onpas taas ennustuksia. Mä oon nähnyt vaan iloisena esiintyvän poppoon, yhdessä jopa jossain pitsitapahtumassa. Keikat olleet kovia as hell. Vrt. Måneskin, joka heitti rutiininomaisesti keikan, ei ottanut kontaktia yleisöön tai toisiinsa. Damianosta näkyi kyllästyminen. Porukka vietti 5 tuntia Suomessa, minkä jälkeen häippäsivät kaikki omille teilleen, Damiano toiselle mantereelle.
En itsekään usko mihinkään hajoamisiin (jokin tauko voi olla toki mahdollinen), mutta ihan samoin kuin monet ovat tuoneet ilmi, itseä vaivaa myös tämä epämääräisyys ja suunnittelemattomuus. Epämääräisiä lupauksia, deadlinet jotka näyttävät vaihtelevan, aloitettuja projekteja, jotka jäävät kesken.. Uskokaa tai älkää, mutta viime kesänä vielä tähän aikaan pidin Joksujen toimintaa ammattimaisempana kuin K.:n (no, se meni Rekon myötä).
Usein sanotaan, että kotikutoisuus on Joksujen tavaramerkki. Se voi olla myös sitä silloin, jos tietyt tärkeimmät asiat kuitenkin hoituvat ammattilaisen ottein. Joksuilla on tosi aktiivinen fanikunta, joka hoitaa tiedon välittämistä ihan vapaaehtoisesti. Jos fandom ei saa mitään uutta oikeaa materiaalia, kyllä sieltäkin alkaa soraääniä kuulua tai he äänestävät jaloillaan. Vielä pahempaa on, että fanikunta alkaa itse luoda jostain epämääräisestä valheellisia totuuksia, jotka kyllä leviävät nopeammin kuin uskotaan. Esimerkiksi jos jostain syystä uuden sinkun julkaisupäivä olisikin siirtynyt vaikka elokuuhun, eikö se olisi parempi nyt suoraan ilmoittaa kuin että kahden viikon kuluttua fanit syyttävät jostain valehtelusta, koska annettu aikalupaus heinäkuun alkupuolesta ei toteutunut (Tämä on esimerkki!!)