Kakskymppiset yrittäjät 2012

Ihan alkuun kiitos Sunflower, Annie ja Pamsku noista neuvoista ovistestauksen kanssa, oon selkeesti ihan hukassa näiden tikkujen kanssa :D Osaisikohan joku vielä kommentoida tätä mun tän hetkistä tilannetta, että mistä johtuu ja mitä pitäis ens kierrossa tehdä toisin? Eli:

Kp 14 aamulla testasin selkeän ovisplussan, testiviiva oli kunnolla vahvempi kuin kontrolliviiva. Mun kierron pituuteen (30pv) nähden se tuli hieman "liian aikaisin" se plussa, joten päätin jatkaa testausta jotta näkisin sen LH-tason myös laskevan. Kp 15 illalla testasin edelleen plussan (testiviiva ehkä ihan hieman himmeämpi kuin edellisenä päivänä, mutta edelleen tummempi kuin kontrolli), ja sama toistui vielä kp 17 aamulla. Mitä olen fyysisiä oireitani tarkkaillut, niin kp 13 oli vähän nipistelyä alavatsassa, ja kp 16 alkoi pari päivää kestänyt runsaampi valkovuoto.

Nyt mä siis mietin, että olikohan mulla ovis tuossa noina päivinä, ja mikäköhän päivä kenties... Ja miksi testit näytti koko ajan plussaa? Ajattelin ensi kiertoon otta oviksen tehovalvonnan (ellei sitten satu plussaa tästä kierrosta!) ja aloitta tikuttamisen jo pari päivää aiemmin ja kahdesti päivässä (nyt tuli siis testattua 1,5 päivän välein). Tällä hetkellä tuntuu, että noi tikut aiheuttaa mulle vain enemmän hämmennystä kuin selventää tilannetta :LOL:
 
Vähän mä ny ressaan noista ovistesteistä :D Tänään oli viä tummempi kun eilen, mut taas vähän toispuoleisesti, et ei ollu koko viiva yhtä tumma eikä tummempi. Että mun tuurilla sitten huomenna vasta tulee kunnon ovis+ ja huomenna ei kerkee kyllä millään edes ajatteleen mitään talletuksia.. Tänään on ainakin maha kipuillu enemmän. Yksi asia mitä oon kans alkanu miettiin, niin jääköhän mulla luteaalivaihe aika lyhyeksi :/ Mutta tiedämpä nyt ainakin, että ovis tapahtuu myöhemmin mitä oon ajatellut, eli tosiaan voi olla, et siinäkin on syy miks ei oo mitään tapahtunut.. Oviksen oon kuvitellut 3-5pvää aiksemmin(riippuen nyt tummeneeko viiva viä vai oisko se vähän niinkun tänään/huomenna) ja yritys on usein jätetty siihen :/ Anteeks kun paasaan tästä, tää on mulle niin uutta ja ihmeellistä taas. Yritän rauhottua nyt tän asian kanssa :)

Onkos muilla viikonlopuks suunnitelmia? :) Mä oon huomiseks häätäny miehen tiehensä ja kustsunu neljä ihanaa neitosta meille iltaa istuun. Ajatuksena syödä paljon(raclettegrilli + suklaafondue), pelailla ja jutella. Odotan kovasti! :) Lauantaina meen sovittaan hääpukua ja illalla firman "pikkujoulut", mennään teatteriin ja syömään, mahdollisesti baariin sit viä jos siltä näyttää..
 
Mosmos, Nemppis: Olen kyllä minäkin niin hämilläni omista testeistä. :D Mutta aion nyt vain sitkeesti jatkaa ja katsoa mihin suuntaan se viiva kehittyy. Se on nyt vain uhkaavasti haalistunut, mutta hei elän vasta kp 13 eli en tahdo uskoa, että ovis olisi mennyt jo ohi. Siitä puheenollen, voisikin mennä taas testailee. :)

Niin ja viikonloppu suunnitelmista: Huomenna en varmaan tee mitään kovin erityistä, mut lauantaina kaverini juhlistaa synttäreitään eli siellä varmaan käydään pippahtamassa, mutta varmaan loppu ilta siirrytään viettämään "omien" kavereiden seuraan. :)
 
Minkä merkkisillä ovistesteillä testaatte? Onko näyttänyt selkeetä plussaa?

Itellä on noita david- testejä ja kuullu vaan huonoa palautetta siitä, itse en malta ostaa mitään kalliita kun saa niin paljo testailla että löytää sen oviksen ja saa nähä näyttäääkö itsellä kuinka vahvaa viivaa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Miwwi Mun testit on apteekista ostettuja Biocardeja, todella hyviä ja selkeitä mutta niin kalliita, etten kyllä osta samoja kun nämä loppuu. Muakin siis kiinnostaisi kuulla suosituksia, et millä on hyvä testailla!
 
Sunflower11
Mä käytän pregcheckejä ja wondfo:n tikkuja, samoja ovat. Wondfo tikkuja saa tilattua halpa-testi.fi:stä.

Nemppis: voitko laittaa kuvaa?
Tässä yks esimerkki mun ovisplussista:



 
Eipä tainnu tästäkää kierrosta tärpätä. Sorruin nyt päivällä testiä tekemään ja negahan se odotetusti oli. Eipä oo tätikää kurvannu vielä kylään...
Toivottavasti ei vaan tuu mitään megapitkää kiertoa://
Ilmeisesti miehen kanssa sitte haamu vaan kuviteltu :(
 
SilverBride
Ihanaa, että taas plussataan :) Kohta ihan näillä näppäimillä vois täälläkin ryhtyä vauvantekopuuhiin ;) Ovista odotellessa, vaikken tikuttelekaan. Luotan sokeasti siihen että pakolla osuu jos tarpeeksi tiuhaan yrittää ;) Ennemmin tai myöhemmin.. ",
 
Tänään testasin sillä p*skalla cb+ testillä sen v*tun ohuen pystyviivan - enkä mitään muuta! Kaipa se täti kurvailee sunnuntaina sitten!
oireita kyllä vieläkin on - mahaa nipistelee ja painaa varmaan tonnin.

Ovistesteistä käytän myös noita wondfon.

Sun ja lumihiutale voi että mitkä plussat!
Tässä mun Aijaa.com - ovistikut - 9710505 LH lähti kyllä laskemaan reippahasti tuon jälkeen - nyt taas näyttää vähän vahvempaa viivaa (eilen). Grill ja muut Ja mullahan edelleen kaikki ovistikut tallella! :LOL: teippasin ne järjestykseen A4:lle ja kirjasin ylös oireita (ja teen edelleen) pysyy päivät paremmin mielessä.
 
Mäkin haluan ovulaation :headwall: Ois vähän mielekkäämpää tää touhu..

Pamsku mut jos se viiva tuli ihan testiajan puitteissa (?) niin sehän on vaan hyvä, jospa se siitä vahvistus :)

ON: Tää on kipeenä..:snotty: Ei oikein tiedä onko joku vatsatauti vai flunssa vai molemmat..Eilen menin kuitenkin töihin mut tänään soitin sit et en oo tulossa; ja tunnen itteni ihan lintsariksi! Heti jos ei oo ihan pää kainalossa niin sitä alkaa miettiä et kehtaako jäädä kotiin, tuntuu tyhmältä olla saikulla jos ei oo tyyliin vähintään 39 astetta kuumetta. : /
 
Grill Mäkin teen tota samaa kuin Sunflower ja Pamsku, säilön niitä tikkuja vaikkei pitäisi :kieh:

Amalia, toi on niin tuttua toi syyllisyys siitä, että onko "tarpeeksi kipeä"! Mulla on monesti erityisen paljon tunnon tuskia siksi, kun poissaoloja koulusta (ja välillä jopa töistä) tulee masennuksen ja paniikkikohtausten vuoksi. Silloin kun mä olen todella uupunut, parasta olisi vaan viettää hyvä päivä, käydä vaikka lounaalla ulkona ja kahvilassa lehtiä lukemassa, mutta mä vaan en kehtaa kun en mennyt sinne minne olisi pitänyt. Mun lääkäri on yrittänyt saada mut rinnastamaan tämän oman sairauteni fyysiseen sairauteen (eihän mulla mikään syyllinen olo olisi jos olisi vaikka jalka kipsissä), mutta välillä silti tulee syyllistettyä itseään siitä kun en ole kunnolla kipeä! Toisaalta, oli se poissaolon syy mikä tahansa, niin kyllä oma terveys pitää aina laittaa edelle.

Mä en nyt ole enää tikuttanut ovista tässä kierrossa, en kyllä yhtään tiedä mitä ajattelisin niistä tekemistäni testeistä... Pupuiltua tuli kyllä todella ahkeraan, joten elättelen kyllä vahvaa toivoa että olisi raskaus alkanut! Eilenkin (kp 18, ehkä dpo 3) mulla oli alavatsassa semmonen menkkakipumainen paineentunne jonkin aikaa... Sormet ristiin että siellä olisi joku kehittymässä! :D
 
Miwwi, mullakin david merkkisiä ja nyt tosiaan ekaa kiertoa testaan ja mielestäni toiminu, ainakin viiva on vahvistunu ja lähtenyt vaalenemaan. Tosin ois kai se tummempikin voinu olla, mut tulkitsin kuitenkin ovisplussaksi..

Sunflower mulla on kuvia kännyssä, mutta en tosiaan osaa saada niitä puhelimesta tänne :D

Eilen oli aamulla melko tumma viiva ja illalla vielä tummempi, tänään aamulla jo selkeästi haaleampi, joten eikös siitä nyt voi päätellä, että ovis ois tänään? Ollaan nyt talleteltu toissapäivänä, eilen ja mä lähen tänään tunnin aikasemmin töistä, et ehditään tänäänkin talletteleen :LOL: Luulis piisaavan sit vai? :D Alkais jo riittää ku paikat sanoo autsjahuhhuh..

Mä en tiedä pitäiskö itkee vai nauraa! Eräs "tuttu" sai pari päivää sitten tietää olevansa raskaana, seuraavana päivänä neuvola, jossa selvisi, että se on neljännellä kuulla. Alkoholi on maistunu ja tupakka kans, toivottavasti ei oo aiheuittanu mitään vaurioita pikkuiselle :/ Tosiaan yks hirveimpiä teinareita ketä tiedän, mutta eipä oo taaskaan multa pois.. Toivon vaan, että vähän kasvais henkisesti tässä muutamien kuukausien aikana mitä on aikaa ennen kuin lapsi syntyy..

Mukavaa viikonloppua kaikille!! :)
 
Hahaa okei. :D Siis mähän en edes voisi säilöö niitä tikkuja mihinkään, niin et voisin olla varma ettei kukaan niitä löytäis! Ja en kylläkään näe niiden säilyttämistä omalta kannalta tarpeelliseksi. Ymmärrän kyllä että Pamskukin seuraa niiden avulla kierron etenemistä.

Ja mulla on näköjään lähtenyt viiva taas tummumaan eli kyllä se plussa taitaa (odotetusti) tonne viikonlopulle osua. :)

Nemppis: Joo näitä raskausjuttuja on tullut itsellekin vastaan... Ja yllättävän paljon. Osasta osaan olla suht iloinen, mutta osa ottaa kyllä päähän! : /

Pahoittelut Maija-tyttö! : / Mutta älä vielä toivoa menetä!

Paranemisia Amalia! =)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 16.3

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->



Anlii................kp55/26-73...........22v.........yk6.................1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp50/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
JeNski91..........kp42/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp32/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi

Kp 21-30


Jnni................kp30/29-30............23v..........yk6................1.lapsi
Pamsku............kp27/28-52...........21v.........yk4..................1.lapsi

Kp 11->20


KyyneltenHymy..kp20/32..................22v........yk2(yk8).......2.lapsi
Mosmos..........kp19/30-32................22v.........yk1............1.lapsi
Nemppis..........kp18/28-34...........20v........yk9................1.lapsi
Sunflower11.....kp16/24-35..........23v........yk16...............3.lapsi
Punnabis.........kp16/29...............26v........yk15...............1.lapsi
Grill................kp14/26-35............21v........yk6.................1.lapsi
SilverBride.......kp12/27.................20v...........yk1.............1.lapsi
Marpa.............kp11/31.................23v.........yk2...............1.lapsi

Kp 1-10


lumihiutale92.....kp10/??...............19v........yk3.................1.lapsi
-es-................kp9/24-30............21v.......yk11.................1.lapsi
Miwwi ............kp9/29-35..........21v........yk2.................1.lapsi
Amalia89..........kp7/46-160........22v.........yk8.................1.lapsi
Hopeakissa......kp6/28-32............23v.........yk5.................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
Miramei

MAALISKUU
Iippari



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Kivut sittenkin saapui tänne pari päivää sitte, siitä jo tiesin, että eipä onnistunut tästäkään kierrosta. Tänä aamuna tehty varmuudeksi testi------> negatiivinen. Että odotetaan tätiä kylään. Ei ole toi yk enää niin mukavaa luettavaa, alkaa yk7. Masentaa ja on todella surullinen olotila...
 
huhhuh. ei pitäis koskaan olla pois koneelta :D

onnea Iipparille :)

jaJnni, kyllä se masennuskin helpottaa..(toivottavasti) yk11 menossa itsellä.

noh kohta olis ovis :) toivottavasti ei iske miehen työpäivänä, se kun tekee 13h päiviä..

ON: töissä ihan kamala viikko, kiire ja stressi, ei ole hyvä olla, selkä sanoi naks ja vain tietyt asennot hyviä. kiva että muillakin on muutot lähempänä mä vaan odotan että pääsen siihen ihanaan uuteen asuntoon :) tosin muutto on vasta toukokuussa :D :D
ja viikonloppuna ajattelin istua himassa ja olla tekemättä yhtään mitään :) mies menee töihin niin saa olla lemmikkien kanssa yksikseen.. :) tai en mä nyt tiiä onko se niin hyvä asia..
 

Yhteistyössä