Kakskymppiset yrittäjät 2012

Täällä kans yks joka voi yhtyä tuohon Kyyneltenhymyn ja Pamskun toivottomuuteen..Välillä on ihan hyviäkin aikoja, mut nyt on taas tällainen masis kausi meneillään. Mua ahdistaa tällä hetkellä jopa jääkiekkoaiheisten mainosten näkeminen, koska aina kun jääkiekon mm-kisat lähestyy, se tarkoittaa et äitienpäivä lähestyy..Facebook täyttyy näistä äitien hehkutusviesteistä "ei ole mitään hienompaa maailmassa kuin olla äiti"..Tulee sellainen olo et itse ei ole yhtään mitään, koska ei ole saanut sitä lasta aikaiseksi, vieläkään. Miten voikin yhtä yksittäistä päivää stressata näin paljon jo etukäteen! Mä vihaan äitienpäivää..
Välillä meinaa oikein hengitys pakahtua kun näitä juttuja ajattelee, tähän mennessä oon (luonnollisesti) ollut tyytyväinen ja iloinen et ollaan annettu vauvalle lupa tulla jo näin nuorena, mut nyt sekin on kääntynyt niin päin et jos mä nyt en lapsia voi koskaan saada, niin onpas tosi "kiva" elää joku 60 vuotta lapsettomuustuomion kanssa..Ei pitäs tietenkään ajatella näin pitkälle, etenkään näin alussa mut ei voi mitään.
Ja vielä ottaakseni kantaa tuohon, et jos on elämänsä aikana kokenut kovia niin kestää kyllä tämän, mut siinä se elämän epäreiluus taas korostuukin; miks helvetissä ne ihmiset, jotka on kovia kokeneet, ei ees tätä yhtä asiaa voi saada helpolla.
Noh, mutta KyyneltenHymyn sanoin, huomenna se aurinko sit toivottavasti paistaa taas..

Meinasin kaatua

^--Niin tosiaan sitä äitienpäivää odotellessa. Tuota hehkutusta nyt kuulee muulloinkin, mut silloin se korostuu :|
 
Viimeksi muokattu:
Jaksuja KyyneltenHymy :hug:

Tänään on taas testattu nega, eiköhän tää kierto ala olee tässä. "oireet"kin sais jo loppua, ja alkaa ne menkat. Pääsis ees uuteen kiertoon.. Vaikka aina sitä toivoo parasta niin kauan ku se vuoto ei ole alkanut, vaikka että oon ovuloinu/ovuloimassa myöhään ja sit tärppäis siitä jne.. Tosiaa lääkärin sain sentäs vaihdettua toiseen, jospa päästäs asian kans eteenpäin (17.4 oli aika, jos en iha väärin muista).

Äitienpäivästä, ootan sitä kans kauhulla.. Vaikka harva se kuukaus saan lukea jonkun noista "äiti tietää miltä tuntuu sejatämä, on ne lapset arvokkaita" tekstejä FB:ssä.. Lähinnä jännittää, että miten nyt suhtaudutaan kun viime äitienpäivänä ei ollut kuitenkaan yritystä takana kovinkaan paljoa ja nyt "lapsettomuustuomio", vaikkei tutkittu, niin en tiedä. Ja miehen sisko odottaa perheeseen ensimmäistä ja jo nyt (rv joku 18?) lapsen isällä "ihkuin isi" essua sun muuta, kauheena korostetaan sitä että nyt heistä tulee Äiti ja Isä. Ihan varmasti äitienpäivänäkin jotain järjestävät.. Tuntuu nii haikealta osallistua näihin, koska oma olo niin epävarma; tulenko koskaan itse olemaan..? :ashamed: Sori taas kauheeta valitusta :ashamed:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 28.3

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


ikuinenkuumeilija..kp62/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
JeNski91..........kp54/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp44/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Naspula........kp38/30-32................20v........yk14.............1.lapsi

Kp 21-30


Nemppis..........kp30/28-34...........20v........yk9................1.lapsi
Punnabis.........kp28/29...............26v........yk15...............1.lapsi
Grill................kp26/26-35............21v........yk6.................1.lapsi
SilverBride.......kp24/27.................20v...........yk1.............1.lapsi
Marpa.............kp23/31.................23v.........yk2...............1.lapsi
lumihiutale92.....kp22/??...............19v........yk3.................1.lapsi
-es-................kp21/24-30............21v.......yk11.................1.lapsi
Miwwi ............kp21/29-35..........21v........yk2.................1.lapsi

Kp 11->20


Amalia89..........kp19/46-160........22v.........yk8.................1.lapsi
Hopeakissa......kp18/28-32............23v.........yk5.................1.lapsi

Kp 1-10


Pamsku............kp9/28-52...........21v.........yk5..................1.lapsi
Anlii................kp8/26-73...........22v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp2/32..................22v........yk3(yk9).......2.lapsi
Sunflower11.....kp1/24-35..........23v........yk17...............3.lapsi
Lindu...............??/28-30..............22v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
Miramei

MAALISKUU
Iippari
Jnni
Mosmos



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
En olekaan itse ajatellut koko äitienpäivää... Tällä hetkellä tuntuu siltä, että kestän sen ihan ok. Keskityn omaan ja miehen äitiin. Mutta mistäpä sitä tietää kun se päivä enemmän lähestyy ja viimein koittaa, miten sitten suhtaudun. : / Mutta kaikki nuo facebook-hehkutukset ymym ovat mun mielestä toooosi tyhmiä (anteeksi vaan jos joku niitä itse jakelee), liittyy ne mihin aiheeseen vain. Ja se, miten "jo-äidit" puhuvat lapsen arvokkuudesta ja ainutlaatuisuudesta (ym) eivät he taida samalla ajatella, miltä se tuntuu siltä toisesta osapuolesta...
 
Sunflower11
Grill :heart: Ehkä joku kerta.. Paitsi luulen että sä oot siellä ennen mua ja joku muu joutuu tiputtamaan mut ;)

Eihän täs silleen, johan mä tiesin ku tiputtelu alko (3pvää sitten) et näin käy, mut aina se tarvii sen "vahvistuksen" että voi kuitata ja "surra". V*tuttaa, surettaa ja ahdistaa, mut elämä jatkuu taas.
Tää kierto on täysin vapaata (ainakin niin pal ku mahdollista) en tikuta ovista enkä mittää. Seksiä jos harrastaa kuitennii :D
Nautitaan toisistamme, keväästä, lasten kanssa olemisesta!

Eli voi olla että käyn vähän vähemmän täällä (tai sitten en).
Mä en kestä kyllä miehen pettymystä.. Oman vielä jotenkin mutta en sitä :(
 
Onnittelut Mosmos plussasta ja tsemppiä odotukseen :)

Ain00 tervetuloa mukaan! :)

Oon niin pahoillani Sunflower ja Kyyneltenhymy :( Tänään luultavasti tullaan perässä! Nyt ollut monta edellistä kiertoa 30 ja tänään ois taas se päivä :/ Eilen testattu nega, joten ei oo oikeestaan enää edes toivoa tästä kierrosta..

Itse kanssa suunnittelin "yrityksetöntä" kiertoa, eli fiiliksen mukaan vaan... On vaan pikkasen helpommin sanottu kun tehty! Tokihan tässä on nyt paljon muuta ajateltavaa ja kohta pääsee laittamaan uutta kotia kuntoon, jei :heart: Muutamat tuparit tiedossa ja sellasta, että toivon kovasti pystyväni kerrankin oleen laskeskelematta ja rentoutuun..
 
Vielä tuohon äitienpäivään palatakseni, niin ei se muakaan muistaakseni viime vuonna hetkauttanut yhtään, vaikka yritystä oli silloin takana puoli vuotta. Nyt kun tätä odotuksen odotusta ja pettymyksiä on sit puoliTOISTA vuotta niin kummasti alkaa jo tuntumaankin jossain nuo tuollaiset päivät. Ens vuonna jos vielä oon tässä tilanteessa niin muutan yksin johonkin mökkiin keskelle metsää : /

Pahoittelut Sunflower :( Toivotaan et se auttas ettei tikuttele ovista ja yrittää saada muuta ajateltavaa. Muuten tässä kierrossako ne luget sit astuu kuvaan mukaan vai millon?

Vielä palatakseni noihin kihlausaiheisiin niin kysymys: oletteko pitäneet/aiotteko pitää kihlajaisia (pullakahveja tms) sukulaisille tai kavereille? Tämä tuli mieleen kun miehen kanssa eilen puhuttiin aiheesta, mä jotenkin oletin et sellaiset pidetään mut ei tää yks ollut kuulemma ikinä kuullutkaan et jotkut pitäs kihlajaisia :D
 
Sunflower11
Amalia: seuraavassa kierrossa vasta, kun tosiaan haluan (halutaan) pitää taukoa tikuttelusta ja päivien kyttäilystä ja taas ne pitää ajottaa 3pvää oviksesta ne luget niin ei voi ilman testejä olla varma..
 
Sunflower jaksamisia, ja tsemppiä uuteen kiertoon! :hug: Toivon että "stressitön" kierto auttaa =)

Kihlauksesta, me ei pidetty mitään kihlajaisia, anoppi keitti kahveet :D Piti meidän aluks, mutta niitten järkkääminen jäi ja jäi, panostetaan sitten häihin :) voisimpa ite kysyä näin, että mitä mieltä raskaana naimisiinmenosta? Että oisko ihanaa kun ois just se pallomaha silloin, vai siirtäisittekö pvämäärää? Itse varmaan aikaistaisin, niin ettei maha ole vielä kasvanut, vaikkei sitä varmaks vois vannoo :D en tiedä miksi, mutta itse en haluais olla "maha pystyssä" just silloin.. Toivottavasti kuitenkin vauva olisi jo syntynyt ennen, meillä "lukkoonlyöty" hääpvä 1.6.2013.. Pitkä aika tohon vielä, halusin kuitenkin jo jonkun päivämäärän miettiä valmiiksi, mitään muuta nyt ei ole eikä kannata vielä miettiäkkään :) On sit aikaa suunnitella ja touhuta asioita valmiiksi loppuvuodesta. Se vain varmaa, että mitään valtavia häitä ei tule, eikä kirkossa.. Tänä kesänä ois ollut muuten, mutta itse en sitten halunnut kun noita miehen lähisukulaisia (sisko ja pari läheistä serkkua) ilmoitti menevänsä just tänäkesänä, ja just koska miehen sisko ois kesällä / loppukesästä niin raskaana (laskettuaika oli kait elokuussa), että nimenomaan "mahapystyssä". En kaipaisi sellasta omiin häihini, varsinkin kun ei oikein ole saanu omia ajatuksia ja tunteita kursittua kokoon...

Tulipahan taas kauheena omia ajatuksia rustailtua, vaikka ajattelin kun aloitin kirjottamisen että en varmana omanapaile, en varmana! :ashamed:
 
Sunflower: Kiitti, mut katsotaan nyt miten käy. :)

Kihlajaiskahveista: Ei aiota pitää mitään kahvittelua, mut ajattelin tolta mieheltä kysästä, että mitä mieltä on jos pidettäis kavereille vähän niin kuin "kihlajaisbileet". :D Olisi ehkä enemmän meidän näköinen juttu. ;)

Häät raskaana ollessa: Ei kyllä oo mun toiveissa. En sinänsä tiedä miksi, mutta eipä mulla (toivottavasti) oo mitään hätää, sillä meidän häät kun sijoittuu tuonne 5-10 vuoden päähän. :)

AI NIIN!

Tänään käytiin sormusostoksilla, pistän huomenna kuvaa. =)
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 29.3

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


ikuinenkuumeilija..kp63/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
JeNski91..........kp55/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp45/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Naspula........kp39/30-32................20v........yk14.............1.lapsi
Nemppis..........kp31/28-34...........20v........yk9................1.lapsi

Kp 21-30


Punnabis.........kp29/29...............26v........yk15...............1.lapsi
Grill................kp27/26-35............21v........yk6.................1.lapsi
SilverBride.......kp25/27.................20v...........yk1.............1.lapsi
Marpa.............kp24/31.................23v.........yk2...............1.lapsi
lumihiutale92.....kp23/??...............19v........yk3.................1.lapsi
-es-................kp22/24-30............21v.......yk11.................1.lapsi
Miwwi ............kp22/29-35..........21v........yk2.................1.lapsi

Kp 11->20


Amalia89..........kp20/46-160........22v.........yk8.................1.lapsi
Hopeakissa......kp19/28-32............23v.........yk5.................1.lapsi

Kp 1-10


Pamsku............kp10/28-52...........21v.........yk5..................1.lapsi
Anlii................kp9/26-73...........22v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp3/32..................22v........yk3(yk9).......2.lapsi
Sunflower11.....kp2/24-35..........23v........yk17...............3.lapsi
Lindu...............??/28-30..............22v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Miitt21


Hiljentyneet:

Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
Miramei

MAALISKUU
Iippari
Jnni
Mosmos



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Grill Oi että, ihanat sormukset!! :heart: plääh, itsekin haluaisin jo kihloihin, kun seurustelua kumminkin jo 5 vuotta takana, ei tuo miekkonen vaan oikeen oo vielä mitään asialle tehnyt! :D




Hmh, ovulaatiosta 4 päivää ja maha on siitä asti vihlonut, olisikohan sielä tapahtumassa jotain :D
 
Viimeksi muokattu:
es: Mulla taas toisin päin! Tai siis normaalisti aina tädin lähestyessä olen ravannut vessassa (ja samalla sen myös jonkinlaiseksi oireeksi laskenut), mutta nyt en ole siellä käynyt mitenkään muusta kierrosta poiketen. :D

Ain00: Voihan... : / Pahoittelut! :hug:
 
Pitkän hiljaiselon jälkeen täten ilmoitan että tänään aamulla klo 4.30 testiin piirtyi kaksi punaviivaa <3 Mikä huvittavinta, tämä tärppi tuli käyttäessämme kumia joka sitten rikkoutui. Sanoinhan aikoinani että kaikki hyvä tapahtuu kun sitä vähiten odottaa eikä laske oireita ja näin stressaa itseään :) Nyt voi hyvillä mielin jatkaa aamupuuron syöntiä ja kohta onki lähtö töihin. Mies nukkuu vielä ja häntä odottaakin iso yllätys olohuoneen pöydällä. Hän kun ei tiedä edes että olen testin käynyt ostamassa hih..

Kaikille muillekkin plussatuulia ja älkää rakkaat ihmiset menettäkö toivetta, ihmeitä voi tapahtua :)
 
  • Tykkää
Reactions: Miramei

Yhteistyössä