K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lainaus jutusta ja pakko myöntää että nyt menee jo vähän vaikeaksi ymmärtää mutta menköön.
"Henkilö voi vallan hyvin olla vaikka heteromies ja harrastaa seksiä myös miesten kanssa."
Koen olevani hyvin suvaitsevainen, mutta pakko myöntää, että joskus mua naurattaa kaikki tällaiset määritelmät.🤣 Toisaalta kyllä ymmärrän tämän, koska ihmiset kaiketi haluavat löytää syyn sille, miksi he ovat jotakin, toimivat tietyllä tavalla ja haluavat tiettyjä asioita. Niitä selityksiä sitten etsitään sisäistettyjen normien kautta.
 
vierailija
Itse pidän kyllä vähän outona, että ilmoittaa, saisi enemmän suosiota, kun pitäisi omana tietonaan
Enpä usko. Tärkeintähän bändille on, että heitä kuunnellaan, eikä se, miten paljon harhoja faneilla on.
Tämä tuo luottoa siihen, että B kertoo myös jos päätyy seurustelemaan :)
Ei ole vainoharhainen asiasta kuten eivät muutkaan bändissä :)
 
vierailija
Enpä usko. Tärkeintähän bändille on, että heitä kuunnellaan, eikä se, miten paljon harhoja faneilla on.
Tämä tuo luottoa siihen, että B kertoo myös jos päätyy seurustelemaan
Ei ole vainoharhainen asiasta kuten eivät muutkaan bändissä
Ei se tarkoita, että B kertoisi, vaikka joku toinen bändistä niin tekee, luulen, että haluaa pitää yksityisyytensä
 
vierailija
Täällä te naisvihamieliset taas länkytätte. Ihan ok ja hauskaa nimitellä Kannuksi, mutta autapa kun joku esittää ihan asiallista kritiikkiä Bojanista, niin alkaa sen päiväinen poru ja aktivismi.
No onhan nämä ketjut tietyllä tavalla huvittavia. Jotenkin sivutetaan se, että B saattoi viisuissa olla oikeasti ihastunut johonkin naispuoliseen.
 

Yhteistyössä