Kakskymppiset yrittäjät 2012

Sunflower11 joo se raita on muistaakseni valkokultaa :)
ja muistan itsekin kun vihkisormusta lähdettiin ettii olin kanssa kuin pikkulapsi karkkikaupassa :) mutta sitten kun tuo ihanuus löytyi se oli sitten menoa.. pakko oli saada :D ja saatiin alennusta noin 300€! molempien vihkisormukset maksoi alle 600€.
ja paljon onnea sormuslöydöstä Grill :flower:
ihanaa kun saa vähän muutakin ajateltavaa kuin lapsenteko :D :D
 
Oi -es-, elä vielä ihan liian kateellinen ole! Pidetään mielessä, että mulla ei oikeasti ole vielä menkat myöhässä, ja tilastollisestihan tässä vaiheessa olevista raskauksista useampi menee kesken kuin jatkuu loppuun saakka... Koitan kyllä vaan olla onnellinen tästä, mutta en voi mitään sille että tutkin silmä kovana kaikkia noita tilastoja ja pelkään, että tää olisi ollut "liian helppoa" onnistua ekalla yrityksellä...
 
ei nyt saa stressata, pitää vain olla onnellinen, ei saa murehtia mitä voi tapahtua. toivotaan että pitää kiinni :heart:

ps. mä en enää koskaan urheile näin paljoa. kaikkia lihaksia särkee. :D
 
Viimeksi muokattu:
Moikka.

Uutena tänne kirjoittelen kun ensimmäistä kertaa elämässäni menkat on on pari viikkoa myöhässä (kierto yleensä 28 ja nyt 49). Testi on tehty ja negaa näytti. :/
Kaikenmaailman oireita (turvotus, vessas juoksu, väsymys..) on mut en osaa niistä sanoa mitään että olisiko raskaana vai ei. Esikoisen kohilla (rv 5), makasin 2kk sängyssä kun oli niin paha olo ja todella kovat mahakivut. Nyt on parina päivänä ollut alavattan kohalla viiltäviä kipuja ja olen ajattellut josko ne menkat sieltä nyt tulis, mut ei.
Lääkäriin en oo vielä soitellut koska jos ne menkat sieltä koht tulis toisen testin taidan tehdä vielä tällä viikolla.
Ja noita raskauslaskureita seuranneena olis menos rv 7, siis jos olis raskaana :LOL:
 
GrillOnnea Kihlautumisesta:heart:

Voi niitä aikoja kun itsekkin menin kihloihin 16vuotiaana nykyisen mieheni kanssa ja 19 vuotiaana naimisiin päivääkään en vaihtaisi:heart: Nyt olen 22v ja ainoastaa pieni nyytti puuttuu. :saint:
 
mosmos: iik! Ihan selvä plussa! WAU! :heart:

Ain00 Tervetuloa joukkoon, vaikka tuskin kauaa täällä seikkailet ;)

On: mulla on edelleen niitä menkkakipuja. En vaan ymmärrä tätä kroppaa.
Tänään tunteet niin pinnassa. Oon itkeny tätä epäonneani - miksei se jo tärppää? Niinku oon aina sanonutkin, että kovia oon elämäni aikana kokenut - kaikesta selvinnyt ja oon kovasta puusta veistetty, mutta nyt tämän yrityksen aikana tämä puu on alkanut lahoamaan. Oon niin voimaton ja surullinen. Onhan niitä parempiakin päiviä, mutta nää päivät on inhottavia, masentavia, tuntuu, että mikään ei onnistu. Haluaisin olla vain äiti. En mitään muuta pyydä. En edes sitä lottovoittoa, en parempaa duunipaikkaa. Haluan lapsen.

Haluaisin purkaa tätä vauvahaaveiluani myös blogin merkeissä ja sit mahdollisesti tärpättyä jatkaa sitä raskausblogina.. mutta miten lisätä blogi niin, ettei mua tunnista? Siis tarviiko mun tehdä uus profiili googleen ja tehä blogi ihan alusta saakka?

Lisäks mua stressaa se muutto toiselle paikkakunnalle - sopivaa asuntoa ei meinaa löytyä, kun kaikissa potentiaalisissa asunnoissa lukee "ei lemmikkieläimiä" - mihin me koirat laitetaan, jossei mihinkään saa viedä lemmikkejä?

Oon vaan niin onnellinen kaikkien teidän plussanneiden puolesta! Mutta kyllä se täytyy myöntää, että kateudesta vihreänä kirjoitan onnentoivotusviestejä!

Ja grill jeee! :) Hyvä, että sormus löytyi! ;)
 
Sunflower11
Pamsku, kyllä se varmasti tärppää, haluan uskoa niin!
Prosentteja en muista mutta se oli jotain 80-90% pariskunnista raskautuu vuoden sisällä, jaksan uskoa että teidän vuoro on varmasti pian! :)
Tsemppiä!

Voisko menkkamaiset olot liittyä tulevaan ovikseen? Sullahan on alkukierto menossa?
 
Mosmos: Ihan selväthän nuo on! :heart: Onnea! =)

Niin ja Lindulle onnittelut ovisplussasta! ;)

Tervetuloa mukaan Ain00! :wave:

Pamsku: :hug: Alan lueskelemaan tuota uutta blogiasikin.

Dpo9 ja minä valopäänä menin testaamaan negan, VAIKKA olen lähes varma että tässä kierrossa ei ole mahdollisuuksia! :headwall:

Mutta kiitokset vielä onnittelijoille! =)
 
Ain00 Toivotan tervetulleeksi, vaikka toivonkin etten täällä enää pitkään pyöri - ja toivottavasti et sinäkään! ;)

Pamsku Niistä asunnoista, joihin ei saa viedä lemmikkejä... Mulla on itselläni kaksi kissaa, ovat toki eri asia kuin kaksi isoa koiraa, mutta lemmikkejä kumminkin! Mä olen asunut ainakin kolmessa eri asunnossa, joiden ilmoituksessa sanottiin, että "ei lemmikkieläimiä". Monet vuokranantajat laittaa sen ihan vaan tottumuksesta, mutta suostuvat sitten kumminkin neuvottelemaan asiasta. Kannattaa ehdottomasti silti käydä näytöissä, ja jos joku kämppä kiinnostaa, niin asiallisesti sitten vaan kertoo välittäjälle, että meillä olisi muuten kaksi koiraa. Kertoo vähän millaisia ovat, varsinkin jos ne on olleet sulla pitkään ja voit mennä takuuseen, etteivät esim raavi listoja. Lisäksi voi tarjoutua sellaiseen, että lisätään vuokrasopimukseen kohta, että mikäli niistä lemmikeistä aiheutuu jotain vahinkoa, korvaat kaiken - tämähän on lainkin puitteissa itsestään selvyys, mutta jostain syystä vuokranantajat tykkää kun sen kirjaa erikseen. Näillä keinoilla me ainakin on saatu kissat mukaan!

Ihmeellinen toi sun tilanne Maija-tyttö. Kunpa ratkeaisi edes jotenkin - mieluiten tietty raskaudella :)

...On jo vähän mennyt ohi vauvanhankinta-aiheen mun tämä postaus, mutta pakko kumminkin vielä avautua tästä omaa napaa kaihertavasta jutusta. Mainitsin sen plussan saamisen yhteydessä hakeneeni amkiin sairaanhoitaja juttuihin, ja sen, että mua vähän pelottaa, että onko mun paniikki- ja masennusjuttuni nyt ihan ehdoton este. Mä ajattelin, että koitan parhaani ns. "kääntää sen edukseni" siten, että se on tehnyt musta vahvemman ja viisaamman, etten enää pienistä ahdistu ja masennu. Laitoi sitten siihen hakemukseen, että mulla on terveydellisiä seikkoja, jotka saattaa vaikuttaa mun valintaan - aiemmin olen aina suoraan sanoen valehdellut tästä töitä ja koulutuspaikkoja hakiessani, mutta nyt ei omatunto antanut periksi, kun kerran terveydenhuollon puolelle olen hakemassa. Jälkikäteen googlailin että onko kukaan muu päässyt vastaavien ongelmien kanssa tuolle alalle, ja olihan niitä, joskin ne kaikki oli päässyt valehtelemalla sisään... Useimmat puhui tosi rohkaisevasti siitä, kuinka niiden sairauksien kanssa voi olla jopa keskimääräistä parempi hoitaja, mutta sitten kumminkin sanoivat, että ne valitsijat ei sitä ymmärrä. Nyt mä sitten pelkään, että pilasinko mä ihan täysin mahdolisuuteni päästä koko alalle. Se, että olin rehellinen on tosi pieni lohtu siinä vaiheessa jos ne multa sen opiskelupaikan evää... Anteeksi vielä isosti, että puhun näin ohi aiheen, mutta tää on painanut mua nyt tosi paljon, ja tuntuu, että mulla ei ole mitään muuta kanavaa purkaa tää kun te.

Ootte ihania! :flower:
 
sun jaa-a. Näin aikaisinko? Päätin edellisen kierron loppuessa, etten testaa ovista enään ja käytinkin kaikki ovistikut loppuun. :D No näillä mennään....

Grill älähän nyt vielä - miksei olis mahiksia? Nyt on vasta dpo9, kyllä se sieltä ehtii vielä plussa pärähtämään. :)

mosmos voi kuule, täällä saa purkaa ihan mitä vaan! :D
 
Mosmos: Juu eipä sillä väliä mistä aiheesta täällä haluaa kirjoitella, oikeastaan joka aiheeseen saa melko varmasti vertaistukea tai edes jotain! :) Itsekin tuossa muutama viikko sitten pähkäilin omaa opiskeluani ja sen tulevaisuutta, ja sain myös täältä ihan hyviä neuvoja.

Pamsku: Niin siis juu, eihän dpo vielä pitkällä mene, mutta kun pupuiltua tuli vain silloin ovisplussa päivänä ja sen jälkeen oli kolmen päivän tauko eli en tahdo uskoa että tuolla pitkälle pötkitään... : /

Ai niin, vähän vielä omaa (ällövaroitus!): Joskus (kauan sitten) taisin tästä "vaivastani" kirjoitella, mutta palaan tähän taas. Eli kun yleensä aina loppukierrosta kun tulee oltua tuon miehen kanssa sukupuoliyhteydessä, minulta tulee verta. Joskus enemmän, joskus vähemmän. No tässä kierrossa on tullut enemmän (esim. sunnuntaina laitoin yöksi varoiksi tampoonin ja vieläkin vessassa käydessä tulee pyyhkiessä hieman rusehtavaa...:x).

Ja vaikka olen tästä vaivasta gynelle puhunut (kaksikin kertaa), niin aina vaan se selittää jotain klamydiasta (joissa testeissä olen käynyt!), mutta ikinä ei ole voinut ultarata tms! :kieh: Eli nyt on tullut sellainen olo, että voisi olla ihan hyvä että tämä asia tutkittaisiin paremmin jotta saisin edes sen tiedon ja rauhan, että tämä ei ole vakavaa ja tärkein, ei vaikuttaisi lapsen saantiin... Mutta, miten saan lääkärin tajuamaan tämän?
 
Sunflower11
sun jaa-a. Näin aikaisinko? Päätin edellisen kierron loppuessa, etten testaa ovista enään ja käytinkin kaikki ovistikut loppuun. :D No näillä mennään....
No mulla ainakin nykyään alkaa viikkoa ennen ovis oireilemaan.. Mut tiedä noista..

Grill
: No onpa ihme ettei tutkita! Voisko olla vaan loppukierrossa limakalvot sen verran herkillä että vuotelee?
 
  • Tykkää
Reactions: Pamsku
Onnea plussanneille!:flower: Tulkaahan vain tuonne plussanneiden puolelle mukaan keskusteluun! Mukava saada lisää alussa olevia, kun nyt taitaa useampi jo synnyttää tässä lähiaikoina. :)

Pamsku
Tsemppiä!:hug: Vaikka kuinka toivottomalta tuntuisi, niin sun pitää vaan jaksaa jatkaa! Et ole ainoa, josta tuntuu tuolta. Mullakin oli juuri tuollaisia fiiliksiä usein ja olin aivan varma, että joudun lapsettomuushoitoihin, mutta niin se vain plussa yllätti! Jos mitenkään pystyt, niin suosittelen pitämään "yrityksettömän kierron" silloin tällöin, sillä se oikeasti saattaa helpottaa oloa, jos välillä on laskematta päiviä jne, eikä se kuitenkaan oikeasti edes ole hukkaan heitetty kierto, jos edes pari kertaa pupuilee kierron aikana. Meillähän esim. juuri semmoisesta kierrosta tuli plussa. ;)

Grill Ihanaa! Onnea oikein kovasti!:flower:=) Pitää tulla tänne vilkaseen sit, millaisen sormuksen sait. Se kyllä kuulostaa kauniilta! Sormuksista kun ootte puhunut, niin mun sormus muistuttaa es:in vihkisormusta, mut mulla on ehkä pienemmät timantit/vain yks rivi timantteja (en saanut kuvasta ihan selvää, oliko ne timantit isohkoja vai oliko niitä useampi rivi tms.). Vihkisormuksesta en tiiä, millainen sopis kihloihin tai millaisen haluisin..
 
pamsku, myös meillä plussattiin laiskasta kierrosta.. Alko mennä maku siitä "joka päivä-joka toinen päivä" -tyylistä niin harrastettiin korkeintaan kaks kertaa viikossa. Seksi alkoi tuntuun yk 6 tärppikierrossa pakkopullalta, normaalisti meillä on aivan mahtava seksielämä ja sellaiseksi se on nyt myös palannut :)
 
Annie24 erikokoisia timantteja ovaalimuodossa :)

ja miramei että laiskasta kierrostakin plussattu, tulee toiveikkaampi olo :) on nimittäin ollu tosi laiska kierto :D

ja lääkärissä käynti meni loistavasti ei mitään isoja ongelmia muussa kehossa!! oon niin onnellinen.. tietty pientä häikkää keuhkoissa mutta ei mitään jonka kanssa olisi vaikea elää :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 27.3

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


ikuinenkuumeilija..kp61/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
JeNski91..........kp53/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp43/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Naspula........kp37/30-32................20v........yk14.............1.lapsi

Kp 21-30


Nemppis..........kp29/28-34...........20v........yk9................1.lapsi
Sunflower11.....kp27/24-35..........23v........yk16...............3.lapsi
Punnabis.........kp27/29...............26v........yk15...............1.lapsi
Grill................kp25/26-35............21v........yk6.................1.lapsi
SilverBride.......kp23/27.................20v...........yk1.............1.lapsi
Marpa.............kp22/31.................23v.........yk2...............1.lapsi
lumihiutale92.....kp21/??...............19v........yk3.................1.lapsi

Kp 11->20


-es-................kp20/24-30............21v.......yk11.................1.lapsi
Miwwi ............kp20/29-35..........21v........yk2.................1.lapsi
Amalia89..........kp18/46-160........22v.........yk8.................1.lapsi
Hopeakissa......kp17/28-32............23v.........yk5.................1.lapsi

Kp 1-10


Pamsku............kp8/28-52...........21v.........yk5..................1.lapsi
Anlii................kp7/26-73...........22v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp1/32..................22v........yk3(yk9).......2.lapsi
Lindu...............??/28-30..............22v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
Miramei

MAALISKUU
Iippari
Jnni
Mosmos



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 

Yhteistyössä