Kakskymppiset yrittäjät 2012

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 12.3

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Anlii................kp51/26-73...........22v.........yk6.................1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp46/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
JeNski91..........kp38/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi

Kp 21-30


Maija-tyttö.......kp28/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Iippari.............kp27/26-28............20v..........yk9.................1.lapsi
Jnni................kp26/29-30............23v..........yk6................1.lapsi
Pamsku............kp23/28-52...........21v.........yk4..................1.lapsi

Kp 11->20


KyyneltenHymy..kp16/32..................22v........yk2(yk8).......2.lapsi
Mosmos..........kp15/30-32................22v.........yk1............1.lapsi
Nemppis..........kp14/28-34...........20v........yk9................1.lapsi
Sunflower11.....kp12/24-35..........23v........yk16...............3.lapsi
Punnabis.........kp12/29...............26v........yk15...............1.lapsi

Kp 1-10


Grill................kp10/26-35............21v........yk6.................1.lapsi
SilverBride.......kp8/27.................20v...........yk1.............1.lapsi
Marpa.............kp7/31.................23v.........yk2...............1.lapsi
lumihiutale92.....kp6/??...............19v........yk3.................1.lapsi
-es-................kp5/24-30............21v.......yk11.................1.lapsi
Miwwi ............kp5/29-35..........21v........yk2.................1.lapsi
Amalia89..........kp3/46-160........22v.........yk8.................1.lapsi
Hopeakissa......kp2/28-32............23v.........yk5.................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
Miramei

MAALISKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut Hopeakissa :hug:

Karmeeta tuo mistä Iippari kertoi, siis tuo et nainen oli salaa jättänyt pillerit pois! En ite kans hyväksy tuollaista missään nimessä ja tosiaan jos mies vois tuollaista tehdä ja tekiskin, niin en antais kyllä ikinä anteeks! Kyllä siinä luottamus varmasti kärsis. Siis kyllähän mä myönnän et silloin aikoinaan jauhoin tästä vauva-asiasta koko ajan et saisin tahtoni läpi vaikka en halunnutkaan painostaa, kuume oli vaan niin kova..Mutta se lopullinen päätös täytyy tehdä yhdessä, molempien ollessa 100% varmoja. Meilläkin meni siis niin, et miehelläkin oli kyllä vauvakuume, mut halusi vielä miettiä. Sit kun lopetin sen vouhotuksen ja annoin miettimisaikaa niin se sit ihan itse lähesty mua tässä asiassa ja ilmoitti et on nyt valmis :)

ON: Tänään (kohtapuoliin) sinne verikokeisiin..Kyseessä siis varmastikin todella pieni toimenpide mut oon ihan "paniikissa"..Siis kun siinä ohjeessa luki kaikkee et mitä pitää tehdä; ei yhdyntää kahteen päivään (viikon selibaatti, joka johtui kyllä myös miehen työreissusta). Ei tamponia (en oo käyttäny koko kierron aikana, vaikka ilmeisesti tarkoitti vaan tätä päivää. Ja yleensä käytän aina). Ei rintojen koskettelua (hyvä kun uskalsin yöllä kylkeä kääntää saatika laittaa tänään rintsikoita päälle. Mies on pysyi musta koko eilisen päivän kaukana). Ei kahvia eikä teetä (ei tunnu missään, kun en juo kumpaakaan). Ja en oo varma et saanko käydä vessassa tai syödä tai juoda ennen sitä, niin en sit aio tehdä mitään noista :LOL: Vähän naurettavaa tämmöinen, mut pitää pelata varman päälle, tää jos ei nyt jostain syystä onnistus, niin homma siirtys taas yli kuukaudella eteenpäin.
Muoks. Eniten tässä jännittää se kun en tiedä yhtään missä se labra on, eipä oo tullut käytyä..Et se vähän stressaa..Ai niin, mut hei sillehän oli oma ohjeensa; "ei stressiä" tuossa lapussa lukee ;) No joo, kyllä se vielä löytyy, tiedän sentään suunnilleen missä rakennuksessa se on, sieltä on hyvä aloittaa etsinnät -->
 
Viimeksi muokattu:
Voi harmi Hopeakissa :(

Ja kyllä mäkin Amalia olisin hermona kun on noin mittava lista vaatimuksia, ja pitkä odotus jos kaikki ei onnistukaan. Tsemppiä, ja kerro sit miten meni!

Meilläkin tämä vauvakuume lähti alunperin minusta. Monta kuukautta mies keksi syitä olla hankkimatta lasta, kun ei ollut töitä, eikä rahaa, eikä asuntoa ja miljoona muuta seikkaa. Vaikka se periaatteessa oli oikeassa, mulle jäi semmoinen tekosyyn tuntu niistä selityksistä. Mä sit yks päivä kysyin suoraan, että haluaisiko se lapsen ihan oikeasti nyt, jos nuo kaikki asiat olisivat kunnossa, ja siihen vasta mies myönsi, ettei edes ole vielä aivan valmis... Mä otin vähän nokkiini niistä tekosyistä, ja asiasta ei sitten useaan kuukauteen puhuttu, ennen kuin mies ihan itse otti asian puheeksi, ja sanoi että nyt hän olisi valmis, ja että muista esteistä kyllä selvitään. :heart: Se joutui mua itse asiassa vielä muutaman viikon suostuttelemaan ennen kuin oikeasti jätettiin kumi pois (pillerit olin onneksi jättänyt jo paria kuukautta aiemmin), mutta pääasia että nyt ollaan tässä tilanteessa yhteistuumin!

Tämä yrittäminen sai ihan uutta puhtia eilen, kun ensimmäinen koskaan tekemäni ovulaatiotesti oli kirkas ovisplussa! Testi viiva oli aivan selkeästi vahvempi kuin kontrolli. Mulla oli eilen kp 14, enkä odottanut sitä plussaa vielä ihan siinä vaiheessa, kun kiertoni on ollut aina vähintään 30 päivää (Ja tein sitten siinä epäluuloisena sen virheen, että googlailin noista ovistesteistä vähän lisää, ja sain selville että pco saattaa aiheuttaa sitä, että ovistesti näyttää plussaa vaikkei ovista olekaan, ja nyt olen taas pahalla päällä, epäluuloinen ja pessimistinen...). Toisaalta mulla ei säännöllisiä kiertoja pillereiden jälkeen ole ollut kuin 1-2, joten jospa tämä kierto vaan on lyhyempi kuin odotin? Nyt kumminkin miehen kanssa vaakamambotaan ahkeraan ja toivotaan parasta :p

Vielä yksi kysymys tuosta ovulaatiosta: Jos testi oli eilen plussa, olikohan mulla ovulaatio silloin, tänään, vai kenties huomenna? Eli mistä alkaen on dpo 0?
 
Hei kaikki pitkästä aikaa!:) Tulin taas kurkkimaan, mitä teille kuuluu, kun onnistui tämä koneen käyttö. (Voin tällä hetkellä niin huonosti, että en pahemmin edes tietokoneella pysty istumaan, sillä vietän päivät makoillen/vessanpönttöä halaten, mutta en valita, kun tätä on toivottu ja muutenkin oon onnekas, kun saan kuitenkin paljon pidettyä sisällä, ettei sairaalaan oo ainakaan vielä asiaa!)

mosmos Ovistestiplussa on merkki siitä, että ovis tapahtuu noin 24-48h kuluessa. Eli kun eilen sait plussan, on tänään dpo0 (eli mahdollinen ovispäivä) ja huomenna dpo1 jne. :)

Amalia Toivottavasti verikoe onnistui! :)

Sunflower Ehkä sun ovis on aikaistunut ja luteaalivaihe vastaavasti pidentyy?! Tsemppiä! :)

Pamsku Ootko lukenut, onko sillä sun testillä normaalia saada viivanpaikkoja turhaan? Jos sun olo on erilainen kuin yleensä, voi se ihan hyvin olla merkki raskaudesta, sillä sehän on ihan tavallista "tietää" raskaudesta jo ennen menkkojen myöhästymistä!;) Pidän peukkuja, että sun aavistukset ois totta!

Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta Amalia, Hopeakissa ja muut!

Tsemppiä kaikille! Muistakaa, ettei saa luopua toivosta!:hug:
 
Annie ja Mosmos hyvin onnistui :D Tuossa hämäs niin paljon nuo ohjeet, sit se olikin ihan tavallinen kyynärpäästä otettava näyte. Mitä hittoa se tamponi sit siihen vaikuttaa?? :D Ei voi kun nauraa omalle hössötykselleen! Ja kun ohjeessa luki et otetaan mielellään klo.10 niin mähän olin tasan sekunnilleen 10.00 siinä penkissä. Ainut mikä meni nyt tältä perfektionistilta pieleen et ois pitänyt istua 15min paikallaan mut mä istuin vaan 5min, hups..Kuun lopussa uusiks!
 
Ainiin, eilen tein Pregcheck liuskalla ihan puhtaan negan, (ihanaa muute kuinka edullinen testi!!! ). Tuntuu kyl et tänään tai huomenna saattais täti kurvata tänne, mutta jos ei kurvaa niin sitten teen loppuviikosta uuden testin.
 
Pahoittelut hopeakissalle uudesta kierrosta :hug: ja Iipparille negasta :hug: Loppuviikosta uutta testiä sitten kehiin! ;)

Mosmos kantsii testata tänään vielä uudestaan! Minä testasin kaks päivää vielä ovisplussan jälkeen ihan varmuuden vuoksi, että LH lähtee varmasti laskuun.

Annie: hyvän asian puolesta kuitenkin "sairastat" :) Paljon tsemppiä odotukseen!
Testi oli wondfon liuska, lueskelin tuolla, että muutamilla tullu viivanpaikkoja ja myöhemmin toisella testillä tehdessä ollu nega. Toisaalta, olihan siellä muutama, joka oli saanu viivanpaikan ja tehny uudestaa parin päivän päästä samalla ja digillä, ni plussa...
Ajattelin nyt hillitä itseni ja testata vasta dpo 9 aikaisintaan! PArempi olis odottaa dop11 - dpo12 mulla alkais menkat....

ON: yöllä oli niin kamalia menkkakipuja, että nukuin niiden takia T O D E L L A huonosti. Mikään asento ei ollut hyvä, iskias (?) ilmoitti olemassaolostaan ja tänään aamulla krapulainen olo, ilman alkomahoolia...
 
Ja mulla siis nyt KP 2.

Kiitokset halirutistuksista, kyllä tämä tästä taas, kun kiertoa ehtii kulua. :)

Pahoittelut muillekkin uusista kierroista ja nega-pahasista. :hug:

Annie Tsempit odotukseen, kyllä se huono olo helpottaa ja sitte saatkin nautiskella pikkuisesta masussa. :heart:
 
Hopeakissa Pahoittelut menkoista! :heart:
Iippari Pahoittelut negasta! :hug:

Tänään napsittu viimeiset clomit nassuun. Nyt sitten vain odotellaan kuinka käy. Ylihuomenna astuu voimaan pupuilukielto kp 14 asti. Kunpa tää olis se mun kierto nyt! Tietenkin toivon teille muille samaa! :heart:
 
En tahdo vielä plussanneisiin, ennen tasavahvoja viivoja!

Nonni, elikkäs siis, tänään se tuli 2 viivaa. :) Toinen on sellainen hailakka viiva eli vissiin haamuksi kutsutaan? Sain kännykällä siitä kuvan ja laitan teille sen iltapäivällä. :) Mulla vasta tänään menkat edes pitäisi alkaa, ja Pregcheckin testi eli ei kovin herkkä joten odottelen varmaan taas huomisaamuun tai ylihuomis ja teen sitten uuden testin ja katson onko vahvistunut. :)

Jännä olo! Ja tällä kertaa peukut pystyyn et siellä jotain kehittyis ja pysyiskin! :) Mä olen ihan unen pöpperössä, yöllä heräsin klo 4 ja ajattelin et nyt aamu ja pitää testata. :D Sitte tajusin et ei hittolainen, takas nyt lepäileen mars. :D

Plussatuulia kaikille muillekkin! <3
 
Iippari, jänskäää, toivotaan, että viiva vahvistuu :)

Hermot menee noiden ovistestejen kanssa kun ei tiä mistään mitään. Nyt oon kolme päivää testaillu ja ihan hailakkaa viivaa ilmestyy, mutta tänään oli viä hailakampi kun eilen ja toissa päivänä.. Tuleeko siihen testiin aina jonkinlainen viiva vai kertooko se, että ovis kuitenkin on/on ollut lähiaikoina? :confused: oon ihan pihalla :)
 
Sunflower11
Iipparille peukkuja! Toivottavasti viiva vahvistuu! :heart:

Ei täällä ovis ainakaan sit vielä ole vaikka eilen oli jo aika hyvän vahvunen viiva. Tänään ihan hailua. Eli varmaan sit loppuviikosta, kuten ennenkin.
 
Sainkin jo kuvat ladattua, tässä siis:
Eka siis otettu vähän enemmällä valolla


Toka otettu hieman pimeämmällä


Sanokaa jotain mitä mieltä olette näistä? On siis sama testi ja aamupissasta otettu. :) Nyt on KP28 ja normaalisti siis tänään kurvaisi täti.
 
Iippari: Kyllähän se ihan selvä haamu on. :) Toivotaan että se siitä vahvistuisi! :popcorn: (ja itse [jos ja kun joskus jonkun plussan testiin saan] en halua plussaneiden puolelle, kuin vasta labratulosten jälkeen :D)

Nemppis: En ole varmaan ihan oikea ihminen neuvomaan näissä ovistesti-asioissa, koska itsekin ekaa kertaa vasta viime kierrossa testasin ja en edes plussaa saanut, mutta kommentoin nyt kuitenkin. :D Olet kyllä aloittanut sen testailun ihan hyvään aikaan eli jos se viiva on alkanut haalistua, on ovis varmaan sitten mennyt jo. : / Mutta, testaatko kerran vai kaksi kertaa päivässä? Itse kun viime kierrossa testasin vain kerran päivässä ja sitä plussaa en saanut (vaan kävi oikeastaan samalla tavalla kuin sulle nyt) niin taisi olla Annie, kuka sanoi että kannattaa testata kaksi kertaa päivässä, koska se ovisplussa voi mennä joillain tosi nopeesti ohi.

Itse aloitin ovistestailun tuossa juuri hetki sitten ja sieltä tulikin jo aika yllättävän vahvaa viivaa. Ja tosiaan tässä kierrossa testaan kaksi kertaa päivässä, niin jos saisin sen plussan kiinni. :)

Hmh... Kävin täällä eilen kyllä lukemassa kaiken, mutta miksi ihmeessä en ole itse mitään kirjoitellut? No jos sitten nyt jotain.

Ainakin Hopeakissa oli joutunut uuteen kiertoon, pahoittelut! : /

Toivottavasti Annie alkaa sullakin olo pian parantumaan! =) Mutta eikös sitä pitkän toivomisen jälkeen paljon kestäkin. :)

Plussatuulia kaikille! :whistle:
 
Iipariiiiiii jihuu! Paljon paljon paljon viivanvahvistumisia! Mutta kyllä tuo mun silmään näyttää aika varmalta ;)

Sunflower tsempitykset ovisplussaan! :)

ON: menkkakivut jatkuu ja jatkuu. Tissit kipeytyneet sivuilta ja yöllä ramppasin pissalla monen monta kertaa. Alavatsa on oudon tuntunen, jotenkin painava, istuessa tuntuu ikävältä ja ylösnoustessa vihlaisee.. Turvotus on jotain niin kamalaa! Ja yks minkä voisin laittaa tähän vielä, ni kädet ja jalat puuduksissa vähänväliä..
Tää on taas niin tätä, eilen illalla olin täysin varma tuntemuksistani, mutta aamulle herätessä ajattelin, että p*skat, kuvittelen vaan..
Menis nytten nää piinapäivät nopsasti! plah
 
Viimeksi muokattu:
Iipparille viivanvahvistumisia!!
Ittellä kans jännä paikka. Eilen kp 28 testasin selvän haamun. Itteni ja miehen mielestä. Tänää aamulla tuli sitte taas nega. Mietin voikohan vaikuttaa ku kävin viime yönä pissalla mut edellisenä en.
Saas nähdä miten nyt käypi. 3 edellistä kiertoa on ollu tasan 28päivää.. Jännäillään.. Mukavaa päivää kaikille <3
 
Maija-tyttö minä testasin kp40 predictor earlylla hailakan haamun, mutta en uskonut siihen pätkääkään, sillä luin testistä niin paljon negatiivista..
Kp41 sain clearbluen plussa-testillä selvän negan, mutta sitten ylläri pylläri seuraavana päivänä kp42 apteekin omaan selvän viivan ja digiin raskaana 1-2!!
Eli riippuu kyllä testin herkkyydestä/merkistä..mutta voi lohduttaa, että jos raskaana olet niin muutaman päivän päästä on varmastikkin jo selkeä plussa ;) Noinpienissä hormoonimäärissä mitä alussa on voi jokainen kulaus vettä vaikuttaa ja vessakäynnitkin. Sitten kun kunnolla myöhässä menkat niin pitäs näkyä jo lyhyemmälläki pidätyksellä..
 
Iipparin testi näyttää plussalta -mikäli tuli testiajan puitteissa. Vahvitumisia toivotan!!
Mikä testi kyseessä? Oisko apteekin oma seuraava?

Muoks: huomasinkin, että kirjoitit pregcheck..aika kummallisen näköinen, jotenkin ryttyisen näkönen. Mun pregcheackin r-testit oli sinisiä..kai niitä sitten on erilaisia..
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
NEMPPIS Mulla ainakin näkyy ja ei näy testiviiva ovistesteissä.
Eilen oli suht vahvaa muttei plussaa ja tänään ei mitään, mut on tälleen ennenkin käyny.. Odotettavissa loppuviikolle vasta ovista et se kerkee kyllä sieltä vielä tulemaan se plussa!

Mulla yks kierto meni silleen et tummeni ja sit ei mitään ja sen jälkeen tuli kuin "puskista" ovisplussa :D

Eli malttia! Itse tosiaan saan ovisplussa kp 17-18 tienoilla.
 
Juu siis mun testi on Pregcheckin liuska josta revitty irti se sininen ja sitten se näytteenottopää pehmusteineen. :)

Ja toi haamulainen tuli kuvaan noin 1:30 min kohalla. :) Ja toi kuvattu ehkä noin 3-4min jollon siis toi pitäs ihan viimestään lukee, eikä enää sen jälkeen. :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 13.3

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->



Anlii................kp52/26-73...........22v.........yk6.................1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp47/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
JeNski91..........kp39/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi

Kp 21-30


Maija-tyttö.......kp29/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Iippari.............kp28/26-28............20v..........yk9.................1.lapsi
Jnni................kp27/29-30............23v..........yk6................1.lapsi
Pamsku............kp24/28-52...........21v.........yk4..................1.lapsi

Kp 11->20


KyyneltenHymy..kp17/32..................22v........yk2(yk8).......2.lapsi
Mosmos..........kp16/30-32................22v.........yk1............1.lapsi
Nemppis..........kp15/28-34...........20v........yk9................1.lapsi
Sunflower11.....kp13/24-35..........23v........yk16...............3.lapsi
Punnabis.........kp13/29...............26v........yk15...............1.lapsi
Grill................kp11/26-35............21v........yk6.................1.lapsi

Kp 1-10


SilverBride.......kp9/27.................20v...........yk1.............1.lapsi
Marpa.............kp8/31.................23v.........yk2...............1.lapsi
lumihiutale92.....kp7/??...............19v........yk3.................1.lapsi
-es-................kp6/24-30............21v.......yk11.................1.lapsi
Miwwi ............kp6/29-35..........21v........yk2.................1.lapsi
Amalia89..........kp4/46-160........22v.........yk8.................1.lapsi
Hopeakissa......kp3/28-32............23v.........yk5.................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
Miramei

MAALISKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 

Yhteistyössä