Kakskymppiset yrittäjät 2012

SilverBride
Täällä taas. Oon kärsimättömänä odotellu kp päiviä 2o jotain,ettei tarvis niin enää täristä ja odottaa, mutta aika matelee, ainakin tässä asiassa. Sen sijaan ne sata miljoonaa tekemätöntä koulutyötä ei meinaa kalenteriin mahtua töiden takia.. Mutta yöllähän on useita käyttökelpoisia tunteja mitkä menee ihan hukkaan nukkuessa. Josko sieltä sitten lainaisin :D

Varovaiset onnittelut, mosmos! :] Pidän peukkuja!

Meidän vauvayrityksen on varmaan jo aika moni arvannu, tuskina se kovin monille ylläri olis jos plussaisin. Miehen sukulaiset ei ainakaan järkyttyis vaikka nuoria ollankiin, omistani jotkut saattais. Suurinpana huolena varmaan se että multa jäis koulu kesken. Mutta niin paljon me on auvoista yms puhuttu, vaikkei suoraan olla sanottukaan, että tuskin se puskista tulis. Vielä tässä kun ollaan muuttamassa kaksiosta kolmioon, kaksi ihmistä, niin monet varmaan luulee että oon jo raskaana.. :D

Eilen hypistelin taas häämekkoakin ja totesin, että kllä siinä rypytyksen kohdalla vatsan päällä olis sen verran löysää, että kyytiläinenkin mahtuis jo niihin juhliin mukaan.. :)

Vauvanvaatteita tai tarvikkeita olen päättänyt olla katselematta ennenkuin se ihan oikeasti on ajankohtaista, mutta kaiken maailman raskauskaletereita ja mitä milläkin viikolla tapahtuu juttuja lueskelen kyllä. Kovasti on sormet ristissä että tarttuisi pieni kiinni ihan näinä päivinä ;) Vielä kun normaalisti näihin aikoihin olisi jo tissit hirmu kipeet, eikä vieläkään tunnu mitään ! ;D Tosin, FSH:han se on mikä tissit kipeyttää, joten kyllä se vielä tulee. Ilman keltarauhashormonia kun ei pienikään pysyisi kyydissä. Päivät on vaan toisinaan niin kovin hitaasti kuluvia..

Ja Naspula, tervetuloa! Heti menet ja varaat ajan uudelle lääkärille, teille on valitettavasti sattunut vaan joku idiootti. Siellä on kaikennäköisiä söhertäjiä joukossa ",
 
  • Tykkää
Reactions: Mosmos
SilverBride kiitos tervetulo-toivotuksesta, ja kyllä varataan uus aika hetipian! :)

Ihan omaanapaa vaaan, olo on kyllä taas vaihteeksi "niin raskaana kuin voi vain olla".. :ashamed: Huippaa, väsyttää, en oo saanu todellakaan mitään aikaseks vaikka olen töistä vapaalla ollut nuhasuuden takia (joka meni jo heti ekana päivänä ohi), alavatsa on het niinku siellä ois pieni ilmapallo, semmonen lyssy :D Varpaita paleltaa, vaikka on villasukat ja sisälämpömittari näyttää yli +23astetta....

Miten sitä pitää taas sortua tuohon ajatteluun, että jospas siellä jotain onkin, kun monta kiertoa menny jo niin "hyvin" sen suhteen :ashamed: Kovasti polttelis hakea testi kaupasta, vaikka vasta tilasin, ja tulisivat joskus tiistaina viimestään.. Pakko yrittää sinne asti pärjätä =)
 
olo on kuin menkat olis jo nyt!! no ei ole kun kp16 (muistaakseni) älyttömän ikävä tunne. ja mieskin on töissä niin ei vaan voi käpertyä turvalliseen kainaloon :( noh eiköhän tää tästä helpota. toivottavasti.. Flunssa onneksi alkaa loppua jo..
 
Sunflower11
olo on kuin menkat olis jo nyt!! no ei ole kun kp16 (muistaakseni) älyttömän ikävä tunne. ja mieskin on töissä niin ei vaan voi käpertyä turvalliseen kainaloon :( noh eiköhän tää tästä helpota. toivottavasti.. Flunssa onneksi alkaa loppua jo..
Ovisoireita? Mulla ainakin on hyvin menkkamaisia jomotteluja oviksen aikoihin..
Tarvii joskus särkylääkettäkin.
 
no jo on outo kierto.. siellä se nätisti tummana menee se viiva.. yleensä tullut siinä 6-8pvä viimeisen kuukautispäivän jälkeen.. nyt kuitenkin jo 11-12 pvä jälkeen.
noh aamulla kun mies tulee töistä ;)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 23.3

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


ikuinenkuumeilija..kp57/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
JeNski91..........kp49/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp39/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Naspula........kp32/30-32................20v........yk14.............1.lapsi

Kp 21-30


KyyneltenHymy..kp27/32..................22v........yk2(yk8).......2.lapsi
Mosmos..........kp26/30-32................22v.........yk1............1.lapsi
Nemppis..........kp25/28-34...........20v........yk9................1.lapsi
Sunflower11.....kp23/24-35..........23v........yk16...............3.lapsi
Punnabis.........kp23/29...............26v........yk15...............1.lapsi
Grill................kp21/26-35............21v........yk6.................1.lapsi

Kp 11->20


SilverBride.......kp19/27.................20v...........yk1.............1.lapsi
Marpa.............kp18/31.................23v.........yk2...............1.lapsi
lumihiutale92.....kp17/??...............19v........yk3.................1.lapsi
-es-................kp16/24-30............21v.......yk11.................1.lapsi
Miwwi ............kp16/29-35..........21v........yk2.................1.lapsi
Amalia89..........kp14/46-160........22v.........yk8.................1.lapsi
Hopeakissa......kp13/28-32............23v.........yk5.................1.lapsi

Kp 1-10


Pamsku............kp4/28-52...........21v.........yk5..................1.lapsi
Anlii................kp3/26-73...........22v.........yk7.................1.lapsi
Lindu...............??/28-30..............22v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
Miramei

MAALISKUU
Iippari
Jnni



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Täällä on myös ollut menkkamaista jomotusta ja nyt muuten kaduttaa että päätin sit olla tekemättä niitä ovistestejä tässä kierrossa :headwall: Järki kyllä sanoo et eihän mulla nyt voi olla ovis näin aikaisin, mut mistäs sitä toisaalta ikinä tietää, pupuiltu nyt on varmuuden vuoksi ja viikon päästähän otetaankin sit verikoe et tiedetään missä mennään..

Sitten aiheeseen mistä on hieman ollut täällä joskus puhettakin, mut tehdään nyt ihan galluppia: Kerrotteko miehillenne milloin teillä on ovis? Vai tuntuuko et siitä tulis miehelle vaan liikaa paineita?

Mähän nyt tunnetusti en edes ole ovuloinut kun pari hassua kertaa ja niillä kerroilla mies ei ole kyllä voinut olla huomaamatta asiaa; oon joko hehkuttanut sille et oon saanut ovistestiin plussan tai sit oon vaan raahannut sen makkariin, mikä meillä kyllä tarkoittaa sitä et jotain on tekeillä, en nimittäin yleensä oo meistä se aktiivisempi osapuoli :ashamed: Mut eipä tuo oo miestä tuntunut haittaavan vaikka tietääkin oviksesta, taitaa olla hänelle pääasia et pääsee puputtamaan :D
 
kyllä mä kerron ettei jää yksin omaan mulle se stressi ja noh saatan ehkä liikaa paineita kasvattaa miehellenikin, mutta eipä tosiaan tunnu valittavan ;)
ja hän saattaa jopa itsekin kysyä että missä vaiheessa kierto on jne.
 
Täälläki testattu uudemman kerran (pitihän sitä ku pakkauksessa kaks oli)... Nega. :ashamed: Sain muuten viivanpaikan tähän testiin (aiemmassa ei ollu), siis ihan vitivalkosen viivan :) Ainakin nyt tietää mitä kohtaa pitää jatkossa tiirailla :D

vuoto vaan antaa odottaa itseään, kp 34 / 30-32 siis tänään. Ovista en kyllä oo tikuttanu nyt parissa viimesessä kierrossa, tosiaan enskiertoa varten niitä jo tilasin.. Ties vaikka nyt sitte olis? välillä kun jättää tulematta tavalliseen aikaan. No, talletus tehtynä, ettei nyt mahikset senkään suhteen ihan nollassa ole :p

Mä en monesti "kerro" miehelle, eikä se paljoa kysele muutako kierron lopuilla että no, miltä tuntuu (tarkoittaa lähinnä mun henkistä vointia, ja hemmotteleekin noihin aikoihin mut ihan pilalle :D ) Joskus on tullu tuumattua, samalla kun ite on huomannu että taidetaa ovistella..
 
Pahoittelut negoista, ei ole ikinä kiva lukea noita uutisia... :hug:

Tsemppiä Amalia ja es, hyödyntäkäähän kunnolla nuo mahdolliset ovikset! :LOL:

Mun tekisi hirveästi mieli voida kertoa jotain uutisia siitä kaksi päivää sitten testaamastani haamusta (...en voi uskoa että siitä on vasta kaksi päivää, odotus on tuntunut ainakin viikolta...), mutta en ole vielä testaillut uudelleen. Jotenkin se, että tajusi, että nyt ois todennäköisesti joku kyydissä, sai mut ihan hirveän pelokkaaksi, että entä jos se ei jaksakaan pitää kiinni... :( Mulla olisi vielä puoli viikkoa tän kierron "aikataulunmukaiseen" loppuun, enkä aio testata uudestaan ennen sitä. Entä jos ne menkat tuleekin ajallaan... Olisinko mä oikeasti halunnut tietää, mitä mä menetän? Todennäköisyydet kun kumminkin puhuu raakaa kieltä, ettei tässä vaiheessa raskauden jatkuminen ole ollenkaan varmaa.
 
Sunflower11
Mosmos: Toivotaan parasta!
Kokemusta on kemiallisista, eihän ne kivoja ole. Liikaa nousee toiveet haamusta ja sitten ne kaatuu.
Mutta, uskon ja toivon ettei sulla ole siitä kyseä vaan oikeasta raskaudesta :) Toivottavasti viiva vahvistuu!
 
miksi kaikki jaksaa toistaa että ei sais stressaa asioista, ihan kuin yhtäkkiä osaisin lopettaa liiallisen ajattelun.. huoh.. onneksi tiistaina lääkäri niin on enemmän perillä muista elimistön sairauksista ja sit vois tästäkin tälle uudelle lääkärilleni mainita. noh katsotaan ja odotellaan.. noin 10 pvä kierron loppuun.. sori omaa napaa tällä kertaa :D :D

suosittelen mosmos sitä odottamista. tosin jos tuntee olonsa varmaksi, miksi ei voisi toisen kerran testata? kuka estää? tämä on vapaa maa jos multa kysytään :D :D
 
Sunflower11
Tälleen ei oo pitkään aikaan käynyt, dpo 8 eikä näy verta.
Toiveet nousee, liian korkealle :ashamed:

Koska onhan tätä päivää vielä jälelläkin :LOL:

Mistä vetoa että tuun tänään vielä vinkumaan et tuhruttelu alko..
 
Sunflower peukutan kovasti! ;)

ON: täällä menkkakivut jatkuvat edelleenkin. Yleensä kipuilen sen kaksi- kolme (max) päivää. Eilen loppui vuotokin, mutta edelleen jomottelee.

Eilen varmistui sitten muutto toiselle paikkakunnalle miehen työn perässä.. :/ Tuli niin puskista koko homma. Yks ystäväni sanoi selvästi mielipiteensä (kun ei näytä kestävän muutenkaan mun onnea): Sä et halua olla vaan rouva ******, haluatko kulkea aina miehes perässä, olemalla vaan sen vaimo, et mitään muuta. Jos teidän suhde ei kstä sitä erossa asumista, niin se ei oo tarkoitettu teille. Mä oon sitten koko loppuelämäni "ytäväni" mielestä se pelkkä vaimoke - jota ei siis arvosteta tippaakaan. Mun pitäis hänen mielestään nyt jäädä tälle paikkakunnalle ja opiskella itselleni ammatti - sitten miettiä noita miehiä ja toiselle paikkakunnalle muuttamista.
Jumankekka. Suutuin kyllä tuosta. Hän ei taida ymmärtää sitä, että ei normaali ihminen halua olla vuotta erossa rakkaastaan, minä en ainankaan. Toiseksee mies tulee tienamaan kolme kertaa sen kuukaudessa, mitä minä olisin tienannut. Tämä asia painaa kyllä niin kovin vaakakupissa. Ja meidän on kuitenkin jossain vaiheessa alettava elämään sitä meidän elämää. Ilman anoppia tuossa naapurissa (ei sillä, rakastan anoppiani) ja kuunnella läheisiltä, että mitä meidän pitäisi heidän mielesään tehdä.

Hmph. Ärsytystä siis ilmassa.

Muuten aurinkoista päivää teille kaikille! :)
 
No just Pamsku... : / Onks tää kaverisi sinkku? Vai eikö muuten vaan tajua, et vakiintuneessa parisuhteessa tehdään kompromisseja molemmin puolin? Nyt teette näin että menette miehen työn perässä, joskus sitten teette varmasti jotain niin että sinä hyödyt siitä. :) Onnittelut vain teille! =)

Sunflower: Jännityksellä odotan miten käy... :popcorn:

Tsempit myös sulle mosmos! =)

Galluppikin siellä oli: Eli olen nyt vasta kaksi kiertoa testaillut ovista ja viime kierto meni ihan päin mäntyä. Tässä kierrossa sanoin miehelle, mutta tosiaan pupuilu jäi aika vähäiselle juuri niihin aikoihin eli varmaan ensi kierrossa jätän kertomatta.

Kävin täällä eilen aamulla pikaisesti ja meinasin kirjoittaakin, mutta sitten tuli ihan hirveä kiire koulutukseen jossa sitten vietinkin koko päivän. Eli en nyt muista pitikö mun jotain muuta kommentoida, mutta siirryn nyt omaan napaani:

Elikkäs, meillä oli perjantaina vuosipäivä ja saunassa istuessamme kysäisin mieheltä että miksi en saanut mitään lahjaa. Hän sanoi että ajatteli ostaa seuraavasta tilistä sitten jotain, mutta ei edes tiedä mitä ostaisi. No sanoin sitten että tiedät sinä ainakin että sormus mulle kelpaa. ;) No mies ei siihen oikeastaan mitään kommentoinut.

Kun tultiin saunasta, sanoin miehelle, että mietin kun sitten sun ei tarvitsisi edes muistaa ylimääräistä päivää kun menisi samaan päivään vuosipäivän kanssa. Mies sanoi että no se on kyllä totta.

Parin tunnin päästä menimme nukkumaan (ta sänkyyn katsomaan telkkaria :D) ja siellä mies otti yht' äkkiä vasemman käteni käteensä ja silitteli sitä. Sitten alkoi silitellä nimentöntäni. Teki sitä varmaan 5 min ja lopetti. Oli hiljaa ja katsoi telkkari parin minuutin ajan ja sitten sanoi "kai me sitten mennään ostamaan ensi viikolla sulle se sormus". Olin ihan että WHAAAT? Oletko tosissas? Ja olihan se! :heart::heart:

Meinasin ensin että ei kerrota kellekään ennen kuin saan sen sormuksen, mutta sitten eilen en malttanutkaan ja kerrottiin muutamille kavereillemme. :D Ja todennäköisesti tiistaina päästäis sormusostoksille. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Johanna88 ja Mosmos
Grill ihanaa, onnea!!! :heart: Aivan mahtava juttu! :) Aah, nyt mä odotan vielä entistä enemmän sitä heinäkuuta, tää antoi mulle kyllä toivoa et kyllä ne miehet kuitenkin tajuaa kun tarpeeks vihjailee :LOL:

Pamsku rasittavia tuollaiset "ystävät", mulle tuli kans ekana mieleen et noinkohan se on itse sinkku ja sitä myöten vaan kateellinen sulle :(

Sunflower pidetään peukkuja! d:)b Monethan sanoo et heti on tärpännyt kun on menty lääkärissä käymään, et jospa näin olis teilläkin :popcorn:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 25.3

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


ikuinenkuumeilija..kp59/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
JeNski91..........kp51/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp41/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Naspula........kp35/30-32................20v........yk14.............1.lapsi

Kp 21-30


KyyneltenHymy..kp29/32..................22v........yk2(yk8).......2.lapsi
Mosmos..........kp28/30-32................22v.........yk1............1.lapsi
Nemppis..........kp27/28-34...........20v........yk9................1.lapsi
Sunflower11.....kp25/24-35..........23v........yk16...............3.lapsi
Punnabis.........kp25/29...............26v........yk15...............1.lapsi
Grill................kp23/26-35............21v........yk6.................1.lapsi
SilverBride.......kp21/27.................20v...........yk1.............1.lapsi

Kp 11->20


Marpa.............kp20/31.................23v.........yk2...............1.lapsi
lumihiutale92.....kp19/??...............19v........yk3.................1.lapsi
-es-................kp18/24-30............21v.......yk11.................1.lapsi
Miwwi ............kp18/29-35..........21v........yk2.................1.lapsi
Amalia89..........kp16/46-160........22v.........yk8.................1.lapsi
Hopeakissa......kp15/28-32............23v.........yk5.................1.lapsi

Kp 1-10


Pamsku............kp6/28-52...........21v.........yk5..................1.lapsi
Anlii................kp5/26-73...........22v.........yk7.................1.lapsi
Lindu...............??/28-30..............22v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
Miramei

MAALISKUU
Iippari
Jnni



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 

Yhteistyössä