Kakskymppiset yrittäjät 2012

Iippari Toihan näyttää jo tosi vahvalta "haamuiselta". Onnea!!

Nyt päivitetään hieman omaa tilannetta. Tulin kertomaan omista oireista tai enemmänkin siitä, että mitään oireita ei oikein tunnu olevan. Omalla kohdalla se voi olla hyväkin merkki, koska yleensä alavatsa rupeaa kipuilemaan monta päivää ennen tätin saapumista. Nyt ei mitään...Ainoa asia minkä voi sanoa oireeksi on hieman raskaamman tuntuiset rinnat kuin yleensä on ollut ennen tätiä. Odotellaan nyt lupaako tää hyvää vai mitä tapahtuu...
 
Juu, oon saanu tosta testistä nyt useammalta taholta ettei se oliskaan haamu vaan et sen vois jo lukea plussaks. KÄÄK. :) Mä ajattelin sellaisen digin tehdä ens viikolla. Torstaina kokeilen sillä Pregcheck tikulla mikä kaapissa odottamassa et viiva ois vahvempi. :)

No oikei, mut voi siirtää plussanneisiin. :D
 
Destello
Muuttohommat on vieny niin kamalasti aikaa etten oo melkeen kuukauteen kerenny ees kahtella mitä teille kuuluu, mut MITÄ IHMETTÄ! Ihan mieletön plussa-aalto tullut helmikuussa! Ja Annie varsinkin, onnea ihan käsittämättömästi! Kyllä se vessanpönttö on varmasti ihan mukava kaveri loppupeleissä, koitahan vain kestää :)

Iipparin testi näyttää meikän silmään enemmän kyllä jo plussalta, mitä haamulta. Varovaiset onnittelut :)

Mulla meni tunti lukea kaikki sivut läpi, enkä muista enää kenelle piti sanoa ja mitä :stick:

Plussapuhureita kaikille sylikaupalla!

Meikä taitaa lähtee jatkaan tavaroiden raivaamista, sitä pitäis kuun lopussa olla jo JKL:n kodissa. Hohhoijakkaa, osaakin olla tympeää hommaa tuo muuttaminen. Mut on se sen arvoistakin. En kadu hetkeäkään, että päätettiin yrittää uudelleen. Musta tuntuu todellakin (edelleen) et elän enemmän kuin koskaan ennen. (josta kertoo myös räjähtävä spontaanius, oon muuttamassa asuntoon mitä en oo nähny ees, tää toinen osapuoli kävi tsekkaa sen ilman mua :D)

Ja naiset hei! Muistakaa pitää terveydestänne huolta näin keväällä. Itse oon kolmatta viikkoa sairastanut erittäin rajua keuhkokuumetta joka vain tuli jostain ilman mitään ensioireita. Pitäkää huoli vitamiineista ja erityisesti sinkin saamisesta :)
 
Kiva kuulla susta Destello pitkästä aikaa!!:) ihanaa kuulla että hyvin pyyhkii ja että oman sydämen kuunteleminen kannatti!!:) miten sulle nyt jatkossa, oliks sulla joku koulu vai työpaikka vai miten siellä uudella paikkakunnalla nyt jatkuu?
 
Destello
Johanna Työpaikkaa etsin näin ensisijaisesti, mutta jos mitään ei ala kuulumaan mistään niin silloin lähden opiskelemaan uutta ammattia. Luojan kiitos tuo kaupunki on opiskelun mekka käytännössä, joten valinnanvapautta kyllä löytyy koulujen suhteen. Kulttuuriala kiinnostaa, todennäköisesti sitä lähden opiskelemaan sitten äärimmäisessä tapauksessa. Oon ihan hulluna hakenut toimistovirkoja, alkaa tuo nykyinen ala jo tulemaan korvista ulos. Johan tuota on 6v tehty, eikä se siitä yhtään sen mielekkäämmäksi taida enää muuttua. Mites sielä teillä menee pikkuisen asukkaan kanssa? :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tänään taas parempi päivä, niin jaksan taas hetken istua... Ootte oikeassa, että kyllä tämän kestää, kun tietää mistä tämä on merkki, vaikka tosi kurjaa välillä onkin. Ja se lohduttaa, että yleensä pahoinvointi on merkki siitä, etä kaikki on hyvin. :)

Ihanaa Iippari! Onnea oikein paljon!:flower: Kiva saada sinutkin plussanneiden puolelle!

Destello Kiitos!:heart: Ja kiva kuulla taas kuulumisiasi! Tsemppiä työnhakuun!=)

Sunflower Taas hienoja tuloksia! Vau!=)

Maijatyttö Varovaiset onnittelut! :flower:

Pamsku
Oi, kuulostaa tutulta...;) Mulla oli menkkakipuja noin viikko ennen plussausta, mut sit ne loppui. Ja tuo painontunne istuessa oli mulla oireena plussauksen aikoihin. Pari kertaa jo luulin sitä menkkakivuiksi, ja ihmettelin, miksi menkkakivut loppuu kun nousen seisomaan!:D

Toivottavasti nyt muistin kommentoida kaikille, joille pitikin...
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 14.3

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->



Anlii................kp53/26-73...........22v.........yk6.................1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp48/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
JeNski91..........kp40/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi

Kp 21-30


Maija-tyttö.......kp30/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Jnni................kp28/29-30............23v..........yk6................1.lapsi
Pamsku............kp25/28-52...........21v.........yk4..................1.lapsi

Kp 11->20


KyyneltenHymy..kp18/32..................22v........yk2(yk8).......2.lapsi
Mosmos..........kp17/30-32................22v.........yk1............1.lapsi
Nemppis..........kp16/28-34...........20v........yk9................1.lapsi
Sunflower11.....kp14/24-35..........23v........yk16...............3.lapsi
Punnabis.........kp14/29...............26v........yk15...............1.lapsi
Grill................kp12/26-35............21v........yk6.................1.lapsi

Kp 1-10


SilverBride.......kp10/27.................20v...........yk1.............1.lapsi
Marpa.............kp9/31.................23v.........yk2...............1.lapsi
lumihiutale92.....kp8/??...............19v........yk3.................1.lapsi
-es-................kp7/24-30............21v.......yk11.................1.lapsi
Miwwi ............kp7/29-35..........21v........yk2.................1.lapsi
Amalia89..........kp5/46-160........22v.........yk8.................1.lapsi
Hopeakissa......kp4/28-32............23v.........yk5.................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
Miramei

MAALISKUU
Iippari



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Iippari: Siirtelin sua alemmas. ;) Ja mulla taitaa olla silmissä vikaa kun taisin ainoana sanoa tuota sun plussaa haamuksi. :D

Destello: Mahtavaa kuulla sinusta! =) Ja varsinkin näin mukavia kuulumisia. ;) Onnea vain työnhakuun, eiköhän niinkin isosta kaupungista joku työ löydy! :)

Pamskulla vaikuttaa kyllä tosi hyvältä! :) Samoin kuin Jnnillä! d:)b

Mulla on taas kerran ihan hirvee ahdistus päällä. Tai eilen se oli pahempi, tänään jo mennyt vähän ohi. En vaan jaksa mennä kouluun, koska nykyään tunnen itseni aina vain kerta kerralta tyhmemmäksi kun sinne menen... Ei mua vaan oo tarkoitettu lukemaan. Ammattikoulu vielä meni, koska se oli todella käytännönläheinen. Ja vaikka amk:ta sanotaan käytännönläheiseksi (mitä se varmasti on yliopistoon verrattuna!), en siltikään pysy teoriassa mukana.

Juttelin tästä kaikesta eilen kaverini kanssa ja hän ehdotti minua pitämään välivuoden ja menemään töihin. Mutta... mitä töitä?! Kesäksi pääsen samaan työhön missä olin viime kesänkin ja olen siitä todella innoissani! :) Ajattelin sieltä kesän aikana kysellä, josko mua ehkä vielä syksylläkin tarvittaisiin... Mutta entä jos ei? Olen aina tiennyt elämässäni mitä haluan tehdä ja nyt kun en tiedä, olen ihan hukassa! Ja tähän vielä päälle se, että pelkään tuottavani pettymyksen varsinkin tuolle ukkoselle ja omille vanhemmilleni, jotka ovat aina olleet minusta ylpeitä, juurikin siksi että olen pärjännyt hyvin omillani ja tiennyt mitä teen... : /

Joo, anteeksi. Tulipas vähän pitkä sepustus...
 
Kyllä sä Destello työn löydät, uskon sen!:) mitäs sun miehekkees tekee? Mä tuun jotenki niin iloiseks ku kuulen et sulla elämä hymyilee!:)

Grill: mulla ihan samanlainen ahdistus ollu päällä jo pienen aikaa ku ite opiskelin yliopistolla, mut se teoreettisuus ei kauheesti napannu ni jätin opiskelut kandiin... Mul on kans sellanen olo et kaikki odottaa et mitä mä nyt tällä elämälläni teen, mut ku en tiedä! Nyt on onneks tirriäinen mukana menossa ni saa lisää miettimisaikaa, mut kyllä jotain pitäis keksiä... Koskahan sitä tulee sellanen hetki et tietää mitä tulevaisuudelta haluaa?:D no, destellon innoittamana ei auta ku vaan antaa elämän viedä; kyllä kaikki sit suttaantuu.:)
 
Grill ja Sunflower, kiitoksia vinkeistä! Oon testannu nyt vaan kerran päivässä, aina aamusta. Eilen tosiaan oli ihan hailu, mutta tadaa tänään olikin tumma :) Kuitenkin vielä ihan inasen haaleempi kun toinen viiva. Reuna oli yhtä tumma, mutta muuten haaleempi. Ajattelin illalla vielä tehdä sitten toisen tälle päivälle.. Mutta varmaanki siis viimeistään huomenna ovis :) Oon ihan täpinöissäni :D Ja voipi olla, et ollaan aina lopetettu vähän liian aikasin kunnon yritys..

Destello, tsemppiä muuttoon ja muutenkin :) Itellä vajaan kolmen viikon päästä muutto edessä, tarvis varmaan vähitellen alkaa pakkaan :D
 
Hei kaikille pitkästä aikaa!! :wave:

Onnea ihan hirveästi plussanneille, vaikka suurinta osaa olen jo onnitellut tuolla odottajien puolellakin. :flower:

Sunflower: Ihan mieletön pudotus! ONNEA!!

Destello: Onnea uuteen kaupunkiin! Vaatii paljon rohkeutta lähteä pois tutuista ympyröistä! Kyllä sinä työn löydät ihan varmasti. Tsemppiä! :)

Minä olen aina välillä käynyt lukemassa teidän kuulumisia ja toivonut hartaasti kaikille plussia. Hiukan oli tuo palstailu jäissä ku mulla on ollut niin pahaolo, että oon ollut 3 krt sairaalassa ja aika monta kertaa (en edes muista) terveyskeskuksessa tipassa. Toivon todella, ettei kukaan muu joudu kokemaan tämmöistä! :D Tsemppiä yritykseen rakkaat ystävät. Kyllä se plussa vielä sieltä tulee! :heart:
 
Destello onnea uuteen kotiin ja työnhakuun :)

Iippari onnea! Pitkä yritys palkittiin :)

Grill mä oon yhden koulun jättänyt kerran kesken ja vieläpä aika loppumetreillä (2,5 vuoden koulutuksesta puoli vuotta jäljellä. Viimeisin vuosi mitä kävin meni kyllä ihan penkin alle..) ja en oo kyllä hetkeäkään katunut :) Ei vaan ollut yhtään oma juttu ja ainut mikä nyt vähän harmittaa on et miks olin siellä koulun kirjoilla väkisin ja "hampaat irveessä" noinkin pitkään. Et kattele vaan ihmeessä miltä teidän paikkakunnan työtilanne näyttää, koulua nyt pystyy aina jatkamaan kunhan sen motivaation jostain löytää uudestaan :)

On: Oispa jo heinäkuu..(seuraa pitkä avautuminen, lukee ken jaksaa. Pitää vaan purkaa ajatuksia johonkin) Nimittäin meidän huushollissa tapahtui seuraavaa; minä häähulluna romantikkona menin kattomaan kalenterista et minä vuonna meidän vuosipäivä sattuu lauantaille. Ollaan nimittäin joskus puhuttu et se vois olla ihan hauska mennä naimisiin vuosipäivänä, miehellekin vähemmän päivämääriä muistettavaksi ;) Noh, ne kaksi lähintä vuotta ovat siis 2014 tai 2025 ja mä nyt sit ilmoitin hyvin selkeästi haluni mennä naimisiin 2014, kun ton toisen vaihtoehdon aikana oon jo ehdottomasti "liian vanha".
Miesparka meni hetkeksi ihan lukkoon..On tästä asiasta meillä kyllä paljon puhuttu, mutta ehkä liiankin paljon. Kaikki naimisiinmenoon liittyvä on meillä jo liiankin arkipäiväistä, eikä mies ota mun löpinöitä (mun mielestä) ikinä tosissaan. No mut kyllä se siitä kun tokeni niin sanoi et ei se mikään mahdoton ajatus ole (!!) ja vielä varmisti varovasti et "eikös meidän pitäs sit tänä vuonna mennä kihloihin..?" :D Niin sen takia nyt odotan sitä heinäkuuta, saa nähdä tajuaako tuo mies nyt vihdoin kosia. Tän helpommaks en voi enää asiaa tehdä kun ihan tarkat päivämäärätkin kerron, et millon pitää mitäkin tehdä. Siis tietenkin helpompaa vielä ois kosia itse, mut sehän ei ollut vaihtoehto ;) Eihän se tietty sit kovin yllätyksenä tulis mut a) eihän sitä voi tietää miten mies kosii, et se olis kyllä yllätys b) voihan se yllättää ja kosia jo aikaisemmin ja c) kyllä se mulle on yllätys, jotenkin tuntuu et ei tuo meidän isäntä kosi kuitenkaan..Mut niinhän se on et sitä jaksaa paremmin kun on mitä odottaa, sainpahan muutakin ajateltavaa kun pelkät vauvajutut :D

Muoks! Lisään vielä et odotan siis sitä kosintaa nimenomaan siihen heinäkuulle, koska oli puhetta et kaikki merkkipäivät ois sillon samana päivänä..Eli seurustelun aloittamisen -, kihlautumisen- ja avioitumisen vuosipäivät juhlittas sit aina samalla.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitokset Amalia ja Johanna! :) Ajattelin tänään keskustella tuon miehen kanssa, kun lähdetään huristelemaan 60km päähän vanhemman kummipojan synttäreille. Siinä on sitten matkalla aikaa jutella asioista, niin varmaan jotain päätöksen tynkääkin vois ehkä syntyä.

Ja aivan mahtava juttu Amalia! :heart: Kyllä se varmasti tulee edes jonkinmoisena yllätyksenä. ;)

Voi ei Mesikämmen! : / Ei suakaan oo helpolla päästetty... :hug:

Nemppis: No mullakin on nyt ollut niin, että eilen aamupäivällä oli melko tumma viiva, eilen illalla jo haaleampi ja tänään aamulla vielä haaleampi. Mutta no odotankin sitä ovista vasta tuonne loppu viikkoon. :) Toivottavasti sä nyt bongaisit sen myös!
 
Destello
Johanna Mieheke (kai sitä tohtii sanoa jo avomies, hahah. Kaikkee sitä, tämmösellä aikataululla.. :'D) tekeepi piirivartijan hommia. Tykkää työstänsä ihan mielettömästi, ja on nyt löytänyt oman paikkansa työmaailmassa. Muutaman ammatin on hänkin lukenut itselleen, ennenkuin hoksasi mitä tykkää tehdä.

Josta voisinkin hienosti hypätä Grillin kimppuun: Älä murehdi. Pidä välivuosi, ja kokeile eri juttuja. Hae rohkeasti erilaisiin työpaikkoihin, ja uskalla mennä uusiin kuvioihin mukaan. Mulla on itsellä CV:ssä tosi pitkä lista erilaisia töitä ja työpaikkoja (lue: kymmeniä), ja nyt kaupan alalta haen siis toimistoalan hommiin koska kaupan ala on mulle jo niin nähty. Kokeilemalla vasta tiedät, mitä haluat, koska silloin sulla on konkreettista näkökantaa ja kokemusta eri aloista ja silloin ne ahaa-elämykset yleensä tulevat et "hei tätä mä haluan tehä, miksen oo aikasemmin tajunnu?" :) Mä voin tässä työasiassa sanoa ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä, että todellakin kannattaa vain heittää ohjat irti ja antaa mennä, kokeilla KAIKKEA (paitsi omia sukulaisia ja itsensä myymistä :D)!

Amalia Uskon että miehes kyllä onnistuu sut vielä yllättämään, vaikka päivämääristä onkin puhuttu jo ja hän tietää että sulla on odotuksena kihlautuminen ja naimisiinmeno. Malta vain odotella, niin kyllä se luolamies sieltä vielä herää kosimaan! :)

Mesikämmen Eipä tuo mun kolmen viikon keuhkokuume ja yli 40c asteen kuume oo sittekään mitään tohon verrattuna, sua nyt kyllä on koeteltu oikein rankalla kädellä. Koita jaksella, toivotaan että paha olo loppuisi pian eikä tarvis sairaalassa oleskella! :hug:
 
Sunflower11
Kiva lukea Destellon kuulumisia :heart:

Amalia, toivottavasti miehes nyt tajuaa kosia! :)

Mun sunnuntaina tilaamat ovistestit tuli.. läks piiloon.. :LOL: just eilen tuli kehuttua miehelle etten oo ostellu testejä (kun se meinas et ku en raaski jotain kenkiä ostaa et samalla hinnalla sais melki puolen vuoden ovistestit ja kyseli et taasko mie oon hurahtanu "ku on halvalla" en myöntänyt :D)
 
Sunflower Kuulostaa tutulta! :D Mäki ostan aina "ku halvalla sain". Hävettääkin, kun on nyt tullut ostettua niin paljon testejä ja testannut aivan typerään aikaan, jolloin ei olis ees mahdollisuutta olla raskaana. Mutta, ku ajattelee, että mitä jos kuitenkin..

ON: Tänään alkoi pupuilukielto. Mua on mietityttänyt sellainen asia, että mitä jos ovis tulisikin siihen aikaan, kun "kielto" on voimassa, voiko sillon kiellosta poiketa? En muista nyt ihan tarkalleen, miksi koko kielto on, kait että siittiöitä kehittyy tarpeeksi ja jotenkin vaikuttaa sperman laatuun? Oon tätä nyt miettinyt, että jos se ovis tulee, niin pitäiskö viis veisata kiellosta? Help me! Mitä tekisitte?
 
Sunflower11
lumihiutale: siis onks teillä mies menossa sperma-analyysiin?
Siinähän on se 5-3 päivää mikä pitää olla siitä edellisestä kerrasta.
Kyl mä ainakin lähtisin ihan noudattamaan niitä ohjeita et saa kunnon näytteen.
 
Sunflower Ei ole menossa. Mies on aikoja sitten käynyt sperma-analyysissä. Mulla on clomit ja terot käytössä. Yhdyntäkielto on määrätty kp 8-14, jonka jälkeen yhdyntöjä joka toinen päivä kp 22. Näin lääkäri määräsi, siksi kai että raskaus saataisiin mahdollisimman helposti alulle, jos näin voi sanoa.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 15.3

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->



Anlii................kp54/26-73...........22v.........yk6.................1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp49/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
JeNski91..........kp41/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp31/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi

Kp 21-30


Jnni................kp29/29-30............23v..........yk6................1.lapsi
Pamsku............kp26/28-52...........21v.........yk4..................1.lapsi

Kp 11->20


KyyneltenHymy..kp19/32..................22v........yk2(yk8).......2.lapsi
Mosmos..........kp18/30-32................22v.........yk1............1.lapsi
Nemppis..........kp17/28-34...........20v........yk9................1.lapsi
Sunflower11.....kp15/24-35..........23v........yk16...............3.lapsi
Punnabis.........kp15/29...............26v........yk15...............1.lapsi
Grill................kp13/26-35............21v........yk6.................1.lapsi
SilverBride.......kp11/27.................20v...........yk1.............1.lapsi

Kp 1-10


Marpa.............kp10/31.................23v.........yk2...............1.lapsi
lumihiutale92.....kp9/??...............19v........yk3.................1.lapsi
-es-................kp8/24-30............21v.......yk11.................1.lapsi
Miwwi ............kp8/29-35..........21v........yk2.................1.lapsi
Amalia89..........kp6/46-160........22v.........yk8.................1.lapsi
Hopeakissa......kp5/28-32............23v.........yk5.................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
Miramei

MAALISKUU
Iippari



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Sunflower11
lumihiutale: Okei, kuulostaa aika jännältä, tai en ite oo koskaan kuullut että yhdyntäkieltoa olis.
Lääkärit sanonu et 2-3 päivän välein alkukierrosta ja sit oviksen aikoihin esim. ovisplussapäivänä ja seuraavana.
Mut tiedä noista sitten.

Aamun testejä



Pregcheck ja wondfo, kokeilin tuota wondfota nyt ihan mielenkiinnosta samaan aikaan, sama testihän se taitaa kuitennii olla.
Ei ihan ovis+ mulla.. ehkä illalla tai aamulla sit kunnon plussa.. Kun mullahan se testiviiva tulee samantien ovis+ päivänä, mut nyt kesti aikansa et tummui.
 
  • Tykkää
Reactions: Pamsku
Lumihiutale aika jännä tilanne, en kyllä tiedä mitä ite tekisin jos ovis tulis pupuilukiellon aikaan :O Tai no, varmaan soittaisin sille lääkärille, en ehkä uskaltas lähteä ominpäin poikkeamaan säännöistä.

Ja sperma-analyysista puheenollen, Sunflower kävikös se sun mies jo antamassa näytteen?
Mä en malttas enää odottaa et saan kuulla ne "meidän" tulokset, vaikka en usko et niissä mitään on mut eihän sitä ikinä tiedä! Niitä varmaan saadaan kyllä odotella vielä aika pitkään, jos ne lääkärit kertoo ne sit vasta kun meen sinne polille, seuraavan kierron kp12..:headwall:
 

Yhteistyössä