Kakskymppiset yrittäjät 2012

maija-tyttö jotakin siinä näkyy, mutta (en halua olla ilonpilaaja enkä kaataa kenekään pilvilinnoja) oon itse saanut cb:n + testilä AINA ohkasen pystyviivan, joka ei oo tarkottanut mitään..En siis tykkää yhtään tuosta testistä - enkä suosittele kellekään sitä..Testaappa jollain muulla testillä ;)
Niin ja onks tuo pystyviiva ohut vai tasapaksu kontrolliviivan kanssa? Tai onko toinen reuna tummempi kuin toinen?
 
Viimeksi muokattu:
Maija-tyttö ite ostan aina kaupasta niit halpoja liuskatestejä, jotkut ei niit suosittele :) Mä en oo ikään tehny tommosta testiä minkä olit tehny, en siis osaa tulkita. Ostan aina halvimpia :D Pihi mikä pihi :LOL:

Nyt on keittiös jo kesäsemmät verhot, viel pitäs ostaa vahaliina pöydälle ja matto vaihtaa :)
 
SilverBride
Onnea Mosmos! Ja Maija-tytöllekin varovaiset onnittelut.. ;)

Meillä oli kihlat hopeiset budjetin takia juurikin, molemmlle samanlaien yksinkertainen sormus. Vihkisormukseni on valkokultaa kolmella sormuksen runkoon upotetulla kivellä, miehelle valkokultaa. Aion käyttää molempia, mies sitten vain uudempaa.
 
Sunflower11
Miramei Voihan niitä yhdistää joo! En vaan oo löytänyt semmosta mistä tykkäisin, pelkkää valkokultaa kyllä (mustilla timanteilla). Mut täytyy ettii tai sit miettiä teetättämistä..
 
Sunflower11
Grill kävin muuten kommentoimassa sun blogia!
jätin kommentinkin, mutten tiedä meniks se nyt sitten kun tuli joku ihmeen error tms. ilmoitus.. olin laittavinani myös oman blogini osoitteen, mutten tiedä siitäkään tuliko se :D

alkais ny kunnon vuoto, tää on/off on ärsyttävää..
 
Sunflower11
Meillähän ei mies meinannu ottaa uutta sormusta kun mennään naimisiin. Hällä tosin on jo kaks sormusta kun ostin lahjaksi uuden kun edellinen katos (löyty sit sen jälkeen). Tää löytynyt on liian iso nyt kun painoa on pudonnut..
 
Hellouta taas, ja ihana lukea plussajuttuja =)

Mulle soitettiin terveyskeskuksesta, ja samaa mieltä simppa-analyysistä olivat edelleen, että itte pitää maksella! :O Oisivat laittaneet mut väkisin sille samalle lekurille, mutta vaadin toista.. 17.4 ois sit aika, sen lääkärin mielipidettä mun pitää kuulemma vielä kysyä...
 
Sunflower11
Naspula: :eek: No johan on. Voihan se toki olla eri käytäntöjä, mut kyllä mun mielestä se menee niin et jos kunnallisessa ei oo tarjota, kunta sen maksaa jos joutuu yksityisellä tehdä lähetteellä. Vähän ku multa piti hammas poistaa ja kunnallinen oli remontissa, sai lähetteen yksityiselle josta maksaa vaan sen perusosan.
 
Tosi kivat sormukset teillä Miramei ja es! =)

Maija-tyttö: En osaa myöskään tosta testistä sanoa, mutta uutta uutta! ;)

Sunflower: Joo huomasin sun kommentin! ;) Ja oli siinä linkkikin mukana. :)

KyyneltenHymy: Tarttis varmaan itsekin saada edes toi vierashuoneen jouluverho vaihdettua vähän vuodenaikaan sopivammaks. :D Muissa huoneissa onkin jo (edes) melko neutraalit verhot.

Omaa: MÄ LÖYSIN SEN! :D :heart: Heti toisessa liikkeessä ja koska oli tuttu myyjä, lupasin sen mulle toooosi halpaan hintaan. Mutta se jäi sinne vielä, mulle kylläkin varattu. ;) JA soitin sitten heti miehelle, että löysin jo mieleisen sormuksen, niin mies sanoi että mitähän maksais sormus hänelle. Sanoin että tuolla samassa liikkeessä oli sellaiset metalliset (mitkä uskoisin mieheni tyylille parhaiten sopivan) sormukset 25€, niin mies siihen sitten vain totesi, että kaipa hänellekin sitten sellainen ostetaan vaikka sitä ei varmaan paljoa tule käytettyä! :D Tämä olin mulle päivän yllätys.
 
Sunflower11
Onnea Grill oikean sormuksen löytymisestä!! Millainen oli?
Me oltiin jo pitkään oltu kihloissa ennen sormuksien ostoa, saatiin sit halvalla kun yks liike lopetti, miehen sormuksellekin jäi hintaa vaan parisataa :)
 
Nooh... Vaikee selittää, mutta hopeaan (mikä kylläkin on hiottu hiukan valkokultaa muistuttavaksi) päädyin ja siinä menee niin kuin ristiin kaksi osaa joista toinen on kokonaan zirkonioiden peitossa. :LOL: Pistän sitten kuvaa kun sen omaksi saan.
 
Sunflower11
Grill: Joo :) Mulla nää sormusjutut on nyt niin "IN" kun pitäs lyötää se vihkisormus :LOL:
Mut mä oon ku lapsi karkkikaupassa, mies on jo kahdesti suurinpiirtein kärränny mut liikkeeseen ja mä vaan siellä kokeilen ja kattelen että "ei.. ei tätä" :D
Netistä pari kivaa oon löytänyt, mutten viitti tilata, kun ei siitä koosta sit oikeen tiedä ja haluan nähdä sen sormessa :D
 

Yhteistyössä