K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
onpas taas ennustuksia. Mä oon nähnyt vaan iloisena esiintyvän poppoon, yhdessä jopa jossain pitsitapahtumassa. Keikat olleet kovia as hell. Vrt. Måneskin, joka heitti rutiininomaisesti keikan, ei ottanut kontaktia yleisöön tai toisiinsa. Damianosta näkyi kyllästyminen. Porukka vietti 5 tuntia Suomessa, minkä jälkeen häippäsivät kaikki omille teilleen, Damiano toiselle mantereelle.
No sittenhän heissä on ehkä samaa, myös JO:n solisti häippää keikkojen jälkeen omille teilleen toiselle mantereelle. 😄
 
vierailija
Johtuuko tää tunne siitä, kun tämä vuosi on ollut yhtä menoa ja meininkiä Joksujen osalta? Viisut ja sen jälkeen kierrettiin Eurooppaa aika ahkerasti. Onhan se kuluttavaa, ehkä kaipaavat oikeesti pientä breikkiä tästä kaikesta ennen seuraavaa ponnistusta.
Jep eikä me tiedetä mitä suunnitelmia heillä on syksylle kun uus albumi julkaistaan. Väljempi kesä tekee varmasti hyvää ihan jokaiselle ja sit voi syksyllä keskittyä uuteen albumiin ja tulevaan kiertueeseen. Ehkä suunnittelevat jotain suurempaa levynjulkkarikeikkaa Sloveniaan?
 
vierailija
Eikös se ollut lavan reunalla roikkuva fanityttö, joka "valitsi" Kn ja alkoi pommittaa viesteillä?
Minkä lavan? Eikös K tehnyt niitä baarikeikkoja jossain savon sydämessä. Jollain videolla K sanoo eturivin nais istujalle, että miten jaksat olla kaikilla hänen keikoillaan Ja osata laulujen sanat. Pitäisikö sinulle antaa kausikortti. En tiedä onko hän NM. Häntä ei videolla näy.
 
vierailija
Siis millä tavalla jäi Nacen synttäreiden takia?
Minusta siitä bändistä huokuu nyt kokonaisuutena jotenkin että joku on pielessä tai JO ei tällä hetkellä nappaa ainakaan kaikkia heistä yhtään. Julkisuuteen päin on paljon eri tavalla sanotaan vielä alkuvuoteen verrattuna, enkä edes tarkoita mitään B:n instasta katoamisia ja piileskelyjä vaan ammatillisesti.
En ihmettelisi yhtään jos vaikka hoitavat nyt tulossa olevan levyn ja sen tiimoilta jo sovitut keikat ja sitten jäävät ainakin jollekin pitkälle tauolle.
Nace synttäripäivänä hän avoimesti puhui omasta elämästään. Ehkä siihen liittyy perheenperustamis haaveet ja suunnitelmat. Silloin fanit jäävät toiseksi. Nuoret miehet kaipaavat muutakin kun keikkabussissa matkaamista. Seuraavaksi avautuu joku toinen, mutta ei Bojan.
 
vierailija
Nace synttäripäivänä hän avoimesti puhui omasta elämästään. Ehkä siihen liittyy perheenperustamis haaveet ja suunnitelmat. Silloin fanit jäävät toiseksi. Nuoret miehet kaipaavat muutakin kun keikkabussissa matkaamista. Seuraavaksi avautuu joku toinen, mutta ei Bojan.
Nace kyllä myös sanoi josubsin sea star haastattelussa toivovansa, että tekevät musiikkia vielä pitkään
 
vierailija
Siinä viisujen jälkeisessä haastiksessa kyllä vertasi viisuja kesäleiriin, jossa ihastumisia tapahtuu, kun niistä viisu crusheista kysyttiin. Aika selvää oli, kenestä B puhui.
Niin puhui yleisellä tasolla kun vertasi viisuja kesäleiriin, ei missään vaiheessa sanonut puhuvansa itsestään ja ihastumisestaan, harhaisille shippareille tuo vaan on selvää kenestä B muka puhui
 
vierailija
😂 onpas taas ennustuksia. Mä oon nähnyt vaan iloisena esiintyvän poppoon, yhdessä jopa jossain pitsitapahtumassa. Keikat olleet kovia as hell. Vrt. Måneskin, joka heitti rutiininomaisesti keikan, ei ottanut kontaktia yleisöön tai toisiinsa. Damianosta näkyi kyllästyminen. Porukka vietti 5 tuntia Suomessa, minkä jälkeen häippäsivät kaikki omille teilleen, Damiano toiselle mantereelle.
En itsekään usko mihinkään hajoamisiin (jokin tauko voi olla toki mahdollinen), mutta ihan samoin kuin monet ovat tuoneet ilmi, itseä vaivaa myös tämä epämääräisyys ja suunnittelemattomuus. Epämääräisiä lupauksia, deadlinet jotka näyttävät vaihtelevan, aloitettuja projekteja, jotka jäävät kesken.. Uskokaa tai älkää, mutta viime kesänä vielä tähän aikaan pidin Joksujen toimintaa ammattimaisempana kuin K.:n (no, se meni Rekon myötä).

Usein sanotaan, että kotikutoisuus on Joksujen tavaramerkki. Se voi olla myös sitä silloin, jos tietyt tärkeimmät asiat kuitenkin hoituvat ammattilaisen ottein. Joksuilla on tosi aktiivinen fanikunta, joka hoitaa tiedon välittämistä ihan vapaaehtoisesti. Jos fandom ei saa mitään uutta oikeaa materiaalia, kyllä sieltäkin alkaa soraääniä kuulua tai he äänestävät jaloillaan. Vielä pahempaa on, että fanikunta alkaa itse luoda jostain epämääräisestä valheellisia totuuksia, jotka kyllä leviävät nopeammin kuin uskotaan. Esimerkiksi jos jostain syystä uuden sinkun julkaisupäivä olisikin siirtynyt vaikka elokuuhun, eikö se olisi parempi nyt suoraan ilmoittaa kuin että kahden viikon kuluttua fanit syyttävät jostain valehtelusta, koska annettu aikalupaus heinäkuun alkupuolesta ei toteutunut (Tämä on esimerkki!!)
 
vierailija
onpas taas ennustuksia. Mä oon nähnyt vaan iloisena esiintyvän poppoon, yhdessä jopa jossain pitsitapahtumassa. Keikat olleet kovia as hell. Vrt. Måneskin, joka heitti rutiininomaisesti keikan, ei ottanut kontaktia yleisöön tai toisiinsa. Damianosta näkyi kyllästyminen. Porukka vietti 5 tuntia Suomessa, minkä jälkeen häippäsivät kaikki omille teilleen, Damiano toiselle mantereelle.
Olen sun kanssa samaa mieltä siitä, et Damiano vetää keikat rutiinilla ja muhunkaan ei oikein vetoa se kylmä olemus. Osa on kuitenkin ollut sitä mieltä, et Damiano ja koko bändi oli hintansa arvoisia. Näin me sitten nähdään ja tulkitaan asiat eri tavoin. Sitäkään ei kannata unohtaa, että näissä joissakin kommenteissa on mukana vähän ”trolli lisää”.😂
 
vierailija
Siinä viisujen jälkeisessä haastiksessa kyllä vertasi viisuja kesäleiriin, jossa ihastumisia tapahtuu, kun niistä viisu crusheista kysyttiin. Aika selvää oli, kenestä B puhui.
Siksi kirjoitin tuolla aiemmin, että se oikea ihastus on saattanut olla piilossa. Voihan se toki olla myös Blanca, koska molemmat halusivat naida toisensa ja B katsoi Blancaa hyvin ihaillen.
 
vierailija
Tämä juuri ja Jure vielä kannustavasti piti kättä B:n olkapäällä, kun B kertoi yleisölle rohkeasti muiden euroviisuedustajien viisuihastuksista
Oli muuten selvästi todella vaikea tilanne B:lle. Oli selvästi ahdistunut jossakin vaiheessa näistä Kärtsään liittyvistä kysymyksistä ja Jure selvästi yritti rauhoittaa häntä. B olisi varmaan halunnut puhua bändistään jne. mutta toimittajat ahdistelivat K kysymyksillä. Kyllä ne selvästi ärsytti B:tä jossakin vaiheessa. Viime syksynä näki, että oli selvästi oppinut elämään näiden kysymysten kanssa. Tuo eka mainittu tilanne oli sellainen, kun kyseenalaistin sen, että onko mulla oikeus shipata heitä.
 
vierailija
Oli muuten selvästi todella vaikea tilanne B:lle. Oli selvästi ahdistunut jossakin vaiheessa näistä Kärtsään liittyvistä kysymyksistä ja Jure selvästi yritti rauhoittaa häntä. B olisi varmaan halunnut puhua bändistään jne. mutta toimittajat ahdistelivat K kysymyksillä. Kyllä ne selvästi ärsytti B:tä jossakin vaiheessa. Viime syksynä näki, että oli selvästi oppinut elämään näiden kysymysten kanssa. Tuo eka mainittu tilanne oli sellainen, kun kyseenalaistin sen, että onko mulla oikeus shipata heitä.
Olipa tosi vaikea tilanne Blle joo, katoin just ton kyseisen haastattelun ja B kyselee siinä naureskellen yleisöltä että olette varmasti kaikki olleet joskus kesäleirillä ja siellä on joku johon olette ihastuneet ja että euroviisut on samanlainen tilanne. Kannattaa katsoa noita haastatteluja joskus ilman mitään shippilaseja ja en sano sitä etteikö joissaikin haastatteluissa Blle ois ollut vaikeaa kun kysyttiin Ksta jotain mutta ei kyllä tuossa ainakaan ollut kun puhui kesäleirista ja ihastuksista
 
vierailija
Keikat olleet kovia as hell. Vrt. Måneskin

Joo just näin. En ymmärrä miten målla on +kymmenen tuhannen yleisö ja joksuilla tuhat ihmistä.

Joksujen ois pitänyt voittaa viisut ja päästä Coachellaan esiintymään. Ja missä viipyy Grammy ehdokkuus??
 

Yhteistyössä