Kakskymppiset yrittäjät 2012

Pamsku Suuret pahoittelut sinne! :( :heart: Se on maailman kamalinta, kun toivoo niin kovasti ja sitten saa pettyä. :hug:

Lindu Tervetuloa takaisin! :)

Huomenna pitäisi taas teroja alkaa napsimaan. Ostin tänään anttilasta Ladyvita mama-tableteita, kun olivat jossain poistokorissa halvalla, 7e. Oikea hinta oli 16 euroa. Ovista en oo vielä bongannut, vaikka testaillut oon kyllä. Perustimpas tänään oman bloginkin :D
 
Luvassa taas omanapailua. Mun piti odottaa huomiseen uuden testin tekemistä. Mutta tässä illalla päätin sittenkin jo tehdä testin. Siitä testistä tuli se maailman paras tulos. Testiin pärähti heti kaksi viivaa!! Toinenkin viiva ihan kunnon viiva, eikä mikään haamu. Olen niin iloinen! :) Ei voi uskoa tätä todeksi. Tämä tulos oli tosiaan yllätys, koska mitään raskausoireita ei ole! Ainoastaan pienet "menkkakipujen" tapaiset tuntemukset.
 
Viimeksi muokattu:
Pamsku tuo kiertojen lyheneminen on tosiaan hyvä juttu :)

lumihiutale kävin lukemassa tuon sun tarinan blogista ja ei voi muuta kun olla jälleen kateellinen sulle, kun oot saanut hyvissä ajoin aikaiseksi hakeutua lääkäriin. Ite en voi kun jälkiviisana muistella et mitä ihmettä oon ajatellut kun oon antanu kiertojen venyä yli sataan päivään - kahdesti :stick:

Jnni onnea!! :flower:

Nyt ois vielä reilu viikko aikaa saada tälle kuulle kaksi plussaa, niin saadaan pidettyä tää sama tahti, eli neljä plussaa per kuukausi :D
 
Viimeksi muokattu:
Amalia89 Itteleni oli yllätys kanssa suvussani on kans paljon diabeetikkoja. Oireilin kesällä jo mut en osannu oireita viitata diabetekseen pistin sen kesänhelteeseen janotti koko ajan ja päätäsärki.:$

Lumihiutale itekki kävin eilen naistentautienlääkärillä epäsäännölisistä kuukautisista minulla todettii PCO oikeenpuoleisessa munasarjassa ja terot taas käyttöön. ja samalla sain luvan alkaa yrittää vauvaa kun sokerit on tasapainossa :whistle:
Itsekkin aloitin kirjoittaa blogia tämän kuun alussa. kävin lukemassa blogisi ja liityin sen lukijaksi:)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa takaisin Lindu! =)

Ja suuret onnittelut Jnni! :heart:

Lumihiutale: Kävinpä minäkin pistämässä blogisi seurantaan! ;)

Pamskulle jaksamisia! :hug:

Ja tietty tsempit Sunflowerille lääkäriin! :)

ON: Pitkän tulkitsemisen jälkeen totesin, että taisi se lauantai aamun testi olla kaikkista vahvin (kuvakin siitä oli, mutta sättäsin kameran kanssa ja poistin sen...:headwall:). No huono puoli on siinä, että pupuiltua on nyt tullut vain kahteen otteeseen lauantaina eikä sen jälkeen kertaakaan. Sunnuntaina kavereita palloili meillä koko päivän ja illalla molemmat oltiin aika väsyneitä. Ja eilen oli sitten mies puolestaan väsynyt. : / Eli taisi mennä ne mahikset siinä.

Noh, lähden taas huomenna aamulla kaverini luokse tuonne Tampereelle ja tulen sieltä sitten perjantaina (vuosipäiväksi ;)) kotiin. Niin ja koulun kanssa olen nyt päätynyt väli vuoteen ja pahoin pelkään että kouluun en enää lainkaan palaa. Mutta aloitetaan nyt ensin yhdellä vuodella. :D
 
Amalia89 Ei kannata olla kateellinen. En varmasti itsekään olisi hakeutunut lääkäriin, jos ei raskautuminen olisi toiveissa. Koska ilman sitä toivetta olisin nauttinut elämästä ilman menkkoja :D

Jee! Kiva kun luitte ja liityitte lukijoiksi. :) Olikos muuten mun sivulla se "liity lukijaksi" painike teille näkyvillä? :O Kun äsken vasta tajusin sen lisätä. Käykäähän uudestaan liittymässä, kun nyt on se siellä. :)
 
Sunflower11
Kiitos tsempeistä!

Luget sain.. muutoin kaikki näytti olevan ok.
Paitsi ny ei ne simppatestien tulokset olleet tulleet.. et siitä sit jatko riippuu, tekeeks seuraavaks aukiolotutkimuksen vai mitä.
Mut kattoo nyt lugeilla ensin.
 
Iippari: Kyllä varmasti tulee luettua sunkin blogia, sillä olen metsästänyt jotain hyvää raskausblogia. :) Ja on munkin blogi ihan "yleisblogi" eli ei sekään mikään ihan tähän pinoon sopiva oo, mut kai sitä silti jotkut täältäkin lukee. :D

Sunflower: Hyvä homma! :) Toivottavasti saatte pian tietää sitten ne simppatuloksetkin.
 
Heips! Täällä yks vauvakuumeileva kakskymppinen huhuilee, josko voisi liittyä joukkoon! :) Tilanne meillä on nyt tämä, mä olen 20 (-91 syntynyt) ja mies 34, ja vauvelia ollaan yritetty reilu vuosi.. Pillereiden lopettamisesta, "tjottailun"? alottamisesta tosin kesällä kulunut se 2 vuotta! YK 14, KP 30/30-32, ja olo sen mukanen.. Lääkärillä käyty --> "odotelkaa nyt rauhassa sen 2 vuotta, kun säkin olet noin nuori"... Ovet paukkuen marssin pihalle, yksityiseenkään kun ei ole varaa :(

Nyt sitte koitettu hoitaa ittejämme parhaalla mahdollisella tavalla, pudotella painoa syödä ja liikkua hyvin ja kokeilla omia "poppaskonsteja".

Toivottavasti kelpaan joukkoon, en oikein koskaan ole osannut vauvakuumeilustani puhua tai kertoa kenellekkään, ja tämä nyt vaikuttaa sopivalta tavalta :)
 
Heippa Naspula, toivotan tervetulleeksi :flower: Kuulostaa tosi epäreilulta, että sua ei otettu tosissaan lääkärillä, eihän se sun nuori ikäsi siihen vaikuta, että yritys ei ole onnistunut! Mä kannustaisin kyllä menemään uudelleen sinne lääkäriin, kyllä niiden on pakko sua hoitaa siellä kunnallisellakin, menet vaan ja vaadit! :D Mäkin liityin tälle palstalle juuri siitä syystä, että saa sen kanavan purkaa tuntoja näinkin arasta asiasta. Onneksi täällä saa aina positiivista palautetta :)

...Mistä puheenollen, pakko mainita siitä, kun kukaan ei ole oikein tuntunut kommentoivan mun hämmennystä noiden ovistikkujen ja kuvittelemieni raskausoireiden kanssa... :ashamed: Mä oon varmaan niin ilmiselvä hössöttäjä ja turhan toivon elättelijä, ettette jo pidempään yrittäneet oikein lämpene mun "ihan selkeille raskausoireille"? :LOL: Oon vaan vähän hukassa taas itteni kanssa tässä, ja koitan vaan hillitä itsenä etten tekisi niitä raskaustestejä jo tässä vaiheessa... Tiedän että tää on vasta mun eka yrityskerta, mut ehkä just tän alkuinnostuksen takia oon näin hirveän kärsimätön!
 
Sunflower11
Mosmos, multa ainakin mennyt kokonaan ohi, etinpä sen viestin ja luen ;)
.. En mä löytänyt ainakaan mitään ovistesteihin viittaavaa tai sit oon sokea :D
Mut hedelmöittynyt munasolu tosiaan kiinnittyy 5-7 pvää (joskus myöhemminkin) ovulaatiosta että kannattaa ainakin mielellään sinne malttaa :D ellei jopa dpo 10-11 asti. Itse en tiedä ku en oo koskaan sinne asti päässyt..
 
Ja minulleppa voi päivittää kp1/26-73 ja yk 7.. Ja samalla tulikin tasan vuosi täyteen tuloksetonta yritystä. On taas niin tyhjä olo. ei enää edes kyyneleet tuu.. Vielä pitäis ainakin syyskuulle odottaa ennen ku aloitetaan tarkemmat lapsettomuuden syitten selvittelyt.. Jotenkin pari uutta kiertoa on menny jotenkin ihan positiivisin mielin, mut tää oli kyllä niin isku vasten kasvoja kun se positiivinen tuloskin tuli, soittelinkin siitä apteekkiin ja siellä tiesivät kertoa että aivan normaalia on se ettei kontrolli viiva ole ihan tumma ja muutenkaan täydellinen. Käski vaan varata neuvolaan aikaa ja huolehtia "teidän molempien vitamiinin saannista". Onneks en ehtiny mitään varaamaan vielä. Pahoittelen ON:a. On vaan niin helevetin paha olla nyt.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 21.3

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


ikuinenkuumeilija..kp55/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
JeNski91..........kp47/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp37/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi

Kp 21-30


Naspula........kp30/30-32................20v........yk14.............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp25/32..................22v........yk2(yk8).......2.lapsi
Mosmos..........kp24/30-32................22v.........yk1............1.lapsi
Nemppis..........kp23/28-34...........20v........yk9................1.lapsi
Sunflower11.....kp21/24-35..........23v........yk16...............3.lapsi
Punnabis.........kp21/29...............26v........yk15...............1.lapsi

Kp 11->20


Grill................kp19/26-35............21v........yk6.................1.lapsi
SilverBride.......kp17/27.................20v...........yk1.............1.lapsi
Marpa.............kp16/31.................23v.........yk2...............1.lapsi
lumihiutale92.....kp15/??...............19v........yk3.................1.lapsi
-es-................kp14/24-30............21v.......yk11.................1.lapsi
Miwwi ............kp14/29-35..........21v........yk2.................1.lapsi
Amalia89..........kp12/46-160........22v.........yk8.................1.lapsi
Hopeakissa......kp11/28-32............23v.........yk5.................1.lapsi

Kp 1-10


Pamsku............kp2/28-52...........21v.........yk5..................1.lapsi
Anlii................kp1/26-73...........22v.........yk7.................1.lapsi
Lindu...............??/28-30..............22v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
Miramei

MAALISKUU
Iippari
Jnni



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Naspula tervetuloa! :wave: Tuo on mustakin tosi tyhmää ettei oteta tosissaan kun "on niin nuori", vaikka yleensähän sitä vuotta pidetään sellaisena rajana, et ei siinä iällä pitäs olla niin merkitystä. Tai nimenomaanhan sitä vois pitää outona ja tutkimisen arvoisena et miks hedelmällisimmässä iässä oleva henkilö ei saa raskautta alulle. Mut toivotaan et teidät otetaan sit tosissaan jos kesällä siis aiot hakeutua uudestaan lääkäriin!

Anlii pahoittelut :( Saako udella et miks teidän pitää odottaa sinne syyskuulle, kun vuosi on nyt kuitenkin tullut täyteen?

ON: Mulla on ollut nyt jo jonkun aikaa sellainen tunne, et halusin kovasti kertoo jollekin tästä meidän yrityksestä/lapsettomuudesta. En sit tiedä, ehkä se johtuu siitä et nää mun pari kaveria ketkä tietää, niin ei oo tässä asiassa kovin kummoisia juttukavereita..Ja sit taas kun oon nyt kohta sen puolitoista vuotta odottanut et pääsisin esim omille vanhemmille kertomaan ilouutiset, niin kai tässä vaan alkaa tulla sellainen olo et haluis päästä kertomaan edes jotain! Noh, ehkä pidän vielä mölyt mahassani. Mut se on varmaa et jos ikinä plussaan, niin omalle äidille lähtee tekstari varmaan samana päivänä, vaikka aina vannoin ja vakuutin etten kerro pariin kuukauteen kenellekään :D
 
Hei Ihanaiset naiset!!

Nyt on pakko avautua, pahoittelut etukäteen.
En siis KÄSITÄ mikä mua vaivaa. Nyt mennään kp 37. Ovulaation Bongasin CB:n testillä kp 15-16.
Haamu testin tein sillon kp 30? ja seuraavana päivänä negaa? Nyt toissapäivänä tuli taas haamua..
Mulla on koko ajan sellanen olo "että olis märkänä". Koko ajan tuntuu et nyt ne menkat alko, mut ei mitään kuitenkaan. Kauheesti on ollu kans ilmaa mahassa( pahoittelut tän kertomisesta).
Menkat on ny säännöllisesti ollu sitä 28 päivää mutten kuitenkaan usko että raskaanakaan tässä oltais. Mikä avuks? Inhoon tällästä epätietosuutta. :(
 
Tervetuloa mukaan Naspula! :wave: Toivottavasti alkais ne lääkäritkin pian ottaa teidät tosissaan.

Mosmos: Olen ollut tässä itsekin niin pihalla oman oviksen kanssa, että en oo osannut suakaan neuvoa. :D

Pahoittelut sulle Anlii! :hug: Voi kun tuntuu pahalta sun puolesta...

Amalia: Mulle tuli kanssa tänään sellainen minuutin hetki, et olisin halunnut tälle yhdelle kaverilleni kertoa, mutta onneksi hän ei ollut silloin paikalla (vaan oli töissä), niin sain maltettua mieleni. :)

Maija-Tyttö: Hmm... Mä odottaisin ehkä pari päivää ja sitten taas uutta testiä. Joillain kun se plussa vaan tulee vähän myöhemmin. :confused:
 

Yhteistyössä