu olevan vähän pettynyt kun en ollut kertonut aiemmin, niin se myös mietityttää et jos nyt kerron jollekin (vaikkapa sille äidille), niin tuleekohan sille sellainen olo et miks en oo aikaisemmin kertonut.
Ja lisäksi on myös se et meillä ei hirveesti oo ollut tapana puhua mistään tällaisista..Muistan aina nuorena kun joka paikassa toitotettiin et pitää sit kertoa äidilleen kun ensimmäiset menkat alkaa. Ööh, en mä koskaan kertonut..? Tää raskauden yrittäminen nyt on isompi asia mut jotenkin kuitenkin samaa kastia. Voiskohan se äiti tämänkin asian vaan tajuta, ei tarviis ite kertoa ikinä mitään :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mosmos
Vaikuttaapa hyvältä Mosmos! =) Ei sitten muuta kun viivanvahvistumisia! ;)

Lindu: No justiinsa... : / Onpas sulla ikävä anoppi. Omani menee varmaan ihan hysteeriseksi jos/kun saa tietää että olisi lapsenlapsi tulossa. :D

Naspula: Kyllä ehkä kannattais tarkistaa ton teidän lääkärin pätevyys! :D Ihan kummaa meininkiä...
 
  • Tykkää
Reactions: Mosmos
Sunflower11
Amalia, joo, en tiiä mikä niissä sit kestää.. Toisesta kaupungista tulee, mut luulis ny postinkin päivässä kulkevan. Samoin jos netin kautta niin.. : / No, joutaahan tässä odottelemaan.

Me juteltiin aikoja sitten ettei lähdetä rankempiin hoitoihin, siis jos luget tms. ei auta niin sit jäis siihen ettei ainakaan vielä täs vaiheessa OI:ta tai inssiä (vai oliko ne sama asia :D) no mut kuitenkin. Toisaalta sitä nyt aattelee, et jatketaan vaan jos ei tulosta tuu mut toisaalta taas, jaksaako sitä sitten. Et jos ei heti vaan myöhemmin. No onneks keretään miettii näitä vielä lugekierrot ainakin.

Tää toiveilu tuntuu kyllä välillä hajottavan, et ellei tuo vauvankaipuu olis niin kova ni tekis mieli vaan ottaa ehkäisy käyttään.. Tajuaakohan joku mun tunteet? :)
Ei me toki oteta käyttöön vaikkei nyt lugejen kans onnistuiskaan tai ei jatkettais vielä rankempiin.
Tää on tätä mun "mitä jos.." "entä kun.." pohdiskelua joita vois toki miettiä vasta jos on ajankohtaista.

Mutta kun mun luonteeseen kuuluu, että pitäs olla valmiina suunnitelma a) b) ja c), ehkä vielä d):kin.
 
Hiphei hetken hiljaiselon jälkeen taas rustailen jotakin..

Alkuun tervetuloa Napsula, kivaa saada uusia tähän pienenevään joukkoon :)

Anlii, Oon todella pahoillani, en sano muuta, koska tiedän, ettei se auta :(

Mosmos, sulle peukut pystyssä! Toivottavasti viivat vahvistuu :)

Oon tosiaan pitäny hetken hiljaiseloa tässä. Älkää te lukeko ketkä ette nyt halua kuunnella avautumista ja vikinää niin en pilaa teidän iltaa mussutuksillani :D Oon valvonu edelliset kolme yötä ja mä alan olla kiukkunen ja v****mainen akka. Iltasin tekee mieli vaan syödä ja itkee, oon jotenkin ihan romuna. Mussutan jonku kolme karkkipussia päivässä ja kiukuttelen ja iltasin sit pyörii kaikki asiat mielessä ja oon tyyliin valmis heittään kaiken vähänkin hyvän romukoppaan ja vaipumaan itsesääliin keskenäni. En yleensä kyllä oo näin herkillä, mutta ressaa varmaan muutto ja sit on niin sellanen olo, et musta ei oo mihinkään kun en edes yhtä lasta saa aikaseksi. (+liian monta ei niin ihanaa raskausuutista parin päivän sisään, argh) Lisäks hääsuunnitteluissa tuli pieniä mutkia matkaan ja joudun jotkut asiat muuttaan täysin ja järkkään ihan erilailla kun olin toivonu/sisäistäny. Se tuntuu nyt maailmanlopulta, vaikka tiedän, et kaikki on ihan järjestettävissä. Huoh! Yleensä nää fiilikset kestää päivän maksimissaan, mut mulla alkaa jo itellänikin mennä hermot itteeni :D Helppoo elää ittensä kanssa! Lisäks; mistä tää mun nälkä tulee? Oon nyt kahtena päivänä tehny kahden päivän ruuan valmiiks ja syöny kaikki jo saman illan aikana niiden karkkejen lisäks :D Ihme kun vähän turvottaa ja ahistaa! No niin, tää oli tällasta turhaa liibalaabaa, mutta AH kun on ihana tunne kun sen saa kirjotettua johonkin.. Ja nyt syömään -->
 
  • Tykkää
Reactions: Mosmos
Joo, oli todella ihme lekuri, niin nokkaansa pitkin katsoi meitä muutenkin ja ihmetteli kun mies "änki" huoneeseen mukaan.. :O

Sunflower kiitos tarkennuksesta!! Nyt vielä enemmän tekis kyllä mieli tosta lekurista tehä valitusta, ennen en ollut varma olenko oikeassa, nyt jos muillakin niin kaikilla tietty samat oikeudet.. Huhhuh. Taidetaan hakeutua lääkärin puheille ennen tota kesää sittenkin!

Omanapaa, täällä menkkakipuilua, vatsavaivaa ja kummaa, nuhasta aivastelua, kp 32 / 30-32(56)... Testit tilattu netistä, samaan syssyyn kyllä tilattu ovistestejäki, ei toivo oo kovin korkealla (tämänkään) kierron suhteen :ashamed:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 22.3

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


ikuinenkuumeilija..kp56/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
JeNski91..........kp48/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp38/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Naspula........kp31/30-32................20v........yk14.............1.lapsi

Kp 21-30


KyyneltenHymy..kp26/32..................22v........yk2(yk8).......2.lapsi
Mosmos..........kp25/30-32................22v.........yk1............1.lapsi
Nemppis..........kp24/28-34...........20v........yk9................1.lapsi
Sunflower11.....kp22/24-35..........23v........yk16...............3.lapsi
Punnabis.........kp22/29...............26v........yk15...............1.lapsi

Kp 11->20


Grill................kp20/26-35............21v........yk6.................1.lapsi
SilverBride.......kp18/27.................20v...........yk1.............1.lapsi
Marpa.............kp17/31.................23v.........yk2...............1.lapsi
lumihiutale92.....kp16/??...............19v........yk3.................1.lapsi
-es-................kp15/24-30............21v.......yk11.................1.lapsi
Miwwi ............kp15/29-35..........21v........yk2.................1.lapsi
Amalia89..........kp13/46-160........22v.........yk8.................1.lapsi
Hopeakissa......kp12/28-32............23v.........yk5.................1.lapsi

Kp 1-10


Pamsku............kp3/28-52...........21v.........yk5..................1.lapsi
Anlii................kp2/26-73...........22v.........yk7.................1.lapsi
Lindu...............??/28-30..............22v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
Miramei

MAALISKUU
Iippari
Jnni



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Nemppis mietinkin et miten sulla menee kun susta(kaan) ei ollut vähään aikaan kuulunut mitään, mut ei ilmeisesti kovin hyvää :O Toivottavasti kevät ja lähenevä kesä vähän piristäis sua ja tottakai plussahan saattaa sattua teidänkin kohdalle koska vaan :hug:

Sunflower mä tiedän erään joka monen vuoden yrittämisen jälkeen otti ehkäisyn takas käyttöön. Mä mietin silloin (en vielä itse yrittänyt) et mitähän järkeä tuossa on, et sit ei ainakaan ole mahiksia plussata, mutta kyllä mä nyt alan ymmärtää sitä päätöstä. Huomaan vaan omallakin kohdalla et vaikka nuo mun primolut-kuurit on toisaalta olleet tylsiä ja puuduttavia, mut toisaalta ihanaa kun ei tarvii kuvitella mitään oireita ja pettyä karvaasti kun uusi kierto alkaa. Et joo, vastaus kysymykseen, kyllä tajuan erittäin hyvin :/

Ja vielä loppuun: Ihmiset siellä taustalla, ilmoitelkaahan itsestänne! Etenkin loppukiertolaiset kenestä ei ole pitkään aikaan kuulunut eli JeNski91 ja ikuinenkuumeilija, onko kierrot venyneet oikeesti noin pitkiksi vai onko siellä kenties plussattu..?? :)
 
Itsekki olen päättänyt sen teen elämälläni mitä haluun muut tehköö kans omallasa... On anoppi mukava ihminen mut vois kyl ajatella mitä sanoo!:mad: Mutta oon päättäny sen etten kerro sille ku alan odottamaan... Ootan niin että pääsen uuteenkiertoon kuukautiset ollu viimeks joulukuussa, nyt alotin taas terot elikkä ens viikolla todennäkösesti pääsee alkaa kunnolla yrittämään... :)
 
Hyvältä kuullostaa Mosmos! Toivottavasti lähtee viiva vahvistumaan ;)

Lindu: Harmi tollane arvostelu. Mut muista, että lapsen yrittäminen on teidän oma asia, eikä muilla ole varaa sitä käydä kritisoimaan. Itteeni ärsyttää kanssa se, että muut käy pohtimaan puolesta, mitä kannattais tehdä ja mitä ei.

Me ollaan puoliskon kanssa pidetty hyvin matalaa profiilia yrittämisestä läheisten ja tuttavien osalta. Yrittämisestä tässä vaiheessa lähipiirille puhuminen varmaan lietsois turhaa spekulaatiota.

Nyt meidän opiskeluryhmään tupsahti uus opiskelija, joka on viimesillään raskaana. Mitä enemmän tätä yrittämistä pohdiskelee, sitä enemmän huomaan ympärillä raskaana olevia ja pieniä lapsia. :S Niin ja lueskelin tossa aiemmin siitä, että joku mietti onko ainoa lastentarvikesivuille usein eksyvä kuumeilija. Mie kattelen kanssa tosi usein vaunuja, lastenvaatteita ja äitiysvaatteita. Puolisko piti sitä alussa tosi outona, mutta nyt hän on jo niin tottunut tähä. Tiiän jo minkälaiset vaunut meinaan sitten hommata, jos lapsi tulee :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mosmos
Minssu Itsekin olen käyny selailemassa kaikenmaailman vauvahörpötyksii. :) Sama kanssa täällä en ole kertonut kellekkään, mitä nyt anopille vaan vinkkasin ja tollanen oli vastaus sillä siihen... Mutta näillä eväillä mennää eteenpäin :)
 
Minssu Niiiin totta! Ja tuntuu että mitä pidemmälle mennään tän homman kans, niin niitä rupeaa huomaamaan ja näkemään enemmän ja enemmän! :D Jopa googlen kuvahakua käyttäessä suurensin (ihan muuhun liittyvän!) kuvan, ja tekstinä "vauvamasu kasvaa" tms :O Sattumaa, vai miten sitä magneettisesti tommoset vetää puoleensa :D

Ja eriasiat (yleensä ihan tyhmätkin) rupeaa ärsyttämään, ukko meinas saada sydärin ku always mainoksen jälkeen karjasin että "olipahan törkeä mainos!" :D (Have a happy period, always). Herkällä tuulella tiesti...

Vauvahömppäys sivuja lueskellaan täälläkin, "shoppaillaan" ja luetaan raskaudesta ja millo mistäkin vauvoihin ja isompiikin lapsiin liittyen =) En tiedä onko teidän mielestä aivan typerää, meillä kuitenkin jo vaunut (entisöitävät ja vanhat), häkkisänky (saatu omalta äitiltäni; Pikkusisaret 18v, 5v ja 2v :) ) ja omia vanhoja vaatteita ja leluja... Ostimme yrityksen alussa lapsellemme pehmolelun, semmosen pupun, tarkoituksena että se nalle kulkee KOKO matkan mukana, yrityksestä odottamiseen ja syntymän jälkeen... Tyhmää tiesti :ashamed: Itselle kyllä oma "ensipupu" ollut tärkeä, ja on mukava kuulla tarinoita siitä kun äiti ja isä sen mulle kävi ostamassa ennen syntymää =)
 
Omaa persettä vain! Nyt elämä taas hymyilee :) Pojan sydänlääkäri siis oli eilen, ei huolta, kaikki ihan normaalia :heart: Ei oo oikeen ajatukset antanu tilaa millekkään muulle. Tänään sit sekosin "haluan vauvan, haluan, haluan"... Joo, tein testin ja tietenki se on nega näillä päivillä! Mutta eka kun katoin päiviä tällä kierrolla, ajattelin et "joo joku kp16 menossa", olikin kp 27 :whistle: Nytku sais kp 32 pidettyä jäitä hatussa :)

Mut nyt alan pakkaan, lähetään anoppilaan!

Hei, joku tais haamuilla.. En muista kuollaksenikaan kuka... Toivotan jo onnea, toivotan uudestaan onnea kun kaivan esiin että kuka se teistä naikkosista on ;)

Mutta isot jätti rutistukset kaikille ja hyvää perjantaita :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Mosmos

Yhteistyössä