vierailija
Voi hyvä luoja näitä juttuja.Se lukee guaremin kohdalla pharmacassa
Voi hyvä luoja näitä juttuja.Se lukee guaremin kohdalla pharmacassa
Rasvaton ruokavalio pitää yllä näläntunnettaTarjoatko hänelle kasveja? Lihapllia ja ruisleipää kun syö, pysyy nälkä paremmin loitolla.
Kyllä luki GuaremrakeetVoi hyvä luoja näitä juttuja.
No tuliko?ehkä on tulossa aika, ettei voi jatkuvasti syödä vaan pitää alkaa kiristelemään nälkävyötä
Mitä tarkoitit?Jaksaa jouluun asti...
Omatekoisia lihapullia vainTarjoatko hänelle kasveja? Lihapllia ja ruisleipää kun syö, pysyy nälkä paremmin loitolla.
Mitä tarkoitit?
Miten niin?Turvallisessa parisuhteessa ei pitäisi pelätä että toinen kohta sairastuu lihomisen aiheuttamiin sairauksiin!
no, ei vastannutMiten niin?
E466lihottaaTarjoatko hänelle kasveja? Lihapllia ja ruisleipää kun syö, pysyy nälkä paremmin loitolla.
Jospa ryhtyisit tekemään miehelle sopivaa ruokaa? Lihansyöjä @Lispetti voi antaa ohjeita, niistä puolet karsimalla voisi tulla ihan hyvä.Noniin Ap palaa linjoille koska ketju pomppasi esiin.
Meillä syödään terveellisesti, säännöllisesti, ja ravintorikkaasti. Teen ruuan koska olen kotona ja opiskelen. Käyn kaupassa joten olen vastuussa meille ostetusta ruuasta. Mies ei siis voi lihoa MITENKÄÄN tällä ruualla mitä meillä syödään, koska noh... Teen vain kevyttä kasvisruokaa jota sitten höystetään tyyliin raejuustolla ja munilla.
Mies siis syö kodin ulkopuolella. Ehkä töissä? Töitten jälkeen mäkkärin kautta? En tiedä. Alkoa menee perjantaisin viinipullollinen puoliksi (Joo, pahe tiedän!)
Mies tosiaan loukkaantuu ihan jo siitä faktasta että hän on ylipainoinen, mutta ei halua tehdä asialle mitään. Paras heitto häneltä oli että hän on lihava koska MINÄ(ap) olen niin stressaantunut koulusta ja hän kantaa sitä stressiä vatsallaan " se oli läppä jolle nauroimme makeasti, mutta varmaan oikeasti pitää minua syypäänä tähän ongelmaan.
Mitä karsisit pois?Jospa ryhtyisit tekemään miehelle sopivaa ruokaa? Lihansyöjä @Lispetti voi antaa ohjeita, niistä puolet karsimalla voisi tulla ihan hyvä.
Eikä mitään jauhoja sekaanTarjoatko hänelle kasveja? Lihapllia ja ruisleipää kun syö, pysyy nälkä paremmin loitolla.
Varmaan haarukan ja veitsen?Mitä karsisit pois?
Kerrankin saa lukea täällä jotakin oikeasti nokkelaa!Varmaan haarukan ja veitsen?
Ja sillä on koodikinSe lukee guaremin kohdalla pharmacassa
Niissä ei saa olla E460Tarjoatko hänelle kasveja? Lihapllia ja ruisleipää kun syö, pysyy nälkä paremmin loitolla.