Kakskymppiset yrittäjät 2012

Sunflower11
Ymmärrän noi yk:n tuntemukset! Varsinkin kun rupee lähenemää sitä kymmentä..
Se on masentavaa : / sitä oli jo suunnitellut ties mitä et melkein heti kuitenkin tärppää (ainakin itse sen virheen tein, koska noi kaksi aiempaakin).

No, nyt mennään jo kohti yk 17, välillä pistää mielen tosi matalaksi :/
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 17.3

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->



Anlii................kp56/26-73...........22v.........yk6.................1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp51/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
JeNski91..........kp43/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp33/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Jnni................kp31/29-30............23v..........yk6................1.lapsi

Kp 21-30


Pamsku............kp28/28-52...........21v.........yk4..................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp21/32..................22v........yk2(yk8).......2.lapsi

Kp 11->20


Mosmos..........kp20/30-32................22v.........yk1............1.lapsi
Nemppis..........kp19/28-34...........20v........yk9................1.lapsi
Sunflower11.....kp17/24-35..........23v........yk16...............3.lapsi
Punnabis.........kp17/29...............26v........yk15...............1.lapsi
Grill................kp15/26-35............21v........yk6.................1.lapsi
SilverBride.......kp13/27.................20v...........yk1.............1.lapsi
Marpa.............kp12/31.................23v.........yk2...............1.lapsi
lumihiutale92.....kp11/??...............19v........yk3.................1.lapsi

Kp 1-10


-es-................kp10/24-30............21v.......yk11.................1.lapsi
Miwwi ............kp10/29-35..........21v........yk2.................1.lapsi
Amalia89..........kp8/46-160........22v.........yk8.................1.lapsi
Hopeakissa......kp7/28-32............23v.........yk5.................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
Miramei

MAALISKUU
Iippari



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Grill hitsi mä ihan "säikähdin" kun luin tuon et sun aamuinen testi on ollut plussa :D Kun en hetkellisesti muistanut et sähän testasit ovista, luulin et sä tarkoitit raskaustestiä! Tuli semmoinen hyvä fiilis sun puolesta, mut sit melkein yhtä nopeesti semmoinen tunne et mitä tälle keskustelulle käy, jos kaikki aktiivisimmat jäsenet lähtee kohta pois :LOL: No joo, nyt poikkesin jo vähän aiheesta, onnea ovisplussasta ja nyt sit vaan viimeistään tallettelemaan!

-es- hui, tekeepäs sun mies pitkiä työpäiviä :O Niin ja muuten toukokuuhan on just hyvä aika muuttaa, ei oo tuskaisen kuuma, mut ei kylmäkään niinkuin talvella :)
 
Juu ei tätiä kuulu, mutta ovistesti näytti aamulla tältä:
Aijaa.com - dpo12 - 9801657
ja vertailunkohteksi kp16 (dpo-1)
Aijaa.com - dpo12 - 9801658

Kaapista loppuneet rtestit ja jokin testi oli tehtävä.. :D
Ja perjantaina miehen kanssa päätettiin vetää pienet kotikänöset, saimpahan rentouduttua, mutta eilinen päivä meni sohvalla maaten - krapuloissamme!
Ihan tämänkin vuoksi olisi odottanut tädin saapuvan heti dpo12, ainahan se on niin, että pienet känöset vetäessään täti kurvailee paikalle.... Onko muut huomannu saman?
Ja hei, en siis ota kovinkaan useasti! Ehkä parin-kolmen kuukauden välein saatan ottaa kolme: minulle jo tiedossa yhden siiderin jälkeen seuraavan päivän pahoinvointia....
 
Pamsku eihän mullakaan plussaa tullut ennenkuin dpo 19 ja silloin vielä niin hailu, etten uskonut..tosin ovisajankohdasta en enää sen plussan jälkeen ollut varma..voihan olla, että hormooni on hitaasti kehittynyt..
Niin kauan kun menkkoja ei näy, niin uskoisin mahdollisuuteen..mullakin siis menkat jäi pois ja sitten vasta plussa!! Toivon sitä niiiin kovasti myös sinulle!! :heart: Ikävä kyllä, vain kärsivällisyys auttaa!
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 17.3

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->



Anlii................kp57/26-73...........22v.........yk6.................1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp52/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
JeNski91..........kp44/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp34/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Jnni................kp32/29-30............23v..........yk6................1.lapsi

Kp 21-30


Pamsku............kp29/28-52...........21v.........yk4..................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp22/32..................22v........yk2(yk8).......2.lapsi
Mosmos..........kp21/30-32................22v.........yk1............1.lapsi

Kp 11->20


Nemppis..........kp20/28-34...........20v........yk9................1.lapsi
Sunflower11.....kp18/24-35..........23v........yk16...............3.lapsi
Punnabis.........kp18/29...............26v........yk15...............1.lapsi
Grill................kp16/26-35............21v........yk6.................1.lapsi
SilverBride.......kp14/27.................20v...........yk1.............1.lapsi
Marpa.............kp13/31.................23v.........yk2...............1.lapsi
lumihiutale92.....kp12/??...............19v........yk3.................1.lapsi
-es-................kp11/24-30............21v.......yk11.................1.lapsi

Kp 1-10


Miwwi ............kp11/29-35..........21v........yk2.................1.lapsi
Amalia89..........kp9/46-160........22v.........yk8.................1.lapsi
Hopeakissa......kp8/28-32............23v.........yk5.................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
Miramei

MAALISKUU
Iippari



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
ainahan se on niin, että pienet känöset vetäessään täti kurvailee paikalle.... Onko muut huomannu saman?
Oon huomannut! Paitsi jos on päällä tosi pitkä kierto niin on otettava sitä kuppia vähän enemmänkin; aikamoiset "perseet" sai vetää et sain mun 160 päivän kierron loppumaan :LOL: Sillon ei kyllä seuraavan päivän krapula kyllä kaikesta huolimatta tuntunut missään kun oli vaan niin onnellinen uudesta kierrosta :D

Mut Pamsku raskaustestiä tosiaan vaan kehiin, vaikkapa parin päivän päästä :popcorn:

-es- mulla ei oo tuota ongelmaa ollut. Ihmettelen kyllä itsekin, mut ei oo vaan kertaakaan tullu mieleenkään mennä kattomaan mitään tarvikkeita tms. Yhden ainoan kerran oon kattonut et minkälaisia äitiysvaatteita markkinoilla on, mut kun ei vaan jotenkin halua kiusata itseään, kun jos niille ei sit olekaan käyttöä :/

Päivän avautumisen vuoro: "ärsyttää" kun oon saanut tässä hiljattain tietooni parikin pariskuntaa, jotka menivät viime kesänä naimisiin ja nyt on toisille syntynyt tammikuussa vauva, ja toisille tulossa kohtapuoliin..Kunnioitan kyllä sitä et mennään yleensäkään naimisiin ja vieläpä ennen kun niitä lapsia käydään edes tekemään, mut jotenkin niiin suunniteltua tuo.
Vaikka taaskaan ei oo multa pois ja en voi tietää et miten pitkään nää ihmiset on oikeesti raskautta yrittäneet, mut kyllä ajoitus haiskahtaa pahasti siltä et ei oo kyllä kovin kauaa mennyt. On tää touhu kyllä harvinaisen epäreilua..
 
Moikka!

mihin iippari on kadonnut? ei oo näkyny plussalaisten puolella eikä täällä!:/

pamsku: juu, mä kannatan kans raskaustestiä tässä lähipäivinä! mulla on peukut pystyssä!!:) mut muistakaa myös hyödyntää mahdollinen toinen ovis, jos toi oliski sellanen ku sul on näköjään ollu tota pidempääkin kiertoa!

amalia: tiedän niin ton tunteen! tuntuu et kaikki ketkä menee naimisiin tulee sit heti raskaaks! me sit taas muilta viisastuneena (lähipiirissä on piiiiiitkään yrittäneitä) päätettiin aloittaa yritys jo hyvissä ajoin ennen häitä (vuosi ja 4kk ennen) ku jotenki oli sellanen olo et ku ei kaikki saakaan niitä lapsia heti ni alotetaan ajoissa!:) meillä onki sit suunnitellun näköisesti häistä 1,5kk laskettuun...:D

missä kyyneltenhymy?:)
 
perhana, päätettiin tuossa kun naimisiin mentiin että pidetään sitten myöhemmin pienet juhlat kavereille ja sukulaisille joita ei vihkimiseen pyydetty, ajateltiin että se on stressitön vaihtoehto ( yrittämistä ajatellen) mutta ei arvaatkaas mitä mä oon koko tän päivän tehnyt kun yksin kotona olen. Kutsukortteja! hitto kun ottaa päähän ensin loppui kirjekuoret kesken ja sit tulostimesta paperi (se niistä pienistä juhlista :D) ja eiku kaupppaan ja eihän sieltä tietenkään heti löytynyt oikeanlaisia tarvikkeita :D hitsin hitsi.. noh nyt on tehty. vielä kun löytäis kaikkien osoitteet :D :D

mutta lopetinpa vauvantarvikkeiden selailun :)
 
Viimeksi muokattu:
es: Mulla on kyllä tuota samaa "vikaa" kun sulla. Eli katselen melko usein varsinkin äitiysvaatteita ja aina välillä silmiin osuu kaikkia vaunuja ymym. :headwall:

Kyllä minäkin vaan vielä tahdon uskoa Pamsku sun mahdollisuuksiin! =)

Mä oon nyt (taas) niiiin pihalla noiden ovistestien kanssa!! :kieh: Siis eilen illalla oli ehkä ihan pikkuisen lähtenyt haalistumaan, mutta taas tänään tuossa iltapäivällä en mielestäni näe mitään eroa tuohon eiliseen aamuun... Kuvatkaan ei nyt auta, kun ne kaikki näyttää ihan samalta! Ääääh.....
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 18.3

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Anlii................kp57/26-73...........22v.........yk6.................1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp52/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
JeNski91..........kp44/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp34/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Jnni................kp32/29-30............23v..........yk6................1.lapsi

Kp 21-30


Pamsku............kp29/28-52...........21v.........yk4..................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp22/32..................22v........yk2(yk8).......2.lapsi
Mosmos..........kp21/30-32................22v.........yk1............1.lapsi

Kp 11->20


Nemppis..........kp20/28-34...........20v........yk9................1.lapsi
Sunflower11.....kp18/24-35..........23v........yk16...............3.lapsi
Punnabis.........kp18/29...............26v........yk15...............1.lapsi
Grill................kp16/26-35............21v........yk6.................1.lapsi
SilverBride.......kp14/27.................20v...........yk1.............1.lapsi
Marpa.............kp13/31.................23v.........yk2...............1.lapsi
lumihiutale92.....kp12/??...............19v........yk3.................1.lapsi
-es-................kp11/24-30............21v.......yk11.................1.lapsi
Miwwi ............kp11/29-35..........21v........yk2.................1.lapsi

Kp 1-10


Amalia89..........kp9/46-160........22v.........yk8.................1.lapsi
Hopeakissa......kp8/28-32............23v.........yk5.................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
Miramei

MAALISKUU
Iippari



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Pikkaisen saamattomuus/stressi/masentuneisuus vaivaa täällä päässä. Lueskelen kyllä päivittäin tapahtuneet ja yritys on päällä siis edelleen, mutta tekstiä tulee harvemmin, niinku varmaan ootta huomannu.

Tsemppiä kaikille ja plussa-tuulosia! :wave:
 
Kiitos ihanaiset tsempeistä!
Eipä näy tätiä vieläkään - hihhiih!
Huomenna sittn testailen... Mutta aina on täti kurvaillu paikalle dpo12 (dpo11-12 aamuyö)

-es- ai onko ongelma! :D mulla ei sais olla minkäänlaista vapaa-aikaa, jotten eksyis kaikenmaailman sivuille.. Mulle kuitenkin pahemmat ovat nuo odotusblogit.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Miramei
Pamsku Täälläkin jännätään sun puolesta!

-es- Mä en ole vielä uhrannut pienintäkään ajatusta tulevan raskausajan tai vauvan tarvikkeille, mutta nyt kun otitte asian puheeksi mä kurkkasin heti parin nettivaatekaupan raskausvaatevalikoimat :kieh:

Mulla on vielä viikko siihen kun tän kierron pitäisi tilastojen valossa päättyä, enkä malttais odottaa... Ja siis tietysti toivoen, ettei se ollenkaan päättyisi :D Oon vannonut itselleni etten ala tekeen raskaustestejä ennen kuin on kierto venynyt edes yhden päivän, mutta katsotaan nyt pitääkö se lupaus! Jännitys on niin kova, olen oletetusta oviksesta saakka kurkkinut päivittäin kalenteria, että koska sitä saisi testata josko olisi onnistanut.
 
  • Tykkää
Reactions: -es-
Kiitos ihanaiset! Tätiä ei edelleenkään kuulu, apteekkiin juoksin aamulla hakemaan testin ja tältä se näyttää... Jotahin nään siinä paljaalla silmällä, en tiedä välittyykö se kuvassa..

Aijaa.com - 9811139

...se on varmaan se kuuluisa viivanpaikka?

odotellaan. Mutta tahtoisin kyllä siihen veritestiin, jos ei täti ala saapumaan. Miten sellaiseen pääsen? Ottaako terveyskeksus noin vain?
 
Joku oli huudellu meikäläistä. Pidän luovaa taukoa! Eli ajatukset ei nyt luista mihinkään, oli ne häät (vaikkei omat nii silti jouduin ressata), nyt poika kipeenä ja torstaina pitäs olla se sydänlääkäri. Ajatuksiin ei mahu ykskään vauva nyt. :(

Onnea Iippari plussasta :flower: ja Pamsku jotain mää tuos testis nään, ootellaan vahvistumisia :)

Palaan astialle kun saan ajatuksia ja elämää taas koottua normaaliin menoon
 

Yhteistyössä