Kakskymppiset yrittäjät 2012

Grill ja amalia juu on sinkku. Ja musta tuntuu, että hyvä ystävä hän on silloin vaan, kun mulla menee huonosti.. Ts. siis nauttii mun epäonnesta.
Enkä oikein tiedä, että miks siedän tuollaista käytöstä....

JA GRILLL!! IHANAAA! :heart: Mä haluan sitten ehdottomasti nähdä millaiseen sormukseen päädyitte! :) Tää uutinen pelasti mun päivän! hih!
 
Pamsku, Amalia: Kiiiiitos! =) :heart: Olen kyllä niin onnellinen! Sormuksen kuvan pistän sitten blogiini. ;)

Niin ja Pamsku, tuosta kaveristasi vielä: Mulla oli yhden kaverini kanssa myös vähän saman tapaista "ongelmaa" tuossa vuosi sitten ja se kesti n. puoli vuotta, kunnes mulla meni kesällä totaalisesti hermot ja katkaisin periaatteessa välit kokonaan. Kuukauden jälkeen vaihdoimme ihan pikaisesti kuulumiset ja sen jälkeen emme niin kovasti ole olleet tekemisissä (ja hän tietty asuu nykyään 250km päässä). Mutta kävimme juuri tuossa noin kuukausi sitten kahvilla ja oli todella mukavaa, eli meillä se vaati sitä, että elämme molemma enemmän omia elämiämme ja näemme vain silloin tällöin, koska molempien elämän tilanteet olivat niin erilaiset.
 
Viimeksi muokattu:
Grill milläs mielellä teillä mies on nyt kun on pari päivää ollut aikaa miettiä et mitä tuli tehtyä ;) Onko jo miettinyt et minkälaisen sormuksen itselleen haluaa ja ootteko jo puhunut et millon menisitte naimisiin? :)

Mulla on kanssa vähän ongelmaa ihmisen kanssa, joka ei osaa olla onnellinen muiden puoleta..Kyseessä on mun yks parhaista ystävistä (hyvinä päivinä paras ystävä, tai siis kun hänellä menee hyvin). Oon monesti miettinyt et hänestä tulis mun kaaso kunhan joskun meen naimisiin, mut nyt on alkanyt päivä päivältä varmistua et ei hänestä varmaan olis siihen. Sehän on kuitenkin minun päiväni ja se on tonnetusti aika kova pala hänelle, jos joku muu oliskin huomion keskipisteenä.
Mulla nyt ei tunnetusti ainakaan liikaa noita ystäviä ole, et tosi kiva kun nää viimeisetkin alkaa käyttäytyä kuin mitkäkin kakarat :headwall:
 
Pamsku kuulostaa tosi ärsyttävältä se sun kaveri :/ Eiköhän kaikki saa elää juuri niin kun haluaa jos on ite onnellinen ja tyytyväinen :)

Paljon onnea Grill :heart: Vähänkö ihanaa :)

Fiilikset jo paremmat, mutta jotenkin jo ahdistaa valmiiks kun kierto lähenee loppuaan. Toivon niin kovasti, ettei mitään järkee, mutta samalla joku pieni ääni sanoo, että valmistaudu pettymykseen.. Toosi kiva muutto tulossa varmaankin ;/ Mutta toivoahan ei menetetä ennen kuin täti saapuu kylään :)
 
Jaksuja Sunflower11 :hug:

Nemppis joo, toivoa on niin kauan kuin vuoto pysyy poissa! =) Peukut pystyyn :)

Itellä toistaseks täti pysyny poissa, ravaan kokoajan tarkistelemassa, jatkuvasti alavatsa ja selkää jomottaa... ei kyllä tunnu siltä että mahiksia ois tän kierron suhteen, kun nuo kaks negaa taas, mutta testaillaan uudestaan jos ensviikolla ei vieläkään tullut.. Yleensä vuoto alkaa samantien kun kivut tulee, siks vähän ihme, mutta näin kävi yrittämisen alussakin, ja sain vielä voimakkaampiakin "oireita" :O
 
Paljon onnea Grill :heart:

ja noista kavereista sen verran; ennen kuin löysin ihanan mieheni minulla oli paljonkin kavereita, sitten menimme kihloihin kavereita oli vain nyrkillinen ja nyt kun ollaan naimisissa niitä ei ole ollenkaan. että niin ne kaverit oli tukena kun oli vaikeeta ja nyt kun olen onnellinen ne kaikki katosi. poistin tuossa suutuspäissäni pari päivää sitten facebook tilini, jotta näkisin kaipaisiko kukaan, no puhelin on ollut hiljaa joten se siitä sitten.. :( surullista mutta totta.. voi tietysti olla että laitoin parisuhteeni alussa etusijalle mutta niin se pitää tehdäkin, miten muuten se suhde kestäisi?
mutta kavereiden ja ystävien pitäisi olla aina tukena meni huonosti tai hyvin.
 
Minulla on pysynyt tasan yksi, erittäin hyvä ystävä, ja yksi kaveri suhteen alkamisen jälkeen.. :O En kyllä enempää tarvitsekkaan, "ystävän" roolissa myös monesti omat tai miehen sukulaiset.. Hyvänpäivän tuttuja toki löytyy, mutta noh, syystä pysyvät vain tuttuina :whistle:
 
Amalia: No miehelle ei meidän tapauksessa tule sormusta lainkaan. Hän kun ei sitä päivääkään sormessaan pitäisi, niin mitäpä sitä turhaa rahaa laittamaan siihen (lue: minä saan paremman kun saan koko budjetin käyttää omaani ;)). Naimisiin menosta ei sen enempää ole puhuttu, mutta menee varmasti 5-10 vuoden päähän. Säästetään rahaa, mies totuttelee ajatukseen ym. :) Mutta siis kaipa tuo mies on vieläkin ihan kaikin puolin tyytyväinen. :D

Blogini: Life Is Like This

Ja kiitokset vielä muillekin onnittelijoille! :heart:

Ajattelin mennä huomenna (samalla kun kaupunkiin kaverini kanssa menen) jo vähän tiedustelemaan hintoja ja katselemaan sormuksia, koska sitten kun tuo mies töiltään joutaa minun seuraksi sitä ostamaan, on meillä n. 30 min aikaa kunnes liikkeet menee kiinni. Eli ainakin sitten tietäisin mistä liikkeestä se ostetaan. :)

Ai niin. Meidän vanhemmille ei pitänyt vielä kertoa, mutta kävin tuossa juuri vanhemmillani niin meninpä kertomaan. :D Mennään sitten varmaan vielä tänään käymään miehen äidin luona, niin ei menen epäreilusti. ;)

Pahoittelut Sunflower! :hug: Hetken oli jo niin lupaavaa...

Miwwi: Onnea ovisplussasta! =)

Ja tsemppiä sulle Naspula!
 
Sunflower11
Hetken joo.. jos olis järjellä ajatellu eikä kuvitellu turhia ni ei ois ollu mitään ongelmaa :ashamed:

No, kuhan toi kierto alkais ny joskus.. sit vissiin pidetään tosiaan kierto taukoa testailusta.. etten ovista testaile, eli jää lugesteronin alotus sinne.. toukokuulle!?
 
Grill onnittelut <3
ON: Mulla alkaa ahistaa jo huolella. Kierrot ei oo IKINÄ ollu näin pitkiä... :( mulla olis puhelimessa kuva uusimmasta testistä mutku en osaa laittaa sitä tänne. Ärsyttävää olla tällänen poropeukalo..
Ihan selviä vaaleita pystyviivoja oon testiin saanu, mutten usko että oon raskaana. Olis sieltä pitäny sellanen selvä plussa jo tulla..
Eilen oli ihan hirvee päivä. Olo oli ku kovimmassa krapulassa ikinä. Oksensin koko päivän ja ihan kauhee pää kipee.. Nii ja mahaki ihan sekasin.. :D nice!

Pitäisköhä tässä alkaa jo johonkin lääkäriin ilmottautua? Ärsyttävää ku kierto venyy...

:heart: ihanaa päivää kaikille
 
es: Ai jaa! :D Mikä sattuma. ;)

Maija-tyttö: Kiitos! =) Jos sä sinne testiin jotain plussan tapaista olet saanut, niin aika hyvältä vaikuttais vaikka kierto onkin jo noin pitkällä... :popcorn: Mut tosiaan, hyvä olis jos saat tänne jotain kuvia näytille. :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 26.3

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


ikuinenkuumeilija..kp60/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
JeNski91..........kp52/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp42/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Naspula........kp36/30-32................20v........yk14.............1.lapsi

Kp 21-30


KyyneltenHymy..kp30/32..................22v........yk2(yk8).......2.lapsi
Mosmos..........kp29/30-32................22v.........yk1............1.lapsi
Nemppis..........kp28/28-34...........20v........yk9................1.lapsi
Sunflower11.....kp26/24-35..........23v........yk16...............3.lapsi
Punnabis.........kp26/29...............26v........yk15...............1.lapsi
Grill................kp24/26-35............21v........yk6.................1.lapsi
SilverBride.......kp22/27.................20v...........yk1.............1.lapsi
Marpa.............kp21/31.................23v.........yk2...............1.lapsi

Kp 11->20


lumihiutale92.....kp20/??...............19v........yk3.................1.lapsi
-es-................kp19/24-30............21v.......yk11.................1.lapsi
Miwwi ............kp19/29-35..........21v........yk2.................1.lapsi
Amalia89..........kp17/46-160........22v.........yk8.................1.lapsi
Hopeakissa......kp16/28-32............23v.........yk5.................1.lapsi

Kp 1-10


Pamsku............kp7/28-52...........21v.........yk5..................1.lapsi
Anlii................kp6/26-73...........22v.........yk7.................1.lapsi
Lindu...............??/28-30..............22v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
Miramei

MAALISKUU
Iippari
Jnni



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
SilverBride
Huimasti onnea Grill! :) Musta on aina niin ihanaa kun ihmiset kihlautuu :) Meidänkin piti ensin mennä naimisiin "sitten joskus", mutta niin siinä si vaan kävi, että ennenkun vuottakaan oli menny oltiin jo varattu kirkko kahden vuoden kihlojen rajapyykiksi :D Eilen juuri askartelin siskoni kanssa viitisenkymmentä kutsukorttia, jotka olis tällä viikolla tarkotus pistää postiin. Hirveen hitaasti aika kuluu, tuntuu siitä että sinne olis vielä ikuisuus! Oikeesti vaan kolme kuukautta ;D

Kyllä niitä ystäviä matkasta tippuu.. Mutta jotenkin se kun ihmissuhteiden tärkeysjärjestys muutuu ei oo niin ymmärrettävää varsinkan sinkkujen mielestä. Luulevat että ite eivät ikinä niin tekisi, että toisen mukaan kompromisseja tekisivät. Ja kappas vaan, niin sitten käykin kun sen jonkun löytävät.

Sikäli mikäli oon bongannu oviksen oikein, nyt olis jo dpo 10! Hirveesti tekis mieli testailla, varsinkin kun tuntuu siltä että tavalliset oireet puuttuu.. Yleensä alle viikko oviksesta tissit onjo niin kipeet että käyttäisin urheilurintsikoita mieluiten, mutta nyt ei mitään! "o Mies oli eilen sitä mieltä, että viimeksi kun testasin varmuuden vuoksi etten olis raskaana testin ohjeissa luki että positiivinen näkyis jo kaks päivää hedelmöittymisen jälkeen. Jos se olis kiinnittyäkseen, niin kai se olis jo kiinni? Oon kyllä surkee, eihän tässä olis ku viikko enää.. :D Tarviin selkeesti muuta tekemistä vapaa päiväni ratoksi. Siispä Sonata Arctican Live in Finland pyörimään, siinähän sitä on kahdeksi tunniksi muuta miettimistä x)
 
Sunflower11
Meiän pitäs jo päivämäärä päättää. Tai no mies sano et hälle ihan sama et itse saan päivän päättää et hän ilmestyy sit paikalle :LOL:
Eikä kyse oo siitä etteikö hänt kiinnostais, ei vaan osaa päättää mikä päivä olis "tarpeeksi hyvä" sille että mennään naimisiin..

Sormusongelma on kun haluaisin valkokultaisen mut silti pitää tuota kihlaa joka on keltakulta.

Alkais tuo vuoto nyt kunnolla. Ärsyttää tää et vähän tiputtelee mut kivut on menkkamaiset.. Ku se helpottaa huomattavasti ku vuoto alkaa kunnolla.
 
Kiitos ihan hirveästi teille kaikille ku olette jaksaneet kannustaa ja toivoa mun haamulleni vahvistumisia! Ja Anlii, se sinun sanomasi tarrasukkasista on jäänyt mulle ja miehelle nyt oikein kunnolla elämään, on välillä puhuttu siitä mahdollisesta lapsesta jo "tarrasukkasena" :LOL: Mä olen aina ollut luonteeltani semmoinen pessimismiin taipuva, ja teiltä tuleva ehdottoman positiivinen tuki on ollut todella tärkeää :heart:

Täällä tuntuu olevan nyt hirveän moni juuri siinä vaiheessa kiertoa, että mahdollisia raskausoireita tarkkaillaan ja mietitään et jos sitä testiä tekisi. Mulla itsellähän alkoi mahdolliset raskausoirehtimiset jo noin dpo6, ja tähän mennessä mulla on ollut lähes kaikki alkuraskauden oireet (vaikka ei kai se ole edes kovin todennäköistä vielä tässä vaiheessa raskautta): On ollut tosi etova olo, välillä olen jopa hieman oksentanut, makuaistissa on ollut muutoksia, mua on välillä väsyttänyt ihan yhtäkkiä hirveän paljon ja olen ottanut useita päiväunia, nänneissä on ollut hieman tavallisesta poikkeavia näppyjä, vatsa on ollut ihan hirveän sekaisin (tästä en kerro yksityiskohtia, mutta sanon vaan, että on ollut melko tukalaa...), nyt viime aikoina on ollut parina päivänä flunssamaisia oireita ja olen palellut ihan hirveästi... Näin muutaman mainitakseni :D Olo on ollut suoraan sanoen niin huono, että välillä olen jopa toivonut ettei kyse olisi raskausoireista, sillä jos on, mullahan on tätä samaa edessäni vielä vaikka kuinka kauan!

Mut joo, taas mä paasaan hirveän pitkään mainitsematta edes sitä pääsyytä miksi mä nyt täällä taas avaudun: Eilen illalla, noin parin tunnin pidättelyn jälkeen mä testasin aivan selkeän plussan! Vaikka se oli "vasta" kp28/30-32, oli se sentään jo dpo14, eli kai se on pakko uskoa, että raskaana ollaan! Mä haluan vielä nähdä tuloksen oikein digitestissä, ja sit soittelen neuvolaan. Laita teille kuvat noista testeistä varmaan vielä tänään, kunhan ensin opettelen siirtään ne uudesta kännykästäni koneelle ja sit vielä tänne palstalle!

Jo pelkkä raskaus on tietty ihan järjettömän suuri asia (mä en todellakaan, villeimmissänikään unelmissa uskonut tulevani raskaaksi ensimmäisestä yrityskerrasta!), mutta sen lisäksi mulla on joku ihmeen inspiraatio tehdä muitakin isoja muutoksia elämässäni. Mä olen vahvasti sitä mieltä, että lopetan mun nyt kaks vuotta kestäneet muotoilijan amk-opinnot, ja muutan takaisin "oikeaan kotikaupunkiini" ja lähden opiskelemaan uutta alaa. Haluaisin ihan hirveästi terveydenhuollon puolelle. Lääkäriksi mulla ei vielä yo-todistus riitä, mutta sitä voisi mahdollisesti parantaa aikuislukion puolella. Amkin puolella kiinnostaisi ensihoitaja ja kätilö. Mä toivon ihan hirveästi, että pystyn vakuuttamaan ne valitsijat niissä kouluissa siitä, että mun masennus- ja paniikkihistoria ei estä sitä, ettenkö mä voisi olla hyvä niissä ammateissa. Paan hakupapereita menemään ja katson mitä tapahtuu. Mua jännittää niin paljon että mä ihan tärisen :D

Ja Grill, isot kihlaonnittelut! Mullakin yksi tuttavapariskunta hankki sormuksen vain naiselle, kun mies oli syntyjään britti ja niillä on tapana silleen. Se mies sanoi, et jos se olisi ottanut sormuksen sormeen jo kihloiksi, olisi kaikki kotopuolessa luulleet sen jo menneen naimisiin! Et noin maailmanlaajuisesti ihan yleinen käytäntö tuo teidän :)

Näin Grillistä inspiroituneena pakko kysyä pieni Gallup teiltä sormustetuilta: Millaiset sormukset hankitte kihloiksi, entä vihkisormuksiksi? Oliko tarkoitus että voi sitten kihloja ja vihkejä pitää yhdessä? Olisi tosi kiva jos viitsisitte vastaa kuvien kera! Voin ite laittaa illemmalla pienen kuvallisen sepustuksen meidän kihlasormuksista =)

...Ja tähän loppuun vielä pieni pahoittelu tästä romaanista minkä pullautin, mä olen vain niin hirveän innoissani (ja vähän peloissani). Oon just kokenut kotiutuneeni tänne ja sit heti pärähtääkin se plussa! Lupaattehan seurata mua ihan heti pikimiten? Mä luotan teihin naiset! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Kiitos miramei ja mosmos! Ja hei, aivan mahtavaa! Onnittelut myös sulle mosmos! :heart:

Saman tien voisin tuohon Galluppiinkin vastata: Eli tosiaan vielä ei sitä rinkulaa ole ja vasta eilen sain tietää budjetin (valitettavasti vain 100€ tämän nykyisen elämän tilanteen takia) jotta voin alkaa vakavissani mieleistä etsimään. Haluan itselleni ehdottomasti valkokultaa tai hopeaa (oikeastaan ihan se ja sama kumpi) ja siinä voi olla myös vähän keltakultaakin. Jotain blingiä siinä pitää olla ja koska tällä meidän budjetilla ei timantteja ostella, tyydyn zirkoniaan ja ostetaan sitten vihkisormus vähän arvokkaampi ja voin jättää sitten kihlan johonkin kivaan rasiaan "näytille". :) Mutta kuvaa pistän sitten kun se on hankittu. :D
 
Mosmos: ISOT ONNITTELUT TÄÄLTÄ! :heart:

Galluppiin:Minä halusin ihan yksinkertaisen valkokultaisen sormuksen. Aijaa.com - 9863308 Siihen on sitten helppo yhdistää vihkisormus, joka myös valkokultainen, mutta timantein koristeltu..
Grill minä painin kanssa tuon hopean ja valkokullan välillä. Koruliikkeessä päätös oli kuitenkin tuo valkokulta, ihan sen takia, että mun käytössä korut kokevat kovia - en halunnut kihlasormuksen naarmuuntuvan nopeasti ja helposti - hyvänähän tämä valkokultainen on pysynyt; mutta kertyihän sille hintaakin (hinta taisi nousta tuon paksuuden takia aika paljon......?), mutta 250€ maksoi tämä minun....

Ähpöh. Masennuin eilen täysin - taas. Ystävän kanssa juttelin tästä vauva-asiasta ja hän vain kylmästi sanoi, että "älä stressaa koko asiaa, älä edes mieti sitä" helppohan se on vauvakuumeettomana ihmisenä tulla sanomaan mulle vauvakuumeiselle, että älä mieti, älä stressaa. Ihan sama asia, jos hälle luvattu koiranpentu ei tuliskaan ensi viikolla kotiin. Pahaltahan se tuntuisi?
Mikä näitä ns. ystäviä oikein vaivaa??
 
Onnea Grill! :flower:

Ja onnea mosmos :flower:

Gallupiin, mulla on kihlasormus kultanen jossa on timanttihionta (eli epätasanen pinta) ja aina oon halunu vihkisormukseks kalevalan figuurin (vai mikä nyt olikaan) :)

Tänne ei mitään, menkat alkaa varmaan pian. Rinnat ei kipuile ja nipukka napukka tuol alakerrassa on laskeutunu. Ens kiertoon hankin ovistestit!
 

Yhteistyössä